Jump to content
klyr

Golf 5/6 - Προβλήματα Στην Εργοστασιακή Αντλία Υψηλής (Με Σωθικά Ή Χωρίς)

Recommended Posts

5 hours ago, NIKITAS TSI said:

Ενας φιλος εχει το 5αρι GT και σημερα μετα απο ακινησια 10 ημερων πηρε μπροστα δυσκολα και μετα εσβησε μονο του ενω ηταν στο ρελαντι.

Εκτοτε δεν ξαναπηρε.

Η μπαταρια εχει ρευμα,υποψιαζομαστε αντλια βενζινης μιας και δεν δινει κανενα σημαδι ζωης.

Στο elm327 δεν εδειξε κατι,

Υπαρχει περιπτωση να εχει προβλημα καποιος ρελες η καποια ασφαλεια;

Επισης αυτες που βρισκονται για να τις ελεγξω καλου κακου;

Αντλία καυσίμου είναι πιθανόν, όταν σκάει κανονικά (γυρίζει η μίζα και τα έμβολα) γυρνώντας το κλειδί στο ΟΝ και δεν παίρνει. ELM327 Μην το εμπιστεύεστε και τόσο μην πω καθόλου. Οι ρελέδες είναι δεξιά από την μπαταρία ένα πλαστικό καπάκι, θες πολύμετρο για να τις τεστάρεις.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Αντλία καυσίμου είναι πιθανόν, όταν σκάει κανονικά (γυρίζει η μίζα και τα έμβολα) γυρνώντας το κλειδί στο ΟΝ και δεν παίρνει. ELM327 Μην το εμπιστεύεστε και τόσο μην πω καθόλου. Οι ρελέδες είναι δεξιά από την μπαταρία ένα πλαστικό καπάκι, θες πολύμετρο για να τις τεστάρεις.


Τα ρελε βρισκονται στην καμπινα κατω απτο τιμονι κυριως σε κατηγοριες.
Δεξια της μπαταριας βρισκεται η εξωτερικη ασφαλειοθηκη, που εχει ασφαλειες.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ενας φιλος εχει το 5αρι GT και σημερα μετα απο ακινησια 10 ημερων πηρε μπροστα δυσκολα και μετα εσβησε μονο του ενω ηταν στο ρελαντι.
Εκτοτε δεν ξαναπηρε.
Η μπαταρια εχει ρευμα,υποψιαζομαστε αντλια βενζινης μιας και δεν δινει κανενα σημαδι ζωης.
Στο elm327 δεν εδειξε κατι,
Υπαρχει περιπτωση να εχει προβλημα καποιος ρελες η καποια ασφαλεια;
Επισης αυτες που βρισκονται για να τις ελεγξω καλου κακου;

οταν ανοιγεις κλεινεις πορτα οδηγου ακους την πισω αντλια;


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για το ενδιαφερον παιδια,κοιταξαμε καποιες ασφαλειες,βγαλαμε και χτυπησαμε τον ρελε 449 και.....πηρε αλλα μετα απο λιγο ξαναεσβησε.

Αυτο αναπτερωσε λιγο τις ελπιδες μας,μηπως εφταιγε ο ρελες.

Βγαζω απο το Εος μου εναν 449 τον βαζουμε αλλα τιποτα.

Η αντλια δεν ακουγετε καθολου στο golf του φιλου.

Θα χτυπησουμε το ρεζερβουαρ αυριο σαν μια τελευταια λυση.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ακουγεται η πισω αντλια συνηθως θελει το εγκεφαλακι η/και αντλια.

Εφοσον παιρνει ρευμα κανονικα η γραμμη της

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πώς έγινε αυτό και κολησε η αντλία; από την ακινησία; Παραξενο. Μου αρέσει πάντως ότι έχετε διαβάσει πράγματα, η γνώση και η προσωπική ενασχόληση σε γλυτώνει και από χρόνο και κυρίως από χρήμα.

Sent from my A80Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εχω ενα γκολφ 5 gt kαι καποιες φορεσ στο ρελαντι μου ανεβαζει τις στροφες 1100, δλδ συμπεριφερεται οπως το βαζεις το πρωι για πρωτη φορα

μεχρι να πεσουν οι στροφες,εμενα δεν πεφτουν κ ταυτοχρονα δουλευουν τα βελτιλατερ..μηπως γνωριζει καποιος κατι΄΄

Link to comment
Share on other sites

Σκάναρέ το καλύτερα για σφάλματα και βάλε το αποτέλεσμα.

 

Ίσως κάποια διαρροή αέρα, μπεκ, αντλία υψηλής.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καινούριος στο φόρουμ με ένα Golf ΜΚ6 TSI 160. Πριν από ένα μήνα μου έβγαλε ένα πρόβλημα με EPC (μηδένιζε στροφές μετά τις 3000 στην πρώτη ή τη δεύτερη). Το αυτοκίνητο ήταν με τη ρεζέρβα. Το γέμισα με την vpower (όχι την 100αρα) και δεν το ξαναέκανε. 

Το πήγα μετά στο μηχανικό μου ο οποίος είπε ότι έχει πρόβλημα η αντλία υψηλής καυσίμου. Δεν του ανεβάζει την πλήρη πίεση. Μου είπε ότι για αλλαγή θέλει κοντά ένα 500αρικο (450 το κιτ και 50 εργασία) αλλά μόνος του είπε ότι δεν προκαλεί άλλο πρόβλημα κάπου και αν θέλω και πάει το αυτοκίνητο να το αφήσω για πιο μετά (δεν ξερω κατά πόσο ισχύει ότι δεν προκαλείται άλλο πρόβλημα κάπου αλλού).

Χθες με το που ξαναπήγε το αυτοκίνητο στη ρεζέρβα το ξαναέκανε σε ανηφόρα. Μόλις το αυτοκίνητο κατέβηκε σε κατηφόρα ξαναπήρε εμπρός και αφότου το γέμισα άρχισε πάλι να πηγαίνει κανονικά.

Επειδή και τις δυο φορές το έκανε και σε ανηφόρα και στη ρεζέρβα υποπτεύομαι ότι έχει κάποια σχέση με το πόσο καύσιμο φτάνει.

Παρεμπιπτόντως γενικά σταθερά βάζω 98 (όχι 95αρα αλλά ούτε 100άρα).

Απόψεις; Πρέπει να την αλλάξω άμεσα; Να το αφήσω και βλέπω; να σταματήσω την 98αρα; να το κρατάω πάντα πάνω από τη μέση; Σας βομβαρδίζω γιατί είμαι λίγο άσχετος.


ΥΓ: Ο μηχανικός μου είπε ότι το φίλτρο της βενζίνης μου ήταν ελεινο με σχεδόν λασπουριά μέσα.

Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , SbioTech said:

Παιδιά καινούριος στο φόρουμ με ένα Golf ΜΚ6 TSI 160. Πριν από ένα μήνα μου έβγαλε ένα πρόβλημα με EPC (μηδένιζε στροφές μετά τις 3000 στην πρώτη ή τη δεύτερη). Το αυτοκίνητο ήταν με τη ρεζέρβα. Το γέμισα με την vpower (όχι την 100αρα) και δεν το ξαναέκανε. 

Το πήγα μετά στο μηχανικό μου ο οποίος είπε ότι έχει πρόβλημα η αντλία υψηλής καυσίμου. Δεν του ανεβάζει την πλήρη πίεση. Μου είπε ότι για αλλαγή θέλει κοντά ένα 500αρικο (450 το κιτ και 50 εργασία) αλλά μόνος του είπε ότι δεν προκαλεί άλλο πρόβλημα κάπου και αν θέλω και πάει το αυτοκίνητο να το αφήσω για πιο μετά (δεν ξερω κατά πόσο ισχύει ότι δεν προκαλείται άλλο πρόβλημα κάπου αλλού).

Χθες με το που ξαναπήγε το αυτοκίνητο στη ρεζέρβα το ξαναέκανε σε ανηφόρα. Μόλις το αυτοκίνητο κατέβηκε σε κατηφόρα ξαναπήρε εμπρός και αφότου το γέμισα άρχισε πάλι να πηγαίνει κανονικά.

Επειδή και τις δυο φορές το έκανε και σε ανηφόρα και στη ρεζέρβα υποπτεύομαι ότι έχει κάποια σχέση με το πόσο καύσιμο φτάνει.

Παρεμπιπτόντως γενικά σταθερά βάζω 98 (όχι 95αρα αλλά ούτε 100άρα).

Απόψεις; Πρέπει να την αλλάξω άμεσα; Να το αφήσω και βλέπω; να σταματήσω την 98αρα; να το κρατάω πάντα πάνω από τη μέση; Σας βομβαρδίζω γιατί είμαι λίγο άσχετος.


ΥΓ: Ο μηχανικός μου είπε ότι το φίλτρο της βενζίνης μου ήταν ελεινο με σχεδόν λασπουριά μέσα.

εαν στο κανει οταν εισαι σε ρεζερβα και σε ανηφορα ή κατηφορα τοτε ειναι η αντλια στο ρεζερβουαρ κοστος περιπου 150 ευρο και σιγουρα η ανλτια υψηλης δεν εχει 500 που σου ειπε ο μαστορας σου μαλλον αλλαξε μαστορα

Link to comment
Share on other sites

Ξανα δες φιλτρο καυσιμου και ανοιξε την πισω αντλια να δουν το καλαθι μηπως γεμισε βρωμια άτο καυσιμο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για το input. Ο μηχανικός επέμενε ότι το διαγνωστικό έβγαζε την αντλία υψηλής, έκανε reset και σε 1 ώρα το ξανά έβγαζε οπότε τελικά την άλλαξα. Έκανα έρευνα από Internet και αγόρασα μια hitachi με 195ευρω. Την άλλαξε και δεν ξαναέβγαλε σφάλμα.

 

Εμένα πάντως κάτι δεν μου άρεσε για μήνες. Είδα και λαδια στην εισαγωγή αερα.

 

Όταν του τα έδειξα μου είπε ότι είναι μάλλον αναστροφή πίεση από τουρμπίνα και να το ανοίξει να το δει. Το άνοιξε είναι λέει σπασμένη και να βάλουμε καινούργια γιατί ανακατασκευή σε τουρμπίνα όπως τη βλέπει δεν την προτείνει. 

 

Αυτή που βρίσκει αυτός κάνει 800ευρω με 1χρονο εγγύηση. Αλλά λέει όπως βρήκες πιο φτηνή αντλια ψάξε και τουρμπίνα. Βρίσκω με 400ευρω.

 

Σας φαίνεται λογικό να χάλασαν μαζί; έχει σχέση το καυσιμο; έχετε πρόταση για εταιρεία σε τουρμπίνα; 

 

ΥΓ: Το φίλτρο το είχαμε δει. Τρισάθλιο με μούργα από το €€%€#καύσιμο που έχουμε στα νησιά λόγω μεταφοράς με καράβι. Το καθαρησε με διαλύτες

Edited by SbioTech
Link to comment
Share on other sites

Φιλτρο επρεπε να το πεταξεις και να βαλεις καινουργιο.

Στην τουρμπινα, αγορασε ενα cartridge αυθεντικο και βαλτο.
Αλουμινιο μαντεμι συνηθως δεν εχουν ζημια.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε golf gt 170blg μπαίνει κόφτης στις 5200 σε 4η 5η 6η.
Στις άλλεςταχυτητες 90% οχι.
Δεν έχω κοψίματα έχω boost κανονικό.
Σε 300χλμ έχω σερβις και ηταν να αλλάξω τα μπουζι πριν 2 μήνες αλλά το άφησα για το σερβις
Τι μπορεί να είναι πριν μπει σε διαγνωστικό αυριο;

Link to comment
Share on other sites

Ελεγχο με vagcom χρειαζεται

Ισως αντλια υψηλης.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε κοστος;

Στάλθηκε από το SM-G996B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Φίλε όμως μέχρι την 3η ταχύτητα και καμια φορά στην 4η δεν μου το κάνει.
Μονο 5η 6η
Κομπιασματα δεν έχω παρι πολύ καλά και το boost τελεια

Στάλθηκε από το SM-G996B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

Καδενα εχεις αλλαξει;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κινητηρας ανακατασκευασμενος 20.000 πλέον πάνω του ολα τα τα παρελκόμενα καινουρια.
Δεν μου κάνει ποτέ στο αναμα της μηχανής τα γνωστά ποτε.
Να δηλώσω γέμισα βενζινη πριν 1 μηνα βουλγαρια την εχω ακομα και μου το κάνει αυτό από τότε στις 5200 4η 5η 6η safe mode

Στάλθηκε από το SM-G996B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξες καδενα η οχι; Το παρελκομενα δεν μου λεει κατι.

Δες το αυτοκινητο και για χρονισμο το σφαλμα παραπεμπει και σε καδενα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν καδενα θα είχα σφάλμα για λάθος σήμα από αισθητήρα στραφαλου με εκκεντροφορου αυτό είναι πάνω στο κορμο του κινητήρα
Έχω αλλάξει 2 φορές καδενα και ξερω τι κάνει από θόρυβο.


Στάλθηκε από το SM-G996B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σου έγραψα ίσως αντλία υψηλής πριν κάποια ποστ 13ημέρες νωρίτερα, την έχεις logάρει?

Χρειάζεται σωστό log στα μπεκ, ρελαντί και σε μεσαίες - υψηλές στροφές να δει ms μαζί με την υψηλής, πεταλούδα, φορτίο N75, Cfs σε όλους του κυλίνδρους.

Αν είναι οκ το log πρέπει να δεις και το χρονισμό, δεν κάνει η καδένα πάντα θόρυβο.

 

Η τηλεδιάγνωση είναι δύσκολη, είναι πιο εύκολη όσο περισσότερα λέει αυτός που άνοιξε το θέμα.

Εσύ τα ξεφουρνίζεις ένα ένα.

 

Δες το log που σου είπα, πχ. αν η βενζίνη δεν είναι καλή κλείνει πεταλούδα από cfs το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.