dinos1414 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Αγαπητοί συμφορουμήτες καλημέρα. Είναι το πρώτο μου post οπότε αν είναι σε λάθος ενότητα ή έχει ξανασυζητηθεί το θέμα συγχωρέστε με. Είμαι κάτοχος ενός golf 6 εδώ και ενάμισι χρόνο με 18.500 χλμ το οποίο μέχρι πρώτινος δεν είχε κάνει κιχ. Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν άρχισε να τρίζει ο συμπλέκτης στο πάτημα και στο άφημα. Επίσης από τότε που το πήρα σχεδόν, η όπισθεν κάποιες φόρες οταν ήταν κρύο ήθελε πολύ δύναμη για να βγεί. Το τρίτο πρόβλημα ηταν οτι έτριζε και ο λεβγιές ταχυτήτων. Το πήγα στην Καρέντα Βουλιαγμένης λοιπόν όπου τους επισήμανα αυτά τα τρία προβλήματα. Την επόμενη μέρα με ενημέρωσαν οτι έγινε αλλαγή δισκου-πλατώ διότι ηταν ελαττωματικό και οπως μου είπαν κάποια δοντάκια του δίσκου ηταν πιο μαλακά απ οτι έπρεπε με αποτέλεσμα να λιγήσουν (δεν γνωρίζω και πολλά απο μηχανολογικά οπότε δεν ξέρω τι είναι αυτά). Επίσης μου είπαν οτι με τον λεβίε δεν γίνεται τιποτα και οτι θα τρίζει ετσι. Η αίσθηση του συμπλέκτη εχεί αλλάξει λίγο και οπως διαπίστωσα σημερα το πρωί πάλι κολλάει η οπισθεν. Θά ήθελα λοιπόν την αποψή σας για αυτό το θέμα. Τι να κάνω? Να το ξαναπάω? Το έχει πάθει και κανένας αλλος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 (edited) Αγαπητοί συμφορουμήτες καλημέρα. Είναι το πρώτο μου post οπότε αν είναι σε λάθος ενότητα ή έχει ξανασυζητηθεί το θέμα συγχωρέστε με. Είμαι κάτοχος ενός golf 6 εδώ και ενάμισι χρόνο με 18.500 χλμ το οποίο μέχρι πρώτινος δεν είχε κάνει κιχ. Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν άρχισε να τρίζει ο συμπλέκτης στο πάτημα και στο άφημα. Επίσης από τότε που το πήρα σχεδόν, η όπισθεν κάποιες φόρες οταν ήταν κρύο ήθελε πολύ δύναμη για να βγεί. Το τρίτο πρόβλημα ηταν οτι έτριζε και ο λεβγιές ταχυτήτων. Το πήγα στην Καρέντα Βουλιαγμένης λοιπόν όπου τους επισήμανα αυτά τα τρία προβλήματα. Την επόμενη μέρα με ενημέρωσαν οτι έγινε αλλαγή δισκου-πλατώ διότι ηταν ελαττωματικό και οπως μου είπαν κάποια δοντάκια του δίσκου ηταν πιο μαλακά απ οτι έπρεπε με αποτέλεσμα να λιγήσουν (δεν γνωρίζω και πολλά απο μηχανολογικά οπότε δεν ξέρω τι είναι αυτά). Επίσης μου είπαν οτι με τον λεβίε δεν γίνεται τιποτα και οτι θα τρίζει ετσι. Η αίσθηση του συμπλέκτη εχεί αλλάξει λίγο και οπως διαπίστωσα σημερα το πρωί πάλι κολλάει η οπισθεν. Θά ήθελα λοιπόν την αποψή σας για αυτό το θέμα. Τι να κάνω? Να το ξαναπάω? Το έχει πάθει και κανένας αλλος? Η όπισθεν κολλάει συνήθως όταν κυλάει το αμάξι και πας να βγάλεις την όπισθεν. Αν το κάνει και σταματημένο τότε πρέπει να σου κάνουν ρύθμιση του συμπλέκτη (Είναι κάτω από το σύστημα εισαγωγής αέρα αυτό που πειράζουν ώστε να διορθωθεί). Edited June 26, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinos1414 Posted June 26, 2011 Author Report Share Posted June 26, 2011 Και με τα υπόλοιπα τι γίνεται Στέλιο? Επίσης μόλις ανακάλυψα οτι ακούγεται κι ενας θόρυβος σαν κροτάλισμα οταν πατάω γκάζι. Μάλλον θα το πάω να το ξανακοιτάξουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Και με τα υπόλοιπα τι γίνεται Στέλιο? Επίσης μόλις ανακάλυψα οτι ακούγεται κι ενας θόρυβος σαν κροτάλισμα οταν πατάω γκάζι. Μάλλον θα το πάω να το ξανακοιτάξουν... Ποια εννοείς ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinos1414 Posted June 27, 2011 Author Report Share Posted June 27, 2011 Ποια εννοείς ? Με το τρίξιμο του λεβιε, την αίσθηση που έχει τώρα ο συμπλέκτης και τον καινούργιο θόρυβο που ανακάλυψα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 Με το τρίξιμο του λεβιε, την αίσθηση που έχει τώρα ο συμπλέκτης και τον καινούργιο θόρυβο που ανακάλυψα. Δεν τα ξέρω αυτά οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 Με το τρίξιμο του λεβιε, την αίσθηση που έχει τώρα ο συμπλέκτης και τον καινούργιο θόρυβο που ανακάλυψα. Αν τo τρίξιμο του λεβιε ξεκίνησε μαζι με το πρόβλημα των ταχυτήτων, τότε δικαιολογείται εφ΄όσον υπήρχαν στραβές ακτίνες στο χτένι. Αυτο που δεν δικαιολογείται ειναι να συνεχίζεται το τρίξιμο και μετα την ΑΛΛΑΓΗ. Αυτό που μπορώ να υποθέσω είναι κακή τοποθέτηση ή οτι τελικά δεν σου άλλαξαν δίσκο-πλατό. ΑΛΛΑΞΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 Με το τρίξιμο του λεβιε, την αίσθηση που έχει τώρα ο συμπλέκτης και τον καινούργιο θόρυβο που ανακάλυψα. Για το τρίξιμο του λεβιέ να τους πεις να βγάλουν την δερμάτινη επένδυση και να γρασσάρουν την μπίλια του λεβιέ.Σιγά το πράμα....!!!! Άκου δεν ''γίνεται τίποτα και έτσι θα τρίζει''.........τεμπέληδες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinos1414 Posted June 27, 2011 Author Report Share Posted June 27, 2011 Λοιπόν αύριο θα το ξαναπάω στο ίδιο συνεργείο για το πρόβλημα με την όπισθεν. Το κροτάλισμα που έλεγα τελικά ηταν κατι άλλο άσχετο το οποίο διόρθωσα μόνος μου. Ελπίζω αυτή την φορά να λυθεί το πρόβλημα γιατι εχω ψιλοαπογοητευτεί. Οπως και να χει σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...