Jump to content
Guest mitS.O.S.

Tsi 160 Dsg - Δεν Ανεβάζει Πάνω Από 3000 Στροφές...!

Recommended Posts

Guest mitS.O.S.

Καλησπέρα...

Έχω ένα Golf VI TSi 160 με 55000χλμ και από την Παρασκευή το βράδυ συμβαίνουν τα εξής περίεργα πράγματα...

Κατεβαίνω προς Καλύβια και σταματάω στα φανάρια του Μαρκόπουλου... ξεκινάω και πατάω γκάζι κανονικά χωρίς καμία ιδιαίτερη πίεση... ξαφνικά νιώθω το αμάξι να μην επιταχύνει, νιώθω ένα ρετάρισμα για 2-3 δευτερόλπετα ακριβώς στις 3200 στροφές και μετά οι στροφές παραμένουν σταθερές στις 3000 στροφές χωρίς να ανεβαίνουν όσο γκάζι και να πατάω. Το κιβώτιο έχει μέσα 3η και δεν κάνει αλλαγή... το πάτησα μέχρι το πάτωμα αλλά τίποτα...! Κατεβάζω χειροκίνητα ταχύτητες αλλά οι στροφές παραμένουν στις 3000 σταθερά και το αμάξι κόβει φυσικά ταχύτητα...

Σταματάω δεξιά, βάζω νεκρά στο κιβώτιο και γκαζώνω σιγά σιγά... οι στροφές ανεβαίνουν μέχρι 3000 και μετά αρνούνται να ανέβουν άλλο...

Σβήνω το αμάξι και μετά από ένα λεπτό το ξαναβαζω μπροστά... Γκαζώνω με νεκρά πριν ξεκινήσω και οι στροφές ανεβαίνουν αλλά αυτή την φορά μέχρι τις 3800 στροφές... το γκάζι στο πάτωμα οι στροφές σταθερές στις 3800...

Το ξανασβήνω, βάζω μπροστά μετά από 1-2 λεπτά... με νεκρά στο κιβώτιο οι στροφές ανεβαίνουν πάλι μέχρι τις 3800... ξεκινάω, ανεβάζω στροφές και αυτή την φορά οι στροφές ανεβαίνουν κανονικά χωρίς να υπάρχει πρόβλημα...

Φτάνω κανονικά στον προορισμό μου... από τότε έχω κουνήσει το αυτοκίνητο 2-3 φορές κάνοντας μικρές αποστάσεις... άλλες φορές λειτουργούν όλα κανονικά και άλλες παρουσιάζεται το να μην ανεβάζει πάνω από 3000 στροφές... έχω την εντύωση ότι αρνείται να ανεβάσει πάνω από 3000 στροφές όταν το αυτοκίνητο έχει ζεσταθεί για τα καλά, και πως όταν είναι κρύο λειτουργούν όλα καλά... μπορεί όμως και να κάνω λάθος και να μην έχει σχέση η θερμοκρασία λειτουργίας...

Πάντως είτε είναι κρύο είτε είναι ζεστό αυτο που συμβαίνει πάντα είναι το να μην ανεβάζει πάνω από 3800 όταν έχω νεκρά...

Επίσης πρέπει να πω ότι δεν ανάβει καμία ένδειξη στο καντράν, κανένα λαμπάκι, όπως επίσης και ότι η θερμοκρασία είναι σε φυσιολογικά επίεπδα...

Έχει συνβεί αυτό σε κάποιον άλλο...?

Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει...?

Edited by mitS.O.S.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως είτε είναι κρύο είτε είναι ζεστό αυτο που συμβαίνει πάντα είναι το να μην ανεβάζει πάνω από 3800 όταν έχω νεκρά...

Αυτό το κανουν όλα! Και μένα τόσο πάει με το κιβώτιο στο n ή στο p και σε χειροκίνητο jetta φίλου μου επίσης τοσο ανεβάζει.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και μας περιγράφεις ταιριάζει σε safe mode!!

Για κάποιο λόγο δεν σε αφήνει να ανεβάσεις στροφές!!

Έβαλες πρόσφατα από κάποιο βενζινάδικο που δεν είχες ξαναβάλει??

Φοράς πρόγραμμα??

Αναβοσβήνει μήπως στο καντράν η ένδειξη D ή Ν??

Όπως και να έχει το αμάξι πρέπει να μπριζωθεί(vag com-διαγνωστικό) για να δεις τι σφάλματα έχει καταγράψει ο εγκέφαλος και μετά αντιμετωπίζεις το πρόβλημα!!

Απέφευγε να ανεβάζεις στροφές επανηλημένα όταν έχεις νεκρό,δεν κάνει καλό!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κανουν όλα! Και μένα τόσο πάει με το κιβώτιο στο n ή στο p και σε χειροκίνητο jetta φίλου μου επίσης τοσο ανεβάζει.

+1

τωρα αν στο δε σου ανεβαζει στροφες οταν εχεις μεσα ταχυτητα μαλλον εχεις safe mode...ας απαντησει καποιος που ξερει καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

Guest mitS.O.S.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και μας περιγράφεις ταιριάζει σε safe mode!!

Για κάποιο λόγο δεν σε αφήνει να ανεβάσεις στροφές!!

Έβαλες πρόσφατα από κάποιο βενζινάδικο που δεν είχες ξαναβάλει??

Φοράς πρόγραμμα??

Αναβοσβήνει μήπως στο καντράν η ένδειξη D ή Ν??

Όπως και να έχει το αμάξι πρέπει να μπριζωθεί(vag com-διαγνωστικό) για να δεις τι σφάλματα έχει καταγράψει ο εγκέφαλος και μετά αντιμετωπίζεις το πρόβλημα!!

Απέφευγε να ανεβάζεις στροφές επανηλημένα όταν έχεις νεκρό,δεν κάνει καλό!!

Αυτό με το safe mode μου πέρασε και εμένα από το μυαλό χωρίς να έχω ιδέα βέβαια το γιατί μπορεί να συμβαίνει...

Αν είχε μπει σε safe mode για οποιοδήποτε λόγο, δεν θα άναβε το λαμπάκι του κινητήρα...???!!!

Βενζίνη έβαλα 60-70 χλμ πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα, αλλά από το βενζινάδικο στο οποίο βάζω πάντα και το οποίο είναι μάλλον απίθανο να κάνει ταρζανιές (για αντικειμενικούς λόγους που δεν είναι της παρούσης...)...

Πρόγραμμα δεν φοράω... ούτε φορούσα ποτέ...

Δεν αναβοσβήνει απολύτως τίποτα στο καντράν...

Δεν συνηθίζω να ανεβάζω στροφές επανηλλειμένα όταν έχω νεκρό... αν το έκανα άλλωστε θα είχα διαπιστώσει αυτό που λένε παραπάνω και οι φίλοι and64 & sonakias ότι το να μην ανεβάζει πάνω από 3800 στροφές στο νεκρό, είναι φυσιολογικό ... για την ακρίβεια σήμερα διαπίστωσα ότι δεν ανεβάζει πάνω από 3800 στο νεκρό όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο... αν το αυτοκίνητο τσουλάει με νεκρό (π.χ. σε κατηφόρα) τότε ανεβάζει...

Πάντως πριν από λίγο ολοκλήρωσα μια διαδρομή 70 χλμ χωρίς να αντιμετωπίσω οποιοδήποτε πρόβλημα αυτή τη φορά... είμαι περίεργος να δω αν θα δείξει και τι θα δείξει το διαγνωστικό όταν θα πάω στο συνεργείο...

Edited by mitS.O.S.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το safe mode μου πέρασε και εμένα από το μυαλό χωρίς να έχω ιδέα βέβαια το γιατί μπορεί να συμβαίνει...

Αν είχε μπει σε safe mode για οποιοδήποτε λόγο, δεν θα άναβε το λαμπάκι του κινητήρα...???!!!

Βενζίνη έβαλα 60-70 χλμ πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα, αλλά από το βενζινάδικο στο οποίο βάζω πάντα και το οποίο είναι μάλλον απίθανο να κάνει ταρζανιές (για αντικειμενικούς λόγους που δεν είναι της παρούσης...)...

Πρόγραμμα δεν φοράω... ούτε φορούσα ποτέ...

Δεν αναβοσβήνει απολύτως τίποτα στο καντράν...

Δεν συνηθίζω να ανεβάζω στροφές επανηλλειμένα όταν έχω νεκρό... αν το έκανα άλλωστε θα είχα διαπιστώσει αυτό που λένε παραπάνω και οι φίλοι and64 & sonakias ότι το να μην ανεβάζει πάνω από 3800 στροφές στο νεκρό, είναι φυσιολογικό ... για την ακρίβεια σήμερα διαπίστωσα ότι δεν ανεβάζει πάνω από 3800 στο νεκρό όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο... αν το αυτοκίνητο τσουλάει με νεκρό (π.χ. σε κατηφόρα) τότε ανεβάζει...

Πάντως πριν από λίγο ολοκλήρωσα μια διαδρομή 70 χλμ χωρίς να αντιμετωπίσω οποιοδήποτε πρόβλημα αυτή τη φορά... είμαι περίεργος να δω αν θα δείξει και τι θα δείξει το διαγνωστικό όταν θα πάω στο συνεργείο...

Το ότι δεν σε αφήνει να ανεβάσεις στροφές σε κατάσταση νεκρού είναι γνωστό όπως ανέφεραν και τα παιδιά!!

Είναι για την προστασία του κινητήρα όπως σου προείπα!!

Για το safe mode...δεν είναι ανάγκη να σου ανάψει κάποιο λαμπάκι!!

Μπορεί κάποια άκυρη στιγμή να σου ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα χωρίς να κάνει κάποιο πρόβλημα την παρούσα χρονική στιγμή!!

Πολλά παίζουν!!

Όπως και να έχει το σφάλμα έχει καταγραφεί στον εγκέφαλο!!

Θα πας να σου το συνδέσουν στο διαγνωστικό για να δεις γιατί σου το έκανε αυτό!!

Αν δεν σου βγάλει τίποτα προφανώς θα ήταν από κακή ποιότητα βενζίνης!!

Μην το αμελήσεις για το καλό του αυτοκινήτου σου!!

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δεν σε αφήνει να ανεβάσεις στροφές σε κατάσταση νεκρού είναι γνωστό όπως ανέφεραν και τα παιδιά!!

Είναι για την προστασία του κινητήρα όπως σου προείπα!!

Οχι που δεν θα ειχε ενδειξη για καμμενη λαμπα!

Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπαν και τα παιδια, το αμαξι σου για καποιο λογο μπηκε σε safe mode.Πρεπει να συνδεθει με διαγνωστικο για να δεις ποιος ειναι αυτος ο λογος.Οσο για την νεκρα, εχει κοφτη στις 3800 για να προστατεψει τον κινητηρα απο κατι καφτες... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest mitS.O.S.

Τελικά το διαγνωστικό έδειξε:

Ηλεκτρική βλάβη

Σφάλμα στο κλαπέτο ρύθμισης του αέρα αναρρόφησης

Σποραδικό σφάλμα

Απ' ότι μου εξήγησαν, έχει να κάνει με μια πεταλούδα - μοτεράκι που υπάρχει στην εισαγωγή του αέρα, όπως κοιτάμε την μηχανή στο πάνω μέρος λίγο πιο αριστερά από την μέση...

Υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να ήταν τυχαίο και να μην ξανακάνει κάτι...

Αν το ξανακάνει (που είναι και το πιο πιθανό) θα λυθεί η εισαγωγή του αέρα για να ελεγχθούν 2 λαστιχάκια που υπάρχουν σε αυτό το σημείο και τα οποία καμιά φορά κόβονται... αν είναι κομένα θα αλλαχτούν αυτά... αν δεν είναι κομένα τότε πιθανότατα το πρόβλημα έχει να κάνει με το μοτεράκι...

Ο περιορισμός στις 3000 στροφές ήταν τελικά λόγω safe mode...

Edited by mitS.O.S.
Link to comment
Share on other sites

Guest mitS.O.S.

Χαζοβλάβες που ταλαιπωρούν...!!!

Τελικά το ξανακάνει συνέχεια και δεν γλυτώνω το συνεργείο και το λύσιμο...

Το κέρατο μου...!!!

Link to comment
Share on other sites

Ηρέμησε!!

Θα μπορούσε να ήταν πιο σοβαρή ζημιά!!

Το να σου λύσουν όλη την εισαγωγή δεν ειναι τρομερή διαδικασία και ούτε πολύ χρονοβόρα αν πιάνουν τα χέρια του μηχανικού που θα το αναλάβει!!

Το σημαντικό ειναι πως μπορεί να στερηθείς το αμάξι για μια μέρα αναλόγως το "φόρτο" εργασίας που υπάρχει!!

Link to comment
Share on other sites

Guest mitS.O.S.

Το πρόβλημα παραμένει και πλέον έγινε μόνιμο... άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα και ήρθε και έδεσε...

Το πιο ωραίο απ' όλα όμως είναι η αντιμετώπιση του συνεργείου... Θα πέσει πολύ "γέλιο"...

Δε μπαίνω σε λεπτομέρειες τώρα, θα περιμένω να δω πως ακριβώς θα εξελιχθεί το θέμα και μετά θα σας ενημερώσω...

Link to comment
Share on other sites

Guest mitS.O.S.

... Το μοτεράκι - πεταλούδα αλλάχτηκε και όλα επανήλθαν σε φυσιολογικά επίπεδα...

Τέλος καλό όλα καλά...

Link to comment
Share on other sites

... Το μοτεράκι - πεταλούδα αλλάχτηκε και όλα επανήλθαν σε φυσιολογικά επίπεδα...

Τέλος καλό όλα καλά...

Μπορείς να ενημερώσεις πόσο σου κόστισε ή είσαι μέσα σε εγγύηση?

Εμένα μου το είχε παρουσιάσει αυτό απ'την πρώτη βδομάδα που το πήρα και μέσα σε 4 χρόνια το είχε κα΄νει 2-3 φορές. Και καρέντα και Παζαρόπουλος μου είχαν πει ότι ήταν τυχαίο. Τώρα που είμαι εκτός εγγύησης ανακάλυψαν ότι ο ρυθμιστής αέρα πρέπει να αλλαχθεί.

Link to comment
Share on other sites

On 26/6/2011 at 2:44 ΜΜ, Guest mitS.O.S. said:

Καλησπέρα...

Έχω ένα Golf VI TSi 160 με 55000χλμ και από την Παρασκευή το βράδυ συμβαίνουν τα εξής περίεργα πράγματα...

Κατεβαίνω προς Καλύβια και σταματάω στα φανάρια του Μαρκόπουλου... ξεκινάω και πατάω γκάζι κανονικά χωρίς καμία ιδιαίτερη πίεση... ξαφνικά νιώθω το αμάξι να μην επιταχύνει, νιώθω ένα ρετάρισμα για 2-3 δευτερόλπετα ακριβώς στις 3200 στροφές και μετά οι στροφές παραμένουν σταθερές στις 3000 στροφές χωρίς να ανεβαίνουν όσο γκάζι και να πατάω. Το κιβώτιο έχει μέσα 3η και δεν κάνει αλλαγή... το πάτησα μέχρι το πάτωμα αλλά τίποτα...! Κατεβάζω χειροκίνητα ταχύτητες αλλά οι στροφές παραμένουν στις 3000 σταθερά και το αμάξι κόβει φυσικά ταχύτητα...

Σταματάω δεξιά, βάζω νεκρά στο κιβώτιο και γκαζώνω σιγά σιγά... οι στροφές ανεβαίνουν μέχρι 3000 και μετά αρνούνται να ανέβουν άλλο...

Σβήνω το αμάξι και μετά από ένα λεπτό το ξαναβαζω μπροστά... Γκαζώνω με νεκρά πριν ξεκινήσω και οι στροφές ανεβαίνουν αλλά αυτή την φορά μέχρι τις 3800 στροφές... το γκάζι στο πάτωμα οι στροφές σταθερές στις 3800...

Το ξανασβήνω, βάζω μπροστά μετά από 1-2 λεπτά... με νεκρά στο κιβώτιο οι στροφές ανεβαίνουν πάλι μέχρι τις 3800... ξεκινάω, ανεβάζω στροφές και αυτή την φορά οι στροφές ανεβαίνουν κανονικά χωρίς να υπάρχει πρόβλημα...

Φτάνω κανονικά στον προορισμό μου... από τότε έχω κουνήσει το αυτοκίνητο 2-3 φορές κάνοντας μικρές αποστάσεις... άλλες φορές λειτουργούν όλα κανονικά και άλλες παρουσιάζεται το να μην ανεβάζει πάνω από 3000 στροφές... έχω την εντύωση ότι αρνείται να ανεβάσει πάνω από 3000 στροφές όταν το αυτοκίνητο έχει ζεσταθεί για τα καλά, και πως όταν είναι κρύο λειτουργούν όλα καλά... μπορεί όμως και να κάνω λάθος και να μην έχει σχέση η θερμοκρασία λειτουργίας...

Πάντως είτε είναι κρύο είτε είναι ζεστό αυτο που συμβαίνει πάντα είναι το να μην ανεβάζει πάνω από 3800 όταν έχω νεκρά...

Επίσης πρέπει να πω ότι δεν ανάβει καμία ένδειξη στο καντράν, κανένα λαμπάκι, όπως επίσης και ότι η θερμοκρασία είναι σε φυσιολογικά επίεπδα...

Έχει συνβεί αυτό σε κάποιον άλλο...?

Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει...?

 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι μου είναι SEAT Ibiza 2014 1,2 πετρέλαιο και έχω το εξής πρόβλημα όταν βάζω Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη μου ανεβάζει κατευθείαν 3000 στροφές και μετά πέφτουν οι στροφές τις 2000 μήπως ξέρει κάποιος τι πρόβλημα είναι αυτό πολύ μου είπαν ο συμπλέκτης αλλά εμένα μου έχει σπάσει και εισαγωγή Χάνει λίγο λάδι λέτε να φταίει κι αυτό

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ioulian said:

Γεια σας παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι μου είναι SEAT Ibiza 2014 1,2 πετρέλαιο και έχω το εξής πρόβλημα όταν βάζω Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη μου ανεβάζει κατευθείαν 3000 στροφές και μετά πέφτουν οι στροφές τις 2000 μήπως ξέρει κάποιος τι πρόβλημα είναι αυτό πολύ μου είπαν ο συμπλέκτης αλλά εμένα μου έχει σπάσει και εισαγωγή Χάνει λίγο λάδι λέτε να φταίει κι αυτό

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.