Jump to content
sodimitris

Διακοπες.. 1.4 Tsi 140Ps

Recommended Posts

ΑΛΛΑΞΕ Ν75 πρωτα... εαν το ξανακανει αλλαζεις και σκαστρα ...Κατα 99% ειναι Ν75

Καλο ειναι να τις αλλαζουμε καθε 2 χρονια η 30.000 χιλιομετρα εχουμε δεν εχουμε προβλημα...αυτες εχουν πεφτει η αποδοση τους

Τι είναι οι σχάστρες ρε μεγάλε και οι Ν75; Στραγάλια που τα αλλάζουμε προοληπτικά για να καταλάβω δηλαδή..

Επίσης nikoskalithea δεν ανάβει κανένα λαμπάκι όταν καεί κάποιος πολλαπλασιαστής.

Εγώ προσωπικά είχα ένα πρόβλημα πριν λίγο καιρό το οποίο καθώς ανέβαζα τις στροφές από 1500 μέχρι 3000 μου έκανε κάτι κενά και ένιωθες λες και πέταγε άκαυστη βενζίνη πίσω, τελικά αποδείχτικε οτι ήταν τα μπουζί και δεν κάνανε καλή ανάφλεξη, τα άλλαξα στην εγγύηση τους και τώρα είμαι οκ.

Φίλε μου προσπάθησε να γράφεις Ελληνικά γιατί δεν επιτρέπονται τα greeklish. Το φίλτρο βενζίνης δεν νομίζω να είναι το πρόβλημα, πήγαινε σε έναν μάστορα της προκοπής να κοιτάξεις το αυτοκίνητο σου γιατί υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που παίζει να φταίνε και μέσα από το φόρουμ δεν θα βγάλεις άκρη, μόνο υποθέσεις θα γράφονται.

Edited by Mist
Link to comment
Share on other sites

Τι είναι οι σχάστρες ρε μεγάλε και οι Ν75; Στραγάλια που τα αλλάζουμε προοληπτικά για να καταλάβω δηλαδή..

Επίσης nikoskalithea δεν ανάβει κανένα λαμπάκι όταν καεί κάποιος πολλαπλασιαστής.

Εγώ προσωπικά είχα ένα πρόβλημα πριν λίγο καιρό το οποίο καθώς ανέβαζα τις στροφές από 1500 μέχρι 3000 μου έκανε κάτι κενά και ένιωθες λες και πέταγε άκαυστη βενζίνη πίσω, τελικά αποδείχτικε οτι ήταν τα μπουζί και δεν κάνανε καλή ανάφλεξη, τα άλλαξα στην εγγύηση τους και τώρα είμαι οκ.

Φίλε μου προσπάθησε να γράφεις Ελληνικά γιατί δεν επιτρέπονται τα greeklish. Το φίλτρο βενζίνης δεν νομίζω να είναι το πρόβλημα, πήγαινε σε έναν μάστορα της προκοπής να κοιτάξεις το αυτοκίνητο σου γιατί υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που παίζει να φταίνε και μέσα από το φόρουμ δεν θα βγάλεις άκρη, μόνο υποθέσεις θα γράφονται.

Εμενα μου άναψε

Link to comment
Share on other sites

χμμμμμμ!!!! πολλα/στης λογικα θα το εβγαζε στο vagcom

Χα! Το διαγνωστικό βγάζει τους πολλαπλασιαστές ως βλάβη μόνο όταν καούν τελείως.

Μερικές φορές ούτε και τότε. Μόνο εκ του αποτελέσματος μπορεί ο εγκέφαλος να καταλάβει

ότι κάτι πηγαίνει στραβά με την ανάφλεξη.

Για αυτό σε περιπτώσεις κομπιασμάτων το 90% οφειλεται σε φθαρμένα μπουζί ή πολλαπλασιαστές

που έχουν παραδώσει το πνεύμα, χωρίς να εμφανίζεται κανένα λαμπάκι Check στο καντράν.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το είδα το θέμα! Και γω είχα ανάλογο πρόβλημα, εστρωσε αρκετά οταν άλλαξα μπουζί (που δεν είχαν αλλαχτει όπως έπρεπε στο service των 60000...) αλλά εξαφανίστηκε μόλις άλλαξα πολλαπλασιαστές.

Το διαγνωστικό δεν έδειξε ποτέ απολύτως τίποτα, ακόμα και οταν πήγαινα βολτα με το παιδί απο το συνεργείο και το vas κουμπωμένο πάνω, ενώ εκανε το κόψιμο/κομπιασμα από σφάλματα δεν έδειχνε τιποτα!!

Link to comment
Share on other sites

τελικα οπιος ειναι κκατοχος ενος τσι να εχει καβατζα ενα Ν75,μια σκαστρα,τουλαχιστον 2 πολλαπλασιαστες κ 1 λιτρο λαδι....:Ρ

Συμφωνω σε ολα εκτος απο το λαδι!! Δεν καιει εκτος αν το καις το λαδακι!! :)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα...

Είχα περίπου το ίδιο πρόβλημα. Μου έκανε διακοπές και μου έβγαζε ελαττωματικούς πολλαπλασιαστές!

Έκανα αναβάθμιση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και εδώ και 3 μέρες δεν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα... ελπίζω να μείνει έτσι.

Στην αντιπροσωπεία που το πήγα ο αρχι-μηχανικός (ή όπως λέγονται) με ρώτησε τι βενζίνη βάζω και του είπα απλή Aegean.

Μόλις το άκουσε φρίκαρε και μου είπε ΕΚΟ ή Shell. Για την ακρίβεια μου είπε ότι είναι σκέτο νερό η βενζίνη της Aegean!

Να τον ακούσω ή όχι? Εσείς τι βενζίνη βάζετε? Ο ίδιος μου είπε ότι έχει το ίδιο και έχει κάνει 100.000+ αλλάζοντας μόνο λάδια...

Έχω το Golf GT sport – 1400 – 140hp

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα...

Είχα περίπου το ίδιο πρόβλημα. Μου έκανε διακοπές και μου έβγαζε ελαττωματικούς πολλαπλασιαστές!

Έκανα αναβάθμιση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και εδώ και 3 μέρες δεν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα... ελπίζω να μείνει έτσι.

Στην αντιπροσωπεία που το πήγα ο αρχι-μηχανικός (ή όπως λέγονται) με ρώτησε τι βενζίνη βάζω και του είπα απλή Aegean.

Μόλις το άκουσε φρίκαρε και μου είπε ΕΚΟ ή Shell. Για την ακρίβεια μου είπε ότι είναι σκέτο νερό η βενζίνη της Aegean!

Να τον ακούσω ή όχι? Εσείς τι βενζίνη βάζετε? Ο ίδιος μου είπε ότι έχει το ίδιο και έχει κάνει 100.000+ αλλάζοντας μόνο λάδια...

Έχω το Golf GT sport – 1400 – 140hp

καλά κρασιά πες του πως το ξέρει ότι η Aegean είναι σκέτο νερό μήπως τη νοθεύει αυτός?

και εγώ aegean βάζω και δεν έχω πρόβλημα

και εγώ έχω ακούσει για ΕΚΟ και BP τα χειρότερα

μην βάζετε βενζίνη στην ΕΛΛΑΔΑ πάμε όλοι εξωτερικό :roadrage: :roadrage:

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

καλά κρασιά πες του πως το ξέρει ότι η Aegean είναι σκέτο νερό μήπως τη νοθεύει αυτός?

και εγώ aegean βάζω και δεν έχω πρόβλημα

και εγώ έχω ακούσει για ΕΚΟ και BP τα χειρότερα

μην βάζετε βενζίνη στην ΕΛΛΑΔΑ πάμε όλοι εξωτερικό :roadrage: :roadrage:

Και εγώ aegean έβαζα τόσο καιρό αλλά μετά από μια έρευνα που έκανα στην ιστοσελίδα και στο google σκέφτομαι να δοκιμάσω shell ή EKO... το θέμα είναι αυτό που λένε όλοι... βασικός παράγοντας στην ποιότητα βενζίνης είναι ο δείκτης μ@λ@κι@ς του πρατηριούχου...

Λέω να δοκιμάσω ένα πρατήριο ΕΚΟ κοντά στη δουλειά μου που έχει καθημερινή κίνηση και να δω εάν έχει διαφορά...

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ aegean έβαζα τόσο καιρό αλλά μετά από μια έρευνα που έκανα στην ιστοσελίδα και στο google σκέφτομαι να δοκιμάσω shell ή EKO... το θέμα είναι αυτό που λένε όλοι... βασικός παράγοντας στην ποιότητα βενζίνης είναι ο δείκτης μ@λ@κι@ς του πρατηριούχου...

Λέω να δοκιμάσω ένα πρατήριο ΕΚΟ κοντά στη δουλειά μου που έχει καθημερινή κίνηση και να δω εάν έχει διαφορά...

Προσφατα διαβαζα οτι πρεπει να βαζουμε βενζινη απο βενζιναδιακα (ανεξαρτήτου μαρκας) που διαθετουν τις νεες "ασπρες αντλιες" νεας τεχνολογιας, εχουν ενσωματωμένο συστημα ελεγχου της ποιοτητας του καυσίμου, σε περιπτωση νοθειας σταματάνε να δουλευουν.

Θα βγαλω μια φωτο απο αυτες τις αντλιες και θα την ανεβασω.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Νίκο.Μας το κρατούσες μυστικό ε??:tongue:

Για πόσταρε φωτό να δούμε τι θα κάνουμε με τις κ@λοβενζίνες που έχουμε μπλέξει.:laugh:

Link to comment
Share on other sites

με το διαγνωστικο ακομα και οταν δεν υπαρχει βλαβη μπορουν να μετρησουν αν καποιος κυλινδρος κανει διακοπες καυσης στα μπλοκ τιμων 15/16 με το αυτοκινητο σε λειτουργεια ακομα και εν κινησει! πες τους χαιρετισματα,ακου δεν βγαζει βλαβες

"νυχτα το πηρανε ρε πουστη μου?"

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα...

Είχα περίπου το ίδιο πρόβλημα. Μου έκανε διακοπές και μου έβγαζε ελαττωματικούς πολλαπλασιαστές!

Έκανα αναβάθμιση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και εδώ και 3 μέρες δεν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα... ελπίζω να μείνει έτσι.

Στην αντιπροσωπεία που το πήγα ο αρχι-μηχανικός (ή όπως λέγονται) με ρώτησε τι βενζίνη βάζω και του είπα απλή Aegean.

Μόλις το άκουσε φρίκαρε και μου είπε ΕΚΟ ή Shell. Για την ακρίβεια μου είπε ότι είναι σκέτο νερό η βενζίνη της Aegean!

Να τον ακούσω ή όχι? Εσείς τι βενζίνη βάζετε? Ο ίδιος μου είπε ότι έχει το ίδιο και έχει κάνει 100.000+ αλλάζοντας μόνο λάδια...

Έχω το Golf GT sport – 1400 – 140hp

[/quote

ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.