PASSAT 1.8T Posted January 10, 2005 Author Report Share Posted January 10, 2005 (edited) ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΙΝΗΣΑ ΛΙΓΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ. Edited January 11, 2005 by Drago Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 (edited) Περιμένω να μου πεις αποτελέσματα! Τα σωληνάκια στο Passat είναι μάπα...και είναι γνωστό ότι μετά από λίγο καιρό τρυπάνε με αποτέλεσμα να χάνεις πίεση από το turbo και να μην τραβάει...η καλυτερη λύση είναι να βάλεις όργανο μέτρηση πίεσης να δεις αν χτυπάς 7psi....η VAG COM ... Ποιος αισθητηρας χάλασε τελικά ο πρώτος η ο δεύτερος? @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-=Yoda=- Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 συνηθως ειναι ο 2ος λ για πες ρε meltemi αυτο με τα σωληνακια αερος?? δεν εχω ιδεα και ισως να εχω και γω το ιδιο προβλημα στειλε μου και τη φωτο αν θελεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 (edited) Φιλε Yoda, Τα σωληνάκια στα 1.8T είναι μάπα! Είναι τα ψιλά σωληνάκια για το VACCUM του αέρα τις μηχανής! Αυτά τα σωληνάκια μετά από λίγο καιρό/χρήση ξεραίνονται και σκάνε/κάνουν τρύπες....με αποτέλεσμα να χάνεις BOOST από το urbo γιατί η πίεση χάνεται...ο καλύτερος τρόπος για να βρείς αν έχεις διαρροή είναι να έχεις Turbo Gauge (για να βλέπεις αν χτυπάει η βελόνα 7Psi). Αν τα σωληνάκια είναι σε αυτή την κατάσταση τότε ..... άρχισε να αλλάζεις..... @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. passat1.bmp Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSAT 1.8T Posted January 11, 2005 Author Report Share Posted January 11, 2005 ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΗΤΑΝ ΚΟΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΄΄Β΄΄ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ(ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ) ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ.ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΑΠΟ ΧΤΕΣ!ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 (edited) Το B σωληνάκι πάει από το Intek στη βαλβίδα ανακούφισης κάτω στο Turbo (αριστερά και κάτω). Αν έχανες από εκεί τότε τώρα θα έχεις πιο καλή απόκριση στο γκάζι όταν ξεκινάς.... @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSAT 1.8T Posted January 11, 2005 Author Report Share Posted January 11, 2005 ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΠΑΝΤΩΣ meltemie ΕΙΣΑΙ ΓΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 (edited) Τίποτα, να σε καλά...εδώ είναι συνηθισμένα αυτά τα προβλήματα στα passats.... νομίζω και εγώ σήμερα έχω πρόβλημα...δεν μου βγάζει 7PSI ...μονο 5Psi...μάλλον θα πρέπει να αλλάξω τα σωληνάκια με σιλικόνης από www.hosetechnics.com @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSAT 1.8T Posted January 11, 2005 Author Report Share Posted January 11, 2005 ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE?ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 (edited) Αν θες να αλλάξεις τα σωληνάκια σου με καλύτερα σιλικόνης ...τότε χρειάζεσαι περίπου 4-5 Πόδια από το 3.5mm...το χρώμα το διαλέγεις εσυ... http://www.hosetechniques.com/catalog_prod...by%20the%20foot @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSAT 1.8T Posted January 11, 2005 Author Report Share Posted January 11, 2005 ΜΠΗΚΑ ΑΛΛΑ ΑΠΌΤΙ ΕΙΔΑ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΜΟΝΟ ΗΠΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΔΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ SITE ΣΤΕΙΛΤΟ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 (edited) Ξέρω πολλά!!!! Πες μου τι χρειάζεσαι και θα σε φτιάξω! @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSAT 1.8T Posted January 12, 2005 Author Report Share Posted January 12, 2005 ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ!!ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ?ΤΟ VAG COM TI ΕΙΝΑΙ?ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΟΡΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ TURBO.ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΣΧΕΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ 81΄.ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 (edited) πήγαινε εδώ να δεις πως είναι στο δικό μου...αριστερά από το τιμόνι πάνω στην κολόνα http://groups.msn.com/1998DKB5/b5.msnw?Page=2 Για να το τοποθετήσεις ακολουθείς αυτές τις οδηγίες http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=158910 Εδώ κοστίζει με την βάση κάπου $60 Δεν ξέρω για ελλάδα..... Για το Vag Com τι κάνει πρέπει να διαβάσεις εδώ www.ross-tech.com Βασικά είναι διαγνωστικό πρόγραμμα...σαν αυτό που έχει η VW @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Pes mou an thes vohthia se kati Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSAT 1.8T Posted January 13, 2005 Author Report Share Posted January 13, 2005 ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑ ΤΟ VAG COM,ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ TURBO ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΖ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟ Η ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΣΠΡΟ ΧΡΩΜΑ. ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΤΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΑΝΕΣ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 (edited) το βαφεις....έτσι έκανα εγώ και ταιριάζει! Τη βάση δηλαδή γιατί το όργανο είναι μαύρο δεν βάφεται! Για να το βάλεις είναι πολύ απλό. Ένα σωληνάκι στη μηχανή και δυο καλώδια στο διακόπτη των φώτων δες τις φωτό εδώ και θα καταλάβεις http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=158910 και αυτο είναι το όργανο μέτρηση πίεσης του Turbo (Boost Gauge) @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSAT 1.8T Posted January 13, 2005 Author Report Share Posted January 13, 2005 ΟΚ.ΩΡΑΙΟΣ!ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ.ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΤΟ ΘΕΜΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerius Posted January 14, 2005 Report Share Posted January 14, 2005 (edited) καταρχάς χαιρετώ την παρέα! Αν μου επιτρέπεται,επειδή πέρασα άυτο το πρόβλημα,αν πρόκειται για τον δευτερο Lambda,(κατόπιν διαγνώσεις),μην βιάζεσαι να τον αλλάξεις.Αφενός μπορεί να ελεγχθεί αν ζει ακόμα (υπάρχει μια διαδικασία ) αφετέρου ενώ ο dealer το δίνει 135-150E,από το internet κάνει 55E. @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSAT 1.8T Posted January 14, 2005 Author Report Share Posted January 14, 2005 ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ,ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΛΛΑΞΑ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο meltemie ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,ΑΝ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Αλλαξα εξατμιση την τεταρτη μαζι με καταλυτη 100αρι. Επειδη δεν εφτανε το καλωδιο του 2ου λ να μπει πανω στον καταλυτη,πηγα εφτιαξα μια προεκταση και ολα οκ. Το λαμπακι ηταν σταθερα αναμενο,το εφερα απο Αθηνα Κορινθο,το εβαλα σε διαγνωστικο και εσβησα τα λαθη που ηταν φτωχο μιγμα στο ρελαντι. Μεχρι εκει ολα καλα και ολα ωραια. Χτες το βραδυ ομως,μολις το εβαλα μπροστα το λαμπακι αναψε παλι. Τι μπορει να φταιει??Οφειλεται στον καταλυτη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted December 19, 2005 Report Share Posted December 19, 2005 (edited) για πες τι κωδικούς έβγαλε και θα σου πω... @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Δεν τους σημειωσα. Αυριο που θα παω να τους ξανασβησω,θα τους σημειωσω και θα στους πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Λοιπον,μετα απο καιρο,και αφου το προβλημα δεν εχει ακομα λυθει επανερχομαι. Οι κωδικοι βλαβης που βγαζει το VAG COM ειναι 16683 16804 17522 Δεν εχω βρει λυση. Μου εχουν πει να βαλω αλλη μαρκα καταλυτη,παλι 200αρη,αλλα πιο πυκνο,επειδη αυτος που εχω ειναι αρκετα ελευθερος. Ισχυει κατι τετοιο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johnkyr Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 έλεγχο καυσαερίων έκανες ??? βγάζεις κάρτα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Mιας και έκανες προέκταση στα καλώδια πρέπει να δείς τα εξής: 1.Αν η αντίσταση των καλωδίων που έβαλες είναι ίδια με αυτή των προηγούμενων 2.Αν η ολική αντίσαση και των 2 καλωδίων παραμένει ίδια με την αρχηκή και 3.Αν έχει μονωθεί καλά το σημείο που ενώνονται τα 2 καλώδια γιατί παίζει πολύ νερό από κει κάτω. Ότι από τα παραπάνω και να έχει γίνει θα σου βγάζει σφάλματα. Αν έχεις διαφορετικές αντιστάσεις τότε με έναν προγραμματισμό μπορεί να έρθει στα ίσια του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...