Jump to content
PASSAT 1.8T

ΑΝΑΒΕΙ ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ Λ

Recommended Posts

Περιμένω να μου πεις αποτελέσματα! Τα σωληνάκια στο Passat είναι μάπα...και είναι γνωστό ότι μετά από λίγο καιρό τρυπάνε με αποτέλεσμα να χάνεις πίεση από το turbo και να μην τραβάει...η καλυτερη λύση είναι να βάλεις όργανο μέτρηση πίεσης να δεις αν χτυπάς 7psi....η VAG COM ...

Ποιος αισθητηρας χάλασε τελικά ο πρώτος η ο δεύτερος?

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Yoda,

Τα σωληνάκια στα 1.8T είναι μάπα! Είναι τα ψιλά σωληνάκια για το VACCUM του αέρα τις μηχανής! Αυτά τα σωληνάκια μετά από λίγο καιρό/χρήση ξεραίνονται και σκάνε/κάνουν τρύπες....με αποτέλεσμα να χάνεις BOOST από το urbo γιατί η πίεση χάνεται...ο καλύτερος τρόπος για να βρείς αν έχεις διαρροή είναι να έχεις Turbo Gauge (για να βλέπεις αν χτυπάει η βελόνα 7Psi).

Αν τα σωληνάκια είναι σε αυτή την κατάσταση τότε ..... άρχισε να αλλάζεις.....

Hose.JPG

hose_area.jpg

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

passat1.bmp

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΗΤΑΝ ΚΟΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΄΄Β΄΄ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ(ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ) ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ.ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΑΠΟ ΧΤΕΣ!ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Το B σωληνάκι πάει από το Intek στη βαλβίδα ανακούφισης κάτω στο Turbo (αριστερά και κάτω). Αν έχανες από εκεί τότε τώρα θα έχεις πιο καλή απόκριση στο γκάζι όταν ξεκινάς....

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΠΑΝΤΩΣ meltemie ΕΙΣΑΙ ΓΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα, να σε καλά...εδώ είναι συνηθισμένα αυτά τα προβλήματα στα passats....

νομίζω και εγώ σήμερα έχω πρόβλημα...δεν μου βγάζει 7PSI ...μονο 5Psi...μάλλον θα πρέπει να αλλάξω τα σωληνάκια με σιλικόνης από www.hosetechnics.com

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Αν θες να αλλάξεις τα σωληνάκια σου με καλύτερα σιλικόνης ...τότε χρειάζεσαι περίπου 4-5 Πόδια από το 3.5mm...το χρώμα το διαλέγεις εσυ...

http://www.hosetechniques.com/catalog_prod...by%20the%20foot

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ!!ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ?ΤΟ VAG COM TI ΕΙΝΑΙ?ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΟΡΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ TURBO.ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΣΧΕΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ 81΄.ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ!!

post-68-1105556594_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

πήγαινε εδώ να δεις πως είναι στο δικό μου...αριστερά από το τιμόνι πάνω στην κολόνα

http://groups.msn.com/1998DKB5/b5.msnw?Page=2

Για να το τοποθετήσεις ακολουθείς αυτές τις οδηγίες

http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=158910

Εδώ κοστίζει με την βάση κάπου $60

Δεν ξέρω για ελλάδα.....

Για το Vag Com τι κάνει πρέπει να διαβάσεις εδώ

www.ross-tech.com

Βασικά είναι διαγνωστικό πρόγραμμα...σαν αυτό που έχει η VW

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Pes mou an thes vohthia se kati

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑ ΤΟ VAG COM,ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ TURBO ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΖ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟ Η ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΣΠΡΟ ΧΡΩΜΑ.

ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΤΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΑΝΕΣ?

post-68-1105644201_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

το βαφεις....έτσι έκανα εγώ και ταιριάζει! Τη βάση δηλαδή γιατί το όργανο είναι μαύρο δεν βάφεται!

Για να το βάλεις είναι πολύ απλό. Ένα σωληνάκι στη μηχανή και δυο καλώδια στο διακόπτη των φώτων

δες τις φωτό εδώ και θα καταλάβεις

http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=158910

και αυτο είναι το όργανο μέτρηση πίεσης του Turbo (Boost Gauge)

52mmclose.jpg

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

καταρχάς χαιρετώ την παρέα!

Αν μου επιτρέπεται,επειδή πέρασα άυτο το πρόβλημα,αν πρόκειται για τον δευτερο Lambda,(κατόπιν διαγνώσεις),μην βιάζεσαι να τον αλλάξεις.Αφενός μπορεί να ελεγχθεί αν ζει ακόμα (υπάρχει μια διαδικασία ) αφετέρου ενώ ο dealer το δίνει 135-150E,από το internet κάνει 55E.

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ,ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΛΛΑΞΑ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο meltemie ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,ΑΝ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα εξατμιση την τεταρτη μαζι με καταλυτη 100αρι.

Επειδη δεν εφτανε το καλωδιο του 2ου λ να μπει πανω στον καταλυτη,πηγα εφτιαξα μια προεκταση και ολα οκ.

Το λαμπακι ηταν σταθερα αναμενο,το εφερα απο Αθηνα Κορινθο,το εβαλα σε διαγνωστικο και εσβησα τα λαθη που ηταν φτωχο μιγμα στο ρελαντι.

Μεχρι εκει ολα καλα και ολα ωραια.

Χτες το βραδυ ομως,μολις το εβαλα μπροστα το λαμπακι αναψε παλι.

Τι μπορει να φταιει??Οφειλεται στον καταλυτη??

Link to comment
Share on other sites

Δεν τους σημειωσα.

Αυριο που θα παω να τους ξανασβησω,θα τους σημειωσω και θα στους πω.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,μετα απο καιρο,και αφου το προβλημα δεν εχει ακομα λυθει επανερχομαι.

Οι κωδικοι βλαβης που βγαζει το VAG COM ειναι

16683

16804

17522

Δεν εχω βρει λυση.

Μου εχουν πει να βαλω αλλη μαρκα καταλυτη,παλι 200αρη,αλλα πιο πυκνο,επειδη αυτος που εχω ειναι αρκετα ελευθερος.

Ισχυει κατι τετοιο??

Link to comment
Share on other sites

Mιας και έκανες προέκταση στα καλώδια πρέπει να δείς τα εξής:

1.Αν η αντίσταση των καλωδίων που έβαλες είναι ίδια με αυτή των προηγούμενων

2.Αν η ολική αντίσαση και των 2 καλωδίων παραμένει ίδια με την αρχηκή και

3.Αν έχει μονωθεί καλά το σημείο που ενώνονται τα 2 καλώδια γιατί παίζει πολύ νερό από κει κάτω.

Ότι από τα παραπάνω και να έχει γίνει θα σου βγάζει σφάλματα.

Αν έχεις διαφορετικές αντιστάσεις τότε με έναν προγραμματισμό μπορεί να έρθει στα ίσια του

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.