Jump to content
NoGoOD

2002 Κινητηρας Gti Απο Polo!

Recommended Posts

Παιδια σκεφτομαι μια μετατροπη...σε πολο 6Ν2 να φορεσω τον κινητηρα του πολο Gti 2002 μοντελο..ΕΦΙΚΤΟ? σε τι τιμη βρισκεται ενας τετοιος κινητηρας..? 150 αλογα βγαζει απ'οτι θυμαμαι κ ειναι 16αρι!

Link to comment
Share on other sites

125 βγαζει και ειναι 1.6 ατμοσφαιρα...

Το 2000 κ το 2002 βγαζει τοσα?? Αλλα σαν να εχεις τα δικια σου...150 βγαζει το 18αρι το T σωστα?

Edited by kwts
Link to comment
Share on other sites

Παιδια σκεφτομαι μια μετατροπη...σε πολο 6Ν2 να φορεσω τον κινητηρα του πολο Gti 2002 μοντελο..ΕΦΙΚΤΟ? σε τι τιμη βρισκεται ενας τετοιος κινητηρας..? 150 αλογα βγαζει απ'οτι θυμαμαι κ ειναι 16αρι!

...Και μεταξύ μας "δεν λέει" και πολλά, αφού ήταν με "ηλεκτρικά" ελεγχόμενη πεταλούδα γκαζιού σε σχέση με το αδερφάκι του τον "ντιζάτο" 1.4 16V του '97.Μετά βέβαια έγινε και ο 1.4άρης "ηλεκτρογκαζάτος", γι' αυτό τα Ibiza ΙΙ και ΙΙΙ που τον φόρεσαν μετά έγιναν "τάφοι" κι έτρεχε η Technocar να "εφευρίσκει" τα Topgun κ.λπά ελληνικά "υβρίδια". Ο 16άρης πάντως που σε ενδιαφέρει είναι θορυβώδης με μέτρια ροπή χαμηλά (ως stock τουλάχιστον) και απλά είχε καλή τελική (205Km/h). Εγώ λέω να πάς σε 1.8 20VT και θα μας "δοξολογείς". Δεν θα βρεις κατά τη γνώμη μου εύκολα 125άρη σε καλή κατάσταση και θα κοιτάνε να σου φορτώσουν κανένα 16άρη από Golf IV (105ΗΡ)που είναι παρόμοιος αλλά "η μέρα με τη νύχτα" από απόδοση! ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Για να μπεί ο 1.8Τ στο 6N2 θα πρέπει να κάνεις ευχελαιο και το κόστος είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Αν θες μπορώ να σου δώσω ολα τα links και τα emails με τους ανθρωπους που θα πρέπει να επικοινωνήσεις για να βρεις τα παντα. Υπόψιν δεν ειναι μαγαζάτωρες στην Ελλάδα αλλα μαγαζιά στο εξωτερικό που θα σου παρέχουν ηλεκτρολογικά, βάσεις μηχανής, ανταλλακτικά, εξάτμιση κτλ σε τιμές μακραν χαμηλοτερες απο οτι στο Ελλαντα. Απλά το κόστος ειναι και πάλι αρκετο, γιατι σε οποιον μηχανικό και να πέσεις εδω θα σου ζητήσει ενα χερι και ενα ποδι να το βάλει επάνω.

Ο ARC η ο AVY (o πρωτος ηταν απο το polo και ο δευτερος απο το lupo) είναι τίμια μοτερ αλλα λογο ανισσόροπης κυλινδροκεφαλής δεν αποδιδούν τα αναμενώμενα. Υπόψιν πως υπάρχει AVY με εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων :thumbsup: (απο το Lupo gti). Μπορείς να κάνεις μια μόντα με σχετικά λογικό κόστος που με μαμα εντοσθια και εκκεντρα θα βγάλεις κοντά 130-135 αλογάκια. Block μηχανής από polo 6n2 gti και κυλινδροκεφαλή απο polo 6n 16v (AFH). Ευκολη μετατροπή με πολύ νέυρο. Κυκλοφορεί ενα τέτοιο τετραπετάλουδο 180 αλογάκια :thumbsu:. Τέσπα εδω ειμαστε ότι χρειαστείς μας λες.

Link to comment
Share on other sites

Για να μπεί ο 1.8Τ στο 6N2 θα πρέπει να κάνεις ευχελαιο και το κόστος είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Αν θες μπορώ να σου δώσω ολα τα links και τα emails με τους ανθρωπους που θα πρέπει να επικοινωνήσεις για να βρεις τα παντα. Υπόψιν δεν ειναι μαγαζάτωρες στην Ελλάδα αλλα μαγαζιά στο εξωτερικό που θα σου παρέχουν ηλεκτρολογικά, βάσεις μηχανής, ανταλλακτικά, εξάτμιση κτλ σε τιμές μακραν χαμηλοτερες απο οτι στο Ελλαντα. Απλά το κόστος ειναι και πάλι αρκετο, γιατι σε οποιον μηχανικό και να πέσεις εδω θα σου ζητήσει ενα χερι και ενα ποδι να το βάλει επάνω.

Ο ARC η ο AVY (o πρωτος ηταν απο το polo και ο δευτερος απο το lupo) είναι τίμια μοτερ αλλα λογο ανισσόροπης κυλινδροκεφαλής δεν αποδιδούν τα αναμενώμενα. Υπόψιν πως υπάρχει AVY με εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων :roadrage: (απο το Lupo gti). Μπορείς να κάνεις μια μόντα με σχετικά λογικό κόστος που με μαμα εντοσθια και εκκεντρα θα βγάλεις κοντά 130-135 αλογάκια. Block μηχανής από polo 6n2 gti και κυλινδροκεφαλή απο polo 6n 16v (AFH). Ευκολη μετατροπή με πολύ νέυρο. Κυκλοφορεί ενα τέτοιο τετραπετάλουδο 180 αλογάκια :whistling:. Τέσπα εδω ειμαστε ότι χρειαστείς μας λες.

Εντύπωση μου κάνει το ότι δεν μπαίνει σ' αυτό το πόλο ο 1.8 20VT. Για να το λες εσύ βέβαια σίγουρα θα ξέρεις! Όμως το λέω γιατί την ίδια εποχή που έβγαινε το Polo 6N2, υπήρχε αν θυμάσαι εκείνο το Ibiza με τα κάπως φαρδιά πίσω φανάρια (που βγήκε ως facelift του πρώτου 101 1.4 16V γύρω στο 2001-2002) το οποίο έβγαινε και ως 1.8 20V Cupra με τα 156ΗΡ. (Το πρώτο 1.8 Cupra, μετά το εμπορικά αποτυχημένο 2.0 150ΗΡ προfacelift). Eκεί πώς έμπαινε το μοτέρ;; (Φιλικά πάντα και με ειλικρινή απορία! :whistling: )

Υ.Γ: Η τελευταί λύση που προτέινεις πάντως εξαιρετική και "έξυπνη"! :roadrage:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Εντύπωση μου κάνει το ότι δεν μπαίνει σ' αυτό το πόλο ο 1.8 20VT. Για να το λες εσύ βέβαια σίγουρα θα ξέρεις! Όμως το λέω γιατί την ίδια εποχή που έβγαινε το Polo 6N2, υπήρχε αν θυμάσαι εκείνο το Ibiza με τα κάπως φαρδιά πίσω φανάρια (που βγήκε ως facelift του πρώτου 101 1.4 16V γύρω στο 2001-2002) το οποίο έβγαινε και ως 1.8 20V Cupra με τα 156ΗΡ. (Το πρώτο 1.8 Cupra, μετά το εμπορικά αποτυχημένο 2.0 150ΗΡ προfacelift). Eκεί πώς έμπαινε το μοτέρ;; (Φιλικά πάντα και με ειλικρινή απορία! :D )

Υ.Γ: Η τελευταί λύση που προτέινεις πάντως εξαιρετική και "έξυπνη"! :D

Δεν λέει πως δεν μπαίνει, απλά είναι πολύ δύσκολο εγχείρημα με αρκετό κόπο και κόψε - ράψε.

Βασικά συμφωνώ απόλυτα με αυτά που είπε ο Κώστας.

Είναι κάτι που δεν συμφέρει από πολλές πλευρές (μη σου πω απ'όλες!)

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέει πως δεν μπαίνει, απλά είναι πολύ δύσκολο εγχείρημα με αρκετό κόπο και κόψε - ράψε.Βασικά συμφωνώ απόλυτα με αυτά που είπε ο Κώστας.

Είναι κάτι που δεν συμφέρει από πολλές πλευρές (μη σου πω απ'όλες!)

Για κόπο και χρήμα σίγουρα θέλει. Το κόψε-ράψε πού το βλέπεις σε αυτοκίνητα με κοινό πάτωμα! :D Ίσως θα πρέπει να μη λέμε τρόπο τινά ανακρίβειες, γιατί πέρα του ασύμφορου για το οποίο φυσικά συμφωνώ απολύτως μαζί σου, ο άλλος μπορεί και "τρελαίνεται" να το κάνει, αν βρει "υλικό" ευκαιρία! Δε νομίζω πάντως να έχει θέμα για να μπει στο Polo 6N o 1.8 20VT, παρά μόνο σε θέματα εγκεφάλου και πλεξούδας για τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα ίσως.

Φιλικά πάντα! :D

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Για κόπο και χρήμα σίγουρα θέλει. Το κόψε-ράψε πού το βλέπεις σε αυτοκίνητα με κοινό πάτωμα! :thumbsu: Ίσως θα πρέπει να μη λέμε τρόπο τινά ανακρίβειες, γιατί πέρα του ασύμφορου για το οποίο φυσικά συμφωνώ απολύτως μαζί σου, ο άλλος μπορεί και "τρελαίνεται" να το κάνει, αν βρει "υλικό" ευκαιρία! Δε νομίζω πάντως να έχει θέμα για να μπει στο Polo 6N o 1.8 20VT, παρά μόνο σε θέματα εγκεφάλου και πλεξούδας για τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα ίσως.

Φιλικά πάντα! :pardon:

Μα δεν έχουν το ίδιο πάτωμα!

το ιμπιζα που περιγράφεις έχει το ίδιο πάτωμα με το 9ν όχι τα 6αρια

το 6ν και 6ν2 έχει διαφορετικό.

Αν θες να βάλεις κάτι, βάζεις τον abf από το golf gti 3 (άλλωστε και το ιμπιζα που έβγαινε τότε, 2λιτρο ήταν το gti).

Τώρα, για τα fr και cupra της προηγούμενης γεννιάς που λες, ήταν όπως σου είπα και πριν ίδια με το 9αρι (κι αυτό έβγαινε gti 20vt με τα 150)

Για μένα τίποτα από τα 2 δεν αξίζει να κάνεις σε τόσο παλιό και φθηνό αυτοκίνητο.

Τώρα, αν καίγεσαι όπως λες, μέχρι και vr6 κουμπώνεις, το θέμα είναι το μετά...

Το είχα ψάξει πολύ παλιότερα γιατί δεν με ενδιέφερε τόσο το κόστος, όσο το να μην έχω προβλήματα.

Τώρα πια, δε με απασχολεί καθόλου η ιδέα αυτής της μετατροπής!

no offence, πάντα προσπαθώ να γράφω ακρίβειες και είμαι απολύτως ανοιχτός σε συζήτηση, όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν!

:startle:

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν έχουν το ίδιο πάτωμα!

το ιμπιζα που περιγράφεις έχει το ίδιο πάτωμα με το 9ν όχι τα 6αρια

το 6ν και 6ν2 έχει διαφορετικό.

Αν θες να βάλεις κάτι, βάζεις τον abf από το golf gti 3 (άλλωστε και το ιμπιζα που έβγαινε τότε, 2λιτρο ήταν το gti).

Τώρα, για τα fr και cupra της προηγούμενης γεννιάς που λες, ήταν όπως σου είπα και πριν ίδια με το 9αρι (κι αυτό έβγαινε gti 20vt με τα 150)

Για μένα τίποτα από τα 2 δεν αξίζει να κάνεις σε τόσο παλιό και φθηνό αυτοκίνητο.

Τώρα, αν καίγεσαι όπως λες, μέχρι και vr6 κουμπώνεις, το θέμα είναι το μετά...

Το είχα ψάξει πολύ παλιότερα γιατί δεν με ενδιέφερε τόσο το κόστος, όσο το να μην έχω προβλήματα.

Τώρα πια, δε με απασχολεί καθόλου η ιδέα αυτής της μετατροπής!

no offence, πάντα προσπαθώ να γράφω ακρίβειες και είμαι απολύτως ανοιχτός σε συζήτηση, όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν!

:thumbsu:

Πάω πάσσο! :pardon: Δείχνεις guru :startle: στις γενιές Polo. Εγώ νόμιζα ότι το 6N2 είναι το face lift του 6N. Όμως τελικά διαφέρουν; (Πάντως στο διπλοφάναρο Polo μπαίνει, αφού στο face lift το έβγαλαν κανονικό ως GTI 150HP.

Link to comment
Share on other sites

Πάω πάσσο! :tongue: Δείχνεις guru :bow: στις γενιές Polo. Εγώ νόμιζα ότι το 6N2 είναι το face lift του 6N. Όμως τελικά διαφέρουν; (Πάντως στο διπλοφάναρο Polo μπαίνει, αφού στο face lift το έβγαλαν κανονικό ως GTI 150HP.

Το 6ν2 είναι όντως facelift του 6ν. το gti 6n2 ήταν ατμόσφαιρα 1600 κυβικά, 125 άλογα.

Αυτό που περιγράφεις, απ'ότι καταλαβαίνω, είναι το 9ν, το οποίο ήταν gti 1800 20vt με 150 άλογα.

Γκουρου δεν είμαι, απλά είχα περιέργεια για το αυτοκίντό μου και ρώτησα μερικά πράγματα.

Στο φόρουμ έχει πολλές πληροφορίες και υπάρχουν παιδιά που είναι πολύ ψαγμένα για όλα τα θέματα.

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Για να μπεί ο 1.8Τ στο 6N2 θα πρέπει να κάνεις ευχελαιο και το κόστος είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Αν θες μπορώ να σου δώσω ολα τα links και τα emails με τους ανθρωπους που θα πρέπει να επικοινωνήσεις για να βρεις τα παντα. Υπόψιν δεν ειναι μαγαζάτωρες στην Ελλάδα αλλα μαγαζιά στο εξωτερικό που θα σου παρέχουν ηλεκτρολογικά, βάσεις μηχανής, ανταλλακτικά, εξάτμιση κτλ σε τιμές μακραν χαμηλοτερες απο οτι στο Ελλαντα. Απλά το κόστος ειναι και πάλι αρκετο, γιατι σε οποιον μηχανικό και να πέσεις εδω θα σου ζητήσει ενα χερι και ενα ποδι να το βάλει επάνω.

Ο ARC η ο AVY (o πρωτος ηταν απο το polo και ο δευτερος απο το lupo) είναι τίμια μοτερ αλλα λογο ανισσόροπης κυλινδροκεφαλής δεν αποδιδούν τα αναμενώμενα. Υπόψιν πως υπάρχει AVY με εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων ;) (απο το Lupo gti). Μπορείς να κάνεις μια μόντα με σχετικά λογικό κόστος που με μαμα εντοσθια και εκκεντρα θα βγάλεις κοντά 130-135 αλογάκια. Block μηχανής από polo 6n2 gti και κυλινδροκεφαλή απο polo 6n 16v (AFH). Ευκολη μετατροπή με πολύ νέυρο. Κυκλοφορεί ενα τέτοιο τετραπετάλουδο 180 αλογάκια :tongue:. Τέσπα εδω ειμαστε ότι χρειαστείς μας λες.

Φιλε μου καλησπερες πολλες :rolleyes: λεπτομερειες περι Lupo θελω να μ πεις... περιμενω π.μ.

Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφορεί ενα τέτοιο τετραπετάλουδο 180 αλογάκια :). Τέσπα εδω ειμαστε ότι χρειαστείς μας λες.

Κωστα 197 αλογακια ειναι τωρα..... :p

Φιλε μου καλησπερες πολλες :) λεπτομερειες περι Lupo θελω να μ πεις... περιμενω π.μ.

φιλε μου για να βρεις το AVY(απο το λουπο δηλαδη)ειναι απιθανο!!!!

εδω ειναι πολυ δυσκολο να βρεις τον ARC η AJV.......

εγω κατα τυχη βρηκα τον AJV και οπου επερνα για μοτερακι 16αρη απο πολο μου ελεγαν οτι το ψαχνω εγω και αλλοι 1000.....οποτε καταλαβαινεις...

Link to comment
Share on other sites

Κωστα 197 αλογακια ειναι τωρα..... :thumbsup:

φιλε μου για να βρεις το AVY(απο το λουπο δηλαδη)ειναι απιθανο!!!!

εδω ειναι πολυ δυσκολο να βρεις τον ARC η AJV.......

εγω κατα τυχη βρηκα τον AJV και οπου επερνα για μοτερακι 16αρη απο πολο μου ελεγαν οτι το ψαχνω εγω και αλλοι 1000.....οποτε καταλαβαινεις...

Γεια χαρά mpoukou 22! :devil: Τελικά αλήθεια, τόσο σπάνιο το 125άρι του Polo; Το 105άρι 16V του Golf ΙV είναι τόοοοοσο "διαφορετικό";; Δεν κάνει ως "βάση" εξέλιξης ώστε να "αναστήσεις" ένα 125άρι, βάζοντας πράγματα;;;; Πάντως κάποιοι έλεγαν τότε ότι ήταν "ψιλοκούφιο" και (αναλογικά) χειρότερο :laugh: από το παλιότερο 8V 101HP. Αλήθευε αυτό;;;

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά mpoukou 22! :pirate: Τελικά αλήθεια, τόσο σπάνιο το 125άρι του Polo; Το 105άρι 16V του Golf ΙV είναι τόοοοοσο "διαφορετικό";; Δεν κάνει ως "βάση" εξέλιξης ώστε να "αναστήσεις" ένα 125άρι, βάζοντας πράγματα;;;; Πάντως κάποιοι έλεγαν τότε ότι ήταν "ψιλοκούφιο" και (αναλογικά) χειρότερο :queen: από το παλιότερο 8V 101HP. Αλήθευε αυτό;;;

γεια σου G.PET.VF34.

ναι θυμαμαι εγω οταν εψαχνα δεν υπηρχε τιποτα και μου ελεγαν δυσκολα να βρεθει.

το μπλοκ απο το 4αρι κανει στο 6ν.οποτε μπορει να γινει 16αρη με την κεφαλη του 6ν.απλα εχει 10,5 συμπιεση ενω απο το GTi εχεις 11,5 απο μαμα.

δλδ με το μπλοκ απο το 4αρι θα πρεπει να <<φας>> καπακι για να ανεβασεις συμπιεση.

και τα εμβολα-μπιελες του gti μπορουν να στροφαρουν παραπανω απο το 4αρι.

για αυτο που λες δεν το γνωριζω...

:frantics:

Link to comment
Share on other sites

γεια σου G.PET.VF34.

ναι θυμαμαι εγω οταν εψαχνα δεν υπηρχε τιποτα και μου ελεγαν δυσκολα να βρεθει.

το μπλοκ απο το 4αρι κανει στο 6ν.οποτε μπορει να γινει 16αρη με την κεφαλη του 6ν.απλα εχει 10,5 συμπιεση ενω απο το GTi εχεις 11,5 απο μαμα.

δλδ με το μπλοκ απο το 4αρι θα πρεπει να <<φας>> καπακι για να ανεβασεις συμπιεση.

και τα εμβολα-μπιελες του gti μπορουν να στροφαρουν παραπανω απο το 4αρι.για αυτο που λες δεν το γνωριζω...

:thumbsu:

Ε!, εκεί είναι το μεγάλο μυστικό. Μπλοκ από 4άρι 1.6 βρίσκεις (προφανώς θα "βρωμάνε"!), συμπίεση φτιάχνεις ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ και δε στροφάρουν όπως του 125αριού, "χ.σε ψηλα κι αγνάντευε"! Γι' αυτό όλοι ψάχνουν για γνήσιο 125άρι. Εκτός κι αν παραγγείλεις μια 4άδα πιστονιών καινούρια στο... "υβριδικό" μοτέρ που μεταμορφώνεις!

Link to comment
Share on other sites

Παιδες γεια χαραααα.. :pardon: με τα 125 αλογα ποση ροπη βγαζει αυτο το μοτερ.. κ ποσο το 16v με τα 101 ξερετε? (οπως καταλαβατε ανακαλυπτω ακομα το οχημα μ ) :blush:

Link to comment
Share on other sites

Παιδες γεια χαραααα.. :thumbsup: με τα 125 αλογα ποση ροπη βγαζει αυτο το μοτερ.. κ ποσο το 16v με τα 101 ξερετε? (οπως καταλαβατε ανακαλυπτω ακομα το οχημα μ ) :lol:

Το Polo GTI 125HP έβγαζε θυμάμαι (γιατί ήθελα να το αγοράσω γύρω στο 2002) 15,6Kg.m ενώ το κλασικό αρχικό (1997)"100άρι" 12,8Κg.m. (Όμως με εξαίρεση την τελική ταχύτητα και μια μικροδιαφορά στο 0-100Κm/h, σε ρεπρίζ -παρά τη σημαντικά μεγαλύτερη ροπή του -πήγαιναν το ίδιο! :notfair:

Ήταν από τα πρώτα με ηλεκτρική πεταλούδα γκαζιού, ενώ το 100άρι "ντιζάτο", αν και νομίζω ότι στο τότε facelift (2001), έγινε και το 1.4 έτσι...Με μια μικρή επιφύλαξη το facelift 1.4 16V πρέπει να έβγαζε ροπή 13 Κg.m αλλά υστερούσε ελαφρά σε επιδόσεις με τα πρώτα 100άρια που είχαν δυναμομετρηθεί σύμφωνα με τις φήμες στα 108ΗΡ. Εγώ δεν το πολυπιστεύω μετά τόσα χρόνια και ήταν ένα "κολπάκι" marketing του Autotriti,αφού αν όντως είχε τόσα άλογα θα περνούσε σε τελική όλα τα οικογενειακά 1.600άρια, κάτι που εγώ στο δικό μου 1.4 16V δεν "έβλεπα" :lol: τότε...(Sorry για το λίγο off topic αλλά παρασύρθηκα από τη νοσταλγία των τότε καιρών! :lol: )

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Για να μπεί ο 1.8Τ στο 6N2 θα πρέπει να κάνεις ευχελαιο και το κόστος είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Αν θες μπορώ να σου δώσω ολα τα links και τα emails με τους ανθρωπους που θα πρέπει να επικοινωνήσεις για να βρεις τα παντα. Υπόψιν δεν ειναι μαγαζάτωρες στην Ελλάδα αλλα μαγαζιά στο εξωτερικό που θα σου παρέχουν ηλεκτρολογικά, βάσεις μηχανής, ανταλλακτικά, εξάτμιση κτλ σε τιμές μακραν χαμηλοτερες απο οτι στο Ελλαντα. Απλά το κόστος ειναι και πάλι αρκετο, γιατι σε οποιον μηχανικό και να πέσεις εδω θα σου ζητήσει ενα χερι και ενα ποδι να το βάλει επάνω. Ο ARC η ο AVY (o πρωτος ηταν απο το polo και ο δευτερος απο το lupo) είναι τίμια μοτερ αλλα λογο ανισσόροπης κυλινδροκεφαλής δεν αποδιδούν τα αναμενώμενα. Υπόψιν πως υπάρχει AVY με εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων :thumbsup: (απο το Lupo gti). Μπορείς να κάνεις μια μόντα με σχετικά λογικό κόστος που με μαμα εντοσθια και εκκεντρα θα βγάλεις κοντά 130-135 αλογάκια. Block μηχανής από polo 6n2 gti και κυλινδροκεφαλή απο polo 6n 16v (AFH). Ευκολη μετατροπή με πολύ νέυρο. Κυκλοφορεί ενα τέτοιο τετραπετάλουδο 180 αλογάκια :thumbsu:. Τέσπα εδω ειμαστε ότι χρειαστείς μας λες.

Καταρχιν χρονια πολλα σε ολους!!!

ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο forum, ειμαι κατοχος ενως polo 6n 1.4 16v (afh) το οποιο εδω και λιγο καιρο το εχω παρκαρισμενο λογο σασμαν...

το polaki μου εχει μαζεψει αρκετα χιλιομετρα κοντα στισ 300.000!!!

σκεφτομουν να το επισκευασω με ενα τροπετο απο τρακαρισμενο που εχω βρει και να ειναι παλι "μαμα", ομως μου εχει μπει το μικροβιο τα τελευεταιο καιρο για μια μετατροπουλα σε 1,8t . Το γνωριζω οτι θα μπλεξω ασχημα με τα κοψε ραψε και οτι το κοστος δεν θα ειναι μικρο...

διαβασα πιο πανω πως γνωριζεις μερικα links σχετικα με βασεις μηχανης, ηλεκτρολογικα και ανταλακτικα που θα χρειαστουν για να μπει το μοτερ, μηπως θα μπορουσες να μου δωσεις τα φωτα σου? σχετικα με τις καλωδιωσεις,πλεξουδα, τι γινεται? μεγαλο μπερδεμα??

Link to comment
Share on other sites

παιδες εγω πηρα παντως την αποφαση μου...φιλε γιαννη στα 250.000 λεω να το μελετησω το θεμα πιο ζεστα για το μοτερ 1.8τ εχω 173 τωρα 8) εχει κοψε ραψε αλλα αξιζει πραγματικα...αρκει να γινει η σωστη δουλεια!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.