Jump to content
Sdvoudouris

Αγωγή - Polo Gti Ελαττωματικοί Κινητήρες

Recommended Posts

Πολλοί θα έχετε διαβάσει για τα προβλήματα σε GTI με υπερβολική κατανάλωση λαδιού και αντικατάσταση κινητήρα...

Σχετικώς, άνοιξα το topic "Polo GTi - Σημαντικό πρόβλημα - SOS".

Παρά την αντικατάσταση εμβόλων στα 4.198 χλμ. και την αποφυγή κατανάλωσης λαδιού για 2.800 περίπου χιλιόμετρα, προχθές διαπιστώθηκε από την Karenta σοβαρό πρόβλημα στον στροφαλοφόρο άξονα, εξ αιτίας του οποίου θα πραγματοποιηθεί αντικατάσταση κινητήρα. Αφορμή της επίσκεψης μας στην Karenta την Δευτέρα, 4-7-2011, το πρωί υπήρξε θόρυβος (κροτάλισμα ή "σαν τρακτέρ" που λέει η γυναίκα μου) που εμφανίστηκε αργά την Κυριακή το βράδυ και χωρίς να έχει υπάρξει οποιαδήποτε ένδειξη βλάβης μέχρι και την στογμή που παραδώσαμε το αυτοκίνητο στην Karenta. Μάλιστα, σε ερώτηση μου για το εάν το νεώτερο πρόβλημα σχετίζεται με την αντικατάσταση των εμβόλων που είχε γίνει, η απάντηση ήταν αρνητική (ο στρόφαλος, λέει, είναι χαμηλά και δεν πειράχτηκε κατά το άνοιγμα του κινητήρα για την αντικατάσταση των εμβόλων... Δεν έχω τις γνώσεις να ελέγξω την ορθότητα της "εξήγησης") και η αιτιολόγηση ήταν "αστοχία υλικού". Δηλαδή, "διορθώνεις την μία αστοχία και βγαίνει άλλη, που δεν σχετίζεται με την πρώτη..." και όλα αυτά στο αυτοκίνητο που πλήρωσα 20.000+ και πήρα στην σύζυγο μου και μπαίνουν τα δύο μου μικρά παιδιά...

Είναι προφανές ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα ξεπερνά κάθε κακόγουστη φαντασία και δεν συνέβαινε ούτε σε Lada επί υπαρκτού σοσιαλισμού...

Βεβαίως, δεν είμαστε οι μόνοι που αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόβλημα.

Επειδή "η ισχύς εν τη ενώσει", αναμένω τις απόψεις όλων όσων αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, καθώς ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.

ΥΓ Περιττό να πω ότι δεν έχουν αυτοκίνητο αντικατάστασης και η γυναίκα μου θα αναγκαστεί να νοικιάσει αυτοκίνητο, την πληρωμή του οποίου θα αξιώσω από την εν Ελλάδι εισαγωγική και/ή την Karenta...

ΥΓ 2 Φανταστείτε καμιά 30αριά διαμαρτυρόμενους με τα αυτοκίνητα τους έξω από τα κεντρικά της Kosmocar... Να καταλάβουν ότι είμαστε καταναλωτές, ότι αυτοί ζουν από τα λεφτά μας και ότι έχουμε δικαιώματα κι εκείνοι υποχρεώσεις στα αυτονόητα!

ΥΓ 3 Πιθανώς θα πρέπει να ερευνήσει και ο Εισαγγελέας το γιατί δεν έχει γίνει κανονική ανάκληση με τόσα που έχουν γίνει και η Kosmocar κινείται κατά περίπτωση και αφού παρουσιαστεί πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Όπως ανέφερα αντιμετωπίζω και εγω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, αλλαγή ελατηρίων και κροταλίσματα. Η delta car μου λέει οτι είναι συντονισμός καλωδίων και πρόβλημα στο κομπρέσερ του aircondition. ΚΑΙ ότι είναι άσχετο με την επισκευή που έγινε. ΚΟΙΤΑ ΚΑΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ. Και αναφέρω οτι υπάρχει και η περιπτωσή σου και οτι ο ήχος που ακουγέται δεν μπορει να είναι ουτε απο aircondition ουτε απο καλώδια που χτυπάνε (αφου κάνει σαν τρύπια εξάτμιση) και μου λένε οτι δεν την γνωρίζουν την περιπτωσή σου. Έχω ξεκινήσει ήδη νομικές διαδικασίες και αν δεν διορθωθεί αύριο το πρόβλημα με την αλλαγή του κομπρέσερ θα ζητήσω αναστροφή πωλήσεως ή αποζημιώσεις.

Ουτε εμενα μου έχουν δώσει αυτοκίνητο και μου είπαν να κυκλοφορώ αυτο και οτι δεν έχει πρόβλημα.

Ευτυχώς η kosmocar έχει αρχίσει να ασχολείται με το θέμα και να πέρνει δραστικά μέτρα. Ελπίζω να με αποζημιώσουν για όλη την ταλαιπωρία, ψυχικά και ηθικά.

Όσο για την Delta car, μου τα λέγανε οτι είναι για τον π*** αλλα δεν το πίστευα, καλά να πάθω.

Φίλε Voudouris θα ήθελα να ανταλλάξουμε κάποιες πληροφορίες για να συντονίσουμε της προσπαθειές μας.

Edited by vw polo6r1
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Voudouris εγω εχω τον αντιστοιχο κινητηρα σε Skoda Fabia vRS και βεβαια παρολες μου της εκκλησης για αλλαγη κινητηρα μου ειπαν κοφτα ορθα το εργοστασιο ειπε αλλαγη εμβολων! το αμαξι το εχω αφησει

στην αντιπροσωπια απο την παρασκευη και ακομα ουτε φωνη ουτε ακροαση! Μια συμπεριφορα τελειως υποτιμητικη προς το ατομο μου λες και μου κανανε και χαρη που μου το πουλησανε και βεβαια παροτι εστειλα και 2 εμαιλ στα κεντρικα στηνΤσεχια εκεινοι υποστηριζουν οτι ο αντιπροσωπος εχει ξερει τι κανει! (ξεραδια ξερουν) αλλα ας μην παμε την συζητηση αλλου! Διαβαζοντας προσεχτικα ολα τα σχετικα και στο φορυμ εδω αντιλαβανομαι οτι λυση δεν θα βρεθει και η κατασταση θα χειροτερεψει! Η νομικη διαδικασια θεωρω τελικα οτι ειναι η μονη σωστη διοδος και παροτι ανεργος και σε υπερβολικα δυσκολη κατασαση λογο στεγαστικου κτλ δεν ξερω τι να κανω και πως να αντιδρασω!

θα επρεπε να δινει η αντικατασταση των αυτοκιντων μας η πιστωση του ποσου που πληρωσαμε ωστε να παρουμε οποιοδιποτε αλλο προιον της εκαστοτε εταιριας ωστε να μην πανε χαμενα τα λεφτα που δωσαμε! Αληθεια εσενα σου αντικαταστησανε και τους καταλυτες η οχι? διοτι με τοσο λαδι που εχουν καψει τα μααξια μας οι καταλυτες παπαλα!!! καπουτ που λενε και οι γερμαναραδες που πηραν και τα λεφτα μας! εγω εαν τους τους το ελεγα θα κανανε το θεμα γαργαρα και μετα θα ζητουσανε και 500-600 ευρω ποσο κανει σαν αντικατασταση και θα μου λεγανε αγαπητε μου χαλασε λογο κακης ποιοτητας βενζινης δηλαδη η κλασσικη αιτια σε ολα τους τα προβληματα ωστε να χρεωνουν τους πελατες τους! και βεβαια οπως παντα το κρατος μας απων και χωρις κανεναν μηχανισμο για προληψη και προστασια των πολιτων εναντιων των εταιριων που μας εκμεταλευονται!!! ΝΤΡΟΠΗ! απορω δεν υπαρχει ενας εισαγελεας να διαβασει αυτες της αραδες αγανακτισμενων πελατων και επιτελους να πραξει τα δεοντα και να θεση ενα πλαισιο μεσα στο οποιο και η αντιπροσωπιες θα ειναι απιτελους υπεθυνες και νομικα και ουσιαστικα για τα ελλατωματικα προιοντα που πουλανε!ημαρτον!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά κάυε γω το είχα αυτό το κροτάλισμα.

το πήγα και μου κάναν καθαρισμό γέφυρας και σταμάτησε.ενώ όλα πήγαιναν καλά για 3-4 μέρες το ξανάκανε μετά από ένα απότομο φρενάρισμα.την άλλη μέρα σταμάτησε πάλι.

α άσε που μου σκάσε το λάστιχο χθες.

Link to comment
Share on other sites

Στης γυναίκας μου είναι ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ πρόβλημα στον στρόφαλο και κατέληξαν σε αυτό αφού άνοιξαν τον κινητήρα, μετά από μία ημέρα έρευνας!

Και όλα αυτά 40 ημέρες μετά από την αντικατάσταση των εμβόλων...

Edited by Voudouris
Link to comment
Share on other sites

+1 για συνάντηση!

και εγώ μέσα!

ρε παιδιά το λάστιχο σκίστηκε και λένε ότι είναι πολύ σπάνιο και ότι το έχει καταργήσει η dunlop.και ένας μου είπε να βάλω στα 2 μπροστά άλλη μάρκα και ένας φίλος φίλου βρήκε αλλα με πολύ μεγάλη δυσκολία ούτε στην αντιπροσωπεία λέει δεν είχε.

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ρωτησω κατι. ακουω και εγω κροταλισμα οταν ξεκιναει το αμαξι ομως και σε χαμηλη ταχυτητα μετα δεν ακουγεται τιποτα.ειναι φυσιολογικο η να φυγω το πρωι για την αντιπροσωπεια? να συμπληρωσω επισης οτι εχω κανει 4400 χλμ και συμπληρωσα 500ml λαδι στα 2300 και απο τοτε τιποτα δεν εχει καψει

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν κύριοι απ' ότι βλέπω το θέμα έχει πάρει πλέον μεγάλες διαστάσεις τις οποίες ούτε κι εγώ μπορούσα να φανταστώ, αφού αν θυμάστε είχα πει με την όποια ταπεινή μου πείρα ως χρήστη αυτοκινήτων επί 20ετία πως με μια αλλαγή ελατηρίων πιστονιών το θέμα θα θεωρείτο λήξαν. Τώρα που λέτε για "κροταλίσματα" τα οποία παρουσιάστηκαν μετά από αλλαγή πιστονιών, μου φαίνεται πολύ παράξενο και κατά τη γνώμη μου δεν έχει σχέση με την κατανάλωση λαδιού. Πιθανολογώ ότι είτε έχουν σχέση με βαθύτερο δομικό πρόβλημα κατασκευής των μοτέρ ή ότι τα συγκεκριμένα καινούργια εξαρτήματα (πιστόνια-ενδεχομένως και διωστήρες[;]) που έστειλαν από Γερμανία για ενσωμάτωση στο μοτέρ δεν ήταν τόσο κατάλληλα. Φυσικά ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. Μια πάλι ακραία εκδοχή είναι λόγω της ακαταλληλότητάς τους κατά την λειτουργία με τις δυνάμεις παλινδρομήσεως όντως -όπως σας είπαν- να "άρπαξε" ο στροφαλοφόρος κι όχι ότι είχε πρόβλημα και αυτός. Νομίζω ότι οι αντιπροσωπείες και η εισαγωγική εταιρία κάνει προσπάθειες να σας βοηθήσει και φυσικά δεν τη συμφέρει καθόλου να δυσαρεστούνται πελάτες αλλά απλά ακόμα δεν έχει την πλήρη "εικόνα" του -κατά πως φαίνεται- ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ. Πάντως επειδή είπατε για το αν <<τα βλέπει αυτά κάποιος εισαγγελέας>>, σας λέω ότι η διαφορά που προκύπτει ανάμεσα στις απορρέουσες αξιώσεις σας για τυχόν πλημμελή [ ; ] εκπλήρωση εκτελέσεως της συμβάσεως πωλήσεως ή τις αξιώσεις που τυχόν απορρέουν από την μη εφαρμογή της εγγυήσεως του εργοστασίου είναι ΑΣΤΙΚΗ και πρέπει να επιληφθούν (αν τελικά επιληφθούν)τα πολιτικά δικαστήρια. Εγώ τυγχάνει να έχω την ανωτέρω ιδιότητα που λέτε και γι' αυτό σας τα λέω αυτά αλλά νομίζω ότι εάν συγκεντρωθείτε όλοι όσοι έχετε το πρόβλημα και απευθυνθείτε αρμοδίως αλλά με ψυχραιμία και όχι πανικό, στο τέλος θα βρεθεί λύση. Άσχημη συμπεριφορά και διεκδίκηση των δικαίων με λάθος και μη στοχευμένες προσπάθειες δεν θα οδηγήσει σ' αυτό που θέλετε. Νομίζω καλό είναι να στείλετε ένα ευγενικό γράμμα στο Volksbourg το οποίο όμως να αναλύει το πρόβλημα σε όλη του την έκταση, με πλήρη τα προσωπικά στοιχεία σας και των αυτοκινήτων (αριθμούς πλαισίου κ.λπ), τί προσπάθειες έγιναν που δεν καρποφόρησαν, εφιστώντας μάλιστα την προσοχή ότι δεν είναι δυνατό να διασύρεται η φήμη μιας τόσο μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ VW ΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ. Το να τα ρίχνουμε όλα στους έλληνες εισαγωγείς και αντιπροσωπείες που στο κάτω-κάτω ΔΕΝ ΜΕΛΕΤΗΣΑΝ, ΕΞΕΛΙΞΑΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ Tsi 180HP δεν οδηγεί πουθενά. Τώρα αν αδιαφορήσουν το λόγο θα έχουν οι νομικοί παραστάτες (δικηγόροι)που σίγουρα "ξέρουν τον τρόπο"...Αυτά. Πάντως ο εισαγγελέας δεν έχει δικαιοδοσία σε αστικές διαφορές (πλην πολύ συγκεκεριμένων εξαιρέσεων που εδώ δεν έχουν σχέση) κι αυτό το μαθαίνετε από πρώτο χέρι! :laugh:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά να πω ότι "σχίστε τους την κwl@r@" thumbsup.png...

Πως την έχουν δει δηλαδή εκεί στις αντιπροσωπίες???

Πρέπει να γίνει ανάκληση επειγόντως!!

Link to comment
Share on other sites

G.PET.VF34 πραγματικα σε ευχαριστω για της πληροφοριες ηταν πολυ κατατοπιστικα αυτα που μας ειπες! Το θεμα ομως ειναι οτι υπο αυτες της συνθηκες θα επρεπε οι αντιπροσωποι και των τριων εισαγωγεων να προβουν σε ανακληση η εστω σε παυση εισαγωγης των συγκεκριμενων μοντελων εως ουτου δοθει μονιμη και πιστικη λυση του θεματος απο τα εκαστοτε εργοστασια παραγωγης? πιθανων να ηταν και ενας εμεσος τροπος ωστε να βρεθει λυση το συντομετερο δυνατον και να μην ταλαιπωριθουν ακομα περισοτεροι καταναλωτες! Αλλωστε ολο αυτο το φιασκο προκαλει φανταζομαι εφιαλτες στα τμηματα μαρκετινγκ και στις 3 ομοσταυλες εταιριες!!! Το θεμα ομως το εθιξες παρα πολυ σωστα οτι για να βρεις λυση θα πρεπει να απευθηνθεις σε δικηγορο αλλιως βρασε πυζι που λεει και ο λαος. Εκει θα επρεπε να υπηρχε το κρατος με καποιο μηχανισμο αν οχι προληψης σιγουρα βοηθειας ως προς τους καταναλωτες που καταληγουμε να πηγαινουμε σαν προβατα για σφαξιμο σε καθε ξενο και εισαγωγεα που αν μη τι αλλο θα επρεπε να σταθει διπλα στους πελατες τους!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές, αλλα και οι αντιπροσωπείες και τα κεντρικά έχουν μερίδιο ευθύνης για το πως χειρίστηκαν το θέμα.

Η επίσημη απάντηση απο Γερμανία

Dear Mr ΧΧΧΧΧ,

With regard to the matter concerning your Volkswagen Polo GTI which prompted you to contact us, we like to state that it is not

a general issue.

Furthermore we like to assure you that our representatives share our interest in customer satisfaction and our Volkswagen

dealers and the importers concerned are best placed to assist you and to clarify all your outstanding questions on the spot.

As we have been informed, our subsidiary Kosmocar S. A. has provided you with all relevant explanations and necessary assistance

concerning your matter which we confirm and have nothing to add to.

Yours sincerely,

i.V. Michelina Lauriola Maenza i.V. Karin Gaedecke

Τι σημαίνει κύριοι οτι δεν είναι ένα γενικό πρόβλημα; αφου δεν είναι γενικό το πρόβλημα γιατι αλλάζεις την γραμμη παραγωγής και βγάζεις νέα "βελτιωμένα" ελατήρια όπως μου επισημάνεις με χαρά τηλεφωνικός; Και αφού δεν είναι γενικό το πρόβλημα γιατι έχουμε μαζευτεί 5 άτομα με το ίδιο πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές, αλλα και οι αντιπροσωπείες και τα κεντρικά έχουν μερίδιο ευθύνης για το πως χειρίστηκαν το θέμα.

Η επίσημη απάντηση απο Γερμανία

Dear Mr ΧΧΧΧΧ,

With regard to the matter concerning your Volkswagen Polo GTI which prompted you to contact us, we like to state that it is not

a general issue.

Furthermore we like to assure you that our representatives share our interest in customer satisfaction and our Volkswagen

dealers and the importers concerned are best placed to assist you and to clarify all your outstanding questions on the spot.

As we have been informed, our subsidiary Kosmocar S. A. has provided you with all relevant explanations and necessary assistance

concerning your matter which we confirm and have nothing to add to.

Yours sincerely,

i.V. Michelina Lauriola Maenza i.V. Karin Gaedecke

Τι σημαίνει κύριοι οτι δεν είναι ένα γενικό πρόβλημα; αφου δεν είναι γενικό το πρόβλημα γιατι αλλάζεις την γραμμη παραγωγής και βγάζεις νέα "βελτιωμένα" ελατήρια όπως μου επισημάνεις με χαρά τηλεφωνικός; Και αφού δεν είναι γενικό το πρόβλημα γιατι έχουμε μαζευτεί 5 άτομα με το ίδιο πρόβλημα;

[/quote

Tώρα που το διάβασα αυτό (χωρίς να ξέρω αν η απάντηση αυτή δόθηκε ενώ γνωρίζουν ότι μετά την αλλαγή πιστονιών η κατάσταση με τα μοτέρ χειροτέρευσε με "κροταλίσματα" αντί να βελτιωθεί), τους βλέπω πολύ "cool" τους Γερμανούς και πραγματικά, αναλογιζόμενος σε τί χάλι έχουν φέρει τη χώρα μας με επιβολή ατελέσφορων προγραμμάτων δημοσιονομικής εξυγείανσης(βλέπετε "μεσοπρόθεσμα",δηλώσεις Υπουργ.Οικ/κώνΓερμνίας SCHOBLE) κ.λπ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΞΟΡΓΙΖΟΜΑΙ!Η απάντησή τους είναι απλά και μόνο καθησυχαστική, χωρίς να προσφέρει απολύτως τίποτα. Εγώ λέω να δείτε πώς θα αντιμετωπίσoυν οι Kosmocar/ΒΙΑΜΑΡ το πρόβλημα και κυρίως ΝΑ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΟΥΝ (οι εισαγωγείς) με ποιο τροπο ΘΑ ΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ. Να τους επισημάνετε ότι όσα μοτέρ μετά από επισκευή έγιναν..."Dieselόηχα" κανονικά πρέπει να σας τα αλλάξουν με καινούργια βάσει εντολής του εργοστασίου που θα έχουν επίσης 2ετή εγγύηση ως ανταλλακτικά πλέον πέραν της ήδη ισχύουσας τρέχουσας εγγύησης για το υπόλοιπο αυτοκίνητο.Στην περίπτωση που αρνηθούν να σας απαντήσουν αν αυτό, δηλαδή να μην αλλάζονται τα μοτέρ το απαιτεί η κατασκευάστρια ή το κάνει απλά η Kosmocar π.χ <<επειδή συνεχίζει να εφαρμόζει τη συνήθη εγγύηση περί αλλαγής μεμονωμένων ανταλλακτικών>>, ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ, πρέπει να ξέρετε ποιός νομιμοποιείται παθητικά, ώστε να στραφείτε με αγωγή! Δεν μπορείς να ενάγεις(="τραβάς" στα δικαστήρια) όποιον να' ναι! Επομένως ότα ξεκαθαριστεί ποιός αρνείται να εφαρμόσει σωστά την εγγυητική ευθύνη, ανοίγει και το "τοπίο" των επιλογών έννομης προστασίας. Π.χ Υπουργείο Εμπορίου, εναγωγή κατά της Αλλοδαπής Ανώνυμης Κατασκευάστριας Εταιρίας (V.A.G Gmbh), ενδεχομένως καταγγελία στο γερμανικό Υπουργείο Εμπορίου;;; κλπ. Αυτό που είναι σίγουρο πάντως είναι ότι δεν είναι σώνει και καλά αποκλειστικά υπέυθυνη η ελληνική εισαγωγική που σαφώς ενημερώνει την VW η οποία της "δίνει γραμμή".

Πάντως η νομολογία μέχρι προσφάτως έλεγε (χωρίς βέβαια να είμαι σίγουρος αφού ούτε δικηγόρος είμαι πια ούτε λειτουργός της" καθημένης" Δικαιοσύνης) ότι εάν ένα πωληθέν πράγμα είναι τόσο καινούριο και παράλληλα έχει "πραγματικά ελαττώματα" (νομικός όρος περί κουσουριών)που δεν διορθώνονται παρά τις προσπάθειες του πωλητή, χωρεί αναστροφή της πωλήσως (δώσε πίσω το χρήμα και παρ'το πίσω να το "καμαρώνεις"),χωρίς ο αγοραστής να είναι υποχρεωμένος να αναμένει συνέχεια επισκευές αμφίβολου αποτελέσματος ή μείωση του τιμήματος (π.χ <<πάρε πίσω 2.500€ από τα 20.000€ και ας καις και λίγο λαδάκι!>>) Βέβαια οι "μάχιμοι" δικηγόροι τα ξέρουν καλά αυτά αλλά εγώ έχω να ασχοληθώ με Αστικό Δίκαιο 11 χρόνια και τα έχω ξεχάσει τα "ρημάδια"! :thumbsup:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη που δεν το ανεφερα ξεκάθαρα, αυτη ειναι η απαντηση για το θέμα με τα ελατήρια και οχι για τα προβλήματα μέτα την αλλαγή των ελατηρίων. Τους έχω στείλει και mail για τα περαιτέρω προβλήματα και λογικά θα μου απαντήσουν σε κανα μήνα όπως και με τα προηγούμενα mail τους.

Πρίν απο αυτο το mail τους είχα στείλει άλλο που τους εξηγούσα τις επιφυλάξεις μου για την αλλαγή των ελατηρίων και μου είχαν απαντήσει οτι δεν μπορούν να καλύψουν όλα τα θέματα και οτι πρέπει να μιλάω με την kosmocar και όχι με αυτούς.

Φυσικά και θα απαιτήσουμε αναστροφή πωλήσεως γιατι έχουν μετατρέπει τα αυτοκινητά μας σε πειραματόζωα, αλλαξε αυτο μήπως και .. αν όχι αλλαξε αυτο κτλ κτλ.

Η απόφαση για το τι θα αλλαχθεί στην περιπτωσή μου την πείρε ο μηχανικός της αντιπροσωπείας και μάλιστα έπεισε την Kosmocar οτι το πρόβλημα είναι ο κομπρέσορας του aircondition και καλώδια που συντονίζονται μεταξύ τους. Όλη αυτή η διαπίστωση έγινε απλα απομονώνοντας το aircondition και ακούγοντας την μηχανή στο ρελαντί ουτε κάν δοκιμή στον δρόμο μεγάλης χρονικής διάρκειας.

Αύριο που θα γίνει το service και κατα 80-90% δεν λυθεί το πρόβλημα τι θα μου πούν; Ποιόν να πρωτοκυνηγήσω την αντιπροσωπεία η την kosmocar;

Link to comment
Share on other sites

+1 για συντονισμένη ενέργεια. Η ανάλυση των γεγονότων σε επίπεδο forum δίνει μια ολοκληρωμένη και σαφή εικόνα του ποβλήματος και κυρίως της απαξίωσης της περίουσίας μας, του χρόνου μας και της υπομονής μας. Άσχετα με τη επιτυχημένη (ο χρόνος θα δείξει) λύση που μπορεί να δοθηκε σε κάποιους από εμάς, γεγονός είναι ότι έχουμε στα χέρια μας ένα προιον με προβληματικό ιστορικό, μειωμένη λόγω παρεμβάσεων αξία και δυνητικά μελλοντικά προβλήματα σε σχέση ή όχι με το αρχικό πρόβλημα. Κύριο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου πλέον δεν είναι η τεχνολογική του υπεροχή όπως αυτή προβάλλεται από τα διαφημιστικά του δικτύου της VW αλλά η ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.Επιβάλεται ως καταναλωτές να προβάλλουμε με κάθε νόμιμο τρόπο τη διαμαρτυρία μας και να διεκδικήσουμε τις αξιώσεις μας συντονισμένα.

Edited by tasb
Link to comment
Share on other sites

Προς τον Εισαγγελέα της παρέας:

Μπορεί ή όχι να θεμελιωθεί διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών ακόμη και με ενδεχόμενο δόλο, όταν εν γνώσει σου επιτρέπεις σε αυτοκίνητα με προβληματικούς κινητήρες να κυκλοφορούν και μπορούν να "σκάσουν" (ξέρετε τί συνέπειες θα έχει η ολική αστοχία λειτουργίας του στροφαλοφόρου άξονα) ή να σπάσουν εν κινήσει (σε GTI...) λόγω κακής λίπανσης;

Τουλάχιστον σε επίπεδο noticia criminis ΝΑΙ, πιστεύω! Κι ας υποβληθεί μηνυτήρια αναφορά in rem, ώστε να έρθουν οι διάφοροι εισαγωγείς και αντιπρόσωποι να μας πουν τί τους έχουν πει από την "μαμά" VW...

Link to comment
Share on other sites

παιδια βρηκα αυτο πριν λιγο σε διαφορα site.......ειναι το κειμενο μαιος του 2010........Σύμφωνα με τον Αρειο Πάγο και τον Αστικό Κώδικα, αναστροφή της πώλησης καινούργιου αυτοκινήτου και (αντικατάσταση με νέο) λόγω ελαττωμάτων που παρουσιάζονται μπορεί να γίνει μόνο εντός διετίας. Μετά τη διετία η αξίωση αντικατάστασης του αυτοκινήτου παραγράφεται. Να σημειωθεί ότι προ του 2002 η παραγραφή ήταν ΕΞΑΜΗΝΗ. δεν ισχυει το 6μηνο που ειχα ακουσει απ οτι βλεπω....

Link to comment
Share on other sites

Αν τα βλέπει κάποιος αστροναύτης όλα αυτά που έχουμε πει εδώ μέσα θέλω να ρωτήσω ''Καλά γίνονται αυτά και σε άλλους πλανήτες ή μόνο στο κομήτη Ελλάδα;...γιατί εδώ μέσα είμαι σίγουρος ότι μας διαβάζουν και αστροναύτες

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να δώσω και γω τις ταπεινές μου μηχανολογικές γνώσεις.

Να αλλαχτούν τα έμβολα χωρίς να λυθεί ο στρόφαλλος και το καπάκι είναι απο τις χειρότερες προχειρο δουλειες που μπορει να κάνει μηχανικός. Υπάρχουν δυο τρόποι να βγαλεις τσαπατσούλικα τα εμβολα. 1. Να λυσεις το καπάκι, το καρτερ τις μπίελες απο το κάτω μέρος και να σπρώξεις τα εμβολα με την μιση μπιέλα προς τα πάνω. 2. Να βγάλεις το καρτερ, να λυσεις τον στρόφαλλο απο τις βάσεις του και απο τις μπιέλες να τραβήξεις τον στρόφαλλο προς τα κάτω και μετα να βγάλεις ενα ενα τα μπιελοπίστονα σαν πινέζες. Το δεύτερο ειναι το πιο φτηνό γιατι δεν λύνεις το καπάκι αλλα το αμαξι στο δέσιμο δεν ειναι χρονισμένο καλα με αποτέλεσμα οι βαλβίδες να φλερταρουν με το κάρφωμα και η αποδοση να εχει παει περίπατο. Σε κάθε αλλαγή μπιελών - εμβόλων το σύνολο πρέπει να ζυγιστεί μαζί με τον στρόφαλλο πριν μπει στο μοτερ ξανα και το καπάκι πρέπει να έχει βγει για να πείς πως χρόνισες το μοτερ σωστα. Αυτές οι αλλαγές εμβολων που σας πετάνε στην αντιπροσωπεια εμενα μου κάνουν για προχειράντζες χειρίστου είδους. Δεν παιζει δηλαδή αυτοι οι ημιανίκανοι να ελυσαν το αμαξι να αλλαξαν εμβολα και να βγει αμαξι ξανα μετα το δεσιμο. Ζητήστε αλλαγη κινητήρα η ακομα ακόμα και αυτοκινήτου και στείλτε κανενα ομαδικό εξώδικο μπας και βρείτε το δίκιο σας. Προσπαθούν επειδή ειναι οι εποχες δύσκολες να τα βγάλουν απο εσας.

ΥΓ: Θα ρωτήσω και θα μάθω για το αν το εργοστάσιο προτείνει αλλαγή εμβόλων. Εχω την εντύπωση πως το μοναδικό κομμάτι το οποίο προτείνει για αλλαγη ειναι ο υπερτροφοδότης και αν το πρόβλημα δεν ειναι σε αυτόν τότε προτείνουν αλλαγή μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.