Jump to content
Sdvoudouris

Αγωγή - Polo Gti Ελαττωματικοί Κινητήρες

Recommended Posts

Πάντως θα έλεγα να δείτε και σε ξένα forum τι παίζει με το θέμα, γιατί λίγο που διάβασα στο VWwatercooled έχουν και άλλοι το θέμα του καψίματος λαδιού... άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο...Πρέπει να δούμε αν το πρόβλημα είναι γενικό ή αφορά μόνο την Ελλαδίτσα που την έχουν μετατρέψει πολλές εταιρίες σε χωνευτήρι προϊόντων Β΄ διαλογής...

Edited by TSOLIAS30
Link to comment
Share on other sites

ΤΟ κροταλισμα ακουγεται και σε μενα αλλα οπωσ ειχαμε πει στισ αρχεσ οφειλεται στο κιβωτιο dsg που ειναι ξηροσ διπλου δισκου. Ακουγεται παντα οταν εχω πρωτη και πηγαινω αρκετα αργα.

Οσον αφορα τα υπολοιπα και μενα μου καιει λαδι 200-500 μλ ανα 1500 κμ. Αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να το παω στουσ υπερμηχανικουσ να το ακουμπησουν με τιποτα ομωσ και ασ μου καιει λαδι.

Ελπιζω να λυθει το προβλημα σου γρηγορα..

Edited by Andreasf2
Link to comment
Share on other sites

ΤΟ κροταλισμα ακουγεται και σε μενα αλλα οπωσ ειχαμε πει στισ αρχεσ οφειλεται στο κιβωτιο dsg που ειναι ξηροσ διπλου δισκου. Ακουγεται παντα οταν εχω πρωτη και πηγαινω αρκετα αργα.

Οσον αφορα τα υπολοιπα και μενα μου καιει λαδι 200-500 μλ ανα 1500 κμ. Αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να το παω στουσ υπερμηχανικουσ να το ακουμπησουν με τιποτα ομωσ και ασ μου καιει λαδι.

Ελπιζω να λυθει το προβλημα σου γρηγορα..

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, δεν πρέπει να συγχέουμε τους ήχους του κροταλίσματος με το dsg εδω μιλάμε για ήχο λες και έχεις βάλει τα παλιά μεγάλα κατοστάρικα μεσα στην εξάτμιση και την μηχανή.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, δεν πρέπει να συγχέουμε τους ήχους του κροταλίσματος με το dsg εδω μιλάμε για ήχο λες και έχεις βάλει τα παλιά μεγάλα κατοστάρικα μεσα στην εξάτμιση και την μηχανή.

Αν ανάψει το λαμπάκι για τα λάδια και το αφήσεις να κολήσει τοτε σου αλλάζουν μοτέρ με την εγγύηση ή σου κάνουν επισκευή και σου λένε να την πληρώσεις??

γιατί κάτι εχω κατα νού όταν με το καλό μου ανάψει..............

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε φιλε μην το κανεις αυτο διοτι με το που αναψειτο λαμπακι λαδιου ο εγκεφαλος καταγραφει στα ποσα χλμ αναψε οποτε πιθανων μετα να σου πουνε οτι φιλε μου εκανες τοσα χλμ με ελειψει λαδιου η εγγυηση δεν καλυπτει! τοσο απλα!!! προσοχει μεγαλη!!! μην δωσεις επουδενη λογο να σου επιριψουν ευθυνες για τα ελλατωματικα τους προιοντα!!!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε φιλε μην το κανεις αυτο διοτι με το που αναψειτο λαμπακι λαδιου ο εγκεφαλος καταγραφει στα ποσα χλμ αναψε οποτε πιθανων μετα να σου πουνε οτι φιλε μου εκανες τοσα χλμ με ελειψει λαδιου η εγγυηση δεν καλυπτει! τοσο απλα!!! προσοχει μεγαλη!!! μην δωσεις επουδενη λογο να σου επιριψουν ευθυνες για τα ελλατωματικα τους προιοντα!!!

:p

Link to comment
Share on other sites

Προς τον Εισαγγελέα της παρέας:

Μπορεί ή όχι να θεμελιωθεί διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών ακόμη και με ενδεχόμενο δόλο, όταν εν γνώσει σου επιτρέπεις σε αυτοκίνητα με προβληματικούς κινητήρες να κυκλοφορούν και μπορούν να "σκάσουν" (ξέρετε τί συνέπειες θα έχει η ολική αστοχία λειτουργίας του στροφαλοφόρου άξονα) ή να σπάσουν εν κινήσει (σε GTI...) λόγω κακής λίπανσης;

Τουλάχιστον σε επίπεδο noticia criminis ΝΑΙ, πιστεύω! Κι ας υποβληθεί μηνυτήρια αναφορά in rem, ώστε να έρθουν οι διάφοροι εισαγωγείς και αντιπρόσωποι να μας πουν τί τους έχουν πει από την "μαμά" VW...

Φοιτητής Νομικής ή δικηγόρος είστε; Πολύ ενδιαφέρουσα η τοποθέτησή σας και η απάντηση δίνεται αν ανατρέξετε στην ερμηνεία Ποιν.Κώδικα άρθρου 290. (Ενδεικτικά Μιχ. Μαργαρίτη 2η εκδ. 2009 σελ.762,όπου το συγκεκριμένο έγκλημα χαρακτηρίζεται ως "συγκεκριμένης" διακινδύνευσης)Περί της αντιδιαστολής ως προς την έννοιά του από το "αφηρημένης" και φυσικά προς υπενθύμισή σας, αρκεί να ανατρέξετε στην Θεωρία Γεν.Ποιν. Δικάίου. Πάντως στην προκειμένη περίπτωση που ρωτάτε περί την με ενδεχόμενο δόλο (ο οποίος αρκεί για τη στοιχειθέτηση της αξιόποινης πράξεως) ανοχή (ουσιαστικά δια παραλείψεως)να κυκλοφορεί αυτοκίνητο με πρόβλημα στο εσωτερικό του κινητήρα, κατά τη γνώμη μου επειδή αυτό δημιουργεί απλώς υποβαθμισμένη απόδοση, χωρίς να έχει σχέση με άλλα συστήματα ασφαλείας (π.χ κυκλοφορία με ελαττωματκά φρένα, επικίνδυνη ανάρτηση, σύστημα διευθύνσεως τα οποία είναι διαπιστωμένο ότι δημιουργούν ορατούς κινδύνους στους λοιπούς χρήστες των δρόμων),ΔΕΝ συνέχεται (η παράλειψη) με επικείμενη επέλευση βλάβης , ώστε <<από την ένταση και τη μορφή της>> να προκαλέσει κίνδυνο ανθρώπου.(ΑΠΌΦΑΣΗ ΑΠ αριθμ:313/2004 δημοσιευμ.)Δηλαδή απαιτείται σοβαρότερη και πιο "κρίσιμη" βλάβη. Αυτό σε περίπτωση όμως που μιλάμε για τέλεση του εγκλήματος ως συγκεκριμένης διακινδυνεύσεως. Υπό τη μορφή τελέσεως ως εγκλήματος εκ του προκληθέντος βαρύτερου αξιόποινου αποτελέσματος (άρθρο 29Π.Κ) ισχύουν άλλα, που όμως δεν είναι της παρούσας, γιατί το θέμα καθίσταται πολύ "ειδικό" και επομένως εξαιρετικά δυσνόητο για τους φίλους μας που το διαβάζουν!Εξάλλου βγαίνουμε και...legaly off topic, αφού το θέμα μας είναι για την αναγκαιότητα/σκοπιμότητα εγέρσεως ομαδικής αγωγής με ενεργητική ομοδικία εναγοντων, μπας και αποζημιωθούν οι άνθρωποι για την ΦΟΒΕΡΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ TOYΣ κι όχι για το ποινικό μέρος, που κακά τα ψέματα μόνο ηθική ικανοποίηση φέρνει...

Πάντως χάρηκα που το έψαξες!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Φοιτητής Νομικής ή δικηγόρος είστε; Πολύ ενδιαφέρουσα η τοποθέτησή σας και η απάντηση δίνεται αν ανατρέξετε στην ερμηνεία Ποιν.Κώδικα άρθρου 290. (Ενδεικτικά Μιχ. Μαργαρίτη 2η εκδ. 2009 σελ.762,όπου το συγκεκριμένο έγκλημα χαρακτηρίζεται ως "συγκεκριμένης" διακινδύνευσης)Περί της αντιδιαστολής ως προς την έννοιά του από το "αφηρημένης" και φυσικά προς υπενθύμισή σας, αρκεί να ανατρέξετε στην Θεωρία Γεν.Ποιν. Δικάίου. Πάντως στην προκειμένη περίπτωση που ρωτάτε περί την με ενδεχόμενο δόλο (ο οποίος αρκεί για τη στοιχειθέτηση της αξιόποινης πράξεως) ανοχή (ουσιαστικά δια παραλείψεως)να κυκλοφορεί αυτοκίνητο με πρόβλημα στο εσωτερικό του κινητήρα, κατά τη γνώμη μου επειδή αυτό δημιουργεί απλώς υποβαθμισμένη απόδοση, χωρίς να έχει σχέση με άλλα συστήματα ασφαλείας (π.χ κυκλοφορία με ελαττωματκά φρένα, επικίνδυνη ανάρτηση, σύστημα διευθύνσεως τα οποία είναι διαπιστωμένο ότι δημιουργούν ορατούς κινδύνους στους λοιπούς χρήστες των δρόμων),ΔΕΝ συνέχεται (η παράλειψη) με επικείμενη επέλευση βλάβης , ώστε <<από την ένταση και τη μορφή της>> να προκαλέσει κίνδυνο ανθρώπου.(ΑΠΌΦΑΣΗ ΑΠ αριθμ:313/2004 δημοσιευμ.)Δηλαδή απαιτείται σοβαρότερη και πιο "κρίσιμη" βλάβη. Αυτό σε περίπτωση όμως που μιλάμε για τέλεση του εγκλήματος ως συγκεκριμένης διακινδυνεύσεως. Υπό τη μορφή τελέσεως ως εγκλήματος εκ του προκληθέντος βαρύτερου αξιόποινου αποτελέσματος (άρθρο 29Π.Κ) ισχύουν άλλα, που όμως δεν είναι της παρούσας, γιατί το θέμα καθίσταται πολύ "ειδικό" και επομένως εξαιρετικά δυσνόητο για τους φίλους μας που το διαβάζουν!Εξάλλου βγαίνουμε και...legaly off topic, αφού το θέμα μας είναι για την αναγκαιότητα/σκοπιμότητα εγέρσεως ομαδικής αγωγής με ενεργητική ομοδικία εναγοντων, μπας και αποζημιωθούν οι άνθρωποι για την ΦΟΒΕΡΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ TOYΣ κι όχι για το ποινικό μέρος, που κακά τα ψέματα μόνο ηθική ικανοποίηση φέρνει...

Πάντως χάρηκα που το έψαξες!

Δέν μας λές που είσαι να το τρέξεις εσύ το θέμα να μας βγάλεις λάδι?

τώρα που έχουμε και τα κονε.... :rolleyes:

αστειάκι!

Edited by AlenXxX
Link to comment
Share on other sites

Δέν μας λές που είσαι να το τρέξεις εσύ το θέμα να μας βγάλεις λάδι?

τώρα που έχουμε και τα κονε.... :rolleyes:

αστειάκι!

Αν μπορούσα θα το έκανα και αφιλοκερδώς μάλιστα :rolleyes: αλλά χρειάζεται δικηγόρος. Ε! να δουλέψουν κι αυτοί οι δύστυχοι λιγάκι. Πάντως σε περίπτωση ήττας των εναγομένων μπορεί να προβλεφθεί με αίτημα στο δικόγραφο, τα έξοδα αμοιβής να τα πληρώσει ο ητtηθείς διάδικος (αντίδικος).Οπότε αν τελικά φτάσεις στα δικαστήρια, δεν είναι μεγάλο εμπόδιο οι αμοιβές των δικηγόρων.

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο όλη την ταλαιπωρία θα μου αλλάξουν κινητήρα, οι τύποι είναι απλα απαράδεκτοι δεν μπορούν να συνενοηθούν μεταξύ τους και λεεί ο καθένας ότι θέλει.

Έπειτα απο συνομιλία με τα κεντρικά μου είπαν οτι το αυτοκίνητο δεν έχει κάποι βλάβη που να επιβαρύνει την κατάσταση του και οτι η αλλαγή κινητήρα θα γίνει για δική μου ικανοποίηση και για να μην ελεγχεί περαιτέρω και να επισκευαστεί αμέσως.

Όποτε σύμφωνα με τα λεγόμενα αποφάσισα να πάρω το αυτοκίνητο μου απο το service μέχρι να γίνει η επισκευή.

O μηχανικός μου είπε οτι δεν πρέπει να το πάρω και οτι δεν θέλει να έχει την ευθύνη για ότι γίνει (λογικό).

Επικoινωνώ ξανά και τους λέω ότι δεν είναι επιθυμητό απο το συνεργείο να πάρω το αυτοκίνητο και τι να κάνω τελικά.

Μου λένε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα και τους ζητώ γραπτή ανάλυση για το ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Μου ζητούν να τους στείλω mail για να γίνει αυτό και δεν γίνετε τηλεφωνικά, τους στέλνω mail και έπειτα έρχετε ο μηχανικός του service και μου είπε οτι τον πήραν τηλέφωνο και του είπαν να μήν το πάρω το αυτοκίνητο (VW μπάχαλο group).

Φυσικά και το πήρα το αυτοκίνητο με υπογραφή οτι δεν έχει ευθύνη το συνεργείο αλλα εγώ και σε οποιαδήποτε βλάβη θα κατηγορήσω την κοπέλα απο τα κεντρικά για να μάθουν κάποιοι να έχουν ευθύνη του λόγου τους και να μην λένε οτι να νε για να νιώθει ευχαριστημένος ο κόσμος.

Δεν έχουν καταλάβει οτι η εξυπηρέτηση και η αποκατάσταση των βλαβών είναι δικαιωμά μας και οτι το έχουμε πληρώσει την τιμή του αυτοκινήτου. Νομίζουν οτι πρέπει να τους λέμε και ευχαριστώ που μας αλλάζουν την μηχανή και μας πέρνουν τηλέφωνo να μας καλοπιάσουν.

Edited by vw polo6r1
Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣ G.PET.VF34

Επειδή βλέπω ότι αποκαλύπτεις την πιθανή νομική άμυνα της Kosmocar, θα σου επισημάνω ότι από νομολογιακής απόψεως είσαι λίγο "πίσω"...

Ψάξτο καλύτερα...

Ξέρεις, για εμάς που ασχολούμαστε με αυτά, υπάρχει και η πρόσφατη άποψη της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου που λέει "... έτσι ώστε να είναι δυνατό να προκύψει κίνδυνος σε ξένα πράγματα και κίνδυνος ζωής ή υγείας ανθρώπου". Αυτό, εμείς οι λιγότερο κατηρτισμένοι από εσένα, το λέμε "δυνητική διακινδύνευση" ή "συγκεκριμένα αφηρημένη" διακινδύνευση.

Σε κάθε περίπτωση, η ποινική νομολογία συνεχίζει και μετά το 2004 και η θεωρία του 2009 δεν είναι ενήμερη σχετικά με πιο πρόσφατες νομολογιακές εξελίξεις... Κοίτα και την πρόσφατη Ολομέλεια του Αρείου Πάγου... Μαργαρίτης; Εξαιρετικός δικαστής και άρτια θεωρητική συγκρότηση, αλλά πόσα να χωρέσουν σε έναν τόμο που πραγματεύεται όλα τα άρθρα του Π.Κ.;

Τώρα, επειδή πιθανολογώ ότι δεν θα ήθελες να εμπλακεί η Kosmocar και η VW σε τέτοια ποινική διαδικασία, νομίζω ότι καταλαβαίνω (μακάρι να κάνω λάθος...) γιατί προσπαθείς να υποβαθμίσεις την προοπτική τέτοιας κίνησης... Πιθανολογώ -επίσης- ότι περισσότερο ενόχλησε το τί έγραψα για τις επιπτώσεις τέτοιας μηνυτήριας αναφοράς σε επίπεδο δημοσιότητας...

Απλώς, μαθηματάκια νομικής κάνε αλλού. Εκτός κι αν συναντηθούμε ως αντίδικοι στο πλαίσιο αυτής της υπόθεσης. Επαναλαμβάνω: μακάρι να κάνω λάθος για την εικόνα που σχημάτισα-

Edited by Voudouris
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο όλη την ταλαιπωρία θα μου αλλάξουν κινητήρα, οι τύποι είναι απλα απαράδεκτοι δεν μπορούν να συνενοηθούν μεταξύ τους και λεεί ο καθένας ότι θέλει.

Έπειτα απο συνομιλία με τα κεντρικά μου είπαν οτι το αυτοκίνητο δεν έχει κάποι βλάβη που να επιβαρύνει την κατάσταση του και οτι η αλλαγή θα γίνει για δική μου ικανοποίηση και για να μην ελεγχεί περαιτέρω και να επισκευαστεί αμέσως.

Όποτε σύμφωνα με τα λεγόμενα αποφάσισα να πάρω το αυτοκίνητο μου απο το service μέχρι να γίνει η επισκευή, και ο μηχανικός μου λεεί οτι δεν πρέπει να το πάρω και οτι δεν θέλει να έχει την ευθύνη για ότι γίνει (λογικό). Επικoινωνώ ξανά και τους λέω ότι δεν είναι επιθυμητό απο το συνεργείο να πάρω το αυτοκίνητο και τι να κάνω τελικά. Μου λένε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα και τους ζητώ γραπτή ανάλυση για το ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Μου ζητούν να τους στείλω mail για να γίνει αυτό και δεν γίνετε τηλεφωνικά, τους στέλνω mail και έπειτα έρχετε ο μηχανικός του service και μου είπε οτι τον πήραν τηλέφωνο και του είπαν να μήν το πάρω το αυτοκίνητο (VW μπάχαλο group).

Φυσικά και το πήρα το αυτοκίνητο με υπογραφή οτι δεν έχει ευθύνη το συνεργείο αλλα εγώ και σε οποιαδήποτε βλάβη θα κατηγορήσω την κοπέλα απο τα κεντρικά για να μάθουν κάποιοι να έχουν ευθύνη του λόγου τους και να μην λένε οτι να νε για να νιώθει ευχαριστημένος ο κόσμος.

Δεν έχουν καταλάβει οτι η εξυπηρέτηση και η αποκατάσταση των βλαβών είναι δικαιωμά μας και οτι το έχουμε πληρώσει την τιμή του αυτοκινήτου. Νομίζουν οτι πρέπει να τους λέμε και ευχαριστώ που μας αλλάζουν την μηχανή και μας πέρνουν τηλέφωνo να μας καλοπιάσουν.

Επειδη τα λες λιγο μπερδεμενα απο την σύγχυση και δικαιολογημένα.

Για πες μου, σου ειπαν να σου αλλάξουν κινητήρα και εσυ ειπες οχι! πηρες το αυτοκίνητο και εφυγες με υπογραφή σου?

Link to comment
Share on other sites

Θα γίνει αλλαγή μηχανής, το αυτοκίνητο το πήρα γιατι μου είπαν απο τα κεντρικά οτι δεν υπάρχει πρόβλημα μετακίνησης με αυτό το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣ G.PET.VF34

Επειδή βλέπω ότι αποκαλύπτεις την πιθανή νομική άμυνα της Kosmocar, θα σου επισημάνω ότι από νομολογιακής απόψεως είσαι λίγο "πίσω"...

Ψάξτο καλύτερα...

Ξέρεις, για εμάς που ασχολούμαστε με αυτά, υπάρχει και η πρόσφατη άποψη της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου που λέει "... έτσι ώστε να είναι δυνατό να προκύψει κίνδυνος σε ξένα πράγματα και κίνδυνος ζωής ή υγείας ανθρώπου". Αυτό, εμείς οι λιγότερο κατηρτισμένοι από εσένα, το λέμε "δυνητική διακινδύνευση" ή "συγκεκριμένα αφηρημένη" διακινδύνευση.

Σε κάθε περίπτωση, η ποινική νομολογία συνεχίζει και μετά το 2004 και η θεωρία του 2009 δεν είναι ενήμερη σχετικά με πιο πρόσφατες νομολογιακές εξελίξεις... Κοίτα και την πρόσφατη Ολομέλεια του Αρείου Πάγου... Μαργαρίτης; Εξαιρετικός δικαστής και άρτια θεωρητική συγκρότηση, αλλά πόσα να χωρέσουν σε έναν τόμο που πραγματεύεται όλα τα άρθρα του Π.Κ.;

Τώρα, επειδή πιθανολογώ ότι δεν θα ήθελες να εμπλακεί η Kosmocar και η VW σε τέτοια ποινική διαδικασία, νομίζω ότι καταλαβαίνω (μακάρι να κάνω λάθος...) γιατί προσπαθείς να υποβαθμίσεις την προοπτική τέτοιας κίνησης... Πιθανολογώ -επίσης- ότι περισσότερο ενόχλησε το τί έγραψα για τις επιπτώσεις τέτοιας μηνυτήριας αναφοράς σε επίπεδο δημοσιότητας...

Απλώς, μαθηματάκια νομικής κάνε αλλού. Εκτός κι αν συναντηθούμε ως αντίδικοι στο πλαίσιο αυτής της υπόθεσης. Επαναλαμβάνω: μακάρι να κάνω λάθος για την εικόνα που σχημάτισα-

Φίλε Voudouri νομίζω ότι η απάντησή σου δεν ήταν αντίστοιχη με του επιπέδου της συζήτησης.

Σε κάθε διερεύνηση πιθανής νομικής εμπλοκής και δικαστικού αγώνα, πρέπει να εξετάζονται ενδελεχώς όλα

τα πιθανά ενδεχόμενα.

Κυριότερα από όλα, σε τί επίπεδο μπορεί να δικαιολογηθεί μια απόφαση από το Δικαστήριο με βάση την ισχύουσα

νομοθεσία και την εφαρμογή της βάση προηγούμενων αποφάσεων.

Αν δεν είσαι σε θέση να αντέξεις να διαβάσεις στέρεα επιχειρήματα, που υποστηρίζονται από αντίστοιχη βιβλιογραφία

και δεδικασμένα αποτελέσματα, σίγουρα δεν πρέπει να βρεθείς καν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πολύ

λιγότερο να βρεθείς ο ίδιος ως ενάγων.

Το σχόλιό σου: "Μαργαρίτης; Εξαιρετικός δικαστής και άρτια θεωρητική συγκρότηση, αλλά πόσα να χωρέσουν σε έναν

τόμο που πραγματεύεται όλα τα άρθρα του Π.Κ."

δεν αποτελεί απάντηση σε όσα έγραψε ο προλαλήσας. Αποτελεί προσπάθεια ευτελισμού των βασικών άρθρων με τα οποία κρίνουν

οι περισσότεροι δικαστές την ορθότητα ή μη μιας αγωγή.

Ας έρθουμε όμως και στο δια ταύτα. Στην ουσία της υπόθεσης που θα ρωτήσει κάθε δικαστής. Αυτό που τόνισε ο G.Pet.VF34

αλλά δεν του δώσατε τη δέουσα σημασία.

Μπορεί να προκληθεί κίνδυνος ζωής, ζημιά ή φθορά ξένης περιουσίας εξαιτίας του εν λόγω προβλήματος

(αυξημένης κατανάλωσης λαδιού);

Όχι βέβαια.

Κανένας Μηχανολόγος Μηχανικός στον πλανήτη Γη δεν πρόκειται να βεβαιώσει τέτοιο πράγμα. Επομένως κανένας δικαστής

δεν θα πεισθεί για την επικινδυνότητα και την ανάγκη αποζημίωσης των ιδιοκτητών. Γιατί δεν είναι φρένα, τροχοί ή κάποιο άλλο

σύστημα ασφαλείας του αυτοκινήτου.

Να το πω διαφορετικά, για να το καταλάβουμε ακόμα καλύτερα.

Δεν μπορείς να πείσεις έναν δικαστή ότι κινδυνεύει η ζωή σου επειδή πότε πότε πρέπει να συμπληρώνεις

και λίγο λαδάκι στη μηχανή. Τόσο λάδι μάλιστα όσο γράφει ο κατασκευαστής ότι είναι η μέγιστη δυνατή

προβλεπόμενη ποσότητα.

Εδώ υπάρχουν τόσοι και τοσοι κινητήρες που καίνε 1λίτρο/1000χλμ για μια ζωή και κανένας δεν κάνει τίποτα

σε Ευρωπαικό επίπεδο, πόσο τυχαίο νομίζετε ότι είναι αυτό;

Για αυτό η VW κάνει την πάπια και αλλάζει/επισκευάζει σιωπηρά τους κινητήρες σε όσους παραπονεθούν.

Διαφορετικά, θα είχε κάνει ανάκληση κατευθείαν. Πιστέψτε με, οι άνθρωποι έχουν δεκάδες δικηγόρους

που τους πληρώνουν με τον μήνα και ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους.

Είναι δύσκολο να είσαι αυτοκινητοβιομηχανία!

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Δε πειράζει φιλε salex, ας τη χάσουμε τη δίκη...

Έσυ θα αγόραζες αυτοκίνητο που το έχει "ξεκοιλάσει" ο κάθε μηχανικάκος (αληθινοί μάστορες δεν υπάρχουν πλέον) στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της κάθε αντιπροσωπείας?

Γιατί τέτοιους μηχανικούς έχουν πλέον, όλοι με το manual στο χέρι... και δε λέω καλοί είναι στην αντικατάσταση ανταλλακτικών,service κλπ αλλά στο να κατεβάζουν μηχανή και να αλλάζουν έμβολα δε νομίζω. Και δε φταίνε αυτοί αλλά πόσο συχνά θεωρείς ότι γίνονται τέτοιου τύπου επισκευές μέσα σε αντιπροσωπείες πλέον? Σπάνια έως ποτέ. Γιαυτό και συνέβησαν όσα συνέβησαν με τις πρώτες αντικαταστάσεις εμβόλων/ελατηρίων.

Αν αναγνώριζαν το λάθος και άλλαζαν κινητήρες + αισθητήρα λ + καταλύτη όπου παρουσιαζόταν το πρόβλημα δε θα μιλούσαμε εδώ τώρα (και ας μη κάναν ανάκληση που λένε μερικοί) αλλά βλέπεις σφυράνε αδιάφορα σα να μη τρέχει τίποτα και πουλάνε και τρέλα όπου τους παίρνει μέσω των "Συμβούλων Service"

Εγώ δε το χρωστάω το αυτοκίνητο μου και δε με χαλάει να το τραβήξω δικαστικώς με ποινικά, αστικά, ασφαλιστικά μέτρα και ότι άλλο αποφασίσει η ομάδα. Πλάκα θα έχει... εδώ που φτάσαμε.

Α.. σχετικα με το "Είναι δύσκολο να είσαι αυτοκινητοβιομηχανία" η απάντηση είναι στα α....α μας, αν δε μπορούν να τη κλείσουν.

Εννοιείται ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι προσωπικό.

Edited by Pitsis
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ηρεμια! δεν μας φταει κανεις παρα μονο η παραμεληση ουσιαστικα απο την πλευρα των εκαστοτε αντιπροσωπιων! ο G.Pet μας εδωσε καποιες πολυ σοβαρες πληροφοριες τουλαχιστον σε σχεση με το πως θα μας αντιμετωπισουν δικαστικα οι αντιπροσωπιες! αλλωστε και ο ιδιος δηλωσε απο την αρχη οτι εχει πολυ καιρο να ασχοληθει με το αντικειμενο προς τιμην του και δηλωσε οτι καποια πραγματα μπορει να εχουν αλλαξει! Εγω προσωπικα των ευχαριστω για τον χρονο που ξοδεψε ωστε να μας δωσει οσο στοιχεια μπορεσε! προς θεου δεν μειωνω κανεναν συνομιλητη μας διοτι ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε και να μην ξεχναμε οτι ολοι μας εχουμε αθελα μας υποστει μια μεγαλη απομειωση της αξιας των αυτοκινητων μας μεσα σε μερικους μηνες μονο και μονο απο αυτη την μονιμη και συνεχιζομενη βλαβη που τελικα μονο τυχαια και μεμονομενη δεν ειναι! ευχομαι να κανονισουμε ολοι μαζι να βρεθουμε καπου και να μπορεσουμε με ηρεμια και συνεση να φτιαξουμε ενα κοινο μετωπο ωστε να λυσουμε αυτο το προβλημα!!!

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣ G.PET.VF34

Επειδή βλέπω ότι αποκαλύπτεις την πιθανή νομική άμυνα της Kosmocar, θα σου επισημάνω ότι από νομολογιακής απόψεως είσαι λίγο "πίσω"...

Ψάξτο καλύτερα...

Ξέρεις, για εμάς που ασχολούμαστε με αυτά, υπάρχει και η πρόσφατη άποψη της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου που λέει "... έτσι ώστε να είναι δυνατό να προκύψει κίνδυνος σε ξένα πράγματα και κίνδυνος ζωής ή υγείας ανθρώπου". Αυτό, εμείς οι λιγότερο κατηρτισμένοι από εσένα, το λέμε "δυνητική διακινδύνευση" ή "συγκεκριμένα αφηρημένη" διακινδύνευση.

Σε κάθε περίπτωση, η ποινική νομολογία συνεχίζει και μετά το 2004 και η θεωρία του 2009 δεν είναι ενήμερη σχετικά με πιο πρόσφατες νομολογιακές εξελίξεις... Κοίτα και την πρόσφατη Ολομέλεια του Αρείου Πάγου... Μαργαρίτης; Εξαιρετικός δικαστής και άρτια θεωρητική συγκρότηση, αλλά πόσα να χωρέσουν σε έναν τόμο που πραγματεύεται όλα τα άρθρα του Π.Κ.;

Τώρα, επειδή πιθανολογώ ότι δεν θα ήθελες να εμπλακεί η Kosmocar και η VW σε τέτοια ποινική διαδικασία, νομίζω ότι καταλαβαίνω (μακάρι να κάνω λάθος...) γιατί προσπαθείς να υποβαθμίσεις την προοπτική τέτοιας κίνησης... Πιθανολογώ -επίσης- ότι περισσότερο ενόχλησε το τί έγραψα για τις επιπτώσεις τέτοιας μηνυτήριας αναφοράς σε επίπεδο δημοσιότητας...

Απλώς, μαθηματάκια νομικής κάνε αλλού. Εκτός κι αν συναντηθούμε ως αντίδικοι στο πλαίσιο αυτής της υπόθεσης. Επαναλαμβάνω: μακάρι να κάνω λάθος για την εικόνα που σχημάτισα-

Εφόσον-όπως ισχυρίζεστε- έχετε πληρέστερες νομικές γνώσεις και γνωρίζετε πολύ καλά την νομολογία στο συγκεκριμένο θέμα, εγώ σας αφήνω "πεδίον δόξης λαμπρόν", ώστε να βοηθήσετε όσα μέλη χρειάζονται βοήθεια. Δεν διεκδίκησα ποτέ τον τίτλο του παντογνώστη. 'Ενας ταπεινός εισαγγελικός λειτουργός είμαι και μου ζητήθηκε από ένα μέλος να απαντήσω σε άσχετο με το topic θέμα (πιθανότητα ποινικής ευθύνης από το άρθρο 290Π.Κ) και έσπευσα να το επισημάνω...Το αν σχηματίσατε λάθος εικόνα δεν θα σας απαντήσω εγώ αλλά ας το κρίνουν τα υπόλοιπα μέλη που διάβασαν το post σας. Εγώ δεν θα επανέλθω στο θέμα, γιατί ενώ είχα όλη την αγνή πρόθεση να βοηθήσω κάποιο κόσμο, κινδυνεύει τελικά το κύρος του θεσμού που εκπροσωπώ, κάτι που δεν το αξίζει... Ευχαριστώ και θα συνεχίσω να γράφω για άλλα εντελώς "ανώδυνα" και σίγουρα "μη ενοχλητικά" θέματα. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ...

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο παιδια μπραβο... τα πολακια σας κανουν σαν τρακτερ και σεις ξεκινησατε τον 102 κύκλο της σειρας "ποιος την εχει πιο μεγάλη"... την νομική γνωση...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως θα έλεγα να δείτε και σε ξένα forum τι παίζει με το θέμα, γιατί λίγο που διάβασα στο VWwatercooled έχουν και άλλοι το θέμα του καψίματος λαδιού... άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο...Πρέπει να δούμε αν το πρόβλημα είναι γενικό ή αφορά μόνο την Ελλαδίτσα που την έχουν μετατρέψει πολλές εταιρίες σε χωνευτήρι προϊόντων Β΄ διαλογής...

Σε αυτό θα συμφωνήσω και θα σε παραπέμψω στο "αστείο" αλλά χαρακτηριστικό παράδειγμα της γνωστής διαφήμισης με το darth vader-παιδάκι που έγραψα στο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36423

Τώρα για το θέμα που όλους σας απασχολεί και σας καίει (και λογικό) σας καταλαβαίνω αφου πέρισυ τέτοια εποχή είμασταν έτοιμοι ολοι εμείς --με το χιλιοειπωμένο "σβήσιμο στο ρελαντί" που αντιμετώπιζαν τα polakia μας-- να κινηθούμε νομικά τον Σεπτέμβριο. Οι εξελίξεις μας πρόλαβαν (τυχαίο?) και η VW έβγαλε update τον Ιούλιο-Αύγουστο. Το αποτέλεσμα και την επιτυχία του συγκεκριμένου update δεν αφορά το θέμα μας κιετσι δεν συνεχίζω.

Αυτο που εγώ θέλω να προτείνω είναι να στείλετε μια μαζική επιστολή/εξώδικο/αναφορά (ονομάστε το όπως θέλετε) όπου στο τέλος θα έχετε τα ονόματα σας μαζί με το πλαίσιο της πινακίδας. Αυτή η επιστολή θα έχει ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ : INKA, ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπείες από τις οποίες τα έχετε προμηθευτεί (π.χ. έστω και ένας να το έχει αγοράσει απο karenta λαμίας τότε θα μπει και αυτή), ΚΟΣΜΟΚΑΡ, και με κοινοποίηση προς την ΜΑΜΑ VW (μεταφρασμένο). ΤΟΝΙΖΩ : ΟΧΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ !

νομίζω για αρχή, αυτό θα σας κάνει να αποκτήσετε λίγο ...σεβασμό.

μην ξεχνάτε οτι έχετε ώς σύμμαχο το μικρό χρονικό διάστημα απο την ημερομηνία αγοράς και την δυσφήμιση που μπορούν να υποστούν.

Τέλος, για συνάντηση εννοείται οτι εγκρίνω την κίνηση αλλά η πρόταση της επιστολής είναι λιγότερο χρονοβόρα και πιο εύκολο να συντονιστεί (ενώ στην συνάντηση δεν θα έρθουν όλοι)

Link to comment
Share on other sites

Φωνη συμπαραστασης απο συμπασχων φιλοι μου.

Κατοχος ενος Golf GT και ενος αδελφου Ibiza Cupra 2010 DSG.

Μην τα πολυλογω μετα απο 20.000χλμ το αμαξι (Cupra) εφτασε να καιει 270ml/1000χμ λαδι. Μετα απο διερευνηση ο ενας κυλινδρος ηταν εμφανες οτι εκαιγε λαδια και ενας δευτερος σε μικροτερο βαθμο (αποτυπωνοταν και στο χρωμα και στις επικαθησεις στα μπουζι).

Μετα απο την σχετικη δοκιμη του ομιλου (γεμισμα, ζυγισμα, οδηγηση για 100χλμ, αδειασμα , ζυγισμα) βρεθηκε κατ αναγωγη καταναλωση εκτος οριων (800γρ/1000χλμ, ενω ο κατασκευαστης δινει μεχρι 500 και μαλιστα κατω απο συνθηκες). Χωρις δευτερη σκεψη για επισκευη/ξεκοιλιασμα μου προταθηκε αντικατασταση κινητηρα απο την Τεχνοκαρ και ευελπιστω (στρωνω) οτι δεν θα εχω τα ιδια και με το δευτερο κινητηρα. (μεχρι τωρα δεν ειχε θεμα κανεις που αλλαξε μοτερ, αλλα ποτε δεν ξερεις , την υγεια μας να εχουμε να αλλαξουμε και 3ο, αχρειαστο να ειναι).

Ολο αυτο το διαστημα ειχα αμαξι εξυπηρετησης και γενικως το επιπεδο εξυπηρετησης που δεχθηκα (αν εξαιρεσεις οτι περιμενα 3 και κατι ψιλα εβδομαδες για τον κινητηρα) ηταν οτι θα περιμενα απο μια συγχρονη αυτοκινητοβιομηχανια που σεβεται τα 23.000 που της εδωσα. so far so good. Ας ελπισουμε οτι εχουν λυθει τα προβληματα.

Οφειλω να τονισω οτι πηρα το Cupra γιατι η μεχρι τωρα εμπειρια μου απο το Golf (55.000xlm) (που βεβαια εχει CAXA κινητηρα και οχι CAVE) ηταν ακρως ευχαριστη. Δεν καιει τπτ μεταξυ 7500χλμ στις αλλαγες. Και το λεω κυριολεκτικα, ουτε καν 50ml.

Προφανως λογος για αλλαγη εμβολων/ελατηριων σε καινουργιο αυτοκινητο ειναι αστειος και προσπαθουν να τα κανουν εκει που τους παιρνει. Μην το δεχτειτε θα μεινετε μια ζωη με ενα προβληματικο αυτοκινητο.

Edited by Ulfius
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα απορω γιατι επιτρέπετε να σας αλλάξουν τον κινητήρα χωρίς καμία αποζημίωση. Όλοι ξέρουμε οτι θα χάσει το αυτοκίνητο μεγάλο ποσοστό αξίας. Για ρωτήστε πόσο αγοράζουν το αυτοκινητό σας μετα απο την αλλαγή.

Δυστυχώς η δικιά μου παροδία συνεχίζεται και απο οτι φαινεται θα συνεχιστεί και στα δικαστήρια, εν ολίγις μου έστειλαν ενα τραγικό φάξ γραμμένο απο κάποιο νομικό το οποίο λέει οτι το πρόβλημα πιθανόν προυπήρχε, οτι το αυτοκίνητο είναι πλήρως λειτουργικό (τσουλάει με λιγα λόγια) και οτι μου κάνουν χάρη που αλλάζουν κινητήρα. Πολύ large είναι η VW που κάνει δώρο κινητήρες. Σύντομα θα αναρτήσω όλα αυτα τα τραγικά έγγραφα και βίντεο απο την κατάσταση του αυτοκινήτου (που είναι πλήρως λειτουργικό). Επόμενα βήματα είναι να πάω σε πραγματογνώμονα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και να κάνω την αγωγή.

Edited by vw polo6r1
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα απορω γιατι επιτρέπετε να σας αλλάξουν τον κινητήρα χωρίς καμία αποζημίωση. Όλοι ξέρουμε οτι θα χάσει το αυτοκίνητο μεγάλο ποσοστό αξίας. Για ρωτήστε πόσο αγοράζουν το αυτοκινητό σας μετα απο την αλλαγή.

Δυστυχώς η δικιά μου παροδία συνεχίζεται και απο οτι φαινεται θα συνεχιστεί και στα δικαστήρια, εν ολίγις μου έστειλαν ενα τραγικό φάξ γραμμένο απο κάποιο νομικό το οποίο λέει οτι το πρόβλημα πιθανόν προυπήρχε, οτι το αυτοκίνητο είναι πλήρως λειτουργικό (τσουλάει με λιγα λόγια) και οτι μου κάνουν χάρη που αλλάζουν κινητήρα. Πολύ large είναι η VW που κάνει δώρο κινητήρες. Σύντομα θα αναρτήσω όλα αυτα τα τραγικά έγγραφα και βίντεο απο την κατάσταση του αυτοκινήτου (που είναι πλήρως λειτουργικό). Επόμενα βήματα είναι να πάω σε πραγματογνώμονα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και να κάνω την αγωγή.

Πραγματικά καλή τύχη.... Ελπίζω να δικαιωθείς με το παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.