theobeetle Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας στο πρόβλημα - μυστήριο που έχω εδώ και λίγο καιρό στο Beetle Cabrio 1.6 του 2004. Ενώ το αυτοκίνητο κινείται, είτε σε κάποιο ταξίδι, είτε μετά από αρκετή ώρα μποτιλιαρίσματος μέσα στην πόλη, ανάβει αυτό το εκνευριστικό λαμπάκι της θερμοκρασίας το οποίο συνοδεύεται από τον χαρακτηριστικό ήχο. Η διαδικασία που συνήθως ακολουθεί είναι η εξής: κοιτώ το δοχείο νερού (του ψυγείου) και καθότι η στάθμη έχει πέσει κάτω από το min συμπληρώνω απιονισμένο νερό. Μόλις γίνει αυτό, το λαμπάκι σβήνει και μπορώ να συνεχίσω κανονικά. Έχω ήδη απευθυνθεί τόσο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο όσο και σε ανεξάρτητο μάστορα (χρονάτο με μεγάλη εμπειρία) αλλά κανείς δεν έχει καταλάβει από που και γιατί συμβαίνει αυτό. Τι το βάλανε σε πρέσσα, τι το αφήσανε να δουλεύει για ώρες, δεν δείχνει να χάνει από πουθενα και δεν βγάζει και κανένα σφάλμα!!! Μήπως κάποιος μπορεί να με διαφωτίσει σχετικά??? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Λογικα απο καπου εχει διαρροη το κυκλωμα. Υπαρχει ειδικο υλικο το οποιο ειναι ακριβως για αυτη την δουλεια και με ειδικα γυαλια φαινεται αν υπαρχει διαρροη απο καπου. Θα πρεπει να ελεγξετε τα σωληνακια καθως επισης και το παγουρι μηπως εχει καποια μικρη τρυπα και χανει το νερο. Γενικα ειναι κατι το οποιο θελει λιγο ψαξιμο ωστε να βρειτε τι φταιει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theobeetle Posted July 10, 2011 Author Report Share Posted July 10, 2011 Ευχαριστώ πολύ. Θα το κοιτάξω άμεσα ξανά στην αντιπροσωπεία!. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 Ευχαριστώ πολύ. Θα το κοιτάξω άμεσα ξανά στην αντιπροσωπεία!. φιλε μου ετρεχα 1.5 μηνα γιαυτο το θεμα με το δικο μου αυτοκινητο! και το βρηκαμε επιτελους! κατω απο τον θερμοστατη εχει ενα πλαστικο σωληνα ο οποιος πιτσικαρει και χανει νερο αλλα επειδη σε αυτο το σημειο εχει υψηλες θερμοκρασιες δεν εχεις διαρροη!αν δεν ειναι αυτο κοιτα τρομπα νερου παντα μετα απο καποιο καιρο εβγαζε τετοιο προβλημα(εμενα αυτο ηταν)αν δεν ειναι ουτε η τρομπα νερου....λυπαμαι! αυτα που σου ειπα αν δεν εχεις απο πουθενα διαρροη εννοειται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted July 11, 2011 Report Share Posted July 11, 2011 Από την στιγμή που πρεσαρανε το κύκλωμά και δεν υπάρχει διαρροή τότε δεν έχει διαρροή.άλλη μια περίπτωσή είναι να έχει διαρροή όταν είναι ζεστός ο κινητήρας. Εγώ πιστεύω ότι εξατμίζεται,το νερό λόγω θερμοκρασίας και όχι από διαρροή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmasta Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 σημερα ειχα και εγω ενα παρομοιο προβλημα με την διαφορα οτι αναψε το μπλε λαμπακι του νερου διχνοντας ,οτι εχω χαμηλη σταθμη νερου, πιθανων! ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος οταν ανεβει η θερμοκρασια το λαμπακι γινεται κοκκινο και βγαζει ηχο ή παραμενει μπλε, για τον λογο οτι σημερα ειδα τα νερα και ηταν κανονικα μετα το συμβαν !!!!!!( μιλαω για το λαμπακι το οποιο οταν το αμαξι ειναι κρυο αναβει μπλε, εως οτου ζεσταθει. ) ευχαριστω ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Αφου το φουσκωσατε και δεν χανει νερα μπορει να ειναι καμμενη η φλαντζα απο μεσα και να περναει το νερο στον κυλινδρο κατευθειαν και να το καιει μετα μηπως χαλασε καποιος αισθητηρας και στο κανει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...