Jump to content
vg1912

Σχεσεις Γραναζιων (Gear Ratios) Στο Χειροκινητο 1,8 Tsi ;

Recommended Posts

Γεια σας φιλοι μου,

Ψαχνω να βρω τις σχεσεις των γραναζιων (gear ratios) για το κιβωτιο ταχυτητων στο 6ταχυτο 1,8 TSi.

Μηπως τις εχει καποιος ή μπορει να μου δωσει καποιο link;

Το μονο που βρηκα ειναι οτι η 6η ειναι 0,73:1 και η τελικη σχεση ειναι 3,65:1 αλλα ψαχνω και τις υπολοιπες.

Ευχαριστω εκ των προτερων. :startle:

Link to comment
Share on other sites

gearp.jpg

Ειναι από Audi a3 αλλα πιθανοτατα ειναι το ιδιο κιβωτιο.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι από Audi a3 αλλα πιθανοτατα ειναι το ιδιο κιβωτιο.

Ευχαριστω φιλε μου :rolleyes:

Φοβαμαι ομως οτι δεν ειναι το ιδιο κιβωτιο...

Ακομη ψαχνω! :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Τις βρηκα!

1η : 3,78/1 δινει 8,8 χλμ/ω ανα 1000 σαλ

2α : 2,06/1 δινει 16 χλμ/ω ανα 1000 σαλ

3η : 1,46/1 δινει 22,56 χλμ/ω ανα 1000 σαλ

4η : 1,11/1 δινει 29,76 χλμ/ω ανα 1000 σαλ

5η : 0,88/1 δινει 37,6 χλμ/ω ανα 1000 σαλ

6η : 0,73/1 δινει 45,28 χλμ/ω ανα 1000 σαλ

Τελικη σχεση μεταδοσης : 3,65/1

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

gearp.jpg

Ειναι από Audi a3 αλλα πιθανοτατα ειναι το ιδιο κιβωτιο.

Εχεις δικιο φιλε μου ειναι ιδιες οι σχεσεις (εχω βρει τα νουμερα απο καποιο site και βλεπω οτι ειναι στρογγυλοποιημενα στο πλησιεστερο δεκαδικο ψηφιο) :thumbsu:

Ευχαριστω πολυ :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Με αφορμή πρόσφατο ταξίδι μου με Golf VI GTI (συνοδηγός) θα ήθελα να σημειώσω τη μεγάλη διαφορά στην πυκνότητα του κιβωτίου ταχυτήτων.

Δηλαδή μου έκανε εντύπωση το πόσο πιο ψηλά δουλεύει ο κινητήρας του Golf από το δικό μου CC 1.8 

Συγκεκριμένα π.χ στα 200 το Golf με έκτη δουλεύει στις 4.800 στροφές ενώ το CC μόλις 4.200.

Στα 150/3.600 r.p.m για το GTI ενώ το CC /3.000 και κάτι.

 

Καταλαβαίνω ότι οι σχέσεις είναι έτσι λόγω της ανάγκης ρεπρίζ, αλλά και πάλι μιλάμε για μεγάλη διαφορά σε σχέση με τον ταπεινό 1.8. 

 

Επίσης μου έκανε εντύπωση ο αυξημένος θόρυβος  από τα καζάνια του στην επιτάχυνση που -να σημειώσω -ήταν μαμά.

 

*το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε διανύσει 17.500χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Είναι αρκετά πιο κοντές και σφιχτές σε κλιμάκωση οι σχέσεις του VI gti.

Στο VII τις μακρύνανε πάντως.

Ο 1.8 έχει πιο ταξιδιάρικο προσανατολισμό και έχει πολύ μακρυές σχέσεις που βοηθούν και την κατανάλωση στο ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή πρόσφατο ταξίδι μου με Golf VI GTI (συνοδηγός) θα ήθελα να σημειώσω τη μεγάλη διαφορά στην πυκνότητα του κιβωτίου ταχυτήτων.

Δηλαδή μου έκανε εντύπωση το πόσο πιο ψηλά δουλεύει ο κινητήρας του Golf από το δικό μου CC 1.8 

Συγκεκριμένα π.χ στα 200 το Golf με έκτη δουλεύει στις 4.800 στροφές ενώ το CC μόλις 4.200.

Στα 150/3.600 r.p.m για το GTI ενώ το CC /3.000 και κάτι.

 

Καταλαβαίνω ότι οι σχέσεις είναι έτσι λόγω της ανάγκης ρεπρίζ, αλλά και πάλι μιλάμε για μεγάλη διαφορά σε σχέση με τον ταπεινό 1.8. 

 

Επίσης μου έκανε εντύπωση ο αυξημένος θόρυβος  από τα καζάνια του στην επιτάχυνση που -να σημειώσω -ήταν μαμά.

 

*το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε διανύσει 17.500χλμ.

.....θα σε παω κ γω μια βολτα μη μου κλαις!!! :air_kiss:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.