Jump to content
PanosTDi

Tdi 2.0 4Motion

Recommended Posts

Παιδιά μπορούμε να έχουμε μερικές γνώμεις / απόψεις γύρω από αυτόν τον κινητήρα; Όπως επίσης τυχόν προβλήματα ή παραλείψεις και φυσικά βελτιώσεις.

Σας ευχαριστώ :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μπορούμε να έχουμε μερικές γνώμεις / απόψεις γύρω από αυτόν τον κινητήρα; Όπως επίσης τυχόν προβλήματα ή παραλείψεις και φυσικά βελτιώσεις.

Σας ευχαριστώ :)

Για αύξηση ιπποδύναμης παντώς η SKN δίνει από 140ps ---> 185ps και για ροπή από 320Nm --->425Nm.

http://www.skn-tuning.de/en/produkt.html?marke=21735&modell=163879&motor=312461&fahrzeugtyp=1&kategorie=780&id=414085&

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Για αύξηση ιπποδύναμης παντώς η SKN δίνει από 140ps ---> 185ps και για ροπή από 320Nm --->425Nm.

http://www.skn-tuning.de/en/produkt.html?marke=21735&modell=163879&motor=312461&fahrzeugtyp=1&kategorie=780&id=414085&

:flowers::rolleyes::thumbsup::roadrage: :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Στελιε μην του λες για προγραμμα γτ μετα ισως να με περασει!!!! Γεια σου ρε ΤΣΙΟ με το 4μοτιον!

Link to comment
Share on other sites

Αν ο κινητήρας είναι PD τότε χρειάζεται προσοχή στα λάδια, θέλει προδιαγραφές 505.01 οπωσδήποτε, η νεότερη 507 δεν καλύπτει τους PD, ή μάλλον τους καλύπτει αλλά με αυξημένη φθορά. Χαρακτηριστηκά το πολύ καλό Μ1 5-30 ESP αναφέρει στις καλυπτώμενες νόρμες ότι αν ο κινητήρας δεν έχει μεταβαλλόμενα διαστήματα σερβις και δεν έχει DPF τότε δεν καλύπτει την 505.01! Αν είναι CR τότε θές 507 και δεν σε ενδιαφέρουν τα παραπάνω.

Ένα άλλο θέμα είναι με τα turbo όπου μπορεί να δημιουργηθούν τέτοιες συνθήκες overboost που να σπάσει ο άξονας, υπάρχουν πολλά που σπάσανε και πολλά που δεν σπάσανε, το δικό μου (1.9 dsg) έσπασε στις 30.000χλμ και κάτι, το επισκεύασα και τώρα με 90.000 χλμ και ακομά οκ.

Τέλος σε περίπτωση προγράμματος καλό είναι να αποφεύγεται το φουλ γκάζι κάτω απο τις 2200-2300 στροφές, διαφορετικά ο συμπλέκτης φθείρεται ταχύτατα, αν είσαι και Χ4 ακόμα χειρότερα.

Αυτά :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Αν ο κινητήρας είναι PD τότε χρειάζεται προσοχή στα λάδια, θέλει προδιαγραφές 505.01 οπωσδήποτε, η νεότερη 507 δεν καλύπτει τους PD, ή μάλλον τους καλύπτει αλλά με αυξημένη φθορά. Χαρακτηριστηκά το πολύ καλό Μ1 5-30 ESP αναφέρει στις καλυπτώμενες νόρμες ότι αν ο κινητήρας δεν έχει μεταβαλλόμενα διαστήματα σερβις και δεν έχει DPF τότε δεν καλύπτει την 505.01! Αν είναι CR τότε θές 507 και δεν σε ενδιαφέρουν τα παραπάνω.

Ένα άλλο θέμα είναι με τα turbo όπου μπορεί να δημιουργηθούν τέτοιες συνθήκες overboost που να σπάσει ο άξονας, υπάρχουν πολλά που σπάσανε και πολλά που δεν σπάσανε, το δικό μου (1.9 dsg) έσπασε στις 30.000χλμ και κάτι, το επισκεύασα και τώρα με 90.000 χλμ και ακομά οκ.

Τέλος σε περίπτωση προγράμματος καλό είναι να αποφεύγεται το φουλ γκάζι κάτω απο τις 2200-2300 στροφές, διαφορετικά ο συμπλέκτης φθείρεται ταχύτατα, αν είσαι και Χ4 ακόμα χειρότερα.

Αυτά :thumbsd:

:rolleyes::thumbsup::roadrage:

Thanks filos :roadrage: Perimenw na to parw sta xerakia mou to neo mou Golf VI 2.0 Tdi 4motion R-line kai 8elw na to exw sta opa opa katalavaineis :flowers: Sorry alla diafora PD kai CR pia einai?

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes::thumbsup::roadrage:

Thanks filos :roadrage: Perimenw na to parw sta xerakia mou to neo mou Golf VI 2.0 Tdi 4motion R-line kai 8elw na to exw sta opa opa katalavaineis :flowers: Sorry alla diafora PD kai CR pia einai?

Αφού αγοράζεις εξάρι τότε θα έχεις κινητήρα με κοινή γραμμή τροφοδοσίας(common rail ή CR) οπότε δεν σε ενδιαφέρουν τα περι 505.01. Είναι διαφορετικά συστήματα άμεσου ψεκασμού στα diesel, τα PD χρησιμοποιούσαν unit injectors ή αντλίες ακροφυσίου τα οποία οδηγούνταν απο τον εκκεντροφόρο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αναπτύσσονται πολύ μεγάλες πιέσεις στον εκκεντροφόρο και εξ'αυτού προκύπτει και η ανάγκη για τα ειδικά λιπαντικά με προδιαγραφή 505.01. Πάντως δεν υπάρχει θέμα αξιοπίστιας με κατάλληλη προσοχή στα λάδια.

Το CR χρησιμοποιεί άλλο σύστημα και είναι πιο ακριβές, πιο οικονομικό, πιο πολιτισμένο και χωρίς τις προηγούμενες ιδιατερότητες.

Καλώς να το παραλάβεις το γκολφ σου, θα σου έλεγα να μην βάλεις με τη μία πρόγραμμα, δες πρώτα πώς πάει, να το συνηθίσεις και μετά, διαφορετικά θα το κάψεις το συμπλέκτη σε χρόνο ρεκορ :thumbsd:

Link to comment
Share on other sites

Αφού αγοράζεις εξάρι τότε θα έχεις κινητήρα με κοινή γραμμή τροφοδοσίας(common rail ή CR) οπότε δεν σε ενδιαφέρουν τα περι 505.01. Είναι διαφορετικά συστήματα άμεσου ψεκασμού στα diesel, τα PD χρησιμοποιούσαν unit injectors ή αντλίες ακροφυσίου τα οποία οδηγούνταν απο τον εκκεντροφόρο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αναπτύσσονται πολύ μεγάλες πιέσεις στον εκκεντροφόρο και εξ'αυτού προκύπτει και η ανάγκη για τα ειδικά λιπαντικά με προδιαγραφή 505.01. Πάντως δεν υπάρχει θέμα αξιοπίστιας με κατάλληλη προσοχή στα λάδια.

Το CR χρησιμοποιεί άλλο σύστημα και είναι πιο ακριβές, πιο οικονομικό, πιο πολιτισμένο και χωρίς τις προηγούμενες ιδιατερότητες.

Καλώς να το παραλάβεις το γκολφ σου, θα σου έλεγα να μην βάλεις με τη μία πρόγραμμα, δες πρώτα πώς πάει, να το συνηθίσεις και μετά, διαφορετικά θα το κάψεις το συμπλέκτη σε χρόνο ρεκορ :rolleyes:

Και πάλι ευχαριστώ :) Σίγουρα δεν θα βιαστώ να βάλω πρόγραμμα απλά θέλω να υπάρχει ένα πλάνο χεχε :p Τέλη Σεπτεμβρίου αναμένουμε το μωρό να έρθει και να κυκλοφορίσει. Επίσης έχω ακούσει πολλούς χρήστες Diesel με προβλήματα λόγο κακής ποιότητας πετρελαίου ή νερό στο καύσιμο. Τι μπορεί να γίνει για αυτό; Γιατί αν μας αφήσει η πομπα μετά τρέχα γύρευε :whistling:

Με πρόγραμμα θα σε περνάει από πάνω. :p

Στέλιο μην του λές τέτοια θα πάει να το κάνει 200+ hp :D :D :D :D :D:roadrage: :roadrage: :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Η Revo δεν έχει παρουσιάσει τίποτα κόμη(νομίζω).

Πάντως ένα sps κοντρολλάκι θα βοηθούσε τα μάλλα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Γνωρίζει κανείς αν στην Ελλάδα βγαίνει η έκδοση 4motion στο TDi και η Bluemotion σε 2.0l κινητήρες; Δεν τα βρίσκω στον τιμοκατάλογο.

Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Γνωρίζει κανείς αν στην Ελλάδα βγαίνει η έκδοση 4motion στο TDi και η Bluemotion σε 2.0l κινητήρες; Δεν τα βρίσκω στον τιμοκατάλογο.

Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!

Άμα δεν τα έχει ο κατάλογος λογικά κατόπιν παραγγελίας μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Άμα δεν τα έχει ο κατάλογος λογικά κατόπιν παραγγελίας μόνο.

[/q

Σορυ που ρωτάω ένα φιλαράκι μου ενδιαφέρεται για το 2.0 ΤDI 4motion από Ελλάδα και επειδή δεν το βρήκαμε στο ίντερνετ για αυτό ρωτάω εδώ μήπως ξέρει κανείς κάποιον που να το έχει. Εγώ όταν ρώτησα σε αντιπροσωπεία στην επαρχία "Κατερίνη" ο αντιπρόσωπος μόλις του είπα για 2.0 TDI ήταν λες και του είπα για UFO. Η απάντησή του ήταν "Δεν φέρνουμε , έχουν μεγάλη φορολογία και δεν τα προτιμάει ο κόσμος" :flowers::rolleyes::frantics: :frantics: . Ξέρει κανείς πόσο είναι η φορολογία σε ένα 2.0λ αυτοκίνητο Ελλάδα;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. :heart::angel:

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα ειναι ο φόρος είναι ίδιος για diesel και για βενζίνη?

http://www.fpress.gr/web/guest/forologia/~/news/view/maximized/view/1452/0?p_p_action=1&

Χριστέ και Παναγία 1.000 ευρώ κοντά φόρο; Δηλαδή ασφάλεια μικτή 100% κάλυψη για όλα πόσο πάει; :flowers: Μήπως αυτά που ρωτάω είναι off-topic; :rolleyes: Απλά είμαι νέος ακόμα. :frantics: :frantics: :heart::angel:

Link to comment
Share on other sites

Χριστέ και Παναγία 1.000 ευρώ κοντά φόρο; Δηλαδή ασφάλεια μικτή 100% κάλυψη για όλα πόσο πάει; :flowers: Μήπως αυτά που ρωτάω είναι off-topic; :rolleyes: Απλά είμαι νέος ακόμα. :frantics: :frantics: :heart::angel:

Για 1400 κυβικα και καλη ασφαλεια μαζι με μικτη γυρω στα 1200 το χρονο πληρωνω....

Link to comment
Share on other sites

Για 1400 κυβικα και καλη ασφαλεια μαζι με μικτη γυρω στα 1200 το χρονο πληρωνω....

1200 Ασφάλεια και 1000 ευρώ φόρους :rolleyes: , α ρε μάνα μου ! Τώρα κατάλαβα γιατί δεν είχε το 2.0λ ο αντιπρόσωπος.

Στην υγειά μας ρε παιδιά.... :flowers:

Link to comment
Share on other sites

1200 Ασφάλεια και 1000 ευρώ φόρους :rolleyes: , α ρε μάνα μου ! Τώρα κατάλαβα γιατί δεν είχε το 2.0λ ο αντιπρόσωπος.

Στην υγειά μας ρε παιδιά.... :flowers:

1200 ευρω για 1400 κυβικά. Στα 2000 δε ξερω τι γινεται!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.