poen Posted July 15, 2011 Report Share Posted July 15, 2011 Λοιπον.. λεω να κανω το παρακατω σεταπ και θελω τη γνωμη σας για το πως θα ειναι το αμαξι μετα απο αυτες τις αλλαγες. Bilstein b8 με Ελλατηρια Εibach 3 cm σινεμπλοκ S3 βασεις μοτερ σασμαν powerflex αντιστρεπτικες Eibach για αρχη θα μπουν τα σινεμπλοκ με αμορτισερ ελατηρια και αργοτερα αντιστρεπτικες με βασεις powerflex. θα χασω λετε πολυ απο ανεση? το αμαξι ειναι μαμα σε αυτους τους τομεις μεχρι σημερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 15, 2011 Report Share Posted July 15, 2011 Λοιπον.. λεω να κανω το παρακατω σεταπ και θελω τη γνωμη σας για το πως θα ειναι το αμαξι μετα απο αυτες τις αλλαγες. Bilstein b8 με Ελλατηρια Εibach 3 cm σινεμπλοκ S3 βασεις μοτερ σασμαν powerflex αντιστρεπτικες Eibach για αρχη θα μπουν τα σινεμπλοκ με αμορτισερ ελατηρια και αργοτερα αντιστρεπτικες με βασεις powerflex. θα χασω λετε πολυ απο ανεση? το αμαξι ειναι μαμα σε αυτους τους τομεις μεχρι σημερα Με αντιστρεπτικές και Powerflex θα σκληρύνει πολύ, γνώμη μου είναι να μην τα βάλεις. Βάλε την ανάρτηση και τα συνεμπλοκ από s3 μόνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 15, 2011 Author Report Share Posted July 15, 2011 κωδικους και τιμες απο σινενπλοκ εχουμε;; μονο τα μπροστα να βαλω ε;; το αμακι εχει 60000 χιλιομετρα μηπως να βαλω και τα πισω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 (edited) αντε πανο με το καλο! επειδη ρωτησα παλικαρι για το σινεμπλοκ της powerflex στο σασμαν μου πε τοι ειναι ωραιο..δινει καλη αισθηση..απλα ισως περασουν κραδασμοι μεσα στην καμπια... τα σινεμπλοκ τα υπολοιπα που αναφερεις που μπαινουν γιατι ειμαι λιγο ασχετος με αυτα.. επισης την bilstein ποσο τη βρισκεις? απο λεφτα? Edited July 16, 2011 by scirocco122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 16, 2011 Author Report Share Posted July 16, 2011 τα σινεμπλοκ του s3 μπαινουν στα ψαλιδια βγαζει και η powerflex αλλα απο οτι διαβασα του s3 ειναι ιδανικοτερα. κανω ερευνα αγορας γενικα αλλα λογικα θα παρω ολα τα πραγματα απο νετ και θα παω στο Νικο ( Γκικα) να τα βαλει πανω και να σεταρει το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 κωδικους και τιμες απο σινενπλοκ εχουμε;; μονο τα μπροστα να βαλω ε;; το αμακι εχει 60000 χιλιομετρα μηπως να βαλω και τα πισω; Τα εμπρός είναι 1Κ0 199 231 Ν και 1Κ0 199 232 Ν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 16, 2011 Author Report Share Posted July 16, 2011 ποσο ειχαν Στελιο θυμασαι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 ποσο ειχαν Στελιο θυμασαι; 115 euro από αντιπροσωπία και 105 euro από έξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 πάντως θα πρότεινα Koni κίτρινα! είναι πλήρως επισκευαζόμενα(τα bilstein δεν ξέρω αν είναι) και πιο αξιόπιστα.3 σκάλες ρυθμισεις σκληρότητας. ακόμα οι αντιστρεπτικες είναι λίγο υπερβολή εκτός αν στρίβεις με το αμάξι συχνά. τώρα να τις βάλεις για μια-δυο φορές που 8α στρίψεις το μήνα είναι κρίμα κ άδικο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 16, 2011 Author Report Share Posted July 16, 2011 δεν πηραμε το μεγαλο TSI και την πατησαμε, ολες μου οι προσπαθιες να το αλλαξω πηγαν ακαρπες. ετσι οπως ειναι τωρα τα πραγματα ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να το κανω ετσι λοιπον το εχω κανει καρτ τελευταια το golf και επιδη μαμα ειναι βαρκα γυαλο πρεπει να κανω κατι αμεσα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 εσυ ξερεις φιλε...δυστηχως κανεις δεν ειναι ευχαριστημενος με αυτο που εχει!αλλοι δεν εχουν αμαξι καν,και αλλοι να φανε και εμεις παιζουμε με τα αμαξια μας!αν το πας για καρτ τοτε μν το σκεφτεσαι.ειναι πολυ ευχαριστο το στριψιμο πιο πολυ απο τις ευθειες!απλα ειναι να ασχοληθείς και να το εχεις.(μαμα δεν ειναι βαρκα απλα ειναι πιο παιχνιδιαρικο θεωρω!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 16, 2011 Author Report Share Posted July 16, 2011 στο οριο ειναι σε κλειστα κομματια μπαινει με μουτρα και η ουρα δεν ακοκουθει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 (edited) Λοιπον.. λεω να κανω το παρακατω σεταπ και θελω τη γνωμη σας για το πως θα ειναι το αμαξι μετα απο αυτες τις αλλαγες. Bilstein b8 με Ελλατηρια Εibach 3 cm σινεμπλοκ S3 βασεις μοτερ σασμαν powerflex αντιστρεπτικες Eibach για αρχη θα μπουν τα σινεμπλοκ με αμορτισερ ελατηρια και αργοτερα αντιστρεπτικες με βασεις powerflex. θα χασω λετε πολυ απο ανεση? το αμαξι ειναι μαμα σε αυτους τους τομεις μεχρι σημερα Εγώ Πάνο με τη σειρά μου θα διαφωνήσω με το ότι τα σινεμπλόκ και η αντιστρεπτική θα κάνουν το αμάξι ανυπόφορα σκληρό (τις βάσεις μοτέρ θεωρώ υπερβολή για την ιπποδύναμή σου), ίσα-ίσα που το αμάξι στις στροφές θα σε εμπνέει απείρως με ελάχιστες κλίσεις. Όμως έχω σοβαρές αμφιβολίες σε σχέση με την "νέα σου άνεση" από τη χρήση των Bilstein.Αυτή η εταιρία μπορεί να φημίζεται για την ποιότητα, την ακρίβεια στο κράτημα κ.λπ κ.λπ των αναρτήσεών της αλλά ήταν πάντα συνώνυμη και με την "ξερότητα" των σπορ αμορτισέρ της -με εξαίρεση τις πλήρως ρυθμιζόμενες coilover (PSS 9 κ.λπ, όπου όμως μετά "πας αλλού"). Εγώ στο ASTRA που είναι και 370+HP αμφιταλαντεύτηκα πολύ, ήμουν έτοιμος για KW3, ΔΕΝ τις έβαλα ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ! Τα αμάξια με σκληρές αναρτήσεις κρατάνε πολύ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑΝΕ στους άθλιους ελληνικούς χωραφόδρομους ακόμα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!! Τελικά έβαλα ΚΟΝΙ FSD (μεταβλητής απόσβεσης), είναι αρκούντως σφικτά, δεν με έχουν προδώσει ποτέ και μαζί με τις αντιστρεπτικές που έχω, κάνω τη δουλειά μου μια χαρά. Το αμάξι στο 80% των περιπτώσεων δεν κοπανάει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΟ και απλώς νιώθεις ένα κάπως έντονο "διάβασμα" του δρόμου στις παρατεταμένες κυματοειδείς ανωμαλίες. ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕ αλλά μπορείς να πας κάπως ανεκτά στους παλιόδρομουσ και ταυτόχρονα να "στρίβεις". Το Bilstein B8 μπορεί να είναι ακόμα καλύτερο αλλά μπροστά στην "ξερότητά" του, γρήγορα θα τρέχεις να τα πετάς. Εκτός αν οι δρόμοι της περιοχής σου είναι επιπέδου... Monte Carlo! Τότε βάλε και ΚW.Εναλλακτική λύση είναι τα ΚΟΝΙ κίτρινα (που και πάλι είναι σκληρότερα από FSD) ή SACHS Performance (πιο φτηνή λύση βέβαια). ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΣΕΞΕ γιατί μετά... κρατς!-κρουτς! ,γκουπ! κ.λπ Edited July 16, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 (edited) Εγώ Πάνο με τη σειρά μου θα διαφωνήσω με το ότι τα σινεμπλόκ και η αντιστρεπτική θα κάνουν το αμάξι ανυπόφορα σκληρό (τις βάσεις μοτέρ θεωρώ υπερβολή για την ιπποδύναμή σου), ίσα-ίσα που το αμάξι στις στροφές θα σε εμπνέει απείρως με ελάχιστες κλίσεις. Όμως έχω σοβαρές αμφιβολίες σε σχέση με την "νέα σου άνεση" από τη χρήση των Bilstein.Αυτή η εταιρία μπορεί να φημίζεται για την ποιότητα, την ακρίβεια στο κράτημα κ.λπ κ.λπ των αναρτήσεών της αλλά ήταν πάντα συνώνυμη και με την "ξερότητα" των σπορ αμορτισέρ της -με εξαίρεση τις πλήρως ρυθμιζόμενες coilover (PSS 9 κ.λπ, όπου όμως μετά "πας αλλού"). Εγώ στο ASTRA που είναι και 370+HP αμφιταλαντεύτηκα πολύ, ήμουν έτοιμος για KW3, ΔΕΝ τις έβαλα ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ! Τα αμάξια με σκληρές αναρτήσεις κρατάνε πολύ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑΝΕ στους άθλιους ελληνικούς χωραφόδρομους ακόμα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!! Τελικά έβαλα ΚΟΝΙ FSD (μεταβλητής απόσβεσης), είναι αρκούντως σφικτά, δεν με έχουν προδώσει ποτέ και μαζί με τις αντιστρεπτικές που έχω, κάνω τη δουλειά μου μια χαρά. Το αμάξι στο 80% των περιπτώσεων δεν κοπανάει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΟ και απλώς νιώθεις ένα κάπως έντονο "διάβασμα" του δρόμου στις παρατεταμένες κυματοειδείς ανωμαλίες. ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕ αλλά μπορείς να πας κάπως ανεκτά στους παλιόδρομουσ και ταυτόχρονα να "στρίβεις". Το Bilstein B8 μπορεί να είναι ακόμα καλύτερο αλλά μπροστά στην "ξερότητά" του, γρήγορα θα τρέχεις να τα πετάς. Εκτός αν οι δρόμοι της περιοχής σου είναι επιπέδου... Monte Carlo! Τότε βάλε και ΚW.Εναλλακτική λύση είναι τα ΚΟΝΙ κίτρινα (που και πάλι είναι σκληρότερα από FSD) ή SACHS Performance (πιο φτηνή λύση βέβαια). ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΣΕΞΕ γιατί μετά... κρατς!-κρουτς! ,γκουπ! κ.λπ Η KW V3 είναι τρομερή σε απόδοση και δεν χάνεις από άνεση όσο χάνεις με bilstein b8 για αυτό και την πληρώνεις αδρά. Edited July 16, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Με αντιστρεπτικές και Powerflex θα σκληρύνει πολύ, γνώμη μου είναι να μην τα βάλεις. Βάλε την ανάρτηση και τα συνεμπλοκ από s3 μόνο. Συμφωνώ κι εγώ. Δεν θα κερδίσεις τίποτα στο δρόμο με αντιστρεπτικές Πάνο, αν έχεις την δυνατότητα οδήγισε ένα που να τις φοράει και θα καταλάβεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 18, 2011 Author Report Share Posted July 18, 2011 θα δουμε! οπως και να εχει πρωτα αναρτηση , σινεμπλοκ θα μπουν. χρηματα για ολα μαζι δεν υπαρχουν! προς το παρων μαζευω για αυτα τα δυο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 θα δουμε! οπως και να εχει πρωτα αναρτηση , σινεμπλοκ θα μπουν. χρηματα για ολα μαζι δεν υπαρχουν! προς το παρων μαζευω για αυτα τα δυο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Συμφωνώ κι εγώ. Δεν θα κερδίσεις τίποτα στο δρόμο με αντιστρεπτικές Πάνο, αν έχεις την δυνατότητα οδήγισε ένα που να τις φοράει και θα καταλάβεις. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω Κοσμά!! Έχεις οδηγήσει τέτοιο set up σε 5αρι Golf?? Από προσωπική μου εμπειρία σου λέω πως fsi γνωστού μέλους του φόρουμ,το αμάξι απλά είναι αλλού..!! Ευχαριστιέσαι οδήγηση και προπαντός είναι διαβήτης σε κάθε κίνηση του τιμονιού!! Κάθεται καλύτερα και απο το scirocco που έχουμε στην οικογένεια..!! Θέλει ψάξιμο και μελέτη παιδιά!! Πάνο αν θέλεις κάτι απλό χωρίς πολλά πολλά όμως,προχώρα μόνο στα βασικά που σου προτείνουν τα παιδιά..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Μάκη ναι ρε 'συ το ξέρω αλλά γίνεται επικίνδυνο το στήσιμο πάει σε πιστάδικο και σε δρόμο έξω το χάνεις εύκολα από γλίστρες σε μεταφορά βάρους. Τεσπα ότι θέλει θα κάνει, εγώ πάντως δεν το προτείνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Το αμάξι έτυχε να το οδηγήσω σε βροχερή μέρα!! Σε καμία περίπτωση δεν ένοιωσα ότι φεύγει,είτε το μπροστά είτε το πίσω είτε ότι γλιστράει γενικά!! Στις όμορφες στροφές της Καβάλας ένιωθα σιγουριά και το απολάμβανα όσο μπορούσα!! Σίγουρα θα χρησιμοποιήσω το ίδιο set up με κλειστά μάτια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 (edited) Μάκη ναι ρε 'συ το ξέρω αλλά γίνεται επικίνδυνο το στήσιμο πάει σε πιστάδικο και σε δρόμο έξω το χάνεις εύκολα από γλίστρες σε μεταφορά βάρους. Τεσπα ότι θέλει θα κάνει, εγώ πάντως δεν το προτείνω. Σωμφωνώ με τον Κοσμά σε όσα είπε αλλά και με τον Στέλιο.. (Θεσσαλονικείς και οι 2 ) 1. Βάλε πρώτα μια καλή ανάρτηση, η επιλογή δική σου, μετά όλα τα άλλα. Μετά την ανάρτηση βάλε καινούργια λάστιχα. 2. Μετά δες για τα εμπρός silent block των ψαλιδιών από S3 ή ΤΤ, βάλτα σε 500+ χλμ ώστε να έχει στρώσει η ανάρτηση και να δεις αν τα χρειάζεσαι. 3. ΜΗΝ τα βάλεις όλα μαζί. ΜΗΝ πας όπου να ναι αν βάλεις ρυθμιζόμενη. Και πρόσεξε με τις αντιστρεπτικές δεν είναι παιχνίδι. Edited July 19, 2011 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 Θα πρότεινα απλώς, να ξεχωρίσεις τι ακριβώς θέλεις να αλλάξεις στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να κάνεις στοχευμένες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Το να λέμε πχ ότι οι αντιστρεπτικές γενικά είναι καλές ή όχι είναι τελείως αερολογία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 h&r αντιστρεπτικες βαλε και λαδομα δεν θελουν καθε τρεις και λιγο και ειμαι απολυτα ικονοποιημενος!εμενα με pss10 h&r αντιστρεπτικες και συνεμπλοκ s3 δεν κοπαναει!σκληρο το λες αλλα οχι κ οπως το λετε!17 αρα ζαντα respect τη βαζετε 18 κτλ μονο για το στιλ ενω με τη 17 αρα μπορειτε να εκμεταλευτειτε καλυτερο στησιμο με λιγοτερο χτυπημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 (edited) Θα πρότεινα απλώς, να ξεχωρίσεις τι ακριβώς θέλεις να αλλάξεις στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να κάνεις στοχευμένες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Το να λέμε πχ ότι οι αντιστρεπτικές γενικά είναι καλές ή όχι είναι τελείως αερολογία. +1 Αν αναφέρεσαι σε μένα, είπα ότι δεν είναι παιχνίδι. Προφανώς αν δεν ξέρεις τι θες και απλά ρίχνεις λεφτά θα το κάνεις απότομο στο όριο και πιο έυκολο να έρθει στο όριο θα σου φύγει και άμα το μαζέψεις σφύρα μου. Γιατί όλα όπως αναφέρεις ξεκινούν από το τι θες.. αν το ξέρεις βέβαια Όσο για τα λάστιχα όσο μικραίνει το προφίλ μειώνεται η προοδευτικότητα, άρα με την 18άρα θα είναι λίγο πιο κοντά το όριο και θα έρχεται πιο εύκολα. Να αναφέρουμε όμως ότι : Τα σκληρότερα silent blocks, το μικρό προφιλ, οι αντιστρεπτικές κλπ ταλαιπωρούν και το σύστημα διεύθυνσης περισσότερο αλλά το αμάξι γενικότερα. Τελος πάντων η επιλογή δική του, όπως είπε και κάποιος πιο πάνω. Edited July 21, 2011 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Θα πρότεινα απλώς, να ξεχωρίσεις τι ακριβώς θέλεις να αλλάξεις στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να κάνεις στοχευμένες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Το να λέμε πχ ότι οι αντιστρεπτικές γενικά είναι καλές ή όχι είναι τελείως αερολογία. Ισως η καλυτερη απαντηση σε αυτο το topic... Ακομη και το στησιμο του αυτοκινητου θεωρειται υποκειμενικο και θα πρεπει να θεσουμε επι ταπητος τα θετικα και τα αρνητικα απο τις μελλοντικες αλλαγες που θα κανουμε.. Φυσικα δεν ειναι κατι απλο και θελει πολυυυ μελετη για καθε μας κινηση κι οχι επειδη εβαλε ο Τακης ή ο Παντελης (τυχαια ονοματα) να το βαλω κι εγω.... nikdev, επειδη διακρινω μια σιγουρια στο θεμα του στησιματος του Golf 5, θα ηθελες να μοιραστεις τις γνωσεις και τις εμπειριες σου για το ιδανικο κατ εσε set up; Για παραδειγμα θα ηθελες να μας πεις ποιο set up χρησιμοποιεις εσυ στο δικο σου ή καποιες εμπειριες σου απο αλλο που εχεις οδηγησει, οντας χρησιμες οχι μονο για τον Dynamite αλλα και για αλλους που θελουν να ασχοληθουν με τον τομεα αυτο; Ευχαριστω εκ των προτερων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...