Jump to content
nicksid

Γεννήτρια Υδρογόνου

Recommended Posts

άκουσα προχθές για αυτό το σύστημα υδρογόνου σε συμβατικούς "κιντιτιρες" με αποτέλεσμα την μείωση καταναλώσεις χωρίς παρατράγουδα από ότι υπόσχεται φυσικά η συγκεκριμένη εταιρία και ήθελα να το συζητήσουμε εδώ και να μοιραστούμε γνώμες...το site τους είναι αυτό http://www.ehybrid*μη επιτρεπόμενο @ URL* για αναλυτικότερη περιγραφή του συγκεκριμένου συστήματος πάντως το κόστος μου φαίνεται αρκετά χαμηλό για αυτά που υπόσχεται...

ps.an δε το έβαλα σε σωστή ενότητα συγγνώμη και ας μεταφερθεί :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

κυψελη κυσιμου λογικα θες να πεις.

φανταζομαι με ηλεκδρολυση κανει διασπαση υδρογ / οξυγονου και λογικα μετα με μπεκ ψεκαζεται το υδρογονο ωστε να εκμεταλευτεις τους υδρογονανθρακες

δεν το ανοιξα καν το λινκ γιατι γιατι κατι επαθε ο browser αλλα κατι τετοιο πρεπει να παιζει

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

είναι γεννήτρια υδρογόνου (H2)*, που εξάγεται από το νερό (H2O) μέσω της ηλεκτρόλυσης** για τον εμπλουτισμό του μίγματος καυσίμου του οχήματος. Η μέθοδος εφαρμόζεται σε όλους τους τύπους κινητήρων εσωτερικής καύσης που κινούνται με - πετρέλαιο, βενζίνη, αέριο και μεθάνιο.

παράγει υδρογόνο από αποσταγμένο νερό και καταλύτη. Η συσκευή συνδέεται με τροφοδοσία 12V (ή 24V) από το όχημα και αναμειγνύεται με οξυγόνο πρίν από την εισαγωγή του στον κινητήρα.

Το οξυγόνο και το υδρογόνο αναμειγνύονται με καύσιμο και παράγουν ένα νέο μείγμα καυσίμων, πιο ισχυρό και πιο καθαρό απ' ότι όλα τα άλλα καύσιμα, το οποίο επιτρέπει πολύ μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Το υδρογόνο έχει μεγαλύτερη δύναμη στην αντιστοιχία ενέργεια-βάρος από οποιοδήποτε άλλο είδος καυσίμου, αυξάνει την ισχύ του κινητήρα και παρατείνει τη ζωή του. Ως αποτέλεσμα της καύσης του νεοσύστατου μείγματος εμφανίζεται ατμός, που βοηθά στον καθαρισμό των συσσωρευμένων επιχρισμάτων του συλλέκτη εξαγωγής.αυτό ακριβώς λέει ότι κάνει

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρόκειται απάτη σαν τους μαγνήτες, αλλά με πολύ μεγαλύτερη τιμή.

Έστω η συσκευή αυτή τραβάει ρεύμα 20Α οπότε 12V*20A=240W (=1/3 άλογο περίπου) τα οποία αφαιρούνται από βενζινοκινητήρα μέσω του δυναμό, οπότε αν έχουμε 100%απόδοση (στην πράξη είναι μικρότερη) θα χουμε υδρογόνο που σε ιδανικές συνθήκες θα παράγει 240W. Επειδή ο βενζινοκινητήρας έχει απόδοση γύρο στα 25% καίγοντας το υδρογόνο αυτό θα πάρουμε ισχύς 60W. Οπότε 60-240=-180W με απλά λόγια ζημιά.

Κάπου αναφέρεται ότι παράγονται υδρατμοί το οποίοι βοηθούν στον καθαρισμό εξαγωγής . Όμως όταν καίγεται σκέτη βενζίνη περίπου το 50% των καυσαερίων είναι υδρατμοί.

Αν δεν κάνω λάθος στους καινούριους κινητήρες έχουμε τέλεια καύση σε ποσοστό που ξεπερνά 99%. Τώρα αν έχουμε καλύτερη καύση με το υδρογόνο μάλλον αυτό δεν θα ξεπερνά το υπόλοιπο 1%.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, ερώτηση, πως είναι δυνατόν να υπάρχει σχεδόν τέλεια καύση;;;

Επίσης, το έχει βάλει φίλος μου και έχει δει πράγματι αύξηση δύναμης και πτώση κατανάλωσης...

Link to comment
Share on other sites

Aν δεν κανω λάθος, είναι η τεχνολογία που ειχε παρουσιασει το περιοδικο power techniques με ένα audi r8... πολυ ιδανικα τα βλεπω τα πραγματα και φοβαμαι αυτες τις περιπτωσεις!!!

κ με τις μεθανολες κατι τετοιο δεν γίνεται? να ρωτησω κ μια βλακια τωρα...?! εγω ξερω πως αν η βενζινη εχει νερο το αυτοκινητο διελυεται...κ θα παω απο μονος μου να του ριξω?????

Link to comment
Share on other sites

Γρηγορες αρπαχτες μεχρι να το παρουν χαμπαρι οι καταναλωτες

οπως π.χ με τα κιτακια ξενον.

Καθιστε να δειτε τι εχει να γινει σε λιγο με το υγραεριο,θα κλαιει κοσμακης και θα γελαει και το παρδαλο κατσικι.Υπομονη το ΠΟΛΥ εναν χρονο ακομα.

Link to comment
Share on other sites

Γρηγορες αρπαχτες μεχρι να το παρουν χαμπαρι οι καταναλωτες

οπως π.χ με τα κιτακια ξενον.

Καθιστε να δειτε τι εχει να γινει σε λιγο με το υγραεριο,θα κλαιει κοσμακης και θα γελαει και το παρδαλο κατσικι.Υπομονη το ΠΟΛΥ εναν χρονο ακομα.

Σωστά.

Έχω ακούσει για 7% οικονομία με την γεννήτρια υδρογόνου αλλά σε παλαιοάς τεχνολογίας κινητήρες 10ετίας και πάνω.Στους νέους κινητήρες λόγω πολλών αισθητήρων το σύστημα δεν αποδίδει τα αναμενόμενα.

Link to comment
Share on other sites

Aν δεν κανω λάθος, είναι η τεχνολογία που ειχε παρουσιασει το περιοδικο power techniques με ένα audi r8... πολυ ιδανικα τα βλεπω τα πραγματα και φοβαμαι αυτες τις περιπτωσεις!!!

κ με τις μεθανολες κατι τετοιο δεν γίνεται? να ρωτησω κ μια βλακια τωρα...?! εγω ξερω πως αν η βενζινη εχει νερο το αυτοκινητο διελυεται...κ θα παω απο μονος μου να του ριξω?????

Ποιός σου είπε πως πέφτει νερό στο χώρο καύσης?!? Γίνεται ηλεκτρόλυση του απιονισμένου νερού και πάει καθαρό ΟΞΥΓΟΝΟ στην εισαγωγή ΑΕΡΑ, μετά το φιλτροκούτι.

Σωστά.

Έχω ακούσει για 7% οικονομία με την γεννήτρια υδρογόνου αλλά σε παλαιοάς τεχνολογίας κινητήρες 10ετίας και πάνω.Στους νέους κινητήρες λόγω πολλών αισθητήρων το σύστημα δεν αποδίδει τα αναμενόμενα.

Μπαίνουν κάτι πρόσθετα εγκεφαλάκια και η μείωση της κατανάλωσης φτάνει έως το 45%.

Link to comment
Share on other sites

οι mythbusters λένε οτι δουλευει

Μόνο που το αυτοκίνητο στο οποίο γίνεται η δοκιμή είναι σακαράκα 25ετίας το λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

οι mythbusters λένε οτι δουλευει

Απ'ότι φαίνεται δεν χρησιμοποίησαν ηλεκτρικό ρεύμα αυτοκινήτου!!!! Αυτός ο τρόπος δεν είναι ότι καλύτερο, καλύτερα να βάλεις ηλεκτροκινητήρα και κυψέλες υδρογόνου (απαγορευτικό κόστος προς το παρόν) ή μπαταρία. Οπότε ισχύουν αυτά που έγραψα παραπάνω στο προηγούμενο ποστ.

Ρε παιδιά, ερώτηση, πως είναι δυνατόν να υπάρχει σχεδόν τέλεια καύση;;;

Δεν ξέρω, αλλά αυτό προβλέπουν οι προδιαγραφές EURO5.

Επίσης, το έχει βάλει φίλος μου και έχει δει πράγματι αύξηση δύναμης και πτώση κατανάλωσης...

Μάλλον έχει κάποιο συμφέρον ή λόγο της κρίσης δεν πατάει τελευταία πολύ το γκάζι και όταν το δοκιμάζει λογικό να αισθάνεται "απογείωση", οπότε λογικό είναι να έχει μικρότερη κατανάλωση :p

Edited by kio
Link to comment
Share on other sites

ολοι ξερετε την συμαθεια μου στους μαγνητες!!!χαχα...μην αρχισω τωρα και με τα υδρογονα γιατι θα κανω μπουμ στο τελος...βλεπω οι απατεωνες συνεχιζουν ακαθικτοι το εργο τους...μια με μαγνητες μια με κυψελες μια με μελισες...οσοι εχτε λεφτα για πεταμα καλυτερα στα κολομπαρα παρα σε αυτους.

Link to comment
Share on other sites

ολοι ξερετε την συμαθεια μου στους μαγνητες!!!χαχα...μην αρχισω τωρα και με τα υδρογονα γιατι θα κανω μπουμ στο τελος...βλεπω οι απατεωνες συνεχιζουν ακαθικτοι το εργο τους...μια με μαγνητες μια με κυψελες μια με μελισες...οσοι εχτε λεφτα για πεταμα καλυτερα στα κολομπαρα παρα σε αυτους.

Εγώ πάλι είμαι αλλεργικός με όλα αυτά.Προτιμώ όλο το ποσό για το κιτ να το βάλω σε βενζίνη και να το ευχαριστηθώ σκίζοντας το αυτοκίνητο.B)

Link to comment
Share on other sites

ολοι ξερετε την συμαθεια μου στους μαγνητες!!!χαχα...μην αρχισω τωρα και με τα υδρογονα γιατι θα κανω μπουμ στο τελος...βλεπω οι απατεωνες συνεχιζουν ακαθικτοι το εργο τους...μια με μαγνητες μια με κυψελες μια με μελισες...οσοι εχτε λεφτα για πεταμα καλυτερα στα κολομπαρα παρα σε αυτους.

Έχεις αποδείξεις ότι η HHO-PLUS είναι απατεώνες??? Με λόγια του αέρα δεν πρέπει να χαλάμε την προσπάθεια κάποων απο μας να καλυτερέψουμε τα αυτοκίνητα μας, να εξοικονομήσουμε χρήματα, και να μεγαλώσουμε την διάρκεια ζωής του κινητήρα μας!!!

Τουλάχιστον για το υδρογόνο, προσβάλεις αρκετούς που έχουν δοκιμάσει αυτές τις τεχνολογίες και έχουν δει αποτελέσματα!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρόκειται απάτη σαν τους μαγνήτες, αλλά με πολύ μεγαλύτερη τιμή.

Έστω η συσκευή αυτή τραβάει ρεύμα 20Α οπότε 12V*20A=240W (=1/3 άλογο περίπου) τα οποία αφαιρούνται από βενζινοκινητήρα μέσω του δυναμό, οπότε αν έχουμε 100%απόδοση (στην πράξη είναι μικρότερη) θα χουμε υδρογόνο που σε ιδανικές συνθήκες θα παράγει 240W. Επειδή ο βενζινοκινητήρας έχει απόδοση γύρο στα 25% καίγοντας το υδρογόνο αυτό θα πάρουμε ισχύς 60W. Οπότε 60-240=-180W με απλά λόγια ζημιά.

Κάπου αναφέρεται ότι παράγονται υδρατμοί το οποίοι βοηθούν στον καθαρισμό εξαγωγής . Όμως όταν καίγεται σκέτη βενζίνη περίπου το 50% των καυσαερίων είναι υδρατμοί.

Αν δεν κάνω λάθος στους καινούριους κινητήρες έχουμε τέλεια καύση σε ποσοστό που ξεπερνά 99%. Τώρα αν έχουμε καλύτερη καύση με το υδρογόνο μάλλον αυτό δεν θα ξεπερνά το υπόλοιπο 1%.

φιλαράκι άν υπολογίσεις και την κατανάλωση ηλεκρικής ισχύος απο όλα τα λαμπάκια στο που θα ανάψουν κοντέρ στα αμάξια νεότερης τεχνολογίας, τότε μιλάμε για πραγματική μείωση ιπποδύναμης και μεγάλη αύξηση κατανάλωσης!!! :thumbsup:

Σάν χριστουγενιάτικο δέντρο θα γίνει!! :nea:

Edited by MKsex
Link to comment
Share on other sites

Μην μαλωνετε!!!!Ο χρονος θα δειξει ποσο πιο πολυ οικονομια κανει,ποσο περισσοτερο αντεχει το μοτερ και εαν τελικα θα επιβιωσουν αυτοι οι επαγγελματιες.Εαν εχουν κανει σωστη δουλεια θα μεινουν.Εαν οχι στο "χαντακι".Με τα μαγνητακια φανηκε και εξαφανιστηκαν.Επισης με τα ξενον φωτα.Σειρα εχουν τα γκαζακια.......

Καμια φορα σκεφτομαι,εχουμε 60 λιτρα βενζινη + 30 λιτρα υγραεριο + καποια ποσοτητα καυστικης ποτασσας για το υδρογονο (αυτος ειναι ο καταλυτης η καποιο αλλο χημικο?)Τελικα πρεπει να ειμαστε πολυ γενναιοι που μπαινουμε μεσα σε αυτες τις βομβες :whistling::goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Ποιός σου είπε πως πέφτει νερό στο χώρο καύσης?!? Γίνεται ηλεκτρόλυση του απιονισμένου νερού και πάει καθαρό ΟΞΥΓΟΝΟ στην εισαγωγή ΑΕΡΑ, μετά το φιλτροκούτι.

Μπαίνουν κάτι πρόσθετα εγκεφαλάκια και η μείωση της κατανάλωσης φτάνει έως το 45%.

Το υδρογόνο εμπλουτίζει το μίγμα , το οξυγόνο από τον αέρα βοηθάει για την καύση

Για τη μείωση της κατανάλωσης δεν έχει αναφερθεί ποσοστό της τάξεως του 45%. Θα είναι πραγματικά μεγάλο το κέρδος έστω και με 20-30%, όταν καίει ένα Golf 10,5λτ/100χλμ στην πόλη να πάει στο 8,4lt/100χλμ στη χειρότερη.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα σε όλες αυτε τις πατεντες, τα προβλήματα είναι δυο....

1)κατα πόσο δεν δημιουργούν προβληματα στο μοτερ μας? που είναι μιας καινουργιας τεχνολογιας κ το κόστος επισκευης είναι μεγαλο!

και

2)πότε θα κάνεις αποσβεση των χρημάτων που βάζεις? δλδ αν σίγουρα είναι οικονομικοτερο,κατα πόσο και πότε θα παρω τα λεφτα μου πίσω?

(για το αεριο,που έγινε μόδα όταν απαντησα αυτα τα δυο ερωτηματα απλα το έβγαλα απτο μυαλο μου κ το απεκλεισα!!!)

Link to comment
Share on other sites

Η καλυτερη λυση για οικονομικη οδηγηση ειναι κατεμε Diesel .... μετραμε 170.000 με ενα focus tdci 1.8 ...με 5.8Καταναλωση. Τα καινουρια τα 1.2-1.3 diesel καινε 4,3-4,7 τι αλλο θελεις ? Τωρα υδρογονα μεηλεκτρολυση μαγνητες αυτοκολλητακια feng sui κτλ...

Link to comment
Share on other sites

φιλαράκι άν υπολογίσεις και την κατανάλωση ηλεκρικής ισχύος απο όλα τα λαμπάκια στο που θα ανάψουν κοντέρ στα αμάξια νεότερης τεχνολογίας, τότε μιλάμε για πραγματική μείωση ιπποδύναμης και μεγάλη αύξηση κατανάλωσης!!! :drool:

Σάν χριστουγενιάτικο δέντρο θα γίνει!! :drool:

Μη ανησυχείς το χριστουγεννιάτικο δέντρο του ταμπλό δεν καίει πολύ, ειδικά στα καινούρια που είναι με LED.

Πάντως η μέση συνολική ηλεκτρική κατανάλωση πρέπει να είναι μικρότερη από την ισχύ της γεννήτριας (δυναμό). Οπότε στο γκολφ είναι έως 2KW, δηλαδή η μείωση λόγο του ηλεκτρικού φορτίου μπορεί να κόψει έως περίπου 3 άλογα.(Επειδή ηλεκτρική κατανάλωση δεν είναι στο φουλ το κόψιμο είναι αρκετά μικρότερο)

Τώρα σχετικά με το ΗΗΟ:

1.Επαναλαμβάνω το ποστ μου:

Μάλλον πρόκειται απάτη σαν τους μαγνήτες, αλλά με πολύ μεγαλύτερη τιμή.

Έστω η συσκευή αυτή τραβάει ρεύμα 20Α οπότε 12V*20A=240W (=1/3 άλογο περίπου) τα οποία αφαιρούνται από βενζινοκινητήρα μέσω του δυναμό, οπότε αν έχουμε 100%απόδοση (στην πράξη είναι μικρότερη) θα χουμε υδρογόνο που σε ιδανικές συνθήκες θα παράγει 240W. Επειδή ο βενζινοκινητήρας έχει απόδοση γύρο στα 25% καίγοντας το υδρογόνο αυτό θα πάρουμε ισχύς 60W. Οπότε 60-240=-180W με απλά λόγια ζημιά.

Κάπου αναφέρεται ότι παράγονται υδρατμοί το οποίοι βοηθούν στον καθαρισμό εξαγωγής . Όμως όταν καίγεται σκέτη βενζίνη περίπου το 50% των καυσαερίων είναι υδρατμοί.

Αν δεν κάνω λάθος στους καινούριους κινητήρες έχουμε τέλεια καύση σε ποσοστό που ξεπερνά 99%. Τώρα αν έχουμε καλύτερη καύση με το υδρογόνο μάλλον αυτό δεν θα ξεπερνά το υπόλοιπο 1%.

2. Ούτε χημικό τύπο του νερού Η2Ο δεν ξέρουν: χρησιμοποιούν το ΗΗΟ, ενώ ο αναλυτικός τύπος είναι ΗΟΗ!!! :D

3. Οι τεχνικές περιγραφές λειτουργίας πολλές φορές μπερδεμένες που δεν βγάζεις άκρη (μου θυμίζει ιστορία με γεννήτρια τυχαίων επιστημονικών κείμενων χωρίς νόημα, τα όποια όμως πέρασαν κανονικά τους ελέγχους στα σοβαρά πανεπιστήμια!!!!) :rolleyes:

… Συμπεράσματα δικά σας

Διαβάζοντας τόσα για μαγνήτες , συσκευές εξοικονόμησης ρεύματος και ΗΗΟ σκάφτομαι να ασχοληθώ με κάτι πιο επαναστατικό … θα γίνω μέντιουμ εξοικονόμησης καυσίμων!!!:rock:

Θα έχουν σίγουρο κέρδος (αλλά μόνο) στο μυαλό οι πελάτες και γω στην τσέπη μου. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.