Connectoras Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 (edited) Λοιπόν καλοί μου φίλοι θα ηθέλα τις αποψεις σας σχετικα με τον συνδιασμο των αναρτησεων και των ελατηριών Koni FSD - H&R OE Sport. Edited December 21, 2005 by Connectoras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Εγω θα έδινα κάτι παραπάνω να βάλω KWII Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted December 23, 2005 Author Report Share Posted December 23, 2005 (edited) Απο μια μικρη ερευνα που εκανα σε διαφορα φορουμ στο ιντερνετ κατελειξα στο συμπερασμα οτι ειναι ισως το μοναδικο αμορτισερ που προσφερει υψηλο επιπεδο ανεσης και κρατηματος ταυτοχρονα χωρις πολυπλοκα ηλεκτρονικα και με επιπεδο τιμης γυρο στα 600 ευρο. Το μονο κακο ειναι οτι δεν δουλευει σε χαμηλομενα αυτοκινητα!!! Εκει που ρωτησα για τιμη μου ειπαν οτι τα εβαλαν σε Golf 4 και ο ιδιοκτητης εμεινε ευχαριστημενος... Edited December 23, 2005 by Connectoras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Προτεινω να την βαλεις.Τα λεφτα ειναι πολυ καλα για ολο το πακετο! Εξαλλου ουτε τα τρελα αλογα εχεις για επιταχυνσεις και φρεναρισματα, οποτε αν μπορεις προχωρα! Μην ξαχνας οτι στην Αθηνα οι λακουβες ειναι το Α και το Ω οποτε το αυτοκινητο δεν θελουμε να γινει κουτσουρο. Απο οτι ειδα στα διαγραμματα της ΚΟΝΙ, τα αμορτισερ τους φαινονται αρκετα πολυτισμενα. Ανετα χαμηλα, και οταν τα πιεσεις σκληραινουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Εγω ψηφίζω KW2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Γιατι KW2? Τι παραπανω εχει να προσφερει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Γιατι έχει φτιαχτεί επάνω σε γερμανικά αμάξια εξολοκλήρου, γιατι εδώ εχω ακούσει απο 50 άτομα τα ΤΕΛΕΙΑ λόγια ! Και τέλος γιατι έχει 2 ρυθμιστές ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpione Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 οι kw εκτος απο την kw3 ειναι koni... και εγω coilover φοραω και την ρυθμισα 1 φορα οταν την πηρα. που μου χρειασθηκε? θα ειχα γλιτωσει πολλα αν ειχα βαλει ενα set της HR ή APEX ή SHACKS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Αχα. Απλώς εμένα με ενδιαφέρει να τη ρυθμίσω σωστά και με ενα έτοιμο κιτ δεν ξερω αν θα είναι εντάξει. Αυτό με ανυσηχεί αρκετά ! Σκαίφτομαι και μόνο με ρυθμιστή υψούς που είναι στα 550 ευρώ. Επίσης με ενδιαφέρει να είναι και επισκευάσιμη η ανάρτηση. Είμαι σε μεγάλο δίλημα και με αυτό λόγω του κόστους. kw2 και koni 1130 που έχουν τα ίδια χαρακτηριστηκά έχουν και την ίδια τιμή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpione Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 (edited) ουτε την μια ουτε την αλλη. αν θελεις να βαλεις coilover για να παιξεις με ρυθμισεις βαλε ή kw variant 3 ή Bilstein PSS9. η kw2 ειναι Koni και ειναι υπερτιμολογημενη . H KW3 ειναι χειροποιητη οπως και η PSS9 η οποια φοραει H&R ελατηρια.στην KW3 εχεις περισσοτερες ρυθμισεις δες το επισημο site. και οι 2 χρησιμοποιουν και αζωτο. Αν δεν θελεις να δωσεις τοσα βαλε μια apex sport ή μια ΗR sportkit. Εχω και μια PSS9 μεταχειρα με 4000km αν σε ενδιαφερει. Πολλοι εκθειαζουν την KW2 . Την οδηγησα για πολλα χιλιομετρα και δεν μου αρεσε η αποσβεση της. Ηταν πολυ κοντα στα χοντρομπουκαλα της Bilstein τα οποια τα θεωρω σκληρα. το αυτοκινητο ηταν νευρικο στα πολλα ακομη και στην εθνικη οπου μου ελειπε αυτο που λεμε να καθεται το αυτοκινητο. αντιθετα με την PSS9 οι αποσβεσεις ειναι πολυ καλυτερες με ασθητη διαφορα μπορω να πω ως προς την ανεση η οποια αφου παιδευτηκα με τις ρυθμισεις ειδα διαφορα. Βεβαια φορωντας 18αρες παντα γκρινιαζω για θορυβους. στο εθνικο δικτυο ειναι ΤΟ ευθυβολο πραγματικα οπλο. Εξισου καλη ισως και καλυτερη η KW3 αλλα πλησιαζει κοντα στα 2000 οποτε την θεωρω ισως και υπερβολη. ΑΛΛΑ αυτη ειναι η αποψη μου και σιγουρα διαφορετικη απο πολλων αλλων. εγω θα ψαχθω με την ακριβοτερη HR, την ηλεκτρονικα ρυθμζομενη, αλλα εγω εχω αλλαξει και 4 set (ΒΙLSTEIN+EIBACH Χαλι, KONI κιτρινα-EIBACH χαλι ν.2, MTM-Koni, PSS9 και ακομη δεν.... ασε με εμενα. φιλικα Τ Edited February 7, 2006 by scorpione Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D G Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Παιδια σημερα βαζω ζακς scorpine θα σου πω εντιποσεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Μιλαμε για 1400 κεκ με 75 ιππους, σενταν αμαξωμα με ....οδηγο ο οποιος δεν τρελενεται παντα! Μην το ξεχναμε αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted February 8, 2006 Author Report Share Posted February 8, 2006 Λοιπόν... τα λεφτά μαλλον θα είναι τελικά γύρο στα 800€. Τ συστήματα που αναφέρατε κοστίζουν μέχρι και 2000€. Λέω εγώ τώρα αν αυτο το αμορτισέρ ειναι τόσο καλό ώστε να το φοράει η Gallardo απο το εργοστάσιο γιατί να μην είναι καλό για μένα? Επίσεις με απασχολει η άνεση μου πάρα πολύ. Πιστεύω πως αμα κάνει οσα υποσχετε σαν αμοτισέρ θα έιναι απλα άψογο. Για τα ελατηρια... σκευτικα τα Η&R επιδει εχω ακουσει οτι ειναι αρκετά μαλακά... και προσφέρουν το ελαχιστο δυνατο χαμηλομα... το ελαχιστο χαμηλομα το θέλω και επιδει φοβαμε οτι τηα βρίσκω παντού και πάντα αλλα και επειδη αν το χαμηλώσω πολύ θα χαλάσω την άνεση του αμορτισέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Κοιτα να δεις, το οτι λενε οτι την ιδια αναρτηση την φοραει και η Gallardo, δε νομιζω να ισχυει, ή ακομα και να ισχυει προσωπικα δεν μου λεει και πολλα. Εγω προτεινω να προχωρησεις σε αυτη που θες.. Τα περισσοτερα χιλιομετρα μεσα στην Αθηνα γινονται πραγμα που ολοι ξερουμε τι σημαινει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpione Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 θες την pss9 1000? Λοιπόν... τα λεφτά μαλλον θα είναι τελικά γύρο στα 800¤. Τ συστήματα που αναφέρατε κοστίζουν μέχρι και 2000¤. Λέω εγώ τώρα αν αυτο το αμορτισέρ ειναι τόσο καλό ώστε να το φοράει η Gallardo απο το εργοστάσιο γιατί να μην είναι καλό για μένα? Επίσεις με απασχολει η άνεση μου πάρα πολύ. Πιστεύω πως αμα κάνει οσα υποσχετε σαν αμοτισέρ θα έιναι απλα άψογο. Για τα ελατηρια... σκευτικα τα Η&R επιδει εχω ακουσει οτι ειναι αρκετά μαλακά... και προσφέρουν το ελαχιστο δυνατο χαμηλομα... το ελαχιστο χαμηλομα το θέλω και επιδει φοβαμε οτι τηα βρίσκω παντού και πάντα αλλα και επειδη αν το χαμηλώσω πολύ θα χαλάσω την άνεση του αμορτισέρ. τωρα εσυ το πιστεψες οτι ειναι τα κοινα koni αυτα που φοραει η gallardo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted February 10, 2006 Author Report Share Posted February 10, 2006 Σίγουρα δεν φοραει ότι θα βάλω εγώ αλλα η διαφόρα με την Gallardo σίγουρα δεν είναι ΜΟΝΟ το διαφορετικό αμορτισέρ αλλά το όλλο στήσιμο του αυτοκινήτου. Αλλά αν το θές στο θέτω και αλλιώς... Αν δεν φορούσε αυτό το αμορτισέρ θα τολμούσε η KONI να πει τα δικά της??? H Lamborgini δεν είναι καμια μικρή αιτεριούλα ώστε να έχει ανάγκη την KONI, και σίγουρα για να μην ξεχνιόμαστε δεν πιστεύω πως αμα βάλο την FSD θα γίνει το Bora Gallardo. Και σίγουρα τα FSD δεν είναι κοινα!!! Για ρίχτε και μια ματιά εδώ: http://www.tirerack.com/suspension/tests/koni_fsd.jsp Φιλικά πάντα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwbeelee Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Εχω στο bora μου Bilstein μαυρα και αναρτησεις H&R με 3,5 cm χαμήλωμα. Σε συνδιασμο με Dunlop sp 9000, στο δρομο ειμαι βασιλιάς σε σχεση με τα 75 αλογα που εχω. Για μενα ειναι ο καλυτερος συνδιασμος, αν θες να εισαι ενα επιπεδο παραπανω απο τα "μαμα κρατηματα". Και κανω και ανετο ταξιδι, μπορω να πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Χμ... vwbeelee ξερεις μεχρι ποσο περιθωριο εχουν για χαμηλωμα τα μαυρα, μιας και φοραω τα ιδια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpione Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 Σίγουρα δεν φοραει ότι θα βάλω εγώ αλλα η διαφόρα με την Gallardo σίγουρα δεν είναι ΜΟΝΟ το διαφορετικό αμορτισέρ αλλά το όλλο στήσιμο του αυτοκινήτου. Αλλά αν το θές στο θέτω και αλλιώς... Αν δεν φορούσε αυτό το αμορτισέρ θα τολμούσε η KONI να πει τα δικά της??? H Lamborgini δεν είναι καμια μικρή αιτεριούλα ώστε να έχει ανάγκη την KONI, και σίγουρα για να μην ξεχνιόμαστε δεν πιστεύω πως αμα βάλο την FSD θα γίνει το Bora Gallardo. Και σίγουρα τα FSD δεν είναι κοινα!!!Για ρίχτε και μια ματιά εδώ: http://www.tirerack.com/suspension/tests/koni_fsd.jsp Φιλικά πάντα... Προφανως δεν καταλαβες. Η lambo και η καθε lambo παραγγελνει αυτο το οποιο θελει με τις προδιαγραφες που θελει και αναλογως του τι θελει να παρει απο το καθε setup, βασει δοκιμων εξελιξης κλπ κλπ κλπ. Εσυ αγοραζεις κατι αντιστοιχο? Εγω δεν το νομιζω οτι καθε εταιρεια πραγματοποιει εξαντλητικες δοκιμες εξελιξης αναρτησης για καθε τυπο αυτοκινητου που βγαινεισ την παραγωγη. Τωρα αν εσυ γνωριζεις κατι αλλο ή ξερεις κατι που δεν ξερω αυτο σιγουρα ειναι θετικο. ΠΑΝΤΑ φιλικα. τι εχουμε να χωρισουμε? συζητηση κανουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpione Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 Φιλος με ρωτησε προχθες για την ΜΑD sport kit την οποια την βρηκε 500 ευρω . ειναι ολλανδικο κιτ και του ειπαν οτι λειτουργει πολυ καλα . Γνωριζετε κατι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Παιδιά λίγη προσοχή!! To FSD ΔΕΝ είναι κοινό αμορτισέρ!! Δεν χρησιμοποιείται με άλλα ελατήρια. Κατά κάποιους είναι και το καλύτερο αμορτισέρ που κυκλοφορεί. Δεν το ξέρω, παρ' όλα αυτά έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά... Είναι πολύ μαλακό σε λακούβες κ.λπ. και σκληραίνει σε στροφες και υψηλή ταχύτητα. Λόγω της ιδιαίτερης συμπεριφοράς του ΜΗΝ το χρησιμοποιήσεις με aftermarket ελατήρια. Βάλτο πάνω στα μαμά, για να δουλέψει όπως πρέπει!! Θα γλιτώσεις και τα φράγκα, υποτίθεται οτι βοηθάει παρομοια σαν να σκληραίνεις τα ελατήρια, εκεί που χρειάζεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted February 20, 2006 Author Report Share Posted February 20, 2006 Φίλε Quasar σχετικά με τα FSD ψάχνω πληροφορίες από τότε που τα είδα στο ATHENS TUNING SHOW. Αυτό που διάβασα στο site της Koni είναι ότι το αμορτισέρ αυτό δουλεύει μόνο με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις ύψους συμπεριλαμβανομένου και του εργοστασιακού χαμηλώματος σε όποια μοντέλα διατίθετε. Έψαξα λίγο στο Internet αλλά δέν μπόρεσα να βρώ λεπτομέριες σχετικά με το αν υπάρχουν ΟΕΜ ελατήρια χαμηλόματος για το Bora μου. Έψαξα όμως για aftermarket ελατήρια με το μικρότερο δυνατό χαμήλωμα, στην αρχή κόλησα κάπως με τα H&R OE Sport τα οποία, βαση της H&R πάντα, ρίχνουν το ύψος 1 ίντσα μπροστά και 0,5 πίσω. Σήμερα, είδα στο site της Neuspeed τα ελατήρια Sofsport, τα οποία είναι δικά της, λέει οτι είναι Progressive και οτι δίνουν μισή ίντσα χαμήλωμα μπρός, πίσω. Πιστεύεις οτι με αυτό το χαμήλωμα δέν θα λειτουργήσουν σωστά τα FSD; Περιμένω απάντηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Τα KONI FSD λειτουργούν και μέχρι 35mm χαμήλωμα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted February 20, 2006 Author Report Share Posted February 20, 2006 Αυτό το ξέρεις από πρωσοπική εμπειρία ή το διάβασες κάπου συγκεκριμένα; Σε ξένα forum που έρειξα μια ματιά όντως μιλάνε και για μεγαλήτερο χαμήλωμα απο αυτό που αναφέρω αλλα και η Koni δεν το διευκρινίζει... Προσωπίκα δεν θα το χαμήλωνα το αμάξι μου πολύ ούτως ή άλλως. Λόγο των ελληνικών δρώμων καθώς και τις περιοχής που μένω!!! Αλλά και για να διατηρήσω το επίπεδο της άνεσης όσο ποιό ψηλά μπορώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Το διάβασα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...