Jump to content
Connectoras

Koni Fsd - H&r Oe Sport

Recommended Posts

Απο μια μικρη ερευνα που εκανα σε διαφορα φορουμ στο ιντερνετ κατελειξα στο συμπερασμα οτι ειναι ισως το μοναδικο αμορτισερ που προσφερει υψηλο επιπεδο ανεσης και κρατηματος ταυτοχρονα χωρις πολυπλοκα ηλεκτρονικα και με επιπεδο τιμης γυρο στα 600 ευρο. Το μονο κακο ειναι οτι δεν δουλευει σε χαμηλομενα αυτοκινητα!!! Εκει που ρωτησα για τιμη μου ειπαν οτι τα εβαλαν σε Golf 4 και ο ιδιοκτητης εμεινε ευχαριστημενος...

Edited by Connectoras
Link to comment
Share on other sites

Προτεινω να την βαλεις.Τα λεφτα ειναι πολυ καλα για ολο το πακετο!

Εξαλλου ουτε τα τρελα αλογα εχεις για επιταχυνσεις και φρεναρισματα, οποτε αν μπορεις προχωρα!

Μην ξαχνας οτι στην Αθηνα οι λακουβες ειναι το Α και το Ω οποτε το αυτοκινητο δεν θελουμε να γινει κουτσουρο.

Απο οτι ειδα στα διαγραμματα της ΚΟΝΙ, τα αμορτισερ τους φαινονται αρκετα πολυτισμενα. Ανετα χαμηλα, και οταν τα πιεσεις σκληραινουν!

Link to comment
Share on other sites

οι kw εκτος απο την kw3 ειναι koni... και εγω coilover φοραω και την ρυθμισα 1 φορα οταν την πηρα. που μου χρειασθηκε? θα ειχα γλιτωσει πολλα αν ειχα βαλει ενα set της HR ή APEX ή SHACKS.

Link to comment
Share on other sites

Αχα.

Απλώς εμένα με ενδιαφέρει να τη ρυθμίσω σωστά και με ενα έτοιμο κιτ δεν ξερω αν θα είναι εντάξει. Αυτό με ανυσηχεί αρκετά !

Σκαίφτομαι και μόνο με ρυθμιστή υψούς που είναι στα 550 ευρώ. Επίσης με ενδιαφέρει να είναι και επισκευάσιμη η ανάρτηση.

Είμαι σε μεγάλο δίλημα και με αυτό λόγω του κόστους. kw2 και koni 1130 που έχουν τα ίδια χαρακτηριστηκά έχουν και την ίδια τιμή.

Link to comment
Share on other sites

ουτε την μια ουτε την αλλη.

αν θελεις να βαλεις coilover για να παιξεις με ρυθμισεις βαλε ή kw variant 3 ή Bilstein PSS9. η kw2 ειναι Koni και ειναι υπερτιμολογημενη . H KW3 ειναι χειροποιητη οπως και η PSS9 η οποια φοραει H&R ελατηρια.στην KW3 εχεις περισσοτερες ρυθμισεις δες το επισημο site. και οι 2 χρησιμοποιουν και αζωτο.

Αν δεν θελεις να δωσεις τοσα βαλε μια apex sport ή μια ΗR sportkit. Εχω και μια PSS9 μεταχειρα με 4000km αν σε ενδιαφερει.

Πολλοι εκθειαζουν την KW2 . Την οδηγησα για πολλα χιλιομετρα και δεν μου αρεσε η αποσβεση της. Ηταν πολυ κοντα στα χοντρομπουκαλα της Bilstein τα οποια τα θεωρω σκληρα. το αυτοκινητο ηταν νευρικο στα πολλα ακομη και στην εθνικη οπου μου ελειπε αυτο που λεμε να καθεται το αυτοκινητο. αντιθετα με την PSS9 οι αποσβεσεις ειναι πολυ καλυτερες με ασθητη διαφορα μπορω να πω ως προς την ανεση η οποια αφου παιδευτηκα με τις ρυθμισεις ειδα διαφορα. Βεβαια φορωντας 18αρες παντα γκρινιαζω για θορυβους. στο εθνικο δικτυο ειναι ΤΟ ευθυβολο πραγματικα οπλο.

Εξισου καλη ισως και καλυτερη η KW3 αλλα πλησιαζει κοντα στα 2000 οποτε την θεωρω ισως και υπερβολη. ΑΛΛΑ αυτη ειναι η αποψη μου και σιγουρα διαφορετικη απο πολλων αλλων.

εγω θα ψαχθω με την ακριβοτερη HR, την ηλεκτρονικα ρυθμζομενη, αλλα εγω εχω αλλαξει και 4 set (ΒΙLSTEIN+EIBACH Χαλι, KONI κιτρινα-EIBACH χαλι ν.2, MTM-Koni, PSS9 και ακομη δεν.... ασε με εμενα.

φιλικα Τ

Edited by scorpione
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν... τα λεφτά μαλλον θα είναι τελικά γύρο στα 800€. Τ συστήματα που αναφέρατε κοστίζουν μέχρι και 2000€. Λέω εγώ τώρα αν αυτο το αμορτισέρ ειναι τόσο καλό ώστε να το φοράει η Gallardo απο το εργοστάσιο γιατί να μην είναι καλό για μένα? Επίσεις με απασχολει η άνεση μου πάρα πολύ. Πιστεύω πως αμα κάνει οσα υποσχετε σαν αμοτισέρ θα έιναι απλα άψογο. Για τα ελατηρια... σκευτικα τα Η&R επιδει εχω ακουσει οτι ειναι αρκετά μαλακά... και προσφέρουν το ελαχιστο δυνατο χαμηλομα... το ελαχιστο χαμηλομα το θέλω και επιδει φοβαμε οτι τηα βρίσκω παντού και πάντα αλλα και επειδη αν το χαμηλώσω πολύ θα χαλάσω την άνεση του αμορτισέρ.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις, το οτι λενε οτι την ιδια αναρτηση την φοραει και η Gallardo, δε νομιζω να ισχυει, ή ακομα και να ισχυει προσωπικα δεν μου λεει και πολλα.

Εγω προτεινω να προχωρησεις σε αυτη που θες..

Τα περισσοτερα χιλιομετρα μεσα στην Αθηνα γινονται πραγμα που ολοι ξερουμε τι σημαινει.

Link to comment
Share on other sites

θες την pss9 1000?

Λοιπόν... τα λεφτά μαλλον θα είναι τελικά γύρο στα 800¤. Τ συστήματα που αναφέρατε κοστίζουν μέχρι και 2000¤. Λέω εγώ τώρα αν αυτο το αμορτισέρ ειναι τόσο καλό ώστε να το φοράει η Gallardo απο το εργοστάσιο γιατί να μην είναι καλό για μένα? Επίσεις με απασχολει η άνεση μου πάρα πολύ. Πιστεύω πως αμα κάνει οσα υποσχετε σαν αμοτισέρ θα έιναι απλα άψογο. Για τα ελατηρια... σκευτικα τα Η&R επιδει εχω ακουσει οτι ειναι αρκετά μαλακά... και προσφέρουν το ελαχιστο δυνατο χαμηλομα... το ελαχιστο χαμηλομα το θέλω και επιδει φοβαμε οτι τηα βρίσκω παντού και πάντα αλλα και επειδη αν το χαμηλώσω πολύ θα χαλάσω την άνεση του αμορτισέρ.

τωρα εσυ το πιστεψες οτι ειναι τα κοινα koni αυτα που φοραει η gallardo?

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν φοραει ότι θα βάλω εγώ αλλα η διαφόρα με την Gallardo σίγουρα δεν είναι ΜΟΝΟ το διαφορετικό αμορτισέρ αλλά το όλλο στήσιμο του αυτοκινήτου. Αλλά αν το θές στο θέτω και αλλιώς... Αν δεν φορούσε αυτό το αμορτισέρ θα τολμούσε η KONI να πει τα δικά της??? H Lamborgini δεν είναι καμια μικρή αιτεριούλα ώστε να έχει ανάγκη την KONI, και σίγουρα για να μην ξεχνιόμαστε δεν πιστεύω πως αμα βάλο την FSD θα γίνει το Bora Gallardo. Και σίγουρα τα FSD δεν είναι κοινα!!!

Για ρίχτε και μια ματιά εδώ:

http://www.tirerack.com/suspension/tests/koni_fsd.jsp

Φιλικά πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Εχω στο bora μου Bilstein μαυρα και αναρτησεις H&R με 3,5 cm χαμήλωμα. Σε συνδιασμο με Dunlop sp 9000, στο δρομο ειμαι βασιλιάς σε σχεση με τα 75 αλογα που εχω.

Για μενα ειναι ο καλυτερος συνδιασμος, αν θες να εισαι ενα επιπεδο παραπανω απο τα "μαμα κρατηματα".

Και κανω και ανετο ταξιδι, μπορω να πω.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν φοραει ότι θα βάλω εγώ αλλα η διαφόρα με την Gallardo σίγουρα δεν είναι ΜΟΝΟ το διαφορετικό αμορτισέρ αλλά το όλλο στήσιμο του αυτοκινήτου. Αλλά αν το θές στο θέτω και αλλιώς... Αν δεν φορούσε αυτό το αμορτισέρ θα τολμούσε η KONI να πει τα δικά της??? H Lamborgini δεν είναι καμια μικρή αιτεριούλα ώστε να έχει ανάγκη την KONI, και σίγουρα για να μην ξεχνιόμαστε δεν πιστεύω πως αμα βάλο την FSD θα γίνει το Bora Gallardo. Και σίγουρα τα FSD δεν είναι κοινα!!!

Για ρίχτε και μια ματιά εδώ:

http://www.tirerack.com/suspension/tests/koni_fsd.jsp

Φιλικά πάντα...

Προφανως δεν καταλαβες. Η lambo και η καθε lambo παραγγελνει αυτο το οποιο θελει με τις προδιαγραφες που θελει και αναλογως του τι θελει να παρει απο το καθε setup, βασει δοκιμων εξελιξης κλπ κλπ κλπ.

Εσυ αγοραζεις κατι αντιστοιχο? Εγω δεν το νομιζω οτι καθε εταιρεια πραγματοποιει εξαντλητικες δοκιμες εξελιξης αναρτησης για καθε τυπο αυτοκινητου που βγαινεισ την παραγωγη. Τωρα αν εσυ γνωριζεις κατι αλλο ή ξερεις κατι που δεν ξερω αυτο σιγουρα ειναι θετικο.

ΠΑΝΤΑ φιλικα. τι εχουμε να χωρισουμε? συζητηση κανουμε.

Link to comment
Share on other sites

Φιλος με ρωτησε προχθες για την ΜΑD sport kit την οποια την βρηκε 500 ευρω . ειναι ολλανδικο κιτ και του ειπαν οτι λειτουργει πολυ καλα . Γνωριζετε κατι?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά λίγη προσοχή!!

To FSD ΔΕΝ είναι κοινό αμορτισέρ!!

Δεν χρησιμοποιείται με άλλα ελατήρια.

Κατά κάποιους είναι και το καλύτερο αμορτισέρ που κυκλοφορεί. Δεν το ξέρω, παρ' όλα αυτά έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά...

Είναι πολύ μαλακό σε λακούβες κ.λπ. και σκληραίνει σε στροφες και υψηλή ταχύτητα. Λόγω της ιδιαίτερης συμπεριφοράς του ΜΗΝ το χρησιμοποιήσεις με aftermarket ελατήρια. Βάλτο πάνω στα μαμά, για να δουλέψει όπως πρέπει!! Θα γλιτώσεις και τα φράγκα, υποτίθεται οτι βοηθάει παρομοια σαν να σκληραίνεις τα ελατήρια, εκεί που χρειάζεται...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Quasar σχετικά με τα FSD ψάχνω πληροφορίες από τότε που τα είδα στο ATHENS TUNING SHOW. Αυτό που διάβασα στο site της Koni είναι ότι το αμορτισέρ αυτό δουλεύει μόνο με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις ύψους συμπεριλαμβανομένου και του εργοστασιακού χαμηλώματος σε όποια μοντέλα διατίθετε. Έψαξα λίγο στο Internet αλλά δέν μπόρεσα να βρώ λεπτομέριες σχετικά με το αν υπάρχουν ΟΕΜ ελατήρια χαμηλόματος για το Bora μου. Έψαξα όμως για aftermarket ελατήρια με το μικρότερο δυνατό χαμήλωμα, στην αρχή κόλησα κάπως με τα H&R OE Sport τα οποία, βαση της H&R πάντα, ρίχνουν το ύψος 1 ίντσα μπροστά και 0,5 πίσω. Σήμερα, είδα στο site της Neuspeed τα ελατήρια Sofsport, τα οποία είναι δικά της, λέει οτι είναι Progressive και οτι δίνουν μισή ίντσα χαμήλωμα μπρός, πίσω. Πιστεύεις οτι με αυτό το χαμήλωμα δέν θα λειτουργήσουν σωστά τα FSD;

Περιμένω απάντηση...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ξέρεις από πρωσοπική εμπειρία ή το διάβασες κάπου συγκεκριμένα; Σε ξένα forum που έρειξα μια ματιά όντως μιλάνε και για μεγαλήτερο χαμήλωμα απο αυτό που αναφέρω αλλα και η Koni δεν το διευκρινίζει... Προσωπίκα δεν θα το χαμήλωνα το αμάξι μου πολύ ούτως ή άλλως. Λόγο των ελληνικών δρώμων καθώς και τις περιοχής που μένω!!! Αλλά και για να διατηρήσω το επίπεδο της άνεσης όσο ποιό ψηλά μπορώ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.