Quasar Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Γιατί δεν κρατάς τα μαμά ελατήρια??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Καλα, ολα τα αμορτισερ ρε σεις εχουν ενα περιθωριο! Δεν μπορεις να τα χαμηλωνεις οσο θες. Αληθεια, δεν κρατας τα μαμα αμορτισερ να τελειωνεις? Κι εγω σκεφτομουν για χαμηλωμα οταν εβαλα αναρτηση, αλλα το μετανιωσα γιατι τα σαμαρια και οι λακουβες παραμονευουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 Το διάβασα. αν επιτρέπεται που το διάβασες φίλε GolfRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 Koni FSD Shock Absorbers KONI introduces the first no-compromise shock absorber in the world. In other words: a complete turn around in road-holding. Until recently you only had a choice between shock absorbers that were either more firm or more comfortable. Cars with firm suspension do have better road-holding but there is a trade-off in the level of comfort. Cars with soft suspension are more comfortable but have disadvantages in terms of optimum road-holding. KONI FSD: Frequency Selective Damping. A revolutionary new technique whereby the benefits of both types of ride are combined in one perfect shock absorber. Banishing the disadvantages of the past. # Ends the compromise between comfort and handling # Can be integrated in conventional damper layouts # No need for sensors, cables, or other electronic devices # Creates an additional variable in fine-tuning the carΆs behaviour # Quick and easy to develop for existing suspensions # Damper cost efficient # Can be used with existing springs or aftermarket ones upto a drop of 35mm # Please measure your original struts before ordering Source P.S.Εγώ ότι λέω ΠΑΝΤΑ το γνωρίζω, και φυσικά όταν χρειάζεται το τεκμηριώνω κιόλας....Δέν λέω αερολογίες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpione Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 λετε να ειναι η λυση σε οτι αφορα κινηση στην πολη με ανεση και σφιχτο σε γρηγορους ρυθμους? θα το βαζατε με ενα ελατηριο HR 3 ποντων νομιζω ή με τα μαμα ελατηρια ασχετα με το αν σηκωνοταν? Τα Σκεφτομαι ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Εγώ πάντως θα το έβαζα με τα μαμά... Γνώμη μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Πόσο πάνε παιδιά αυτά τα αμορτισέρ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Koni FSD Shock AbsorbersKONI FSD: Frequency Selective Damping. A revolutionary new technique whereby the benefits of both types of ride are combined in one perfect shock absorber. Banishing the disadvantages of the past. Ο,τι πρεπει για την Αθηνα πιστευω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 (edited) Πάμε για μια ομαδική; Edited July 19, 2008 by Vrachos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Για ποιο λόγο η FSD δεν λειτουργεί (ή λειτουργεί?) με χαμήλωμα 3-4 πόντων? Ρωτάω γιατί εγώ πάω επειγόντως για χαμήλωμα και θέλω να κάνω την καλυτερότερη επιλογή, συμβιβάζοντας ΑΝΕΣΗ + LOOK + ΚΡΑΤΗΜΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 # Can be used with existing springs or aftermarket ones upto a drop of 35mm Γρηγορη οπως βλεπεις, λειτουργει μεχρι και 35mm χαμηλωμα. Αν το χαμηλωσεις παραπανω λογικα θα τερματιζει, δεδομενου οτι στις χαμηλες ταχυτητες συμπεριφερεται σαν ενα μαλακο-μετριο αμορτισερ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Golf 4 incl. Gti 97>03 incl. cars with VW Sport Suspension, 4019 Εχει και για μας με κωδικο 4019. Το VW Sport Suspension είναι τα χαμηλωμένα από μαμά? Και ξερει κανείς πόσο κάνει μια τέτοια για VW? Στο ebay εχει τιμές (οχι ομως για VW) κοντά στα 550$. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpione Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 ρωτησα. 570 sto autosport στην κηφισσιας στο υψος του αμαρουσίου. το δικο μου 25th edition 337 gti φοραγε την sport αναρτηση και εχω κρατησει τα ελατηρια. Δεν το θυμαμαι χαμηλο αλλα ουτε και οπως τα απλα 1.6 που βλεπω στο δρομο κατα καιρους. Τι λετε? την kw2 την εχω οδηγησει σε 1.6 για πολλα χιλιομετρα. δεν χτυπαει αλλα ειναι πολυ κουραστικο στην εθνικη με αναπηδησεις θυμαμαι... Παντως ηταν χειροτερη απο την pss9 μου χαλαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted March 8, 2006 Author Report Share Posted March 8, 2006 Παιδιά το πρόβλημα εστιάζετε, από ότι διάβασα στο VWvortex, στο οτι απο καποιο σημειο και μετα το αμορτισέρ θα τερματιζεί εύκολα και τοτε η συμπεριφορα του καταστρέφετε και τα πλεονεκτήματα του χάνονται. Αυτό συμβαίνει επειδή το αμορτισέρ "χτυπα" στα bumpstops και εχει πλεον να "αντιμετοπισει" αλες συχνότητες απο αυτές που έχει σχεδιαστεί. Αν δεν τα λέω σωστά.... Please correct me... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Αν το χαμηλωσεις παραπανω λογικα θα τερματιζει, δεδομενου οτι στις χαμηλες ταχυτητες συμπεριφερεται σαν ενα μαλακο-μετριο αμορτισερ! Τι ειπα πιο πανω ρε Γιωργο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted April 9, 2006 Author Report Share Posted April 9, 2006 (edited) Λοιπόν... Παρασκευή πρωί τα KONI FSD τοποθετήθηκαν στο κάρο μου... Χωρίς αλλαγή ελατηρίων!!! Παρασκευή βράδυ έγινε το πρώτο τεστ... έχωντας στο αμάξι και ένα φίλο μου που έιχε κατατρομαξει με τις κλίσεις που έπαιρνε το car με την μαμά ανάρτηση έπειτα απο 50.000 Km περίπου... Το αποτέλεσμα ηταν φανταστικό... η συμπεριφορά άλαξε τελείως. Το αυτοκίνητο πλέον δεν έπαιρνε κλίσεις. Ένιωθες το αμάξι να πατάει... σαν να φωράς σκληρή σχετικά ανάρτηση... αλλά χωρίς να "κοπανάει" στις λακούβες... Εκανά και εχθες κάποιες βόλτες τσεκάροντας την συμπεριφορά των αμορτισέρ αλλά ήθελα να τα δώ και σήμερα στην εκδρομή... ώστε η άποψη μου να είναι ποιό εμπεριστατομένη. Σήμερα είχε κανονιστεί να έρθω στην εκδρομή με τον GraveDigger και τον Koukouroukou... Περιμένω τις απόψεις τους!!! Πρωσοπικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος... Η ανάρτηση ηταν πολύ σταθερή και ταυτόχρονα άνετη... Το σετάκι μου κόστισε 570€ μαζί με τοποθέτηση και ευθυγράμιση. KONI FSD Edited April 9, 2006 by Connectoras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Τι KONI FSD μωρε? Ηταν που ηταν βαρκα το αυτοκινητο, τωρα εγινε χειροτερα! Βαρκα χειροτερη και απο τις αμερικανιες! Περα απο την πλακα, το αυτοκινητο αλλαξε τελειως συμπεριφορα! Κλισεις ελαχιστες εως μηδενικες στα πολλα χιλιομετρα, σταθεροτητα μεγαλη στην εθνικη οδο, σκληρη εκει, μαλακη σχετικα μεσα στην πολη χωρις να ενοχλει! Τελικα αυτο το progressive ποθυ ελεγαν πρεπει να ισχυει! Πολυ καλη επενδυση πιστευω για καποιον που δεν θελει απο τα 20χλμ/ωρα να κοπαναει σε αρκετους δρομους της Αθηνας (Στελιο ακους?? ) ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 τελικά που καταλήξαμε ρε παιδιά...?εγώ που έχω HR 3,5mm να τα βάλω η όχι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 τελικά που καταλήξαμε ρε παιδιά...?εγώ που έχω HR 3,5mm να τα βάλω η όχι? Dani εξαρταται παντα τι ζητας! Θες το αυτοκινητο σου να ειναι κουτσορο και στα λιγα χλμ/ωρα? Θες προοδευτικοτητα? Θες ανεση μονο στην πολη? Δες τι ζητας και γενικα προχωρας σε καποια αγορα.Κοιταζεις να γορασεις αυτο που σου ταιριαζει και οχι επειδη πχ ο Γιωργος ή εγω ειπαμε οτι ειναι καλα => αξιζουν. Οσον αφορα το χαμηλωμα, δες αυτοπου ειπε ο GolfRS πριν καιρο: Koni FSD Shock Absorbers Cars with firm suspension do have better road-holding but there is a trade-off in the level of comfort. Cars with soft suspension are more comfortable but have disadvantages in terms of optimum road-holding. # Can be used with existing springs or aftermarket ones upto a drop of 35mm Source Αρα λογικα μπορεις, αν και οριακα.Α, 35mm εννοεις και οχι 3,5mm ετσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 τα fsd έιναι αυτο που ψάχνω..αυτο το οριακά όμως το φοβάμαι λιγάκι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 τα fsd έιναι αυτο που ψάχνω..αυτο το οριακά όμως το φοβάμαι λιγάκι... Πουλα τα και βαλε για 20mm χαμηλωμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...