Jump to content
eliasj

Βαλβίδα Εκτόνωσης (*N249*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

επειδη μπορει να ενδιαφερει τον νικο,

σημερα αφου πηγα μανδυλα κ περιμενα 5-30 ωρες για το σερβις των 30 τους ειπα να κοιταξουν το σφαλμα που τους το πηγα κ σε εκτυπωση

αποτελεσμα αυτου αλλαγη Ν249(ειναι ακριβως στην σκαστρα μην πω ειναι το ιδιο) κ Ν75.

το αμαξι παει πιο γραμμικα δεν κοιμαται οπως παλια (που κ που εριχνε υπνους) κ αλλαξε εντελως ο ηχος της σκαστρας

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

επειδη μπορει να ενδιαφερει τον νικο,

σημερα αφου πηγα μανδυλα κ περιμενα 5-30 ωρες για το σερβις των 30 τους ειπα να κοιταξουν το σφαλμα που τους το πηγα κ σε εκτυπωση

αποτελεσμα αυτου αλλαγη Ν249(ειναι ακριβως στην σκαστρα μην πω ειναι το ιδιο) κ Ν75.

το αμαξι παει πιο γραμμικα δεν κοιμαται οπως παλια (που κ που εριχνε υπνους) κ αλλαξε εντελως ο ηχος της σκαστρας

Ωραια. Τέλος καλό ολα καλά ......μέχρι το επόμενο 30000αρι Βεβαίως-Βεβαίως fire.gif

Link to comment
Share on other sites

επειδη μπορει να ενδιαφερει τον νικο,

σημερα αφου πηγα μανδυλα κ περιμενα 5-30 ωρες για το σερβις των 30 τους ειπα να κοιταξουν το σφαλμα που τους το πηγα κ σε εκτυπωση

αποτελεσμα αυτου αλλαγη Ν249(ειναι ακριβως στην σκαστρα μην πω ειναι το ιδιο) κ Ν75.

το αμαξι παει πιο γραμμικα δεν κοιμαται οπως παλια (που κ που εριχνε υπνους) κ αλλαξε εντελως ο ηχος της σκαστρας

cool ! :D

Link to comment
Share on other sites

Να γνωριζετε παντως οτι η Ν75 δε βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο διοτι πολυ απλα δεν την πιανει.Μην νομιζετε οτι τα παντα περνουν απο το διαγνωστικο.Σε μενα η διαγνωση μετα απο test drive του αυτοκινητου μου ηταν αλλαγη της Ν75 αλλα στο διαγνωστικο φαινονταν ολα καλα.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ μια από τα ίδια...

Πρέπει να πάω σύντομα για service ..

7rwsejfvjaco6q8dks6h.jpg

Κώστα είσαι στην εγγύηση? και μην μου πεις ότι αυτή η δουλειά θα γίνετε κάθε 2 χρόνια?

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Όταν μετά από 5000 χλμ ακούγεται λιγάκι παραπάνω η σκάστρα στο απότομο πάτημα γκαζιού (ένας ήχος σαν γρατζουνιά), τι φταίει?

Link to comment
Share on other sites

δυστηχως ετσι ειναι νικο η Ν75 δεν ειναι βελτιωμενη κ θα ξαναχαλασει το ρωτησα στΟν μηχανικο που μου την αλλαζε.ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ....

Link to comment
Share on other sites

δυστηχως ετσι ειναι νικο η Ν75 δεν ειναι βελτιωμενη κ θα ξαναχαλασει το ρωτησα στΟν μηχανικο που μου την αλλαζε.ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ....

Τετοια να λες τωρα να τους παρει ο ........... Προχτες την αλλαξα, ευτυχως εχω εγγυηση (για λιγο ακομη ).

Link to comment
Share on other sites

Τετοια να λες τωρα να τους παρει ο ........... Προχτες την αλλαξα, ευτυχως εχω εγγυηση (για λιγο ακομη ).

Στις 40000 το πουλάω!!!!

Link to comment
Share on other sites

επειδη μπορει να ενδιαφερει τον νικο,

σημερα αφου πηγα μανδυλα κ περιμενα 5-30 ωρες για το σερβις των 30 τους ειπα να κοιταξουν το σφαλμα που τους το πηγα κ σε εκτυπωση

αποτελεσμα αυτου αλλαγη Ν249(ειναι ακριβως στην σκαστρα μην πω ειναι το ιδιο) κ Ν75.

το αμαξι παει πιο γραμμικα δεν κοιμαται οπως παλια (που κ που εριχνε υπνους) κ αλλαξε εντελως ο ηχος της σκαστρας

Ξεχασα να σε ρωτήσω ήσουνα εντος εγγύησης?

Link to comment
Share on other sites

ναι εντος κ εκανα κ επεκταση..γιατι αραγε...

Πιστεύω αυριο που θα πάω να μην πλακωθώ και ολα να πανε καλά με την επέκταση γιατί ειμαι στους 25 μήνες

Link to comment
Share on other sites

δυστηχως ετσι ειναι νικο η Ν75 δεν ειναι βελτιωμενη κ θα ξαναχαλασει το ρωτησα στΟν μηχανικο που μου την αλλαζε.ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ....

Ο μηχανικός αυτός μάλλον δεν ξέρει τι του γίνεται knife.gif

Η Ν75 χάλασε την μια φορά γιατί δεν είχε σωστή διαχείρηση απο το προηγούμενο πρόγραμμα εγκεφάλου που είχαμε απο Μαμά! Μετά το τελευταίο (Αύγουστος 2008) πρόγραμμα που έχει βγάλει η VW δεν θα έχεις ξανά πρόβλημα με την Ν75 εκτός εάν έχει μηχανική-εσωτερική ζημιά-ελλάτωμα!

Link to comment
Share on other sites

Ο μηχανικός αυτός μάλλον δεν ξέρει τι του γίνεται knife.gif

Η Ν75 χάλασε την μια φορά γιατί δεν είχε σωστή διαχείρηση απο το προηγούμενο πρόγραμμα εγκεφάλου που είχαμε απο Μαμά! Μετά το τελευταίο (Αύγουστος 2008) πρόγραμμα που έχει βγάλει η VW δεν θα έχεις ξανά πρόβλημα με την Ν75 εκτός εάν έχει μηχανική-εσωτερική ζημιά-ελλάτωμα!

Αντώνη δεν σε κατάλαβα δλδ μου λες οτι απο κακη διαχείριση για ενα χρόνο (απο 8/2007 εως 8/2008) και 10.000κμ χάλασαν δυο βαλβίδες. Κοίτα επειδή με το θεμα τα εχω ψιλοπαρει, πες οτι ειναι μ@λ@κια τους λάθος κατασκευή ή λαθος υλικό να το καταλάβω μην τους δίνεις και άλλοθι.

Δυο χρονών αυτοκίνητο με 22000κμ να μπαίνει συνεργείο με τετοια προβλήματα

Ασε που αυτό που λες θα αποδειχτεί τα επόμενα δυο χρονιά που τότε ολοι θα είναι εκτός εγγύησης

Link to comment
Share on other sites

Αντώνη δεν σε κατάλαβα δλδ μου λες οτι απο κακη διαχείριση για ενα χρόνο (απο 8/2007 εως 8/2008) και 10.000κμ χάλασαν δυο βαλβίδες. Κοίτα επειδή με το θεμα τα εχω ψιλοπαρει, πες οτι ειναι μ@λ@κια τους λάθος κατασκευή ή λαθος υλικό να το καταλάβω μην τους δίνεις και άλλοθι.

Δυο χρονών αυτοκίνητο με 22000κμ να μπαίνει συνεργείο με τετοια προβλήματα

Ασε που αυτό που λες θα αποδειχτεί τα επόμενα δυο χρονιά που τότε ολοι θα είναι εκτός εγγύησης

Αυτό που λέω για την Ν75 μόνο ισχύει! Η πρώτη αναβάθμιση που μου κάνανε μετά την αλλαγή της Ν75 να φανταστείς δεν έδεινε σωστή εντολή για το πότε θα ανοίγει και πόσο, και δεν μου τούρμπηζε σωστά το τουτού μου! Με το που βγήκε διορθωτική αναβάθμιση η καινούρια μου Ν75 δουλεύει σωστά εδώ και 1.5 χρόνο!

Η σκάστρα είχε τεχνικό πρόβλημα και την καλυτερέψανε με μεταλλικό σώμα :lol:

Δεν δικαιολογώ κανέναν! Και εγώ έχω αλλάξει στον χρόνο επάνω μια Ν75 και συνολικά 2 σκάστρες!!! Ίσα ίσα που τους θάβω όταν έχουν άδικο αφού τους έχω ζήσει από κοντά για 3 χρόνια!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν (δεν το εχω οδηγήσει ακόμα) λένε οτι άλλαξαν την σκαστρα και την βαλβίδα του τούρμπο ολα μέσα στην επέκταση της εγγύησης, για το δεύτερο πρόβλημα λένε οτι φταίει το W720 (RadioCD) που έχω βάλει επάνω, θα το δω αύριο και θα σας πω.

Για να τα βρούνε όλα αυτά τα προβλήματα έπρεπε να τους πάω εγώ τις εκτυπώσεις με το λογότυπο του "vwclub" :Dκαι να τους πω οτι χτυπάει το Address 01 & 19 ΗΜΑΡΤΟΝ

....και γιατί το λέω αυτό.

Γιατί πριν από 20 ημέρες το είχα πάει για το σέρβις των 2 ετών το κοντέρ έλεγε τότε κάπου 24000κμ και όταν σκανάρισα εγω το αυτοκίνητο τα λάθη ήταν στα "Mileage: 22043 km"

Καλά δεν σκανάρουν τα αυτοκίνητα και πάλι ΗΜΑΡΤΟΝ

Τέλος πάντων τώρα που έμαθα το κόλπο πριν τους πάω το αυτοκίνητο για οτιδήποτε λόγο θα τους δίνω και μια εκτύπωση απο το vwclub ;):D :D

ΥΓ doggy δεν ανοίγεις κανένα συνεργείο για vw :D :D τι να πω!!!!!!

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν (δεν το εχω οδηγήσει ακόμα) λένε οτι άλλαξαν την σκαστρα και την βαλβίδα του τούρμπο ολα μέσα στην επέκταση της εγγύησης, για το δεύτερο πρόβλημα λένε οτι φταίει το W720 (RadioCD) που έχω βάλει επάνω, θα το δω αύριο και θα σας πω.

.........

Πάλι πετάξανε την ΠΑΤΑΤΑ τους οι άσχετοι των συνεργείων machinegun.gif

¶κου φταίει το ράδιο-cd knife.gif

Link to comment
Share on other sites

Αχ αθανατη αντιπροσωπεια.... (περιοχη δε λεμε για ευνοητους λογους...)

μου εβγαλε την βλαβη 008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P2261 - 000

(την οποια και διεγνωσα και εγω με δικο μου διαγνωστικο). Δεν ξερω και πολλα- δεν ειμαι μηχανικος αλλα ειναι σιγουρα βλαβη στην βαλβιδα πιέσεως του υπερσιμπιεστη. Το αυτοκινητο λοιπον δεν παει οπωσ πηγαινε. λειτουργει σαν ατμοσφαιρικο, αργει να πιασει τα χλμ και γενικα δεν αποκρινεται καλα... Να σημειωσω δε οτι εσβησα τη βλαβη με το διαγνωστικο αλλα σε μερικα μετρα βολτας η βλαβη ξαναβγηκε. το αμαξι το αγορασα τον 3ο του 2008. ειμαι εντος εγγυησης, αφου μου ειχαν πει κατα τη διαρκεια της πωλησης οτι εχω 2 χρονια. παω λοιπον στην αντιπροσωπεια και αφου χρειαστηκε να παω να πιασω καποιον να του πω τι προβλημα εχω, αφου δε μου εδιναν σημασια, και μολισ εκανα βολτα με το μηχανικο στο τιμονι μου ν αοδηγει μου λεει:

"Δεν βλεπω να εχει προβλημα- μια χαρα παει... Επιασε τα χλμ που επρεπε να πιασει σε ανα διαστημα που εχω σημαδεψει...." μια χαρα ειναι - η ιδεα σου ειναι....." λες κ εγω δεν ειχα τι να κανω κ λεω δεν παω μεχρι την αντιπροσωπεια.....

απαραδεκτα πραγματα, και απο τη στιγμη που δεν εκανε διαγνωση δεν μπορει να λεει οτι δεν εχει προβλημα... και απο τη στιγμη που του ανεφερα οτι τη βλαβη την εχω δει σε 2 διαφορετικα συνεργεια φιλων..... κοιταζε να με πεισει οτι δεν εχω προβλημα.....

και ερωτς.... Τ Ι ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΓΓΥΗΣΗ? θα μου ελεγε φιλε φταιει αυτο, εκεινο το αλλο κτλπ. εγω εχω ξενερωσει με τη συγκεκριμενη αντιπροσωπεια, ειναι προχειρατζηδεσ θα ελεγα..... τουλαχιστον να μην κοροιδευουν γιατι 22000 δεν τα βγαζεισ ευκολα......

επισης απο εμπειρια τι φταιει πραγματικα? θα με καλυψουν στην εγγυηση μολισ δουν την βλαβη?

Link to comment
Share on other sites

Σκάστρα γύρω στα 40¤ έχει...

Υπάρχει και μία περίπτωση Ν75 μαζί με την Ν249 οπότε άλλα 40¤ περίπου...

Κλασικά προβλήματα...

Link to comment
Share on other sites

Σκάστρα γύρω στα 40¤ έχει...

Υπάρχει και μία περίπτωση Ν75 μαζί με την Ν249 οπότε άλλα 40¤ περίπου...

Κλασικά προβλήματα...

Ετσι και αλλιώς αυτα στα 2 χρόνια περιπου ειναι για πέταμα.

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα μου την αλλαξαν εντός εγγυησης, το καλοκαιρι του 2008.

η εγγυηση ειχε ληξει μια εβδομαδα αλλα μου το περασε εντος.

Link to comment
Share on other sites

την ίδια βλάβη είχε βγάλει και το δικό μου το είδαν κατευθείαν στην αντιπροσωπεία και μου αλλαξαν σκαστρα χωρις καθυστέρηση πηγενε και αλλου φιλε μου

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.