Jump to content
eliasj

Βαλβίδα Εκτόνωσης (*N249*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

Καταρχην καλωσορισες στην παρεα μας!!Αν θελεις,κανε μια παρουσιαση στη Γνωριμια Νεων Μελων.

Σχετικα με το προβλημα που αντιμετωπιζεις,καλο θα ηταν να παρεις και μια δευτερη γνωμη.Νιωθεις το αμαξι να σου κανει κοψιματα ή απλα δεν παει μετα τις 3000?

Το θεμα μετακινηθηκε εδω.

Καλησπερα κωνσταντινε ειναι το δευτερο που ειπες δεν ακουει το γκαζι μετα τις 3000στρ

Link to comment
Share on other sites

Απο αναλογα προβληματα και αν μετα τις 3000 παει σαν ατμοσφαιρικο κατα 99% πρεπει να ειναι καποια βαλβιδα οπως ειπαν παραπανω Ν75/Ν249. Φυσιολογικα αν ηταν αντλια θα ειχες κοψιματα και μειωμενη αποδοση σε μεγαλυτερο φασμα στροφων κα ειδικα με λιγες στροφες και μεγαλη ταχυτητα στο κιβωτιο, ισως να ειχες και προβλημα στην εκκινηση και ισως τελικα να εμενες.

Το θεμα ειναι ποσο εμπιστευεσαι τον μηχανικο σου και αν πραγματι ειναι και καλος γιατι φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να εχει δικιο αν και θα πρεπει πρωτα να αποκλειστουν οι αλλες περιπτωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Απο αναλογα προβληματα και αν μετα τις 3000 παει σαν ατμοσφαιρικο κατα 99% πρεπει να ειναι καποια βαλβιδα οπως ειπαν παραπανω Ν75/Ν249. Φυσιολογικα αν ηταν αντλια θα ειχες κοψιματα και μειωμενη αποδοση σε μεγαλυτερο φασμα στροφων κα ειδικα με λιγες στροφες και μεγαλη ταχυτητα στο κιβωτιο, ισως να ειχες και προβλημα στην εκκινηση και ισως τελικα να εμενες.

Το θεμα ειναι ποσο εμπιστευεσαι τον μηχανικο σου και αν πραγματι ειναι και καλος γιατι φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να εχει δικιο αν και θα πρεπει πρωτα να αποκλειστουν οι αλλες περιπτωσεις.

καλησπερα παιδια τελικα το ποροβλημα δεν ητανε η αντλια υψηλης πιεσης που μου ειχανε πει ητανε η βαλβιδα πιεσης καυσιμου το κοστος 48 ευρω το αυτο εργατικα συνολο 96.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια τελικα το ποροβλημα δεν ητανε η αντλια υψηλης πιεσης που μου ειχανε πει ητανε η βαλβιδα πιεσης καυσιμου το κοστος 48 ευρω το αυτο εργατικα συνολο 96.

Χαίρομαι που τελικά ήταν μόνο αυτό.

¶ντε καλές και γρήγορες βόλτες τώρα!!!

Μόνο που σε έγδαραν λιγάκι, ειδικά στα εργατικά...

Με την ευκαιρία, μήπως θα μπορούσες να γράψεις τον κωδικό της νέας βαλβίδας από την απόδειξη που σου έδωσαν?

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που τελικά ήταν μόνο αυτό.

¶ντε καλές και γρήγορες βόλτες τώρα!!!

Μόνο που σε έγδαραν λιγάκι, ειδικά στα εργατικά...

Με την ευκαιρία, μήπως θα μπορούσες να γράψεις τον κωδικό της νέας βαλβίδας από την απόδειξη που σου έδωσαν?

ευχαριστω φιλε tsili, αλλα οντως με καταγδαρανε να σημειωσω δε οτι στο ανταλλακτικο εκαναν 25% κ 15%στα εργατικα. Αυριο θα γραψω κωδικο εχω την αποδειξη στο ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΟΥ (TSI 140 SPORTLINE).

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλε tsili, αλλα οντως με καταγδαρανε να σημειωσω δε οτι στο ανταλλακτικο εκαναν 25% κ 15%στα εργατικα. Αυριο θα γραψω κωδικο εχω την αποδειξη στο ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΟΥ (TSI 140 SPORTLINE).

έκτπτωση 25% & 15%...Χαχαχαχαχα πολύ καλό ανέκδοτο...αχαχαχαχα. Βρε τι παιδιά είναι αυτά...χαχαχα.

Ούστ...γδάρτες...

Οκ, θα το δω αύριο

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

έκτπτωση 25% & 15%...Χαχαχαχαχα πολύ καλό ανέκδοτο...αχαχαχαχα. Βρε τι παιδιά είναι αυτά...χαχαχα.

Ούστ...γδάρτες...

Οκ, θα το δω αύριο

Το πολύ μέχρι 10% έκπτωση δίνουν οι αντιπροσωπίες. :D

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

έκτπτωση 25% & 15%...Χαχαχαχαχα πολύ καλό ανέκδοτο...αχαχαχαχα. Βρε τι παιδιά είναι αυτά...χαχαχα.

Ούστ...γδάρτες...

Οκ, θα το δω αύριο

Φιλε tsili ειδα την αποδειξη και δεν γραφει κωδικο παρα μονο ονομασια ανταλ....(βαλβιδα πιεσης καυσιμου)και φυσικα κατω δεξια 96ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε tsili ειδα την αποδειξη και δεν γραφει κωδικο παρα μονο ονομασια ανταλ....(βαλβιδα πιεσης καυσιμου)και φυσικα κατω δεξια 96ευρω.

Δεν γράφει κωδικό ανταλλακτικού???

Περίεργο αυτό!!!

Για ανέβασε φωτό της απόδειξης...κάτι δεν μου αρέσει...

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλημερα σημερα εκανα service(golf 5 gt 170 hp)στο μπουρμα.μου ειπανε οτι τους εβγαλε σφαλμα N 249 και οτι ειναι η σκαστρα δεν μου την αλαξανε γιατι δεν ειχαν ανταλακτικο και μου ειπανε οτι δεν ειναι κατι σοβαρο και να παω απο το φθινωπορο.

ερωτηση η σκαστρα δεν ειναι η Ν 75?

μηπως πρεπει να βαλω απο s3 Ν 249?

συγουρα δεν θα εχω προβλημα εαν παω το φθινωπορο?

Link to comment
Share on other sites

σιγά το σοβαρό δεν ανοίγει το τουρμπο τι να το κανεις ............

μια χαρά τέλειο συνεργείο

Link to comment
Share on other sites

κατσε γιατι θα τρελαθω!!!!!!!!!καντετα πιο λιανα να τα καταλαβω ρε παιδια ???????

Εσυ εισαι και ενα χρονο μελος δεν επιτρέπετε να ρωτας τετοια πραγματα. Δεν διαβαζεις τα θεματα? ιδικά για την σκαστρα υπαρχουν άπειρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να την αλλαξεις φιλε αμεσα...ειναι χαμηλο το κοστος και προσωπικα θα αλλαζα Ν75(Βαλβιδα ρυθμισης πιεσης) και Ν249(σκαστρα) Μαζι...πιθανων εαν δεν τις εχεις αλλαξει ποτε εχεις τα παλια ανταλλακτικα...εχουν βγει καινουρια ενισχυμενα και πολυ ποιο αξιοπιστα.

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι ακομα,θα πρεπει να βαλω τη μαμα σκαστρα η μπορω να βαλω κατι καλυτερο?σας ρωταω γιατι μου ειπαν στο συνεργειο οτι εφοσον το αμαξι ειναι μαμα θα πρεπει να βαλω και τι μαμα σκαστρα (του s3 η σκαστρα δουλευει με αλλη πιεση)?ειναι ετσι οντως?

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι ακομα,θα πρεπει να βαλω τη μαμα σκαστρα η μπορω να βαλω κατι καλυτερο?σας ρωταω γιατι μου ειπαν στο συνεργειο οτι εφοσον το αμαξι ειναι μαμα θα πρεπει να βαλω και τι μαμα σκαστρα (του s3 η σκαστρα δουλευει με αλλη πιεση)?ειναι ετσι οντως?

Η σκάστρα του S3 δεν μπαίνει στο αμάξι μας... Η βάζεις τη μαμά ή της forge...

Link to comment
Share on other sites

Βαλε την "μαμα" μην ψαχνεις κατι αλλο η λυση της forge..εκτος του οτι χανει το αμαξι σε σπιρταδα..απο ηχο...ειναι καπως "gay"...δεν υπαρχει σοβαρη λυση για τον tsi.

Εαν εχεις και πολλα χιλιομετρα κανε και ενα καθαρισμο πεταλουδας και εναν μηδενισμο της με vag com ... και θα εισαι καινουριος!

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι ακομα,θα πρεπει να βαλω τη μαμα σκαστρα η μπορω να βαλω κατι καλυτερο?σας ρωταω γιατι μου ειπαν στο συνεργειο οτι εφοσον το αμαξι ειναι μαμα θα πρεπει να βαλω και τι μαμα σκαστρα (του s3 η σκαστρα δουλευει με αλλη πιεση)?ειναι ετσι οντως?

Ενδεικτικά να ξέρεις ότι η βελτιωμένη Ν75 έχει ένα μέρος της σε χρώμα καφέ αντί για γκρι της παλιά, και η βελτιωμένη Ν249 έχει μεταλλικό κινούμενο μέρος και δεν έχει ροδέλα και φούσκα όπως η παλιά.

Επειδή όμως η Ν249 ΔΕΝ είναι άτρωτη = http://forgemotorspo...roduct=FMDVRTSi , τότε προτείνω την λύση της Forge FMDVRTSI που γράφω παρακάτω...

Βαλε την "μαμα" μην ψαχνεις κατι αλλο η λυση της forge..εκτος του οτι χανει το αμαξι σε σπιρταδα..απο ηχο...ειναι καπως "gay"...δεν υπαρχει σοβαρη λυση για τον tsi.

Εαν εχεις και πολλα χιλιομετρα κανε και ενα καθαρισμο πεταλουδας και εναν μηδενισμο της με vag com ... και θα εισαι καινουριος!

Έχει βγει καινούρια αλουμινένια σκάστρα κλειστού τύπου (FMDVRTSI) από τη Forge: http://www.ebay.co.u...=item1e630afb15

Αυτή ΔΕΝ χάνει πίεση όπως η αντίστοιχη ανοιχτού τύπου ή ο αντάπτορας που είχανε βγάλει παλαιότερα! Προσθέτει λίγο παραπάνω ήχο χωρίς αυτό το φλόρικο σκάσιμο (σύρσιμο) που κάνε ο αντάπτορας της Forge.

Το έχω βάλει και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα στην ευχαριστη παρεα σας...φιλοι μου σχαστρα δεν υπαρχει αλλη εκτος απο τη μαμα ολα αυτα περι forge ειναι ανταπτορες που παρεμβαλονται στην εργοστασιακη σχαστρα για να ακουγεται το gay τσουφ και εξακολουθεις να εχεις επανω την δικη του .φιλε geolan80 καλο θα ειναι να πας σε ενα συνεργειο και να ζητησεις να δοκιμασουν ποιες απο τις τρεις ζημιαρες βαλβιδιτσες δεν δουλευουν ειναι η μαγνητικη βαλβιδα περιορισμου πιεσης Ν75 η βαλβιδα διακοπης φορτιου Ν249 και η μαγνητικη βαλβιδα ελεγχου κλαπετων εισαγωγης αν ειναι 140HP γιατι το 160 δεν εχει.ολα δοκιμαζονται/ενεργοποιουνται με το διαγνωστικο.πολλες φορες συμβαινει να εμφανιζεται βλαβη για την σχαστρα και να φταιει Ν75

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα στην ευχαριστη παρεα σας...φιλοι μου σχαστρα δεν υπαρχει αλλη εκτος απο τη μαμα ολα αυτα περι forge ειναι ανταπτορες που παρεμβαλονται στην εργοστασιακη σχαστρα για να ακουγεται το gay τσουφ και εξακολουθεις να εχεις επανω την δικη του .φιλε geolan80 καλο θα ειναι να πας σε ενα συνεργειο και να ζητησεις να δοκιμασουν ποιες απο τις τρεις ζημιαρες βαλβιδιτσες δεν δουλευουν ειναι η μαγνητικη βαλβιδα περιορισμου πιεσης Ν75 η βαλβιδα διακοπης φορτιου Ν249 και η μαγνητικη βαλβιδα ελεγχου κλαπετων εισαγωγης αν ειναι 140HP γιατι το 160 δεν εχει.ολα δοκιμαζονται/ενεργοποιουνται με το διαγνωστικο.πολλες φορες συμβαινει να εμφανιζεται βλαβη για την σχαστρα και να φταιει Ν75

Αυτα τωρα που λες ειναι εξακριβωμένα? ή να πετάξουμε μερικα στην θαλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.