Jump to content
thanos.k

Προτασεις Για ...Οπλο...

Recommended Posts

γιατι νομιζω οτι μια gt3 4.0 ατμοσφαιρα κοντραρει σχεδον στα ισα το τουρμπο και πιστα πολυ καλυτερη!

Ναι αλλά...den ine toooooso politismeni! :frantics: "Φωνάζει" πολύ! :growl:

Είναι όπως όταν πριν 4-5 χρόνια έκαναν συγκριτικό τέστ μεταξύ των Civic Type-R EP3 200HP και Golf V GTI 200HP.

Και έγραφαν τότε κάποιοι "ρομαντικοί" δημοσιογράφοι: <<Τί τα θες τα turbo τις σκάστρες τα intercoolers και τις υπερκαταναλώσεις, αρκεί να ανεβάζεις 8.000+rpm και να "πορώνεσαι" από τον ήχο του V-tec!,πηγαίνοντας αέρα>>. <<Και οι επιδόσεις παραπλήσιες!>>, προσέθεταν με τρελή χαρά!

Αν όμως αφήσουμε τις επιδόσεις και τα κρατήματα που είχε το Type-R (και φυσικά έχει η GT3 RS 4.0),που εδώ που τα λέμε τις ρεπρίζ των turbo ΔΕΝ τις έχουν, αν πας ένα μεγάλο ταξίδι και με τα δύο σε δύσκολες διαδρομές προσπαθώντας να κρατήσεις ίδιους υψηλούς ρυθμούς με το υπερτροφοδοτούμενο ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑΚΟΠΟΣ :hot: , τότε θα δεις το λόγο ύπαρξης της τουρμπίνας (με τα όσα ΚΑΤΑ βεβαίως έχει, γιατί και γω είμαι ΥΠΕΡ ενός δυνατου ατμοσφαιρικού αλλά παντου υπάρχει το τίμημα: θόρυβος, λιγότερος "πολιτισμός" και σίγουρα υπό συνθήκες περισσότερη "τσίτα" σε βάρος του ατμοσφαιρικού που ρυθμίστηκε "άγρια" για να "πιάσει" το turbo)Εκτός βέβαια άμα μιλάμε για 3,5λιτρα και 4λιτρα δυνατά ατμοσφαιρικά! Εκεί πάω πάσσο και σας...χαρίζω τις τουρμπίνες! :beerhat: Αλλά ένα 3,8λιτρο turbo,με χαμηλή πίεση είναι πάλι καλύτερο! :whistling:

Από κει και πέρα βέβαια το ακραιφνώς sport αμάξι με τη μέγιστη αξιοπιστία στη σκληρή χρήση είναι το ατμοσφαιρικό... :thumbsu:

Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το Polo 6N 1.4 16V 100HP που είχα το 1998, στα 120Km/h είχε ήδη 4.000rpm, μπορεί να "σκότωνε" για την εποχή αλλά το τωρινό 1.200άρι Fabia Turbo που έχω, στις ίδιες στροφές ταξιδεύει με 160Κm/h, εντελώς αθόρυβα και είναι και πιο γρήγορο! Διαλέγεις και παίρνεις! Τώρα για πίστα ή στροφιλίκια; Νομίζω με 4 Bilstein θα στρίβει με το ίδιο καθαρόαιμο στυλ του παλιού καλού μικρού GTI Polo 16V..

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Toυ 2007-2008, δηλαδή το προτελευταίο facelift. Εχουμε αποφασίσει να το κρατήσουμε ως συλλεκτικό, είναι άψογο Ανέστη, ούτε γρατζουνιά δεν έχει.

Ο πληθυσμός των S2000 χωρίζεται σε δύο κομμάτια... σε αυτά που έχουν τρακάρει και σε αυτά που έχουν τρακάρει πολύ. Το δικό σας ειναι συλλεκτικό χεχε. Το αμαξι αυτό για να το οδηγήσεις θελει 4 χέρια και οποιαδήποτε αλλαγή στην γεωμετρία μπορεί να αποβεί μοιραία. Τώρα το όλο θέμα μου φαίνεται ψιλο άκυρο. Αν ο τύπος θέλει την γνωμη μας ας γραφτεί στο forum ας κάνει ενα post και ας ρωτήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ότι δεν έχουμε μας λείπει, εγώ αυτό ξέρω.. ..προφανώς όποιος πάει από τούρμπο σε ατμόσφαιρα & πίσω κίνηση θα χαίρεται τα στροφιλίκια αλλά θα έχει στερητικό σύνδρομο από το τούρμπο...

...τα έχει όλα ένα Porsche 911 Turbo (και τούρμπο & πίσω κίνηση και τα πάντα!) αλλά είναι κομματάκι ακριβό..

Τα 996 και 997 turbo ειναι τετρακινητα!

Link to comment
Share on other sites

Ο πληθυσμός των S2000 χωρίζεται σε δύο κομμάτια... σε αυτά που έχουν τρακάρει και σε αυτά που έχουν τρακάρει πολύ. Το δικό σας ειναι συλλεκτικό χεχε. Το αμαξι αυτό για να το οδηγήσεις θελει 4 χέρια και οποιαδήποτε αλλαγή στην γεωμετρία μπορεί να αποβεί μοιραία. Τώρα το όλο θέμα μου φαίνεται ψιλο άκυρο. Αν ο τύπος θέλει την γνωμη μας ας γραφτεί στο forum ας κάνει ενα post και ας ρωτήσει.

:):):p .... (στο άπειρο!)

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά...den ine toooooso politismeni! :startle: "Φωνάζει" πολύ! :growl:

Είναι όπως όταν πριν 4-5 χρόνια έκαναν συγκριτικό τέστ μεταξύ των Civic Type-R EP3 200HP και Golf V GTI 200HP.

Και έγραφαν τότε κάποιοι "ρομαντικοί" δημοσιογράφοι: <<Τί τα θες τα turbo τις σκάστρες τα intercoolers και τις υπερκαταναλώσεις, αρκεί να ανεβάζεις 8.000+rpm και να "πορώνεσαι" από τον ήχο του V-tec!,πηγαίνοντας αέρα>>. <<Και οι επιδόσεις παραπλήσιες!>>, προσέθεταν με τρελή χαρά!

Αν όμως αφήσουμε τις επιδόσεις και τα κρατήματα που είχε το Type-R (και φυσικά έχει η GT3 RS 4.0),που εδώ που τα λέμε τις ρεπρίζ των turbo ΔΕΝ τις έχουν, αν πας ένα μεγάλο ταξίδι και με τα δύο σε δύσκολες διαδρομές προσπαθώντας να κρατήσεις ίδιους υψηλούς ρυθμούς με το υπερτροφοδοτούμενο ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑΚΟΠΟΣ :hot: , τότε θα δεις το λόγο ύπαρξης της τουρμπίνας (με τα όσα ΚΑΤΑ βεβαίως έχει, γιατί και γω είμαι ΥΠΕΡ ενός δυνατου ατμοσφαιρικού αλλά παντου υπάρχει το τίμημα: θόρυβος, λιγότερος "πολιτισμός" και σίγουρα υπό συνθήκες περισσότερη "τσίτα" σε βάρος του ατμοσφαιρικού που ρυθμίστηκε "άγρια" για να "πιάσει" το turbo)Εκτός βέβαια άμα μιλάμε για 3,5λιτρα και 4λιτρα δυνατά ατμοσφαιρικά! Εκεί πάω πάσσο και σας...χαρίζω τις τουρμπίνες! :whistling: Αλλά ένα 3,8λιτρο turbo,με χαμηλή πίεση είναι πάλι καλύτερο! :bling:

Από κει και πέρα βέβαια το ακραιφνώς sport αμάξι με τη μέγιστη αξιοπιστία στη σκληρή χρήση είναι το ατμοσφαιρικό... :pirate:

Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το Polo 6N 1.4 16V 100HP που είχα το 1998, στα 120Km/h είχε ήδη 4.000rpm, μπορεί να "σκότωνε" για την εποχή αλλά το τωρινό 1.200άρι Fabia Turbo που έχω, στις ίδιες στροφές ταξιδεύει με 160Κm/h, εντελώς αθόρυβα και είναι και πιο γρήγορο! Διαλέγεις και παίρνεις! Τώρα για πίστα ή στροφιλίκια; Νομίζω με 4 Bilstein θα στρίβει με το ίδιο καθαρόαιμο στυλ του παλιού καλού μικρού GTI Polo 16V..

για δες χρονους σε πιστα :queen: το ενα ειναι καθαροαιμο αγωνηστικο και το αλλο μην πω γιατι,και ειμαι fun τον τουρμπο!αλλα για ρωτα στο le mans :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Ο πληθυσμός των S2000 χωρίζεται σε δύο κομμάτια... σε αυτά που έχουν τρακάρει και σε αυτά που έχουν τρακάρει πολύ. Το δικό σας ειναι συλλεκτικό χεχε. Το αμαξι αυτό για να το οδηγήσεις θελει 4 χέρια και οποιαδήποτε αλλαγή στην γεωμετρία μπορεί να αποβεί μοιραία. Τώρα το όλο θέμα μου φαίνεται ψιλο άκυρο. Αν ο τύπος θέλει την γνωμη μας ας γραφτεί στο forum ας κάνει ενα post και ας ρωτήσει.

οτι ποιο real ακουσα τον τελυταιο καιρο...που θα βρουμε ομως ενα καλο και ατρακαριστο??δινω ανταλαγη το C55 AMG για ενα αριστο σ2κ.

Edited by Fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

για δες χρονους σε πιστα :frantics: το ενα ειναι καθαροαιμο αγωνηστικο και το αλλο μην πω γιατι,και ειμαι fun τον τουρμπο!αλλα για ρωτα στο le mans :pirate:

Αν εννοείς μόνο πίστα συμφωνώ...All around όμως είναι ένα αυτοκίνητο που υπολείπεται αρκετά σε ροπή σε σχέση με την turbo. Με απόλυτα κριτήρια είναι "Θεός" (GT3 RS) αλλά στο ταξίδι θα είναι πιο κουραστική σε σχέση με την turbo. Ουσιαστικά ο όρος GT (Grand Tourismo), ταιριάζει πιο πολύ στη turbo αν το καλοσκεφτείς :queen:

Πάντως ΔΕΝ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΥΧΑΙΑ η Porsche! To καθένα κάνει την ανάλογη δουλειά....

Link to comment
Share on other sites

Ο πληθυσμός των S2000 χωρίζεται σε δύο κομμάτια... σε αυτά που έχουν τρακάρει και σε αυτά που έχουν τρακάρει πολύ. Το δικό σας ειναι συλλεκτικό χεχε. Το αμαξι αυτό για να το οδηγήσεις θελει 4 χέρια και οποιαδήποτε αλλαγή στην γεωμετρία μπορεί να αποβεί μοιραία. Τώρα το όλο θέμα μου φαίνεται ψιλο άκυρο. Αν ο τύπος θέλει την γνωμη μας ας γραφτεί στο forum ας κάνει ενα post και ας ρωτήσει.

Xαχα, νομίζω ότι μιλάς σωστά. :pirate:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.