zografos89 Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 Με καλωσορίζω στο forum και καλώς σας βρήκα. Πήρα πρίν 3 βδομάδες ένα polo του 2002 1,4 16V , όλα μια χαρά και πάντα ήθελα ενα VW. To πρόβλημα:Σήμερα είναι η δεύτερη φορά που το κάνει,εκεί που πάω να το βάλω μπροστά απλά δεν παίρνει,δοκιμάζω αρκετές φορές μέχρι να πάρει.τελικά παίρνει αφου μου βγάλει την πίστη ειναι η αλήθεια,το ρελαντι ειναι στις 1000 και μετα πεφτει,όλα φυσιολογικα είναι έχει περάσει όλα τα service οπως λεει και το βιβλιο του. Απο αυριο έχω στο πρόγραμμα να το παω να το δουνε γιατι εχω και την εγγυηση απο την εταιρια που το πηρα,αλλα είπα να ρωτήσω και εδώ μπας και του έχει τυχει κανενος ή ξέρεις κάποιος τι μπορεί να παίζει. Και είμαι από εκείνους που τα προσέχουν τα αμάξια,δλδ περιμένω να κάνει το check του και μετα το βάζω μπρος κτλ κτλ(και ειναι και το πρωτο δικο μου αμαξι) Αν έχει κάποιος καμια ιδεα περιμενω απαντησεις. Ευχαριστω παίδες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoGoOD Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Εγω το μονο που ειχα παθει στο πολακι μου παρομοιο ηταν η μιζα που κολλουσε...σου βγαζει κανεναν θορυβο οταν τελικα παιρνει μπροστα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zografos89 Posted July 31, 2011 Author Report Share Posted July 31, 2011 Οχι όχι κανένα θόρυβο,όταν παίρνει είναι σαν να μην έγινε τίποτα,όλα κανονικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Με καλωσορίζω στο forum και καλώς σας βρήκα. Πήρα πρίν 3 βδομάδες ένα polo του 2002 1,4 16V , όλα μια χαρά και πάντα ήθελα ενα VW. To πρόβλημα:Σήμερα είναι η δεύτερη φορά που το κάνει,εκεί που πάω να το βάλω μπροστά απλά δεν παίρνει,δοκιμάζω αρκετές φορές μέχρι να πάρει.τελικά παίρνει αφου μου βγάλει την πίστη ειναι η αλήθεια,το ρελαντι ειναι στις 1000 και μετα πεφτει,όλα φυσιολογικα είναι έχει περάσει όλα τα service οπως λεει και το βιβλιο του. Απο αυριο έχω στο πρόγραμμα να το παω να το δουνε γιατι εχω και την εγγυηση απο την εταιρια που το πηρα,αλλα είπα να ρωτήσω και εδώ μπας και του έχει τυχει κανενος ή ξέρεις κάποιος τι μπορεί να παίζει. Και είμαι από εκείνους που τα προσέχουν τα αμάξια,δλδ περιμένω να κάνει το check του και μετα το βάζω μπρος κτλ κτλ(και ειναι και το πρωτο δικο μου αμαξι) Αν έχει κάποιος καμια ιδεα περιμενω απαντησεις. Ευχαριστω παίδες. Γειά σου φίλε.Πας για αλλαγή μπαταρίας κατά 99%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zografos89 Posted July 31, 2011 Author Report Share Posted July 31, 2011 Μπαταρια δεν θα εβγαζε και αλλα προβληματα; Θα παω αυριο για μετρημα σε ενα φιλο και την πεμπτη το παω στην αντιπροσωπεια. Αντε να δουμε τι θα δουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zografos89 Posted August 1, 2011 Author Report Share Posted August 1, 2011 Μπαταρια τελικα δεν ειναι απο τεταρτη για πιο βαθυ ελεγχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 αν παταει μιζα και δεν παιρνει ειναι η απο βαλβιδα καυσαεριων η απο πεταλουδα η απο κανενα αισθ.στροφων αν μου πεις τι σφαλματα και αν εχει θα σε βοηθησω περισσοτερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pan05 Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Έχω ακριβώς το ίδιο μοντέλο. Εμένα από τη πρώτη στιγμή που το πήρα (μεταχειρισμένο) πολλές φορές δε παίρνει με τη πρώτη, αλλά παίρνει κανονικά με τη δεύτερη. Το πήγα από εδώ, το πήγα από εκεί, άλλαξα και αντλία βενζίνης όπως μου είχαν πει σε ένα συνεργείο, αλλά φυσικά δεν έγινε τίποτα. Οπότε το άφησα έτσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zografos89 Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 Έχω ακριβώς το ίδιο μοντέλο. Εμένα από τη πρώτη στιγμή που το πήρα (μεταχειρισμένο) πολλές φορές δε παίρνει με τη πρώτη, αλλά παίρνει κανονικά με τη δεύτερη. Το πήγα από εδώ, το πήγα από εκεί, άλλαξα και αντλία βενζίνης όπως μου είχαν πει σε ένα συνεργείο, αλλά φυσικά δεν έγινε τίποτα. Οπότε το άφησα έτσι. και εμενα το ιδιο με ειπαν το πηγα σε ηλεκτρολογο και μηχανικο και δεν βρηκαν τιποτα. οποτε και εγω ετσι θα το αφησω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Καλημέρα, Καλό είναι όταν γυρνάς το κελιδί, να το αφήνεις να κάνει το check και μετά να βάζεις μπροστά. Επίσης την ώρα που θα βάλεις μπροστά καλό είναι να πατάς και τον συμπλέκτη παράλληλα μέχρι να πάρει. Στο polo 9n 2002 75hp που έχω όταν καμμια φορά σβήσει σε κανα φανάρι και πάω να βάλω μπροστά του σκοτωμού, δλδ να γυρίσω το κλειδί κατευθείαν και να μιζάρω δεν παίρνει με τίποτα, σα να μπουκώνει ενα πραγμα. Επίσης όταν γυρνάω το κλειδί στην πρώτη σκάλα, μέχρι να σβήσουν οι πρώτες λυχνίες, ακούγετε και ένα μοτέρ για 2 με 3 δευτερόλεπτα, δεν ξέρω εαν είναι η αντλία, επομένως για δοκίμασέ το έτσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Παρόμοιο πρόβλημα σε megane που έχω (δεν έπαιρνε αν το σβηνα και ήθελα να ξαναβάλω αμεσως μπροστά) αποδείχθηκε οτι ήταν αισθητήρας άνω νεκρού σημείου. Μόλις αλλάχτηκε δεν το ξανάκανε ποτέ, παίρνει πάντα με την πρώτη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zografos89 Posted August 18, 2011 Author Report Share Posted August 18, 2011 Τελικά και μετά από πολύ ψάξιμο, 7 ώρες το παίδευε!!! Θέλει ένα ανταλακτικό που δίνει σήμα στο εγκέφαλο να ανοίξει κάτι. αυτό κατάλαβα αυτό σας λέω,είναι μέσα στην εγγύηση οπότε δεν με πολυ νοιάζει τι είναι αντε να γίνει να παει στο καλο και αυτό!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...