xxananiasxx Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Θελω να αλαξω την εισαγωγη αερα στο Golf tsi 140ps το προβλημα μου ειναι οτι εχω διαβασει για εισαγωγη (φιλτρο) βαρελακι και σκουπα .. αλλα δεν εχω καταλαβει τι διαφορα εχουν ??? και τι θα ηταν καλυτερο για το αμαξι μου!! HELP ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxananiasxx Posted August 4, 2011 Author Report Share Posted August 4, 2011 μπενει βαρελακι η σκουπα σε tsi ??????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 μπενει βαρελακι η σκουπα σε tsi ??????? Έχει ωραία βαρελάκια της ITG και APR. Έτσι όπως μπαίνουν χωροταξικά προς το μπροστινό μέρος της μετώπης, νομίζω συναντιώνται στο σημείο της μάσκας εσωτερικά που έχει το μανήσιο "ψευτοσκουπάκι"! Είναι πολύ όμορφα πάντως και μοιάζουν σαν εργοστασιακά! Τώρα για κλασική σκούπα δεν ξέρω! Κάμποσοι πάντως εδώ μέσα (εγώ δεν έχω V.A.G)έχουν βάλει εισαγωγές και θα σου πούν. Πάντως επειδή έχω Astra H και η χωροταξία του σto μηχανοστάσιο για aftermarket εισαγωγές είναι χάλια και ούτε βγάζουν bolt on συστήματα γι' αυτό, τα ζηλεύω τα Golf! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 γιατι δε ρωτας εκει http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32776&st=1020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 MHN βαζετε εισαγωγες που να περνουν αερα απο την μετωπη!!! εγω εχω της forge και τελικα εβγαλα την μπροστινη σκουπα κ εβαλα σωληνα και τον "πεταξα" κατω στο προβολακι.. το αμαξι στα πολλα 150+ στεγωνε γιατι επερνε παρα πολυ αερα που δεν τον χρειαζοταν με αποτελεσμα στα πολλα kmh και στις πολλες rpm να κανει κοψιματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 ρε κακλιε δεν ειναι καλη η εισαγωγη σου λεμε!πουλα την! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 (edited) MHN βαζετε εισαγωγες που να περνουν αερα απο την μετωπη!!! εγω εχω της forge και τελικα εβγαλα την μπροστινη σκουπα κ εβαλα σωληνα και τον "πεταξα" κατω στο προβολακι.. το αμαξι στα πολλα 150+ στεγωνε γιατι επερνε παρα πολυ αερα που δεν τον χρειαζοταν με αποτελεσμα στα πολλα kmh και στις πολλες rpm να κανει κοψιματα... Oι υπόλοιποι τί λενε γι' αυτό;;; Κάποιος στο topic για <<φίλτρο στον 1.2 Tsi>>, επειδή ενδιαφέρομαι κι εγώ για εισαγωγή στο Fabia Tsi, μου είπε ότι αυτά τα μοτέρ δεν έχουν MAF, οπότε δεν στεγνώνει η καύση και αν βάλεις χοάνη, ανεξάρτητα αν παίρνει ζεστό αέρα και μάλιστα << θα κάνει μικροδιόρθωση>>. Τελικά τί ισχύει; αυτό που λέει ο φίλος εδώ ή κάτι άλλο;; Μήπως άλλο η θερμοκρασία αέρα κι άλλο η διαχείρηση πολλού αέρα από το φαινόμενο <<Ram-air>>(σκούπας);;; Η ITG π.χ που το βαρελάκι το "ρίχνει" μπροστά στη μετώπη δεν έλαβε υπόψη μια τέτοια συνέπεια (στέγνωμα);;; Πάντως ξέρω και Golf V 140Tsi βελτιωμένο, που ο ιδικτήτης του έχει κάνει τη μοντίφα με χοάνη και σωλήνα χαμηλά στο προβολάκι κι έχει βγάλει πάνω από 220ΗΡ...(Με Ε-Τuners). Edited August 5, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Oι υπόλοιποι τί λενε γι' αυτό;;; Κάποιος στο topic για <<φίλτρο στον 1.2 Tsi>>, επειδή ενδιαφέρομαι κι εγώ για εισαγωγή στο Fabia Tsi, μου είπε ότι αυτά τα μοτέρ δεν έχουν MAF, οπότε δεν στεγνώνει η καύση και αν βάλεις χοάνη, ανεξάρτητα αν παίρνει ζεστό αέρα και μάλιστα << θα κάνει μικροδιόρθωση>>. Τελικά τί ισχύει; αυτό που λέει ο φίλος εδώ ή κάτι άλλο;; Μήπως άλλο η θερμοκρασία αέρα κι άλλο η διαχείρηση πολλού αέρα από το φαινόμενο <<Ram-air>>(σκούπας);;; Η ITG π.χ που το βαρελάκι το "ρίχνει" μπροστά στη μετώπη δεν έλαβε υπόψη μια τέτοια συνέπεια (στέγνωμα);;; Πάντως ξέρω και Golf V 140Tsi βελτιωμένο, που ο ιδικτήτης του έχει κάνει τη μοντίφα με χοάνη και σωλήνα χαμηλά στο προβολάκι κι έχει βγάλει πάνω από 220ΗΡ...(Με Ε-Τuners). της itg το βαρελακι ειναι πιο μικρο απο της forge... ισως εκανα εγω λαθος με την forge γιατι πηρα για scirocco ενω του golf την εβγαζε με σωληνα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Δίνει ένα βαρελάκι jr η cargate στα 180€. Πολύ καλή τιμή, ξέρει κανείς τι παίζει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 kaklios design Rodos τι εννοείς?? Λες για αυτό και εμένα να κάνει τα κοψίματα?? Δες εδώ πριν λίγο έφτιαξα ένα topic με πρόβλημα. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=47601 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Μπα δεν νομίζω εγώ μιλάω για κοψιματα κοντά στον κοφτη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrosmp Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 γεια σε ολους για φιτροχοανη μαρκα pilot για golf 6 τι αποψη εχετε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 (edited) γεια σε ολους για φιτροχοανη μαρκα pilot για golf 6 τι αποψη εχετε Προσωπικά εγώ δεν την ξέρω. Συγνώμη και όλας αλλά χάθηκαν οι επώνυμες (K&Ν , Pipercross κλτ.) και θες να βάλεις Pilot ? Edited August 27, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrosmp Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 εννοειτε φιλε μου και σε ευχαρηστω πολυ που απαντησες.και εγω ετσι ειπα.απλα δν εχω αποφασισει πως ακομα να κανω τν εισαγωγη μου ακομα και αν κρατησω το φιλτροκουτι πανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...