Jump to content
PanosTDi

Honda Civic

Recommended Posts

Hello παίδες ένα φιλαράκι μου βρήκε και είναι έτοιμος να αγοράσει ένα Civic VTEC του 95, 125 άλογα νομίζω και είπα να ρωτίσω αν αξίζει γιατί το θέλει για να "παίζει" μαζί του και μέχρι τι φτιάξιμο τραβάει; :laugh: :laugh:

Ευχαριστώ :clapping::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Nα μαζέψει λίγο παραπάνω χρήματα και να πάρει το vti με τα 160. Πολύ πιο δυνατό και πολύ καλύτερη βάση για φτιάξιμο ("όσο" θέλει). Αυτό ναι, αξίζει και με το παραπάνω. :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Nα μαζέψει λίγο παραπάνω χρήματα και να πάρει το vti με τα 160. Πολύ πιο δυνατό και πολύ καλύτερη βάση για φτιάξιμο ("όσο" θέλει). Αυτό ναι, αξίζει και με το παραπάνω. :clapping:

Το VTi το βρήκαμε στα 2.500 ευρώ του 97 μοντέλο. Αξίζει λες ε;

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη αλλα το θεμα σου ειναι σε λαθος section!εδω παρουσιαζουμε βελτιωμενα αυτοκινητα....

Link to comment
Share on other sites

Hello παίδες ένα φιλαράκι μου βρήκε και είναι έτοιμος να αγοράσει ένα Civic VTEC του 95, 125 άλογα νομίζω και είπα να ρωτίσω αν αξίζει γιατί το θέλει για να "παίζει" μαζί του και μέχρι τι φτιάξιμο τραβάει; :camp::whistling:

Ευχαριστώ :thumbsu::whistle:

Θα συμφωνησω με τον Grouper αν θελει ατμοσφαιρικη δυναμη.. Ομως παιρνει κι αυτο πολυ φτιαξιμο... Περιττο να σου πω οτι ειναι το πλεον περιζητητο μοτερ των "Hondαιων" για τουρμπισμα, αφου με μολις 0,5 bar φτανει τα 200 αλογα λογω της μικρης τους συμπιεσης και των ισχυρων του μεταλλων... :whistling:

υγ. Ξερεις κωδικο μοτερ; Φυσικα ειναι D series, αλλα προτιμοτερο να ειναι dohc vtec κι οχι sohc..

Εχεις δικιο, trelaras582!

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Το VTi το βρήκαμε στα 2.500 ευρώ του 97 μοντέλο. Αξίζει λες ε;

Ελλάδα ή Βουλγαρία (είδα το lοcation σου) ??? Ελληνικό vti του 97' κανονικά κάνει τουλάχιστον τα υπερδιπλάσια. Τώρα αν κάνουν τόσο τα vti στην βουλγαρία , βλέπω να ανεβαίνω σύντομα πάνω :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη αλλα το θεμα σου ειναι σε λαθος section!εδω παρουσιαζουμε βελτιωμενα αυτοκινητα....

Sorry είμαι νέος και ακόμα τώρα μαθαίνω! Δηλαδή που πήγε τώρα;;;; ΟΕΟ!; :whistling: :whistling:

Ευχαριστώ :camp:

Θα συμφωνησω με τον Grouper αν θελει ατμοσφαιρικη δυναμη.. Ομως παιρνει κι αυτο πολυ φτιαξιμο... Περιττο να σου πω οτι ειναι το πλεον περιζητητο μοτερ των "Hondαιων" για τουρμπισμα, αφου με μολις 0,5 bar φτανει τα 200 αλογα λογω της μικρης τους συμπιεσης και των ισχυρων του μεταλλων... :whistling:

υγ. Ξερεις κωδικο μοτερ; Φυσικα ειναι D series, αλλα προτιμοτερο να ειναι dohc vtec κι οχι sohc..

Εχεις δικιο, trelaras582!

Μόλις το θα το δούμε από κοντά θα έχεις νέα μου :thumbsu: Προτιμούμε δηλαδή dohc vtec από sohc.... Ευχαριστώ :whistle:

Ελλάδα ή Βουλγαρία (είδα το lοcation σου) ??? Ελληνικό vti του 97' κανονικά κάνει τουλάχιστον τα υπερδιπλάσια. Τώρα αν κάνουν τόσο τα vti στην βουλγαρία , βλέπω να ανεβαίνω σύντομα πάνω :whistling:

Είμαι από Κατερίνη αλλά τα τελευταία 4 χρόνια ζω Βουλγαρία και οι τιμές στα αμάξια ειδικά από τέτοιες χρονολογίες είναι σε πολύ καλές τιμές. Αν θες κάτι κάνε πμ να σε βοηθήσω.

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Σ'ευχαριστώ πολύ. Το επόμενο μου θα είναι θα είναι έτσι κι αλλιώς κάτι από EG μέχρι ΕP3, οπότε μου 'βαλες τρελή ιδέα. Όταν θα είμαι έτοιμος θα σου πω, δεν χανόμαστε :frantics:

Link to comment
Share on other sites

ψάξτε για κινητήρα B16A1 ή B16A2, το πρώτο είναι vtec με 150 και το δεύτερο είναι το επόμενο και πιο σύγχρονο vti με 160. Προσόχη σε αυτά τα αυτοκίνητα γιατί το μεγάλο λάθος που κάνουν πολλοί είναι να τα χαμηλώσουν με αποτέλεσμα να μειώνεται η ήδη πολύ μικρή διαδρομή της ανάρτησης.

Link to comment
Share on other sites

ψάξτε για κινητήρα B16A1 ή B16A2, το πρώτο είναι vtec με 150 και το δεύτερο είναι το επόμενο και πιο σύγχρονο vti με 160. Προσόχη σε αυτά τα αυτοκίνητα γιατί το μεγάλο λάθος που κάνουν πολλοί είναι να τα χαμηλώσουν με αποτέλεσμα να μειώνεται η ήδη πολύ μικρή διαδρομή της ανάρτησης.

:sorcerer:Κι εγώ συμφωνώ! ΜΟΝΟ ΤΟ Vti 160 αξίζει να αποκτήσεις που με σχετικά λίγα θα προσεγγίσεις τα 180-190ΗΡ. Το (τότε) Civic "Εsi" με το μονό εκκεντροφόρο, στο μόνο που υπερτερούσε από τα άλλα ανταγωνιστικά σπορτίφ 1.600άρια ήταν τα άλογα!(ως φτηνή εναλλακτική του Vti, που είχε θυμάμαι εν έτει 1992 8.500.000δρχ!!!! :blush: Aγόραζες τότε με τα λεφτά αυτά ελαφρομεταχειρισμένο BMW 318i.Θα μου πεις είχε μόνο 113ΗΡ και 8V. Όμως "πούλαγες" τρελή μούρη! Τότε δεν πολυμέτραγαν τα άλογα στον απλό άσχετο κόσμο). Αλλά η ροπή του Civic αυτού ήταν μόλις 14,4Kg.m, όταν το "ανταγωνιστικό" τότε Corolla H/B si που υστερούσε βέβαια κατά -10ΗΡ με τον "4Α-EFE" είχε 14,8!. Το Vti είχε όμως 15,6Κg.m, τιμή αξιοπρεπής ακόμα και σήμερα. Τα ξέρω γιατί τότε προτιμήσαμε την Corolla που βέβαια ήταν 1.000.000δρχ φθηνότερη! (γύρω στα 6,5εκ έκανε το Civic Esi)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Είχα vti με τα 150 ps έβαλα τον b16b με τα 185 ps απο 1600cc το κοκκινοκάπακο. Φοβερά αμάξια και μοτέρ άθραυστα. Μετάνιωσα που το πούλησα. Μόνο λάδια αλλαγή και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για ΠΑΝΤΑ

Edited by GiorgioPap - GTI
Link to comment
Share on other sites

Είχα vti με τα 150 ps έβαλα τον b16b με τα 185 ps απο 1600cc το κοκκινοκάπακο. Φοβερά αμάξια και μοτέρ άθραυστα. Μετάνιωσα που το πούλησα. Μόνο λάδια αλλαγή και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για ΠΑΝΤΑ

Συμφωνω!!

Καθαρα ιαπωνικο μοτερ... Δυσευρετο, καθως επισης ακομη και τωρα τσιμπημενο στις τιμες των μεταχειρισμενων... Με λιγα λογια, οταν εχεις τετοιο διαμαντι ειναι λαθος να το πουλησεις! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Είχα vti με τα 150 ps έβαλα τον b16b με τα 185 ps απο 1600cc το κοκκινοκάπακο. Φοβερά αμάξια και μοτέρ άθραυστα. Μετάνιωσα που το πούλησα. Μόνο λάδια αλλαγή και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για ΠΑΝΤΑ

Και με τίποτα "καλούδια" από Hondata, πήγαινε 220-230ΗΡ με εκρηκτικότητα κανονικού αγωνιστικού! Όμως κάποιοι που το έκαναν τους "έσπαγαν" γιατί "χτύπαγε" 9.500άρες και δεν άντεχαν βαλβίδες/μπιέλες. Ήθελε μετά σφυρήλατες μπιέλες "pauter" (και φυσικά πιστονάκια ενισχυμένου κράματος). Το κόστος φυσικά ασύμφορο αλλά και με τα 185 δεν μπορούσες να σταθείς σε 2λιτρα φτιαγμένα turbo. Αλλά με το Hondata μετά... :whistling::startle::growl::zoro::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και με τίποτα "καλούδια" από Hondata, πήγαινε 220-230ΗΡ με εκρηκτικότητα κανονικού αγωνιστικού! Όμως κάποιοι που το έκαναν τους "έσπαγαν" γιατί "χτύπαγε" 9.500άρες και δεν άντεχαν βαλβίδες/μπιέλες. Ήθελε μετά σφυρήλατες μπιέλες "pauter" (και φυσικά πιστονάκια ενισχυμένου κράματος). Το κόστος φυσικά ασύμφορο αλλά και με τα 185 δεν μπορούσες να σταθείς σε 2λιτρα φτιαγμένα turbo. Αλλά με το Hondata μετά... :startle::sword::growl::zoro::drool:

Δεν αγοράζει κανένα καλύτερο αμάξι στην τελική; Θέλει πάρα πολλά λεφτά για βελτίωση. Ασύμφωρο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.