drimjim Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 (edited) χαιρετω τους απανταχου jettaκιδες...μια ερωτησουλα-απορια εχω...ακουω οτι η vw λογο διαφορετικης φορολογιας στην Γερμανια(βαση ιπποδυναμης και οχι κυβικων)τα 140 δεν ειναι αληθινα αλλα παραπανω...!ισχυει αυτο η ειναι μουσια???εχει κανει κανεις δυναμομετρηση?το ιδιο εχω ακουσει και για τα 122 οτι ειναι 138..? Edited August 5, 2011 by drimi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 χαιρετω τους απανταχου jettaκιδες...μια ερωτησουλα-απορια εχω...ακουω οτι η vw λογο διαφορετικης φορολογιας στην Γερμανια(βαση ιπποδυναμης και οχι κυβικων)τα 140 δεν ειναι αληθινα αλλα παραπανω...!ισχυει αυτο η ειναι μουσια???εχει κανει κανεις δυναμομετρηση?το ιδιο εχω ακουσει και για τα 122 οτι ειναι 138..? Είναι παραπάνω από 140 (όχι και πολύ) Στη Γερμανία με κυβικά φορολογούν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 χαιρετω τους απανταχου jettaκιδες...μια ερωτησουλα-απορια εχω...ακουω οτι η vw λογο διαφορετικης φορολογιας στην Γερμανια(βαση ιπποδυναμης και οχι κυβικων)τα 140 δεν ειναι αληθινα αλλα παραπανω...!ισχυει αυτο η ειναι μουσια???εχει κανει κανεις δυναμομετρηση?το ιδιο εχω ακουσει και για τα 122 οτι ειναι 138..? Γύρω στα 152-155ΗΡ έχει τ' αμάξι σου φίλε μου αλλά τώρα που έχουν όλοι "πλακωθεί" στα προγράμματα και τα έχουν φτάσει στα 220-235ΗΡ (με έστω το νέο 160άρι μοτέρ), δεν έχει πια και τόση σημασία το πόσα αληθινά βγάζει μανήσιο το 140άρι... Σίγουρα πάντως από ατμοσφαιρικά παραπλήσιας ισχύος είσαι σχετικά "μπροστά"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drimjim Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 Γύρω στα 152-155ΗΡ έχει τ' αμάξι σου φίλε μου αλλά τώρα που έχουν όλοι "πλακωθεί" στα προγράμματα και τα έχουν φτάσει στα 220-235ΗΡ (με έστω το νέο 160άρι μοτέρ), δεν έχει πια και τόση σημασία το πόσα αληθινά βγάζει μανήσιο το 140άρι... Σίγουρα πάντως από ατμοσφαιρικά παραπλήσιας ισχύος είσαι σχετικά "μπροστά"... ΟΚ ΦΙΛΕ...ΟΠΟΤΕ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΓΙΑ 170 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 (edited) ΟΚ ΦΙΛΕ...ΟΠΟΤΕ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΓΙΑ 170 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ε??? Όχι βέβαια! Αν σε ικανοποιεί τ' αμάξι σου είναι μια χαρά! Η βελτίωση δεν είναι αυτοσκοπός . Απλά το λέω γιατί ο κινητήρας σου παράγεται αρκετά χρόνια είναι εγνωσμένων (πολύ ικανοποιητικών) δυνατοτήτων και το γεγονός ότι στην πραγματικότητα αποδίδει 12-15+ΗΡ, δε σημαίνει πια κάτι το συγκλονιστικό ακόμα και για σένα που το μαθαίνεις! Επίσης επειδή σχεδόν όλοι που τον "φορούν" σε Golf/Jetta το γωρίζουν από παλιότερες δοκιμές, δε νομίζω να καθήσει κάποιος με μανήσιο Jetta Tsi 140 να το "ψάξει" πια σε δυναμομέτρηση, 5 χρόνια μετά την εμφάνιση του Τsi twincharged. Παρόλα αυτά μπορείς να το δεις και μόνος σου επισκεπτόμενος ένα έγκυρο δυναμόμετρο (π.χ κάποιο Maha ή το Dynamics του Μαραβέλια στον Βοτανικό αλλά και σε επαρχία που υπάρχουν κάποια πολύ καλά). Το κόστος αν συγκριθεί με την εύλογη περιέργειά σου είναι σχετικά χαμηλό, εκτός αν πείθεσαι με αυτά που σου γράφουν για την μεγαλύτερη πραγματική ισχύ του αυτοκινήτου σου. Όπως καταλαβαίνεις η αναβάθμιση (όχι πια "τσιπάρισμα" ) είναι άλλο θέμα και ασφαλώς προσωπική σου επιλογή και δε θα ήταν σωστό να σε προτρέψουμε με βάση το τίτλο θέματος που άνοιξες (άλλο ρώτησες)! Φιλικά πάντα! Edited August 6, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drimjim Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 Όχι βέβαια! Αν σε ικανοποιεί τ' αμάξι σου είναι μια χαρά! Η βελτίωση δεν είναι αυτοσκοπός . Απλά το λέω γιατί ο κινητήρας σου παράγεται αρκετά χρόνια είναι εγνωσμένων (πολύ ικανοποιητικών) δυνατοτήτων και το γεγονός ότι στην πραγματικότητα αποδίδει 12-15+ΗΡ, δε σημαίνει πια κάτι το συγκλονιστικό ακόμα και για σένα που το μαθαίνεις! Επίσης επειδή σχεδόν όλοι που τον "φορούν" σε Golf/Jetta το γωρίζουν από παλιότερες δοκιμές, δε νομίζω να καθήσει κάποιος με μανήσιο Jetta Tsi 140 να το "ψάξει" πια σε δυναμομέτρηση, 5 χρόνια μετά την εμφάνιση του Τsi twincharged. Παρόλα αυτά μπορείς να το δεις και μόνος σου επισκεπτόμενος ένα έγκυρο δυναμόμετρο (π.χ κάποιο Maha ή το Dynamics του Μαραβέλια στον Βοτανικό αλλά και σε επαρχία που υπάρχουν κάποια πολύ καλά). Το κόστος αν συγκριθεί με την εύλογη περιέργειά σου είναι σχετικά χαμηλό, εκτός αν πείθεσαι με αυτά που σου γράφουν για την μεγαλύτερη πραγματική ισχύ του αυτοκινήτου σου. Όπως καταλαβαίνεις η αναβάθμιση (όχι πια "τσιπάρισμα" ) είναι άλλο θέμα και ασφαλώς προσωπική σου επιλογή και δε θα ήταν σωστό να σε προτρέψουμε με βάση το τίτλο θέματος που άνοιξες (άλλο ρώτησες)! Φιλικά πάντα! Ναι ναι με καλυψες πληρως αδερφε...ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με τα 140 αλογακια(152-155) που εχω αλλα ηθελα οντως να δω αν αυτα που ακουγονται ισχυουν απο ατομα που πιθανον το εψαξαν εμπρακτος...ολα δημιουργηθηκαν απο ενα κολλητο που πηρε το sκoda octavia με τα 122 αλογα και μου ειπε οτι ειναι 134-136...οποτε μανουριαστικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Κρατα το αμαξι μεχρι να το συνηθισεις-βαρεθεις στα αλογα του.Θα δεις οτι ειναι πολυ καλο.Μετα,μπορεις ανετα και χωρις ιδιαιτερο ρισκο να βαλεις ενα προγραμμα και να το χαρεις ακομα περισσοτερο. Αν το εχεις απορια ποσο ειναι συγκεκριμενα το δικο σου,γιατι ποτε δεν θα δεις ακριβως τα ιδια αλογα σε ιδια αυτοκινητα,μπορεις να του κανεις μια δυναμομετρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drimjim Posted August 11, 2011 Author Report Share Posted August 11, 2011 Κρατα το αμαξι μεχρι να το συνηθισεις-βαρεθεις στα αλογα του.Θα δεις οτι ειναι πολυ καλο.Μετα,μπορεις ανετα και χωρις ιδιαιτερο ρισκο να βαλεις ενα προγραμμα και να το χαρεις ακομα περισσοτερο. Αν το εχεις απορια ποσο ειναι συγκεκριμενα το δικο σου,γιατι ποτε δεν θα δεις ακριβως τα ιδια αλογα σε ιδια αυτοκινητα,μπορεις να του κανεις μια δυναμομετρηση. αδερφε καπως ετσι το σκεφτομαι...δεν εχω παραπονο μια χαρα παει ειδηκα οταν πηγαινω καλαματα(με τον καινουργιο δρομο)το παω οσο παει και το χαιρομαι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEOZN8 Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 (edited) Εχετε να προτεινεται κανα καλο δυναμομετρο να παω το τουτου μου?? Καποιο που να ξερεται οτι ειναι καλο!!! Edited November 22, 2011 by GEOZN8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Connor Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 (edited) Καλημέρα, Έχω κι εγώ ένα Jetta GT του 2009 αλλά επειδή το πήρα μεταχειρισμένο από αντιπροσωπεία και έχω δει κάνα δυο λεπτομέρειες που με φοβίζουν οτι μπορεί να μην είναι το GT ή να μην ήταν πάντοτε το GT θέλω να το δυναμομετρήσω. Αν τύχει και βρεις δυναμόμετρο πές μας, το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Επίσης μου έχουν πει οτι μπορείς να βάλεις τον σειριακό αριθμό του στην ιστοσελίδα της VW και να σου βγάλει λεπτομέρειες, ισχύει κάτι τέτοιο, ξέρει κανείς? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Τελικά με μία απλή αναζήτηση στο Google βρίσκεις πολλά εντός Αττικής... α) http://www.dynodrome.gr/contact.php β) http://www.maikon.gr/contact.php?id=46 γ) http://www.chiptroni...s/contact1.html δ) http://www.cargate.gr/contact.html (€70) Eγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited November 29, 2011 by Connor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Αν τυχει να το δυναμομετρησεις,δεν υπαρχει λογος να αναφερεις οτι θες να δεις ποια εκδοση ειναι.Απλα ζητα μια δυναμομετρηση,και προτιμησε δυναμομετρο που μετραει στροφαλο,μιας και για τροχους μπορει να σε μπερδεψει το νουμερο. Επισης,πηγαινονας σε μια αντιπροσωπεια και δινοντας αριθμο κινητηρα,νομιζω μπορουν να δουν τα στοιχεια του αυτοκινητου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Connor Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Καλημέρα και ευχαριστώ για τις χρήσιμες συμβουλές... προτίμησα να στείλω κατευθείαν e-mail στην μαμα VW. Αν δεν μου απαντήσουν, που το θεωρώ απίθανο, θα πάω σε κάποια αντιπροσωπεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 (edited) Καλημέρα, Έχω κι εγώ ένα Jetta GT του 2009 αλλά επειδή το πήρα μεταχειρισμένο από αντιπροσωπεία και έχω δει κάνα δυο λεπτομέρειες που με φοβίζουν οτι μπορεί να μην είναι το GT ή να μην ήταν πάντοτε το GT θέλω να το δυναμομετρήσω. Αν τύχει και βρεις δυναμόμετρο πές μας, το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Επίσης μου έχουν πει οτι μπορείς να βάλεις τον σειριακό αριθμό του στην ιστοσελίδα της VW και να σου βγάλει λεπτομέρειες, ισχύει κάτι τέτοιο, ξέρει κανείς? Tι γράμματα κινητήρα έχεις,άν είναι BLG=170hp BMY=140hp,επίσης διάμετρος δισκόπλακας εμπρός και πίσω μεγαλύτερες το 170hp. κτλ Edited December 5, 2011 by ski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Connor Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την πληροφορία, αλλά επειδή είμαι λίγο άπειρος, που το βλέπω αυτό το νούμερο κινητήρα? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anas@S Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Στην αδεια κυκλοφοριας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Connor Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Αν τυχει να το δυναμομετρησεις,δεν υπαρχει λογος να αναφερεις οτι θες να δεις ποια εκδοση ειναι.Απλα ζητα μια δυναμομετρηση,και προτιμησε δυναμομετρο που μετραει στροφαλο,μιας και για τροχους μπορει να σε μπερδεψει το νουμερο. Επισης,πηγαινονας σε μια αντιπροσωπεια και δινοντας αριθμο κινητηρα,νομιζω μπορουν να δουν τα στοιχεια του αυτοκινητου. Μίλησα και με την Kosmocar και μου το επιβεβαίωσαν οτι είναι με τα 170 και επίσης έμαθα οτι υπάρχει συγκεκριμένος φάκελος στο Υπ Μεταφορών που λέει λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, αλλά ψήνομαι να το δυναμομετρήσω. Ο δεύτερος κατά σειρά στην λίστα μου θέλει €40, ε δεν είναι και τόσα πολλά απλά θα διευκρινήσω αν μετράει τροχό ή στρόφαλο. Στην αδεια κυκλοφοριας "Don't I feel like an idiot" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Αν η αδεια σου λεει καποιον απο τους κινητηρες που αναφερθηκαν παραπανω,νομιζω εισαι ΟΚ. Αν παλι θελεις να το μετρησεις,προτιμησε καποιον που μετραει στροφαλο,γιατι με τροχο μπορει να μπερδευτεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Connor Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Η άδεια λέει BLG αλλά όπως ανέφερα μπορεί και να το μετρήσω. Ευχαριστώ πολύ όλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Ναι δεν χανεις τιποτα να το μετρησεις (μονο τα €40 ) ωστε να εχεις και μια εικονα σχετικα με τα αλογα που αποδιδει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...