Jump to content
drimjim

Δυναμομετρηση Jetta 140Hp

Recommended Posts

χαιρετω τους απανταχου jettaκιδες...μια ερωτησουλα-απορια εχω...ακουω οτι η vw λογο διαφορετικης φορολογιας στην Γερμανια(βαση ιπποδυναμης και οχι κυβικων)τα 140 δεν ειναι αληθινα αλλα παραπανω...!ισχυει αυτο η ειναι μουσια???εχει κανει κανεις δυναμομετρηση?το ιδιο εχω ακουσει και για τα 122 οτι ειναι 138..?

Edited by drimi
Link to comment
Share on other sites

χαιρετω τους απανταχου jettaκιδες...μια ερωτησουλα-απορια εχω...ακουω οτι η vw λογο διαφορετικης φορολογιας στην Γερμανια(βαση ιπποδυναμης και οχι κυβικων)τα 140 δεν ειναι αληθινα αλλα παραπανω...!ισχυει αυτο η ειναι μουσια???εχει κανει κανεις δυναμομετρηση?το ιδιο εχω ακουσει και για τα 122 οτι ειναι 138..?

Είναι παραπάνω από 140 (όχι και πολύ)

Στη Γερμανία με κυβικά φορολογούν...

Link to comment
Share on other sites

χαιρετω τους απανταχου jettaκιδες...μια ερωτησουλα-απορια εχω...ακουω οτι η vw λογο διαφορετικης φορολογιας στην Γερμανια(βαση ιπποδυναμης και οχι κυβικων)τα 140 δεν ειναι αληθινα αλλα παραπανω...!ισχυει αυτο η ειναι μουσια???εχει κανει κανεις δυναμομετρηση?το ιδιο εχω ακουσει και για τα 122 οτι ειναι 138..?

Γύρω στα 152-155ΗΡ έχει τ' αμάξι σου φίλε μου αλλά τώρα που έχουν όλοι "πλακωθεί" στα προγράμματα και τα έχουν φτάσει στα 220-235ΗΡ (με έστω το νέο 160άρι μοτέρ), δεν έχει πια και τόση σημασία το πόσα αληθινά βγάζει μανήσιο το 140άρι... Σίγουρα πάντως από ατμοσφαιρικά παραπλήσιας ισχύος είσαι σχετικά "μπροστά"...

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στα 152-155ΗΡ έχει τ' αμάξι σου φίλε μου αλλά τώρα που έχουν όλοι "πλακωθεί" στα προγράμματα και τα έχουν φτάσει στα 220-235ΗΡ (με έστω το νέο 160άρι μοτέρ), δεν έχει πια και τόση σημασία το πόσα αληθινά βγάζει μανήσιο το 140άρι... Σίγουρα πάντως από ατμοσφαιρικά παραπλήσιας ισχύος είσαι σχετικά "μπροστά"...

ΟΚ ΦΙΛΕ...ΟΠΟΤΕ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΓΙΑ 170 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ε???

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ ΦΙΛΕ...ΟΠΟΤΕ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΓΙΑ 170 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ε???

Όχι βέβαια! Αν σε ικανοποιεί τ' αμάξι σου είναι μια χαρά! Η βελτίωση δεν είναι αυτοσκοπός :bow: . Απλά το λέω γιατί ο κινητήρας σου παράγεται αρκετά χρόνια είναι εγνωσμένων (πολύ ικανοποιητικών) δυνατοτήτων και το γεγονός ότι στην πραγματικότητα αποδίδει 12-15+ΗΡ, δε σημαίνει πια κάτι το συγκλονιστικό ακόμα και για σένα που το μαθαίνεις! Επίσης επειδή σχεδόν όλοι που τον "φορούν" σε Golf/Jetta το γωρίζουν από παλιότερες δοκιμές, δε νομίζω να καθήσει κάποιος με μανήσιο Jetta Tsi 140 να το "ψάξει" πια σε δυναμομέτρηση, 5 χρόνια μετά την εμφάνιση του Τsi twincharged. Παρόλα αυτά μπορείς να το δεις και μόνος σου επισκεπτόμενος ένα έγκυρο δυναμόμετρο (π.χ κάποιο Maha ή το Dynamics του Μαραβέλια στον Βοτανικό αλλά και σε επαρχία που υπάρχουν κάποια πολύ καλά). Το κόστος αν συγκριθεί με την εύλογη περιέργειά σου είναι σχετικά χαμηλό, εκτός αν πείθεσαι με αυτά που σου γράφουν για την μεγαλύτερη πραγματική ισχύ του αυτοκινήτου σου.

Όπως καταλαβαίνεις η αναβάθμιση (όχι πια "τσιπάρισμα" :bow: ) είναι άλλο θέμα και ασφαλώς προσωπική σου επιλογή και δε θα ήταν σωστό να σε προτρέψουμε με βάση το τίτλο θέματος που άνοιξες (άλλο ρώτησες)! :bow:

Φιλικά πάντα!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια! Αν σε ικανοποιεί τ' αμάξι σου είναι μια χαρά! Η βελτίωση δεν είναι αυτοσκοπός :bow: . Απλά το λέω γιατί ο κινητήρας σου παράγεται αρκετά χρόνια είναι εγνωσμένων (πολύ ικανοποιητικών) δυνατοτήτων και το γεγονός ότι στην πραγματικότητα αποδίδει 12-15+ΗΡ, δε σημαίνει πια κάτι το συγκλονιστικό ακόμα και για σένα που το μαθαίνεις! Επίσης επειδή σχεδόν όλοι που τον "φορούν" σε Golf/Jetta το γωρίζουν από παλιότερες δοκιμές, δε νομίζω να καθήσει κάποιος με μανήσιο Jetta Tsi 140 να το "ψάξει" πια σε δυναμομέτρηση, 5 χρόνια μετά την εμφάνιση του Τsi twincharged. Παρόλα αυτά μπορείς να το δεις και μόνος σου επισκεπτόμενος ένα έγκυρο δυναμόμετρο (π.χ κάποιο Maha ή το Dynamics του Μαραβέλια στον Βοτανικό αλλά και σε επαρχία που υπάρχουν κάποια πολύ καλά). Το κόστος αν συγκριθεί με την εύλογη περιέργειά σου είναι σχετικά χαμηλό, εκτός αν πείθεσαι με αυτά που σου γράφουν για την μεγαλύτερη πραγματική ισχύ του αυτοκινήτου σου.

Όπως καταλαβαίνεις η αναβάθμιση (όχι πια "τσιπάρισμα" :bow: ) είναι άλλο θέμα και ασφαλώς προσωπική σου επιλογή και δε θα ήταν σωστό να σε προτρέψουμε με βάση το τίτλο θέματος που άνοιξες (άλλο ρώτησες)! :bow:

Φιλικά πάντα!

Ναι ναι με καλυψες πληρως αδερφε...ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με τα 140 αλογακια(152-155) που εχω αλλα ηθελα οντως να δω αν αυτα που ακουγονται ισχυουν απο ατομα που πιθανον το εψαξαν εμπρακτος...ολα δημιουργηθηκαν απο ενα κολλητο που πηρε το sκoda octavia με τα 122 αλογα και μου ειπε οτι ειναι 134-136...οποτε μανουριαστικα...

Link to comment
Share on other sites

Κρατα το αμαξι μεχρι να το συνηθισεις-βαρεθεις στα αλογα του.Θα δεις οτι ειναι πολυ καλο.Μετα,μπορεις ανετα και χωρις ιδιαιτερο ρισκο να βαλεις ενα προγραμμα και να το χαρεις ακομα περισσοτερο.

Αν το εχεις απορια ποσο ειναι συγκεκριμενα το δικο σου,γιατι ποτε δεν θα δεις ακριβως τα ιδια αλογα σε ιδια αυτοκινητα,μπορεις να του κανεις μια δυναμομετρηση.

Link to comment
Share on other sites

Κρατα το αμαξι μεχρι να το συνηθισεις-βαρεθεις στα αλογα του.Θα δεις οτι ειναι πολυ καλο.Μετα,μπορεις ανετα και χωρις ιδιαιτερο ρισκο να βαλεις ενα προγραμμα και να το χαρεις ακομα περισσοτερο.

Αν το εχεις απορια ποσο ειναι συγκεκριμενα το δικο σου,γιατι ποτε δεν θα δεις ακριβως τα ιδια αλογα σε ιδια αυτοκινητα,μπορεις να του κανεις μια δυναμομετρηση.

αδερφε καπως ετσι το σκεφτομαι...δεν εχω παραπονο μια χαρα παει ειδηκα οταν πηγαινω καλαματα(με τον καινουργιο δρομο)το παω οσο παει και το χαιρομαι!!

Link to comment
Share on other sites

Εχετε να προτεινεται κανα καλο δυναμομετρο να παω το τουτου μου??

Καποιο που να ξερεται οτι ειναι καλο!!!

Edited by GEOZN8
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Έχω κι εγώ ένα Jetta GT του 2009 αλλά επειδή το πήρα μεταχειρισμένο από αντιπροσωπεία και έχω δει κάνα δυο λεπτομέρειες που με φοβίζουν οτι μπορεί να μην είναι το GT ή να μην ήταν πάντοτε το GT θέλω να το δυναμομετρήσω. Αν τύχει και βρεις δυναμόμετρο πές μας, το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Επίσης μου έχουν πει οτι μπορείς να βάλεις τον σειριακό αριθμό του στην ιστοσελίδα της VW και να σου βγάλει λεπτομέρειες, ισχύει κάτι τέτοιο, ξέρει κανείς?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τελικά με μία απλή αναζήτηση στο Google βρίσκεις πολλά εντός Αττικής...

α) http://www.dynodrome.gr/contact.php

β) http://www.maikon.gr/contact.php?id=46

γ) http://www.chiptroni...s/contact1.html

δ) http://www.cargate.gr/contact.html (€70)

Eγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by Connor
Link to comment
Share on other sites

Αν τυχει να το δυναμομετρησεις,δεν υπαρχει λογος να αναφερεις οτι θες να δεις ποια εκδοση ειναι.Απλα ζητα μια δυναμομετρηση,και προτιμησε δυναμομετρο που μετραει στροφαλο,μιας και για τροχους μπορει να σε μπερδεψει το νουμερο.

Επισης,πηγαινονας σε μια αντιπροσωπεια και δινοντας αριθμο κινητηρα,νομιζω μπορουν να δουν τα στοιχεια του αυτοκινητου.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και ευχαριστώ για τις χρήσιμες συμβουλές... προτίμησα να στείλω κατευθείαν e-mail στην μαμα VW. Αν δεν μου απαντήσουν, που το θεωρώ απίθανο, θα πάω σε κάποια αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Έχω κι εγώ ένα Jetta GT του 2009 αλλά επειδή το πήρα μεταχειρισμένο από αντιπροσωπεία και έχω δει κάνα δυο λεπτομέρειες που με φοβίζουν οτι μπορεί να μην είναι το GT ή να μην ήταν πάντοτε το GT θέλω να το δυναμομετρήσω. Αν τύχει και βρεις δυναμόμετρο πές μας, το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Επίσης μου έχουν πει οτι μπορείς να βάλεις τον σειριακό αριθμό του στην ιστοσελίδα της VW και να σου βγάλει λεπτομέρειες, ισχύει κάτι τέτοιο, ξέρει κανείς?

Tι γράμματα κινητήρα έχεις,άν είναι BLG=170hp BMY=140hp,επίσης διάμετρος δισκόπλακας εμπρός και πίσω μεγαλύτερες το 170hp. κτλ Edited by ski
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την πληροφορία,

αλλά επειδή είμαι λίγο άπειρος, που το βλέπω αυτό το νούμερο κινητήρα?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αν τυχει να το δυναμομετρησεις,δεν υπαρχει λογος να αναφερεις οτι θες να δεις ποια εκδοση ειναι.Απλα ζητα μια δυναμομετρηση,και προτιμησε δυναμομετρο που μετραει στροφαλο,μιας και για τροχους μπορει να σε μπερδεψει το νουμερο.

Επισης,πηγαινονας σε μια αντιπροσωπεια και δινοντας αριθμο κινητηρα,νομιζω μπορουν να δουν τα στοιχεια του αυτοκινητου.

Μίλησα και με την Kosmocar και μου το επιβεβαίωσαν οτι είναι με τα 170 και επίσης έμαθα οτι υπάρχει συγκεκριμένος φάκελος στο Υπ Μεταφορών που λέει λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, αλλά ψήνομαι να το δυναμομετρήσω. Ο δεύτερος κατά σειρά στην λίστα μου θέλει €40, ε δεν είναι και τόσα πολλά απλά θα διευκρινήσω αν μετράει τροχό ή στρόφαλο.

Στην αδεια κυκλοφοριας :)

"Don't I feel like an idiot"

Link to comment
Share on other sites

Αν η αδεια σου λεει καποιον απο τους κινητηρες που αναφερθηκαν παραπανω,νομιζω εισαι ΟΚ.

Αν παλι θελεις να το μετρησεις,προτιμησε καποιον που μετραει στροφαλο,γιατι με τροχο μπορει να μπερδευτεις.

Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν χανεις τιποτα να το μετρησεις (μονο τα €40 :laugh: ) ωστε να εχεις και μια εικονα σχετικα με τα αλογα που αποδιδει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.