Jump to content
dinos_6n2

Προβλημα Μπαταριασ - Εκκινησησ - Αc

Recommended Posts

Γεια σας φιλοι,

Αν εχει κανείς καμιά ιδέα ας γράψει μια απάντηση για το θέμα που θα περιγράψω , με όση συντομία μπορώ:

1. Πρόσφατα συμπληρώθηκε φρέον στο ΑC και είχα μια καλύτερη απόδοση άμεσα.

2. Την επόμενη μέρα μένω από μπαταρία (Βοsch Silver 62AH - 480 A EN) ηλικία 4,5 ετών - δεν μπορούσε να δώσει εκκίνηση

αλλά τα άλλα λειτουργούσαν κανονικά (γυαλοκαθαριστήρες - φώτα κλπ).

3. Ο φίλος και τεχνικός μου λέει θες μπαταρία και δεν σχετίζονται AC και το προβλημά που προέκυψε (κοινός δεν χάλασε αυτός

τίποτα). Μου δανείζει προσωρινά μπαταρία 42-45AΗ μικρότερη από ford.

4.Με την μεταχειρισμένη εκκινήσεις συνεχόμενες (για δοκιμή) κανονικά και όλα ΟΚ .

5.Το αμάξι πηγαίνει ταξίδι με AC ανοιχτό 60klm. Στο τέλος της διαδρομης λυχνίες μπαταρίες - airbag ανάβουν.

Παρκάρεται στο πάρκινγ σβήνει και δεν μπορεί να εκκινήσει ξανά.

6.Αποσυνδέεται ο αρνητικός πόλος από μένα για 12 ώρες. Μετράτε για διαρροές με οικιακό πολύμετρο σε ρύθμιση αμπερομέτρου

σε σειρά και έχω με το συνεγερμό 0.04 Α και με την πόρτα ανοιχτή (φώς καμπίνας - 0.8 Α - άριστα σύμφωνα με αγγλικά φόρουμ).

8.Ελέγχονται ασφάλειες με πολύμετρο σύμφωνα με το http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20091217054057AAUCL4l

δηλαδή oi ασφάλειες 11 και 26 κανονικές. Ελέγχεται ο ιμάντας(αριστερά του μοτέρ όπως το βλέπεις) εξωτερικά και είναι σφιχτός (στις οδηγίες λυχνία μπαταρίας λέει έλεγχος ιμάντα)

7. Συνδέεται ο πόλος και εκκινεί κανονικά.

8. Με ανοιχτό καπό εκκινώ ac από το καπό ακούγετε ενα τσικ τσικ και μου έμοιαζε σαν ρελέ που προσπαθει κάτι να ξεκινήσει

και προσπάθησε τουλάχιστον 5-6 φορές.

9.Η λυχνία μπαταρίας ξανανάβει - κλείνω AC και σβήνω . Δεν μπορεί πάλι η μπαταρία να το ξεκινήσει.

Σκέπτομαι μήπως το ac δούλευε με την μπαταρία...

Εχετε καμια ιδέα , για να βοηθήσω και τον μάστορα ...

Ευχαριστώ πολύ θερμά

Dinos - Thessaloniki

Link to comment
Share on other sites

Σαν πρόβλημα φορτησης της μπαταρίας μου ακούγεται, δηλαδη δυναμο ανορθωτές κλπ, εχεις δοκιμάσει αφου βάλεις μπροστα να κάνεις πορεια χωρις AC για να διαπιστώσεις αν εμφανίζεται το ιδιο προβλημα ή οχι.

YΓ θα μου πεις τωρα με τον καύσωνα ημαστε για τετοιες δοκιμές :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχεις πρόβλημα επάρκειας ρεύματος (η τάση μπορεί να είναι εντάξει και να ξεγελά και να μην ανάβει συνέχεια η σχετική ένδειξη) στην φόρτιση της μπαταρίας είτε απο τον εναλλάκτη είτε από την πλακέτα ανόρθωσης .Ετσι μεγάλο μέρος της ηλεκτρικής ισχύος του αυτοκινήτου δίνεται αποκλειστικά απο την μπαταρία με αποτέλεσμα να αδειάζει. Τώρα η μπαταρία αν την αφήσεις σε ηρεμία μετά από ταξίδι επειδή στο εσωτερικό της συνεχίζονται για λίγη ώρα οι χημικές διεργασίες ανακτά ένα μικρό μέρος της χωρητικότητάς της με αποτέλεσμα να δώσει ακόμα μία οριακά 2 εκκινήσεις.

Γεια σας φιλοι,

Αν εχει κανείς καμιά ιδέα ας γράψει μια απάντηση για το θέμα που θα περιγράψω , με όση συντομία μπορώ:

1. Πρόσφατα συμπληρώθηκε φρέον στο ΑC και είχα μια καλύτερη απόδοση άμεσα.

2. Την επόμενη μέρα μένω από μπαταρία (Βοsch Silver 62AH - 480 A EN) ηλικία 4,5 ετών - δεν μπορούσε να δώσει εκκίνηση

αλλά τα άλλα λειτουργούσαν κανονικά (γυαλοκαθαριστήρες - φώτα κλπ).

3. Ο φίλος και τεχνικός μου λέει θες μπαταρία και δεν σχετίζονται AC και το προβλημά που προέκυψε (κοινός δεν χάλασε αυτός

τίποτα). Μου δανείζει προσωρινά μπαταρία 42-45AΗ μικρότερη από ford.

4.Με την μεταχειρισμένη εκκινήσεις συνεχόμενες (για δοκιμή) κανονικά και όλα ΟΚ .

5.Το αμάξι πηγαίνει ταξίδι με AC ανοιχτό 60klm. Στο τέλος της διαδρομης λυχνίες μπαταρίες - airbag ανάβουν.

Παρκάρεται στο πάρκινγ σβήνει και δεν μπορεί να εκκινήσει ξανά.

6.Αποσυνδέεται ο αρνητικός πόλος από μένα για 12 ώρες. Μετράτε για διαρροές με οικιακό πολύμετρο σε ρύθμιση αμπερομέτρου

σε σειρά και έχω με το συνεγερμό 0.04 Α και με την πόρτα ανοιχτή (φώς καμπίνας - 0.8 Α - άριστα σύμφωνα με αγγλικά φόρουμ).

8.Ελέγχονται ασφάλειες με πολύμετρο σύμφωνα με το http://uk.answers.ya...17054057AAUCL4l

δηλαδή oi ασφάλειες 11 και 26 κανονικές. Ελέγχεται ο ιμάντας(αριστερά του μοτέρ όπως το βλέπεις) εξωτερικά και είναι σφιχτός (στις οδηγίες λυχνία μπαταρίας λέει έλεγχος ιμάντα)

7. Συνδέεται ο πόλος και εκκινεί κανονικά.

8. Με ανοιχτό καπό εκκινώ ac από το καπό ακούγετε ενα τσικ τσικ και μου έμοιαζε σαν ρελέ που προσπαθει κάτι να ξεκινήσει

και προσπάθησε τουλάχιστον 5-6 φορές.

9.Η λυχνία μπαταρίας ξανανάβει - κλείνω AC και σβήνω . Δεν μπορεί πάλι η μπαταρία να το ξεκινήσει.

Σκέπτομαι μήπως το ac δούλευε με την μπαταρία...

Εχετε καμια ιδέα , για να βοηθήσω και τον μάστορα ...

Ευχαριστώ πολύ θερμά

Dinos - Thessaloniki

Edited by emanon
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις απαντήσεις .

Τα νεώτερα:

1.Μετά από 10ωρη ακινησία πάλι το αυτοκίνητο ξεκίνησε ευκολα με την μίζα.

2. Δεν ξεκίνησα το ac καθόλου αυτή τη φορά. Το αυτοκίνητο δούλεψε στο ρελαντί

για 20 λεπτά.

3.Αναψε η λυχνία της μπαταρίας. Προσπάθησα να μαρσάρω αλλά έσβησε αφού πρώτα

"έτρεμε" λίγο. Η μπαταρία πάλι δεν μπορεί να το ξεκινήσει.

Καμιά ιδέα ?

Ευχαριστώ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Αφού ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας δες ότι σου έχει ήδη απαντηθεί και πήγαινε για έλεγχο του κυκλώματος φόρτισης. Αν ήταν χειμώνας δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναπάρει με την ίδια μπαταρία. Πρόσεχε γιατί θα ''ξελιγωθεί'' η δανεική μπαταρία και δεν θα μπορεί να επανέλθει πλήρως.

Το αυτοκίνητο σβήνει-τρέμει από έλλειψη ρεύματος.

Ευχαριστω για τις απαντήσεις .

Τα νεώτερα:

1.Μετά από 10ωρη ακινησία πάλι το αυτοκίνητο ξεκίνησε ευκολα με την μίζα.

2. Δεν ξεκίνησα το ac καθόλου αυτή τη φορά. Το αυτοκίνητο δούλεψε στο ρελαντί

για 20 λεπτά.

3.Αναψε η λυχνία της μπαταρίας. Προσπάθησα να μαρσάρω αλλά έσβησε αφού πρώτα

"έτρεμε" λίγο. Η μπαταρία πάλι δεν μπορεί να το ξεκινήσει.

Καμιά ιδέα ?

Ευχαριστώ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Σε μέτρηση που έκανα με το πολύμετρο ,αφού ξεκίνησε το αυτοκίνητο με την βοήθεια

κάποιου άλλου , η τάση πριν την εκκίνηση στην μπαταρία ηταν 12V και μετά την εκκίνηση 12.2V.

Οπότε υποθέτω δυναμό.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.