Jump to content
mihalis19

Κοψίματα Σε Όλο Το Φάσμα Των Στροφών

Recommended Posts

Όχι δεν τους άλλαξα..άλλαξα αυτό που έδωσε το σφάλμα.. Τώρα δεν θέλω να δώσω λεφτά και για τους άλλους 2. Θα το πιέσω λίγο να δω αν το ξανακάνει και μπας και δώσει και σφάλμα για τους υπόλοιπους.!

ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ @@@@@@@@@@@@@@@@@@ που θα μου πει ο βλάκας ότι το ε΄βγαλαν και με το διαγνωστικό στον δρόμο......Όπως είπαν τα παιδιά αν το είχαν κάνει θα έβλεπαν από τα αντίστοιχα block ότι κάτι δεν πάει καλά.. Αν πάρω τηλ στην kosmocar Και κάνω παράπονα θα γίνει κάτι? ή πρέπει να κάνω στην διεύθυνση της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας?

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν τους άλλαξα..άλλαξα αυτό που έδωσε το σφάλμα.. Τώρα δεν θέλω να δώσω λεφτά και για τους άλλους 2. Θα το πιέσω λίγο να δω αν το ξανακάνει και μπας και δώσει και σφάλμα για τους υπόλοιπους.!

ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ @@@@@@@@@@@@@@@@@@ που θα μου πει ο βλάκας ότι το ε΄βγαλαν και με το διαγνωστικό στον δρόμο......Όπως είπαν τα παιδιά αν το είχαν κάνει θα έβλεπαν από τα αντίστοιχα block ότι κάτι δεν πάει καλά.. Αν πάρω τηλ στην kosmocar Και κάνω παράπονα θα γίνει κάτι? ή πρέπει να κάνω στην διεύθυνση της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας?

Εμένα επέμενε αυτός που το πάω να αλλαχτούν και οι 4 πάντως, οπότε το πήρα απόφαση και τους άλλαξα παρότι τους πλήρωνα εγώ...

Καλά αυτοί παίζει όπως το άφησες να το παρκάρανε και να στο δώσανε έτσι μολις πήγες!! Πρώτη φορά θα είναι;; Τώρα για παραπονα δεν ξέρω, αμφιβάλω οτι θα ιδρώσει το αυτί της kosmocar αλλά δεν χάνεις τπτ να δοκιμάσεις την τύχη σου. Εχουμε καταλήξει να μαθαίνουμε απ'εξω τα αυτοκίνητα εμείς απλά και μόνο για να δουλεύουν σωστά!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τελικά παρατηρώ ότι κάνει ακόμα κοψίματα και περισσότερο..Όχι όμως εντονότερα.Είναι πιο ήπια από πριν. Νομίζω ότι τελικά θα αναγκαστώ να αλλάξω και τους άλλους 2 πολλαπλασιαστές. Έχω γυρίσει σε stock προγραμμα να δω αν κάνει κάτι. Θα το δω τι επόμενες μέρες. Φοβάμαι μπας και είναι καμία αντλία που στενγώνει από κάυσιμο. Γιατί σε stock δεν κάνει κάτι. Ούτε πριν έκανε. Και αν πάω να τους πω μου κάνει κοψίματα αυτοί δεν θα τα δούν γιατί ούτε σφάλμα έχω ούτε το κάνει σε stock . ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ουτε θα δουν τα αντιστοιχα block Που λεγαμε παραπανω......

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τελικά παρατηρώ ότι κάνει ακόμα κοψίματα και περισσότερο..Όχι όμως εντονότερα.Είναι πιο ήπια από πριν. Νομίζω ότι τελικά θα αναγκαστώ να αλλάξω και τους άλλους 2 πολλαπλασιαστές. Έχω γυρίσει σε stock προγραμμα να δω αν κάνει κάτι. Θα το δω τι επόμενες μέρες. Φοβάμαι μπας και είναι καμία αντλία που στενγώνει από κάυσιμο. Γιατί σε stock δεν κάνει κάτι. Ούτε πριν έκανε. Και αν πάω να τους πω μου κάνει κοψίματα αυτοί δεν θα τα δούν γιατί ούτε σφάλμα έχω ούτε το κάνει σε stock . ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ουτε θα δουν τα αντιστοιχα block Που λεγαμε παραπανω......

Αφού έστρωσε με τους 2 λογικά θα εξαλειφθεί αλλάζοντας και τους υπόλοιπους!

Link to comment
Share on other sites

Χχαχ ειμαι τυχερος.... Το ανοιξα πριν και μου εβγαλε φωτακι μηχανης!!!!! Αυριο πρωι πρωι παλι εκει!!!! Αλλα θα απαιτησω να αλαχτει και ο αλλος!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πήγα σήμερα μου είπαν ότι για να περάσει στην εγγύηση θα πρέπει να βγάλει σφάλμα και ο άλλος πολλαπλασιαστής. αλλιώς δεν περνάει. τους λεω οκ ας είναι ετσι.αλαχτε τον εναν..το πάνε κάτω βλέπουν ότι έχει πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής και με φωνάζουν. μου δείχνουν ένα μπουζί (που άλλαξα την πρηγούμενη βδομαδα)και ηταν τοποθετημενο στον πολλαπλασιαστή που εβγαλε σφάλμα σήμερα και ηταν ραγισμενο! φυσικα τα εφτυσε εντελως ο πολλαπλασιαστης οπότε και διέλυσε το μπουζί.έτσι μου είπαν οτι θα μου αλλαξουν και τον τελευταίο που μένει. και μετά μου λενε και το ωραίο. έχεις όμως και άλλο πρόβλημα..λεώ ΤΙ? και μου λένε η como rail.(Αντλία υψηλής πίεσης) δεν δουλέυει σωστά. Μέτρησαν τις τιμές και είδαν ότι ήταν ασχετες. Οπότε θα αλαχθεί και αυτό στην εγγύηση.

ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ

Ο ΑΝΙΣΟΡΟΠΟΣ ΤΕΜΠΕΛΗΣ που είχε δει το αμαξι μου τις προηγουμενες φορες και ηταν και ο αρχιμηχανικος ΔΕΝ ειδε οτι το αμαξι ειχε προβλημα?ΞΑΦΝΙΚΑ εγιναν ολα??

ΔΕΝ εχω λόγια..Εχει χαθει η μπαλα με την συγκεκριμενη αντιπρωσωπεια. Ευτυχως υπαρχουν και μερικά άτομα που μπορώ να συνενοηθώ όπως ο μηχανικός ο σημερινός..ΕΥΤΥΧΩΣ ελειπε ο αρχιμηχανικος!

Link to comment
Share on other sites

Aφού είσαι εγγύηση...πάλι καλά!! Η αντλία δεν πρέπει να είναι φθηνή...

Ο άλλος πιστεύω δεν το είδε καν το αυτοκίνητο!

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Ναι και εγώ ακριβώς αυτό πιστεύω....Δεν γίνεται ξαφνικά 3 μέρες μετά να το έβγαλε το πρόβλημα. Γιατί από ότι διάβασα και κάποιες διακοπές κοψίματα μπορεί να οφείλονται και στην αντλία υψηλής. Δεν είναι φτηνό ανταλλακτικό. Κάνει 350 ευρώ. Βάλε και την τοποθέτηση αν δεν είχα εγγύηση....Μια χαρά την γλύτωσα. Νομίζω ότι από τα χιλιόμετρα μου και μετά 98.000 αρχίζουν όλα τα πιο σοβαρά προβλήματα...Ψέυτικα τα κάνουν τα αμάξια..

Link to comment
Share on other sites

Περιμένω ενημέρωση μιας και εγώ έχω 92000χλμ και έχω αυτό το κόμπιασμα στις 2.500 με 3.500 στροφές με 3η και 4η.

Φοράω και εγώ Revo και πριν 2000χλμ αλλάχτηκαν N75 και Ν249 καθώς και έγινε Service με αλλαγή και μπουζί.

Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε και εσύ τους πολλαπλασιαστές. Να ξέρεις ότι δεν είναι καθόλου απίθανο να έχεις πέσει πάλι σε ελατωματική n75. Ειδικά αν βλέπεις κόμπιασμα στις συγκεκριμένες στροφές.

Εγώ έβλεπα μικροδιακοπές σε όλες τις στροφές και πολλές φορές όταν πλσίαζα στον κόφτη άρχισε το αμάξι και έκανε τρέμουλο και μετά τα κοψίματα + ότι δεν έφτανε ποτέ στις 7.200 7400 που κατεβάζει με το revo αλλά στις 6500

Link to comment
Share on other sites

Τέλο καλό όλα "καλά".... Αλάχθηκε και η αντλία υψηλής. Κάτι δεν μου άρεσε όμως. Το έβλεπα ΨΟΦΙΟ στα χαμηλά. Εντελώς όμως. Έκανα λίγα χιλιο΄μετρα και μετά έβαλα το revo. Και εκεί έβλεπα κάτι παρόμοιο. Στα ψηλά έδινε αρκετά αλλά στα χαμηλά αργούσε λίγο να πάρει. Κάτι μου μοιάζει για n75. Πως γίνεται όμως να έπαθε κάτι τώρα? Το πρώι που τους το πήγα ήταν εντάξει η n75. Δεν έκανε κάτι αντίστοιχο...Με έχει κουράσει αφάνταστα αυτές τις μέρες και το αμάξι και η vw. Επλίζω και μετά το adaptation όλα να είναι καλά....

Τι λέτε? Είναι εφικτό να έβγαλε τώρα πρόβλημα η n75?

Είχα αλλάξει και N75 και σκάστρα πριν 2 μήνες περίπου.

Link to comment
Share on other sites

Αχμμμμ αλλαξε αυτο αλλαξε και εκεινο και το παρα αλλο, ειναι μπερδεμενη η περιπτωση απο που μπορεις να εχεις "χαμενη" αποδοση στα χαμηλα. Κοιτα αστοχια υλικου στην Ν75...να παιξει αυτο το σεναριο? Μακαρι να ειναι αυτο και να τελειωσει η ιστορια σου!

Link to comment
Share on other sites

Εκεί μου πάει το μυαλό αλλα δεν γίνεται λίγες ώρες πριν να είναι μια χαρά και τώρα όχι....Δεν στέκει.Ας το αφήσω να κάνει adaptation και μετά να δω.

Link to comment
Share on other sites

n75 Δεν είναι τελικα....Μαντέψτεεεεεε???????@#$%^&*()(*&^%$#@#$%^&*(*&^%$

ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ!!!!!!

Είμαι μέσα στην εγγύηση και θα μου βάλουν άλλη..Κάνει 850 και είναι και ανακατασκευασμένη..χαχαχα

Δεν δικαιούμαι καινούργια. Σε όσα αυτοκίνητα έχουν εγγύηση πέφτει ανακατασκευασμένη..!

Link to comment
Share on other sites

n75 Δεν είναι τελικα....Μαντέψτεεεεεε???????@#$%^&*()(*&^%$#@#$%^&*(*&^%$

ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ!!!!!!

Είμαι μέσα στην εγγύηση και θα μου βάλουν άλλη..Κάνει 850 και είναι και ανακατασκευασμένη..χαχαχα

Δεν δικαιούμαι καινούργια. Σε όσα αυτοκίνητα έχουν εγγύηση πέφτει ανακατασκευασμένη..!

τουρμπινα??????? και ανακατασκευασμενη??????????

Link to comment
Share on other sites

Και όμως τουρμπίνα στα 98.000 χλμ(Νομίζω ότι τα θεωρώ λογικά αν πάρουμε υποψιν ότι έχω- είχα βασικα, πρόγραμμα!)....Άστα να πάνε...Καλά μην νομίζεις είναι κλασική τακτική για πολλές εταιρίας..Πχ η apple .Αν ένα iphone Κανούργιο παθει κάτι και θέλει αλλαγή ΠΟΤΕ δεν παίρνεις καινούργιο αλλά ανακατασκευασμένο...

Link to comment
Share on other sites

πωωωω ρε φιλε.... ατυχια...πως το ανακαλυψαν ? Τι εγινε ? Μη φοβασε για τα ανακατασκευασμενα της vw ..ειναι καλυτερα και απο καινουρια καθως περνανε πολλυ ελεγχο .

Link to comment
Share on other sites

Και όμως τουρμπίνα στα 98.000 χλμ(Νομίζω ότι τα θεωρώ λογικά αν πάρουμε υποψιν ότι έχω- είχα βασικα, πρόγραμμα!)....Άστα να πάνε...Καλά μην νομίζεις είναι κλασική τακτική για πολλές εταιρίας..Πχ η apple .Αν ένα iphone Κανούργιο παθει κάτι και θέλει αλλαγή ΠΟΤΕ δεν παίρνεις καινούργιο αλλά ανακατασκευασμένο...

Τι πρόγραμμα είχες και από ποια km ?

Όπως λέει και ο Θάνος μην φοβάσε για τα ανακατασκευής της VW.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το αμαξι απλα δεν ανοιγε..δουλευε ατμοσφαιρα!!! Νεκρο εντελως και η καταναλωση στα υψη.φυσικα δεν φταιει το προγραμμα απλα οπως και καθε προγραμμα επιβαρυνει την τουρμπινα.λογικο αφου ανεβαζει περισσοτερη πιεση.το προγραμμα το εχω απο τα 40.000χλμ και τωρα εχω 98.700. Εδω αλλοι και χωρις προγραμμα και αλλαζουν απο πολυ λιγοτερα χιλιομετρα!!!προγραμμα revo και ΤΡΕΛΑ ευχαριστημενος...οπου και να ειμαι για αυτο μιλαω!!!

Οκ οποτε να μην ανησυχω για τις ανακατασκευασμενες!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το αμαξι απλα δεν ανοιγε..δουλευε ατμοσφαιρα!!! Νεκρο εντελως και η καταναλωση στα υψη.φυσικα δεν φταιει το προγραμμα απλα οπως και καθε προγραμμα επιβαρυνει την τουρμπινα.λογικο αφου ανεβαζει περισσοτερη πιεση.το προγραμμα το εχω απο τα 40.000χλμ και τωρα εχω 98.700. Εδω αλλοι και χωρις προγραμμα και αλλαζουν απο πολυ λιγοτερα χιλιομετρα!!!προγραμμα revo και ΤΡΕΛΑ ευχαριστημενος...οπου και να ειμαι για αυτο μιλαω!!!

Οκ οποτε να μην ανησυχω για τις ανακατασκευασμενες!!!

Revo stage 1 ή stage 2? Που το είχες βάλει ?

Link to comment
Share on other sites

Ουτε καν stage 1. Ειχα μονο εισαγωγη και προγραμμα και ενα τελικο απο gt.

Το ειχα βαλει στην cargate που ειναι και ενας ΠΟΛΥ καλος ανρθωπος εκει και γνωστης μεγαλος σχετικα με τον χορο.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι καθαρα λαχειο.... ξερω μοτερ gt με πλεον πανω απο 150!Κ χιλιομετρα και περα απο κατι σκαστρες βαλβιδες δισκοπλατο και 2 φορες σασμαν(εγγυηση και τις 2) το αμαξι ειναι Οκ (Προσφατα εγινε ελεγχος επικαθισεων ...με οπτικη ινα και δεν χρηζει ακομα καθαρισμο) Επισης πολλα 140 αρια εχουν πατησει τα 120.000 και δεν εχουν προβληματα ...τα ξερω ειναι γειτονες μου οικογενειαρχες βεβαια...δεν τα σκιζουν και δεν εχουν προβληματα . Απο την αλλη εχουμε δει και μοτερ με 10.000 και τουρμπινα στο χερι...με η χωρις προγραμμα....Πιστευω ειναι θεμα τυχης καθαρα.

Απο την αλλη εχουν υπαρξει και υπαρχουν πολλα περιστατικα με πιεσμενα προγραμματα οπου μεσα σε 20-30Κ χλμ εβγαλαν off το μοτερ,,,

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω να πω τίποτα. Είναι ακριβώς όπως τα είπες. 100% είσαι μέσα! Πάντως για να ξέρετε επειδή την άλλη βδομάδα θα το πάω το αμάξι για την αλλαγή σήμερα από το πρωί δουλεύει σχεδόν κανονικά... χαχαχα έπαθα πλάκα.. Λέω με δουλεύει..Μετά από λίγα χιλιόμετρα όμως έπεσε κάπως αλλά και πάλι μια χαρά ηταν.Ανέβασε πίεση.. Ίσως όχι την σωστή αλλά κάτι έκανε!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.