Jump to content
BECKMAN

Τι Σιμαινει To Epc Στο Polo 1.2 Tsi 6R

Recommended Posts

γεια σας παιδια σημερα γυρισα απο αθηνα και στην πορεια μου αναψε το epc το λαμπακι ξερετε τι μπορει να ειναι αυτο???για ποια πραγματα αναβει???μετα εκατσα στην ακρη και το εσβησα το αμαξι και το ξανααναψα και ητανε κομπλε απλα την ωρα που μου αναψε το epc το αμαξι δουλευει σαν συμβατικο δλδ παει σαν την κοτα....

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια σημερα γυρισα απο αθηνα και στην πορεια μου αναψε το epc το λαμπακι ξερετε τι μπορει να ειναι αυτο???για ποια πραγματα αναβει???μετα εκατσα στην ακρη και το εσβησα το αμαξι και το ξανααναψα και ητανε κομπλε απλα την ωρα που μου αναψε το epc το αμαξι δουλευει σαν συμβατικο δλδ παει σαν την κοτα....

Μπορεί κάποια παρέμβασή σου να το προκαλεί αυτό, αν μπορείς κανε ένα διαγνωστικό..

The Epc light is electronic pedal control. The light will come on when there is a problem with the accelerator pedal control.

The mass air meter, throttle body, accelerator pedal, wiring from the accelerator pedal to the throttle body, wiring at the mass air meter, and of course the brake switch. The problem of being stuck in park is usually only one problem.

The brake switch not reading your foot on the brake pedal. So if the brake lights don't work, the epc light is on, and the vehicle is stuck in park then its either all four wires at the brake switch is bad or the brake switch is bad.

The switch can fail in all the symptoms , one of the symptoms, or share two of the symptoms. There have been a VW recall for many years on the brake switch. Its been updated many times. Sometimes even new ones last a couple of weeks. If they`re installed wrong then the switch fails and a new one most of the time is required.

Wiring of the switch is for the engine module to let it know when to cut back on fuel and expect to close the throttle plate in the throttle body, the other wire is for the transmission module to let it know how to down shift and to expect a decrease in engine power. The other wiring from is for the brake lights. The transmission module sends a signal to the park neutral solenoid to unlock the lever when brakes are stepped on.

The new switch is most likely bad. The shift lock solenoid will not turn on the epc light but will keep the shift lever in park if the solenoid lock fails or gets soda on it. There is a recall on your vehicle called the N4. If this has not been done then go see the dealer. If it has been done then get the part warranted. Most of the time you can not return a electrical part after its been used.

Only way to return it is if a VW tech installed it and the part failed. So I suggest see the dealer for the recall. Its only been around for a couple of months. If you need more help keep in touch. Good luck.

From the net.

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

ναι φιλε μου εκοωε και αποδοση πχ απο τα 100 χιλιομετρα πηγε στα 40 κατευθειαν το πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια για να δουμε στο δαγνωστικο γτ αναψε το epc και μου ειπανε απωλεια πιεσης στην τουρμπινα και αποφασισαμε να αλλαξουμε την τουρμπινα καλα δεν καναμε??τωρα περιμενω να ερθει η καινουρια τουρμπινα απο την γερμανια....απλα μου ειπε αν ξαναναψει αυτο το πραγμα να το σβησω το αμαξι και να το ξαναναψω...ευτηχως με καληπτει η εγγυηση

Link to comment
Share on other sites

ναι φιλε μου εκοωε και αποδοση πχ απο τα 100 χιλιομετρα πηγε στα 40 ( SAFE MODE?)κατευθειαν το πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια για να δουμε στο δαγνωστικο γτ αναψε το epc και μου ειπανε απωλεια πιεσης στην τουρμπινα και αποφασισαμε να αλλαξουμε την τουρμπινα καλα δεν καναμε??τωρα περιμενω να ερθει η καινουρια τουρμπινα απο την γερμανια....απλα μου ειπε αν ξαναναψει αυτο το πραγμα να το σβησω το αμαξι και να το ξαναναψω...ευτηχως με καληπτει η εγγυηση

Δέν είπαν τίποτα gia to i/c και την εισαγωγή?

Αφού σε καλύπτει η εγγύηση ακόμα ΜΙΑ ΧΑΡΆ :thumbsup:

Μόνο η καινούργια τουρμπίνα να μήν έχει τον ίδιο κωδικό με την παλία (ελλατωματική παρτίδα)

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

οχι φιλε μου για το ιντερκουλερ και την εισαγωγη μου ειπε ο αρχημηχανικος οτι το ξερουμε μονο εγω και αυτος και το αμαξι ειναι μεσα στην εγγηηση θα περαστει καινουρια τουρμπινα στην αρχη μου λεγανε για το ιντερκουλερ οτι μπορει να φταιει γτ δεν διαβαζει σωστη πιεση αλλα παπαλα θα αλαξοθμε τουρμπινα και μετα θα ειναι κομπλε σωστα??τωρα εχω ηση 42000 χιλιομετρα...ευκαιρια ειναι να την αλλαξω....

Link to comment
Share on other sites

Καθαρα θεμα της ελατωματικης παρτιδας ...το εζησα σε φιλου ...θα βαλουν την καινουρια ομως μην ανυσηχεις...

Link to comment
Share on other sites

οποτε να μην ανισιχισω οτι ειναι το ιντερκουλερ το προβλημα ετσι

???ναι απο τελος της αλλης βδομαδας θα ερθει η καινουρια τουρμπινα μου μια χαρα θα ειμαι ετσι???λετε να ξαναναψει και μετα παλι το epc???

Link to comment
Share on other sites

οποτε να μην ανισιχισω οτι ειναι το ιντερκουλερ το προβλημα ετσι

???ναι απο τελος της αλλης βδομαδας θα ερθει η καινουρια τουρμπινα μου μια χαρα θα ειμαι ετσι???λετε να ξαναναψει και μετα παλι το epc???

Φίλε beckman αυτό σημαίνει ότι του χεις αλλάξει την παναγία ανάποδα.Το έχω ξαναγράψει αρκετές φορές,είμαι υπέρ της βελτίωσης όταν αξίζει τον κόπο.Το να πάρεις ένα 1200 και να του έχεις αλλάξει τα πάντα(όσο φθηνά και αν τα βάζεις)το μόνο που καταφέρνεις είναι μακροχρόνια να προκαλείς φθορές.Μπορεί να είμαι λάθος,αλλά δεν είναι αδιανόητο σε καινούριο αμάξι να το λύνεις τόσο πολύ και να του πειράζεις τα πάντα?Ό,τι μα ό,τι και να αλλάξεις σε ένα polo,polo θα παραμείνει.Δεν είναι βλάκας αυτός που πάει και δίνει τόσα λεφτά για να πάρει ένα μερσεντικό και έξυπνος ο άλλος που επειδή βγάζει τα ίδια άλογα είναι καλύτερος.Τα πολλά κυβικά θέλουμε δεν θέλουμε δεν υποκαθιστόνται.Άλλο ένα 2λιτρο με 170 άλογα και άλλο ένα 14άρι με τα ίδια άλογα.

Φιλικά πάντα και με καμία πρόθεση για αντιπαράθεση!

Link to comment
Share on other sites

κοιτα δεν του χω βγαλει την παναγια μπορω να πω οτι παω νορμαλ παντου ολα τα χιλιομετρα σχεδον στο αμαξι εχουνε γινει απο ταξιδια φιλε μου πατρα αθηνα ειδικα επειδη δουλευω στην αθηνα εκει....ποτε δεν το εχω φθασει στα ορια του να εχω κανει κοντρες μονο 3 εχω κανει μεχρι τωρα απλα ετηχε να ειναι ελατωματικη η τουρμπινα φιλαρακι μου οποτε δεν με ενδιαφερει καθολου φιλε μου τσαμπα θα μου την αλαξουνε

Link to comment
Share on other sites

Φίλε beckman αυτό σημαίνει ότι του χεις αλλάξει την παναγία ανάποδα.Το έχω ξαναγράψει αρκετές φορές,είμαι υπέρ της βελτίωσης όταν αξίζει τον κόπο.Το να πάρεις ένα 1200 και να του έχεις αλλάξει τα πάντα(όσο φθηνά και αν τα βάζεις)το μόνο που καταφέρνεις είναι μακροχρόνια να προκαλείς φθορές.Μπορεί να είμαι λάθος,αλλά δεν είναι αδιανόητο σε καινούριο αμάξι να το λύνεις τόσο πολύ και να του πειράζεις τα πάντα?Ό,τι μα ό,τι και να αλλάξεις σε ένα polo,polo θα παραμείνει.Δεν είναι βλάκας αυτός που πάει και δίνει τόσα λεφτά για να πάρει ένα μερσεντικό και έξυπνος ο άλλος που επειδή βγάζει τα ίδια άλογα είναι καλύτερος.Τα πολλά κυβικά θέλουμε δεν θέλουμε δεν υποκαθιστόνται.Άλλο ένα 2λιτρο με 170 άλογα και άλλο ένα 14άρι με τα ίδια άλογα.

Φιλικά πάντα και με καμία πρόθεση για αντιπαράθεση!

Συμφωνό εκτός εάν κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα όταν υπάρξουν φθορές να πάρει άλλο αυτοκίνητο.

Βελτίωση ναι με μέτρο όμως

Link to comment
Share on other sites

κοιτα δεν του χω βγαλει την παναγια μπορω να πω οτι παω νορμαλ παντου ολα τα χιλιομετρα σχεδον στο αμαξι εχουνε γινει απο ταξιδια φιλε μου πατρα αθηνα ειδικα επειδη δουλευω στην αθηνα εκει....ποτε δεν το εχω φθασει στα ορια του να εχω κανει κοντρες μονο 3 εχω κανει μεχρι τωρα απλα ετηχε να ειναι ελατωματικη η τουρμπινα φιλαρακι μου οποτε δεν με ενδιαφερει καθολου φιλε μου τσαμπα θα μου την αλαξουνε

Αυτό ναι όντως με την ελλαττωματική τουρμπίνα δεν είναι δικό σου θέμα γιατί δυστυχώς έχει παρουσιαστεί και σε άλλους κατόχους.Σου ξαναλέω ότι είναι πολύ καλό που έχεις τον θείο σου και μπορείς και έχεις αυτές τις τιμές απλά θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει μέτρο.Πότε θα ανεβάσεις κανα video να το δούμε και να το ακούσουμε????

Link to comment
Share on other sites

συντομα παιδια θα ανεβασω και βιντεο ναι μονο το προγραμμα θα βαλω μετα και τελος απλα και σημερα εκει που πηγαινα με δευτερα 40 χιλιομετρα μου αναψε παλι to epc πηρα τηλ και μου πανε να μην ανισηχω η τουρμπινα φταιει και απο τελος θα εχω καινουρια και ολα θα ναι μια χαρα παιδια το αμαξι ευτιχος δεν το εχω ξεπατωσει απλα εμαθα οτι σε ολα τα πολακια θα βγαλει προβλημα η τουρμπινα για αυτο να προσεχετε παιδια δεν ειναι θεμα πως το πας ειναι θεμα οτι ειναι ελατωματικες ολες οι τουρμπινες ..απλα στον καθεναν βαραει διαφορετικα πχ εμενα βαρεσε τωρα που 42000 χιλιομετρα σε αλλους βαραει στα 10000 χιλιομετρα

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Βeckman καλό είναι για να μήν υπάρξει πανικός να περιμένουμε κάποια ανάκληση πρίν πούμε οτι όλες είναι ελλατωματικές δέν συμφέρει την VW να γίνει κάτι στον δρόμο σε κάποιον...

Link to comment
Share on other sites

ειναι θεμα οτι ειναι ελατωματικες ολες οι τουρμπινες

Πρόσεχε τι λες γιατί υπάρχουν και άνθρωποι με καρδιά εδώ και άλλοι που τελειώνει η εγγύηση τους σε λίγους μήνες... Εσένα θα κυνηγάνε! :clapping::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

συντομα παιδια θα ανεβασω και βιντεο ναι μονο το προγραμμα θα βαλω μετα και τελος απλα και σημερα εκει που πηγαινα με δευτερα 40 χιλιομετρα μου αναψε παλι to epc πηρα τηλ και μου πανε να μην ανισηχω η τουρμπινα φταιει και απο τελος θα εχω καινουρια και ολα θα ναι μια χαρα παιδια το αμαξι ευτιχος δεν το εχω ξεπατωσει απλα εμαθα οτι σε ολα τα πολακια θα βγαλει προβλημα η τουρμπινα για αυτο να προσεχετε παιδια δεν ειναι θεμα πως το πας ειναι θεμα οτι ειναι ελατωματικες ολες οι τουρμπινες ..απλα στον καθεναν βαραει διαφορετικα πχ εμενα βαρεσε τωρα που 42000 χιλιομετρα σε αλλους βαραει στα 10000 χιλιομετρα

Ναι αλλά αν σου αλλάξουν τουρμπίνα σου λένε ότι όντως η νέα δεν θα έχει πρόβλημα;;; Γιατί θα γίνει μετά με το βελτιωτικό πρόγραμμα αν "ξανακλατάρει" η καινούρια;;; Μετά δεν θα την αλλάζουν και θα τη "ψάχνουν" με τα tuned! Γι' αυτό αργείς το πρόγραμμα;;;

Εμένα ο αντιπρόσωπος (skoda) είναι φίλος αλλά πάντα φοβάσαι την "ώρα της κρίσεως"! Μπορείς φιλαράκι να μάθεις αν η "παλιά" έχει κάποιο κωδικό διαφορετικό με τη καινούρια, να ξέρουμε κι μεις οι υπόλοιποι τί μας "περιμένει";;; Φυσικά με p.m, γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος να δυσφημήσουμε ένα -έτσι κι αλλιώς- καλό προ'ι'όν...

Link to comment
Share on other sites

Paides kai gw mia apo ta idia...akrivos sta 42000 mou anapsan epc kai egkefalos...Vevaia stin arxi mou eipan kati gia mia fouska sto freno kai oti to amaksi mpainei se "asfalh leitourgia".meta afou mou to ksanakane kai sumbouleutika to foroum....ontws einai h tourbina...Egw ekana kai alla 5500 xiliarika afou den eixe provlima me anoixto to air condition...akouson akouson!!!

Opote opoios exei polo1.2tsi kalo tha einai na to exei sto pisw meros tou mualou tou oti SIGOURA tha "xtupisei"tourbina.....Elpizw na einai kai se sas mesa stin egguhsh giati h timoula ths aggizei ta 1590 eurw + ta ergatika kamia 200ara....

Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

paidia kalhspera exw k egw polo tsi! to prwi evapsa dagkanes kai tis vaseis apo tis diskoplakes kai me to pou vghka sto dromo mou anapse epc esp kai o ais8itiras gia ta lastixa kai den phgaine panw apo 1200strofes k prwth!to esvhsa kai meta htan ola mia xara! elpizw na htan logo tis douleias pou ekana kai na mhn einai tpt allo..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.