Jump to content
diMake

Golf 6 - Ανάρτηση (Αμορτισέρ, Λύσεις, Aftermarket, Dcc Κλπ)

Recommended Posts

Τι αμορτισερ να βαλω χωρις να χασω ΚΑΘΟΛΟΥ σε ανεση ή εστω ελαχιστα σε συνδυασμο με τα eibach 3cm που ηδη θεωρω οτι σκληρηναν αρκετα το αμαξι...?

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Τι αμορτισερ να βαλω χωρις να χασω ΚΑΘΟΛΟΥ σε ανεση ή εστω ελαχιστα σε συνδυασμο με τα eibach 3cm που ηδη θεωρω οτι σκληρηναν αρκετα το αμαξι...?

Τα μαμά, σπορ αμορτισέρ της VW που έχω στην αποθήκη μου. Είναι για χρήση αποκλειστικά με ελατήρια χαμηλώματος. Αν ενδιαφέρεσαι μου λες. Είναι σε άριστη κατάσταση με μόλις 6.000χλμ πάνω τους!

Αν ενδιαφέρεσαι pm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Midkin τα μαμα αυτα πιστευεις πως θα με βγαλουν καμια 50.000-70.000χλμ??

Εσυ τι χρηση τα εκανες??? :flowers:

Ρωταω γιατι και εγω με τα μαμα αμορτισερ και μαμα ελατηρια στα 25000χλμ τα πισω που τα μετρησα πριν βαλω ελατηρια ηταν στο 50%.. δλδ μαμησετα!

Link to comment
Share on other sites

Midkin τα μαμα αυτα πιστευεις πως θα με βγαλουν καμια 50.000-70.000χλμ??

Εσυ τι χρηση τα εκανες??? :thumbsup:

Ρωταω γιατι και εγω με τα μαμα αμορτισερ και μαμα ελατηρια στα 25000χλμ τα πισω που τα μετρησα πριν βαλω ελατηρια ηταν στο 50%.. δλδ μαμησετα!

Αν τα μαμά βγάζουν τόσα (50.000-70.000) τότε ΝΑΙ θα βγάλουν.

Όσον αφορά τη χρήση που έκανα, φαντάσου πως τα είχα πάνω για 6.000χλμ από τα οποία 2.000 χλμ ήταν στρώσιμο. Πιστεύω πως είναι σε άριστη κατάσταση. 150 ευρώ τα δίνω μπας και φύγουν, το σκέφτεσαι και μου λες...

Link to comment
Share on other sites

Πως καταλαβαινουμε γενικα εαν χρειαζεται αλλαγη αμορτισερ ? Πολυ λιγα τα 25.000 που αναφερεις...συνηθως τα κραταω πανω απο 60

Link to comment
Share on other sites

Απο προσωπικη εμπειρια με το ματιζ ειχα καταλαβει οτι τα αμορτισερ τα εφτυσαν οταν μετα απο "ανωμαλια" και καμια 80-90χλμ δεν ηξερα σε ποια λωριδα θα βρεθω.. ακομα και σε μικρες ανωμαλιες νιωθεις τον κολο καπως.. σαν να εισαι μεσα σε προσομοιωτη!

Αλλιως μπορεις να πας σε ενα μαγαζι που ασχολητε με αμορτισερ/αναρτησης και εκει εχουν ενα μηχανημα που τρεμει και τα ελεγχει. (τουλαχιστον εδω αυτος ο ελεγχος ειναι χωρις χρεωση)

Link to comment
Share on other sites

Προκειμένου να μην ανοίξω νέο θέμα θέλω να κάνω την εξής ερώτηση εδώ: Τι είναι προτιμότερο, μία noname και οικονομική ρυθμιζόμενη ανάρτηση (ύψους-σκληρότητας) ή ένας ''επώνυμος'' συνδιασμός καλού αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος? Για τον συνδιασμό αμορτισέρ - ελατήριο, έχω άποψη καθώς είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου KONI-EIBACH και πραγματικά όσα χρόνια το είχα, απολαυσα πραγματικά κρατήματα και διασκεδαστική οδήγηση...Βέβαια κάποια στιγμή το αυτοκίνητο έφτασε να κουδουνίζει στο εσωτερικό του( SEAT IBIZA TOP GUN 2003) απο το πόσο σκληρό στήσιμο είχε καθώς επίσης και η μέση μου διαμαρτυρόταν μετά απο πολύωρη οδήγηση... Για την ρυθμιζόμενη ανάρτηση δεν έχω καθόλου άποψη για αυτό και ρωτάω, πάντως σαν ιδέα μου αρέσει να χειρίζομαι εγω τις παραμέτρους της. Το θέμα είναι πως χρήματα του ύψους 1000 και άνωθεν ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να δώσω. Έχω δει όμως να κυκλοφορούν στο εμπόριο ρυθμιζόμενες που συνολικά στην τιμή έρχονται κοντά με τον συνδιασμό που προανέφερα. Θα ήθελα τις γνώμες σας.

Link to comment
Share on other sites

Προκειμένου να μην ανοίξω νέο θέμα θέλω να κάνω την εξής ερώτηση εδώ: Τι είναι προτιμότερο, μία noname και οικονομική ρυθμιζόμενη ανάρτηση (ύψους-σκληρότητας) ή ένας ''επώνυμος'' συνδιασμός καλού αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος? Για τον συνδιασμό αμορτισέρ - ελατήριο, έχω άποψη καθώς είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου KONI-EIBACH και πραγματικά όσα χρόνια το είχα, απολαυσα πραγματικά κρατήματα και διασκεδαστική οδήγηση...Βέβαια κάποια στιγμή το αυτοκίνητο έφτασε να κουδουνίζει στο εσωτερικό του( SEAT IBIZA TOP GUN 2003) απο το πόσο σκληρό στήσιμο είχε καθώς επίσης και η μέση μου διαμαρτυρόταν μετά απο πολύωρη οδήγηση... Για την ρυθμιζόμενη ανάρτηση δεν έχω καθόλου άποψη για αυτό και ρωτάω, πάντως σαν ιδέα μου αρέσει να χειρίζομαι εγω τις παραμέτρους της. Το θέμα είναι πως χρήματα του ύψους 1000 και άνωθεν ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να δώσω. Έχω δει όμως να κυκλοφορούν στο εμπόριο ρυθμιζόμενες που συνολικά στην τιμή έρχονται κοντά με τον συνδιασμό που προανέφερα. Θα ήθελα τις γνώμες σας.

Αν είναι να βάλεις ρυθμιζόμενη ανάρτηση θα βάλεις κάτι επώνυμο αλλιώς πας για αμορτισερ-ελατήρια (eibach-bilstein κτλ).

Link to comment
Share on other sites

Αν θες άνεση θα πρότεινα και εγώ τα αμορτισέρ του sport πακέτου. Αν δεν κάνω λάθος έχουν και πιο μικρή διαδρομή επομένως δεν θα χαλάσουν τόσο εύκολα σε συνδυασμό με τα ελατήρια που έχεις, αρκεί το χαμήλωμα να είναι σε λογικά επίπεδα. Επίσης θα πρότεινα να αλλάξεις και τις αντιστρεπτικές(& τα αντίστοιχα συνεμπλόκ) με αυτές του sport πακέτου, αν δεν το έχεις ήδη. Λογικά η διαφορά θα είναι αρκετά μεγάλη σε κλίσεις και αμεσότητα τιμονιού. Η εμπρός είναι 23.6mm (ίδια με του GTI) αντί 22.5mm της std ανάρτησης και η πίσω είναι 20.7mm αντί 19.6mm (το GTI έχει 21.7mm πίσω).

Link to comment
Share on other sites

Το sport πακέτο έχω που εβγαζε η εταιρεία. Καλό είναι δεν λέω, άνετο χωρίς πολλά κοπανήματα, αλλά α) είναι ψηλό για τα δεδομένα μου, οποτε αναζητώ το χαμήλωμα και β) δεν στρίβει και με όσα θέλω, το ψιλοφοβάμαι.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να βάλεις ρυθμιζόμενη ανάρτηση θα βάλεις κάτι επώνυμο αλλιώς πας για αμορτισερ-ελατήρια (eibach-bilstein κτλ).

+1 και εγώ είμαι κατά της φθηνής ρυθμιζόμενης, που πιθανόν μετά από 2-3 χρόνια να μην εισάγεται στην Ελλάδα και το σέρβις της να είναι ανύπαρκτο..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι, επειδή θέλω και εγώ να το χαμηλώσω μέχρι 3 πόντους δεν υπάρχει κάποιος συνδοιασμός ανάρτησης αμορτισερ που να είναι σαν το μαμα?

Δηλαδή αν κατάλαβα προτείνετε την ανάρτηση απο το sport πακέτο (που είναι 1.5cm πιο χαμηλό) και 3cm ελατήρια χαμηλώματος? ποιά προτείνετε?

η ανάρτηση του GTI δεν είναι πιο χαμηλή?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι, επειδή θέλω και εγώ να το χαμηλώσω μέχρι 3 πόντους δεν υπάρχει κάποιος συνδοιασμός ανάρτησης αμορτισερ που να είναι σαν το μαμα?

Δηλαδή αν κατάλαβα προτείνετε την ανάρτηση απο το sport πακέτο (που είναι 1.5cm πιο χαμηλό) και 3cm ελατήρια χαμηλώματος? ποιά προτείνετε?

η ανάρτηση του GTI δεν είναι πιο χαμηλή?

Εγώ διαφωνώ με αυτό κάθετα.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ διαφωνώ με αυτό κάθετα.

καλημέρα Στέλιο , βλέπω το δικό σου πλέον δεν πίανεται σε ομορφιά (εύχομαι και σε κινητήρα)

Τι προτείνεις ρε φίλε για πές μου , δεν θέλω να κτυπάει σαν κουδουνίστρα μετά (επίσης κάτι πουλούσες θυμάμαι ,ελατήρια? υπάρχουν ακόμα?)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ διαφωνώ με αυτό κάθετα.

Αντεεεεεεεε !!! Πες το γιατι.. μιας και περασες απο αυτο το σταδιο!

Link to comment
Share on other sites

SACHS Performance coilover... υπερευχαριστημενος!!! δεν πιστευα οτι θα μπορουσε ποτε το γκολφακι να στριψει ετσι!!

καλησπέρα, χαμηλώνει με αυτές? και δεν χτυπάει?

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα Στέλιο , βλέπω το δικό σου πλέον δεν πιάνεται σε ομορφιά (εύχομαι και σε κινητήρα)

Τι προτείνεις ρε φίλε για πες μου , δεν θέλω να κτυπάει σαν κουδουνίστρα μετά (επίσης κάτι πουλούσες θυμάμαι ,ελατήρια? υπάρχουν ακόμα?)

Ευχαριστώ πολύ φίλε Νότη. Τα ελατήρια eibach 3cm που είχα τα πούλησα καθώς και την coilover ανάρτηση KW street comfort.

Όσο για το setup χαμηλώματος ή πας στο κλασικό eibach-bilstein κίτρινα, eibach-koni ρυθμιζόμενα ή αλλιώς χώνεις πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη και βάζεις coilover ανάρτηση που έχει τρομερή απόδοση χωρίς να χάνεις τόσο από άνεση. Επιπλέον η ρυθμιζόμενες είναι και επίσκευάσιμες που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις ξανά ανάρτηση.

Αντεεεεεεεε !!! Πες το γιατι.. μιας και περασες απο αυτο το σταδιο!

Γιατί το μαμά αμορτισέρ έστω και του sport pack είναι προορισμένο για ελατήριο 1,5cm και όχι 3cm. Το αμορτισέρ δεν θα δουλεύει σωστά και θα τα φτύσει λογικά και πιο γρήγορα, οπότε είναι πεταμένα λεφτά μια τέτοια κίνηση κατ' εμέ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί το μαμά αμορτισέρ έστω και του sport pack είναι προορισμένο για ελατήριο 1,5cm και όχι 3cm. Το αμορτισέρ δεν θα δουλεύει σωστά και θα τα φτύσει λογικά και πιο γρήγορα, οπότε είναι πεταμένα λεφτά μια τέτοια κίνηση κατ' εμέ.

Δεν νομίζω πως υπάρχουν αμορτισέρ για 1.5cm χαμηλώματος. Υπάρχουν αμορτισέρ για μαμά ελατήρια και αμορτισέρ για ελατήρια χαμηλώματος!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως υπάρχουν αμορτισέρ για 1.5cm χαμηλώματος. Υπάρχουν αμορτισέρ για μαμά ελατήρια και αμορτισέρ για ελατήρια χαμηλώματος!

Μίλησα για τα μαμά αμορτισερ του sport pack που είναι συνδιασμένα με ελατήρια sport pack χαμηλώματος 1,5cm.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ φίλε Νότη. Τα ελατήρια eibach 3cm που είχα τα πούλησα καθώς και την coilover ανάρτηση KW street comfort.

Όσο για το setup χαμηλώματος ή πας στο κλασικό eibach-bilstein κίτρινα, eibach-koni ρυθμιζόμενα ή αλλιώς χώνεις πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη και βάζεις coilover ανάρτηση που έχει τρομερή απόδοση χωρίς να χάνεις τόσο από άνεση. Επιπλέον η ρυθμιζόμενες είναι και επίσκευάσιμες που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις ξανά ανάρτηση.

Γιατί το μαμά αμορτισέρ έστω και του sport pack είναι προορισμένο για ελατήριο 1,5cm και όχι 3cm. Το αμορτισέρ δεν θα δουλεύει σωστά και θα τα φτύσει λογικά και πιο γρήγορα, οπότε είναι πεταμένα λεφτά μια τέτοια κίνηση κατ' εμέ.

Ευχαριστώ για την απάντηση, ξέρεις τιμές η κάποιο μαγαζί να μου προτείνεις?

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα για τα μαμά αμορτισερ του sport pack που είναι συνδιασμένα με ελατήρια sport pack χαμηλώματος 1,5cm.

Το κατάλαβα. Απλά επιμένω πως δεν υπάρχει αμορτισέρ χαμηλώματος 1.5cm. Υπάρχει απλώς αμορτισέρ χαμηλώματος. Προφανώς η VW ήθελε 1,5cm και όχι 5! Αυτό δεν πάει να πει πως η συγκεκριμένη μπουκάλα είναι μόνο για χρήση με 1,5cm...

Αυτό πιστεύω εγώ...

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα, χαμηλώνει με αυτές? και δεν χτυπάει?

ρυθμιζομενες ειναι και δεν χτυπαει σχεδον καθολου!!! ενα κλικ πιο σκληρες απο τις μαμα ειναι.. δεν ηθελα με τιποτα να χασω σε ανεση... :thumbsup:

αυτες εδω ειναι... http://en.sachsperformance.com/sachs-race-coilover-suspensions/sportfahrwerk-audi/audi-a3/16-ab-0503/sachs-performance-gewindefahrwerk.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.