Jump to content
diMake

Golf 6 - Ανάρτηση (Αμορτισέρ, Λύσεις, Aftermarket, Dcc Κλπ)

Recommended Posts

δεν χαλασανε τα ελατηρια αλλα τα αμορτισερ σου αρχιζουν και τελειωνουν.μη ψαρωνεις απο τις μετρησεις!

Edited by dubbeR_xronis
Link to comment
Share on other sites

Στις 80-100.000 περίπου τα B6/B8 χρειάζονται rebuild, δεδομένων των συνθηκών των ελληνικών δρόμων.

Γίνονται λιγάκι πιο απότομα στην απόσβεση σ' εκείνα τα χιλιόμετρα.

 

Μετρήσεις αμορτισέρ μόνο εκτός αυτοκινήτου και όχι σε τύπου ΚΤΕΟ μηχανήματα.

Link to comment
Share on other sites

σε golf 6 122 φοραγε ζαντες σιδερενιες 195/65/15 και εβαλα 225/45/17 χωρις να πειραξω αναρτηση..σε λακουβες κοπανάει είναι φυσιολογικο ή θελω αμορτισέρ..??

Link to comment
Share on other sites

Λίγο περισσότερη προσοχή, καθώς έχει μικρύνει το προφίλ των ελαστικών σου.

Το μεγαλύτερο προφίλ, παρέχει μια μεγαλύτερη άνεσε και απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο περισσότερη προσοχή, καθώς έχει μικρύνει το προφίλ των ελαστικών σου.

Το μεγαλύτερο προφίλ, παρέχει μια μεγαλύτερη άνεσε και απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου.

ναι εννοείται ότι προσεχω περισσοτερο ...αρα δεν εχουν κατι τα αμορτισέρ απλως είναι το χαμηλοτερο προφιλ ...οκ :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

έχω διαβάσει αναλυτικά τα θέματα που αφορούν ανάρτηση σε Golf 5 και 6. Εχω το Golf 6 1.4tsi 160ps dsg με ~72.000 χλμ.
Θα με ενδιέφερε να αλλάξω ανάρτηση και να χαμηλώσει 30mm-35mm το αμάξι (παραπάνω νομίζω θα είναι πολύ μεγάλη η διαφορά με τη μαλακή ανετότατη μαμά ανάρτηση και δεν το θέλω).
Εκεί που έχω καταλήξει μετά από το διάβασμα είναι (αναλογιζόμενος και το κόστος βέβαια γιατί σίγουρα μια kw street comfort θα ήταν καλύτερη)
-Στα bilstein B8 με eibach pro kit ελατήρια ή
-Στα bilstein B8 με hr ελατήρια

Θέλω να ρωτήσω
1ον) Ποια ελατήρια συνεργάζονται καλύτερα με τα Β8 (νομίζω τα eibach)
2ον) Ποια ελατήρια είναι λιγότερο σκληρά (νομίζω , απο αυτά που διάβασα τα hr)
3ον) To bilstein B12 pro kit  είναι ουσιαστικά τα Β8 με τα eibach pro kit ελατήρια;
4ον) Θα πρέπει να αλλάξω και top mounts (απότι κατάλαβα είναι οι βάσεις που συνδέουν το αμορτισέρ με το αμάξι)
5ον) Θα πρέπει να αλλάξω και σινεμπλοκ; (Από το διάβασμα βρήκα αυτά για μπροστά :
http://@saveltrade.gr/index.php?route=product/product&path=8_15_125&product_id=3152&lkws_302=55a39381-5295-30a4-5bbf-da0f2e15ded8  (χωρίς το@)
και αυτά για πίσω http://@saveltrade.gr/sunemplok-lemforder-sumpages-cupra-r )  Αν τα αλλάξω θα σκληρύνουν ακόμη περισσότερο το αυτοκίνητο;
6ον) Για αυτήν τη μετατροπή νομίζω ότι δεν χρειάζονται αλλαγή οι αντιστρεπτικές, έτσι; Ή το πολύ πολύ να πάω σε αυτές του gti αλλά μετά ανεβαίνει πάλι το κόστος

Αυτά , ελπίζω να μην κούρασα
Ευπρόσδεκτες όλες οι απαντήσεις

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα BTH,

 

η γνώμη μου χωρίς να έχω πολλές γνώσεις κ εμπειρία από Bilstein:

 

Αν θα κρατήσεις το αυτοκίνητο τόσο ώστε να αλλάξεις κ δεύτερη φορά τα αμορτισέρ κ η άνεση είναι σημαντικός παράγοντας για σένα πάντα όμως με γνώμονα το κράτημα/συμπεριφορά, ξανασκέψου την KW street comfort... Επίσης τα συγκεκριμένα coilovers, απαντούν τις ερωτήσεις 1 και 2 :D

 

Για τις 3-4-5, νομίζω αν ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάξεις έχει να κάνει με παράγοντες διαφορετικούς από το ότι αλλάζεις αμορτισέρ-ελατήρια κ περισσότερο με τη φθορά τους κ τις απατήσεις/ανάγκες σου. Οι aftermarket αναρτησεις όπως αυτές που αναφέρουμε εδώ δεν απαιτούν διαφορετικές από OEM βάσεις, silent block ή αντιστρεπτικές αλλά καθώς είναι και αυτά μέρος τις ανάρτησης κ παίζουν το ρόλο τους, εγώ θα πρότεινα να τα αλλάξεις ανάλογα με το budget σου με την παρακάτω προτεραιότητα:

 

1.silent block τα πίσω του μπροστίνού άξομα (μεγάλα με μεταλικό πλαίσιο). Δεν μου ανοίγει το link σου. Αν η άνεση είναι σημαντική για σένα, θα πρότεινα όχι aftermarket συμπαγή (πολυουθεράνη κτλ.) αλλά εργοστασιάκα από Audi S3 (πιο "σκληρά" αλλά με μικρή διαφορά σε άνεση) ή από TT-S (ακόμα πιο σκληρά κ με μεγαλύτερη διαφορά σε άνεση κ νομίζω αλλάζουν την γεωμετρία). Δεν το ξέρω, αλλά υποψιάζομαι ότι αν αλλάξεις silent block των 72k km, θα δεις καλύτερη άνεση κ του S3 να βάλεις...

Αν θες πιο ακραίες επιλογές με βάση το κράτημα-συμπεριφορά, υπάρχουν κ τα antilift kits (π.χ. της Whiteline). Φαντάζομαι αντίο άνεση, πολύ καλό κράτημα συμπεριφορά κ αλλάζουν αρκετά τη γεωμετρία κ το budget...

 

2.αντιστρεπτικές. Είμαι αδιάβαστος οπότε δεν θα σου προτίνω κάτι. :D

 

3.βάσεις μπροστά. Εγώ έχω βάλει στο ίδιο αμάξι από TT-S (με KW Street Comfort). Είναι πιο ενισχυμένες αλλά δεν είδα κάποια σημαντική διαφορά στο κράτημα, ίσως λίγο σε άνεση! Άλλη επιλογή είναι της εταιρείας 034 (δημοφιλή στο εξωτερικό, αλλά δεν ξέρω αν μπορείς να τα βρεις-παραγγείλεις εδώ κ αν ανεβαίνει η τιμή). Ακόμα πιο σκληρά, πάντα με λάστιχο.

Δεν είμαι σίγουρος ότι άξιζε το κόστος να τις αλλάξω...

 

Όλα τα παραπάνω στον πίσω άξονα δεν πιστεύω ότι αξίζουν τα λεφτά τους, εκτός αν τα τρέχοντα έχουν ξεπεράσει τη ζωή τους.

 

Νομίζω με επιπλέον διάβασμα σε διάφορα threads του forum θα βρεις περισσότερες πληροφορίες κ εμπειρίες για τις ερωτήσεις σου, αλλά θυμίσου η τελική επιλογή είναι υποκειμενική.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

το αυτοκίνητο έχω αποφασίσει να το κρατήσω, επομένως θα αλλάξω και 2η φορά αμορτισερ μελλοντικά ( άρα αυτό που θα βάλω -έτσι το καταλαβαίνω όπως το λες- καλό θα
είναι να είναι τόσο επισκευάσιμο όσο και να το ευχαριστηθώ από τον καιρό που θα έχω το αμάξι). Μου φαίνονται πολλά τα λεφτά για την kw str comfort , κοίταξα και την bilstein b14
που είναι ελαφρως πιο οικονομική
Αυτό που θέλω να αποφύγω είναι να το κάνω τελείως κούτσουρο (έχω ένα Bmw 1.16 στην οικογένεια και αρκεί :p  -μιλάμε πολύ σκληρή ανάρτηση- )
και δε ξέρω κατά πόσο αυτοί οι συνδιασμοί χαμηλώματος (b8 με pro κιτ ή hr ) θα σκληρύνουν δραματικά το αμάξι.
Το επόμενο που θα άλλαζα (πάντα έχοντας γνώμονα τις τεχνικές πληροφορίες που αναφέρονται) θα ήταν τα silent block μπρος-πίσω από S3 (κωδικούς δε ξέρω βέβαια) ... τα lemforder δεν ξέρω αν ειναι τα ίδια που υπάρχουν στα links  (σινεμπλοκ lemforder συμπαγές cupra r : sunemplok-lemforder-sumpages-cupra-r και αυτός ο κωδικός 1K0407182 για τα μπροστά). Η αλλαγή των αντιστρεπτικών δεν επιτρέπει το αμάξι να παίρνει τόσο πολύ κλίσεις μέσα στη στροφή , νομίζω ειναι για πιο extreme καταστάσεις και πολύ περισσότερα άλογα, οπότε μάλλον όχι, ή αργότερα...

Τωρα για το budget έτσι όπως τα βλέπω το πακέτο είναι για ανταλλακτικά - εργασία- ευθυγράμμιση
Αν πάω σε συνδιασμό αμορτισερ ελατήριο ~700-800
Αν πάω σε Β14  ~1000+

Αν πάω σε kw str comfort ~1300++

συν πόσο θα βγουν 70-100 τα silent blocks

 

Επίσης , διαπιστώνω αυτό που λες και συ.... ότι η τελική επιλογή είναι υποκειμενική! Ο καθένας διαφορετική αίσθηση και γούστα!

Edited by BTH
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα και τις :
ST X , (όμοια της KW Variant 1 απλα είναι γαλβανιζέ αντί για inox) twintube τεχνολογία ρύθμιση καθ ύψος - 830 ευρώ
ST XA (όμοια της KW Variant 2  -//-  -//- -//-) twin tuber ρύθμιση καθ ύψος & ρύθμιση ταχύτητας επαναφοράς - 1030 ευρώ
KW Variant 1 Inox Line twintube ρύθμιση καθ ύψος 1150 ευρώ

Η ST X & Variant 1 είναι σαν τις B14 PSS οι οποιες ειναι Monotube ενώ οι ST & KW ειναι Twintube.
Προσωπικά φοράω KW Variant 1 και αν ξαναεβαζα τώρα ανάρτηση θα έβαζα τις ST XA , επίσης το αμάξι δεν εχει χάσει καθόλου σε άνεση, μπορώ να πω οτι εντός πόλης εχει γίνει πιο γλυκό και προοδευτικό στις ανωμαλίες , το μόνο αρνητικο και ειναι το σημειο που καταλαβαινεις οτι φορας πλεον αναρτηση ειναι οταν πεφτουν ταυτοχρονα και οι δυο τροχοί στα σκαψίματα που πιανουν όλο το πλατος του δρόμου.

Σινεμπλόκ πίσω των μπροστά ψαλιδιών βάλε απο TTRS είναι σαν αυτά που αναφέρεις απλά εχουν το σωστό σχήμα για την δικια μας βάση, κωδικος FEBI 33973
Μαζί με τις αναρτήσεις καλό θα ήταν να αλλάξεις τα μπροστα ρουλεμαν και topmount ,γιατι πολλοι δεν τα αλλάζουν και μετα απο λίγο που βγάζουν θέμα ξανα πληρώνουν εργατικά για βγάλε-βάλε της ανάρτησης

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα στο club......γνωριζει κανεις χρωματισμους ελατηρίων εργοστασιακών απο golf mk6 gti???

Edited by sakisbouz
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια. Τελικα εκανα το παντρεμα Στο Golf 6. Απλα Αμορτισερ με ελατηρια Gti. Το αποτελεσμα ειναι καλο χαμηλωσε με μια διαφορα  τα εμπρος να ειναι 5mm πιο ψιλα απο τα πισω. Και οταν ειναι φουλ φορτωμενο το αμαξι παλι διαφορα ειναι ιδια.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.. Ειμαι καινούργιος club και θελω την βοηθεια σας.. Εχω ενα golf 6 160 hp με 120.000 km.. Το τελευταίο καιρο ένιωθα " κουνήματα" στο πισω μέρος του αυτοκινήτου και πηγα σε συνεργείο για να μετρήσω απόσβεση στις αναρτήσεις και ο μηχανικός μου ειπε οτι ειμαι στο 65% όποτε ειμαι για αλλαγή.. Το αυτοκινητο φοράει ακομα τις μαμα.. 

Σκεφτομαι για kW .. 

επειδη ειμαι ψιλό άσχετος... η kW περιλαμβάνουν και ελατήρια;

Δεν θελω να σκληρύνει το αυτοκινητο.. Επειδή το πατάω αρκετά Με ενδιαφέρει η ασφάλεια και τα κρατήματα αλλα δεν θελω να σκληρύνει πολυ..

καθε άποψη θα με βοηθούσε ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα υπάρχουν και σκέτα αμορτισέρ υπάρχουν και ελατήρια και coilover (κιτ αμορτισέρ-ελατήρια) το θέμα είναι να πάρεις αυτό που ζητάς. Ρίξε ένα πρώτο διάβασμα εδώ και ότι απορίες έχεις πάρε τον επίσημο αντιπρόσωπο KW "Τροχός" λέγεται, αν και το τηλέφωνο θα το βρεις εύκολα στο google θα στο κάνω λίγο πιό εύκολο κάνε κλικ εδώ. Στο θέμα σκληρότητας πάντως να ξέρεις ότι σε διαφορετικά αμάξια το ίδιο coilover μπορεί να έχει διαφορετικά αποτελέσματα π.χ. βάλαμε στο δικό μου και σε ένα Ibiza Cupra TSI το ίδιο (διαφορετικό part προφανώς αλλά ίδιο μοντέλο coilover) και το δικό μου αμάξι σκλήρυνε λίγο ενώ το άλλο μαλάκωσε λίγο. Τώρα να σου πω βάλε και συ το ίδιο γιατί εμένα με ικανοποιεί δεν έχει νόημα, εγώ πατάω Μαρούσι και μ' ακούει η Κηφισιά π.χ. και μ' αρέσει, περνούσε μπατσικό τις προάλλες από το άλλο ρεύμα και πάτησα ένα ξερόγκαζο και κοιταζόμασταν, θέλω να πω υποκειμενικά είναι όλα αυτά. Οπότε θα τους πάρεις τηλέφωνο θα τους πεις το αμάξι σου και θα δείτε τι σου ταιριάζει καλύτερα. Υπάρχουν και άλλες το ίδιο αξιόπιστες λύσεις εκτός από την KW πάντως...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου, όπως έγραψε κ ο Θοδωρής πιο πάνω, η KW V1 το μαλάκωσε λίγο αλλά κ πάλι είναι αρκετά κούτσουρο. Στρίβει ελαφρώς καλύτερα από ότι μαμά, ήθελα κοντά στους 5 πόντους χαμήλωμα γι'αυτό κ έβαλα ανάρτηση κ όχι μόνο ελατήρια.

Αν έβαζα τώρα θα προτιμούσα μια pss9 που είναι αρκετά καλύτερη κ πιο μαλακιά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά ευχαριστω παρα πολυ για την ανταπόκριση.. 

Στην περίπτωση που βάλω τις ρυθμιζόμενες μετα απο μια δυο ρυθμίσεις δεν θα το φερω στα δικά μου θελω;; 

Επισης ήθελα να ρωτήσω αν θα χρειαστεί να αλλάξω και τις βάσεις των αμορτισέρ που ανέφεραν τα παιδια πιο πριν 

Link to comment
Share on other sites

Οι KW variant 1 ρυθμίζονται μόνο καθ'ύψος. Αν θέλεις παραπάνω ρυθμίσεις θα πρέπει να πας σε 2 ή 3. Η 2 σαν έξτρα από την 1 σου προσφέρει ρύθμιση της ταχύτητας επαναφοράς των αμορτισέρ (rebound) που εκεί μπορείς να την φτιάξεις να είναι άνετη, η 3 σαν έξτρα από την 2 έχει ρύθμιση της ταχύτητας βύθισης (compression), το πόσο δηλαδή θα "χοροπηδάει" π.χ. σε σαμαράκια, όπου κ εκεί μπορείς να το ρυθμίσεις όπως θέλεις. Αν καταλήξεις σε kw πάρε τηλέφωνο τον τροχό να στα εξηγήσει κ να σε βοηθήσει στο τι να επιλέξεις, είναι πολύ εξυπηρετικοί.

Το καλύτερο βέβαια είναι να βρεις κάποιον που να έχει το ίδιο αμάξι με εσένα κ να έχει βάλει την ανάρτηση που σκέφτεσαι για να δεις από πρώτο χέρι πως νιώθεις κ αν σε καλύπτει.

Για τις βάσεις θα σου πούνε αν χρειάζονται αλλαγή όταν θα πας να την τοποθετήσεις.

Edited by queen
Link to comment
Share on other sites

Μπαινουν, η bilstein βγάζει σειρά B4 (μαύρα) στα οποία αναφέρεσαι για το golf vi tsi. Το θέμα είναι ότι αν διαβάσεις το ποστ από την αρχή θα δεις ότι όποιοι τα έβαλαν το μετάνιωσαν γιατί είναι μάπα, πιο χάλια από τα εργοστασιακά (τα οποία είναι sachs αν δεν κάνω λάθος) και φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με Β6 (για συνεργασία με τα εργοστασιακά ελατήρια και όχι με χαμηλώματοσ) και με τα Β8 ( πιο κοντά για συνεργασία αποκλειστικά με ελατήρια χαμηλώματος)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω...δν το πολυ εψαξα κ μου τα εστειλε ενα φιλος σχεδον τζαμπα απλα ετυχε να δω το χαρτι παραγγελιας κ ελεγε golf v και προβληματιστηκα.. Αν δν κανουν θα τα στειλω πισω και θα το ψαξω περισσοτερο..

Link to comment
Share on other sites

Είμαι εδώ και 6 μήνες και 8000 χιλιόμετρα με τις Bilstein B8 Eibach Pro Kit και έχω να σας αναφέρω τις εντυπώσεις μου. Απίστευτη ανάρτηση. Το χαμήλωμα ακριβώς όσο πρέπει. Μπαίνει στις στροφές και δεν γέρνει καθόλου σε σχεση ειδικά με τα μαμά που έγερνε αρκετά. Επίσης το τιμόνι έχει γίνει πολύ responsive και ακολουθάει το αμάξι τις κινήσεις που κάνεις. Εθνική και καλοί σε άσφαλτο δρόμοι είναι σκέτη απόλαυση και το είδος του δρόμου για τον οποίο φτιάχτηκαν αυτές οι αναρτήσεις. Τα κατά? Λοιπόν ας ξεκινήσω με το ότι μένω Αθήνα, κέντρο... Το αμάξι σου δίνει τα νεφρά στο χέρι από τα χτυπίματα στην κακής ποιότητας άσφαλτο και στις λακούβες. Έχω λατρέψει αυτή την ανάρτηση από το πόσο καλή πρόσφυση και κατευθυντικότητα δίνει στο αυτοκίνητο απλά για Αθήνα μέσα δεν κάνει. Και δυστυχώς για να μιλήσουμε για την Ελλάδα του 2016 αν δεν το πας το αμάξι συνέχεια εθνική η ανάρτηση αυτή έχει καταντήσει πολύ κουραστική και μακάρι να το είχα σκεφτεί νωρίτερα να είχα πάει κατευθείαν σε KW variant. Αυτά όλα coming από εναν 21 χρονο οπότε δεν είμαι παππούς απλά ήθελα να γράψω την ειλικρινή μου άποψη για να προλάβω ίσως κάποιον άλλο που κυκλοφορεί πολύ στην Αθήνα και μία τέτοια ανάρτηση δυστυχώς δεν κάνει για τους δρόμους μας.

 

Φιλικά πάντα,

Σώτος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα θα ήθελα να μου πείτε τι αμορτισέρ και ελατήρια να βάλω για να χαμήλωση λιγω και να ειναι πιο ευχαριστώ στην οδήγηση χωρίς να σκληρηνη πολύ !!!!!!! ΥΓ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.