firev12 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 (edited) Τα νεότερα Golf έχουν ένα πολύ απλό κάλυμμα μπαταρίας (σε αντίθεση πχ. ακόμα και με τα trendline του 2005) που δεν καλύπτει καλά την μπαταρία και είναι επίφοβο σε πλύσιμο του μοτέρ. Σε μένα το πρόβλημα οξύνθηκε όταν μου άλλαξαν μπαταρία (στην εγγύηση!!!!) και έβαλαν μεγαλύτερη, 61Ah. Λόγω μεγαλύτερου μεγέθους, το κάλυμμα δεν τη χώραγε. Τι χρειάζεται λοιπόν: 13άρι κλειδί 10άρι κλειδί γάντια (προς αποφυγή τζιιιιζ) Πλαστικά καλύμματα μπαταρίας 3C0 915 336A (πίσω κάλυμμα) 3C0 915 335 (εμπρός κάλυμμα) 3C0 915 443A (καπάκι) Σύνολο μου βγήκαν 20κάτι ευρώ. (παλιά είχαν το πρόθεμα 1Κ0 αλλά αντικαταστάθηκαν από τα 3C0). Αφαιρούμε τα καλώδια από τους πόλους (οι οδηγίες λένε πρώτα τον αρνητικό) με το 10άρι κλειδί και ξεβιδώνουμε το "πιατάκι" που συγκρατεί τη μπαταρία με το 13άρι κλειδί. (κίτρινος κύκλος) Προσοχή στον κίτρινο κύκλο στην κάτω φωτό, πριν αφαιρέσετε τη μπαταρία δείτε πώς κουμπώνει εκεί ένα ποδαράκι - προεξοχή της. Άρα στην επανατοποθέτηση, πρώτα προσέχουμε να κουμπώσει εκεί που δείχνει ο κύκλος. Αφαιρούμε τη μπαταρία και πετάμε το παλιό κάλυμμα στην ανακύκλωση. Πριν βάλουμε τα νέα πλαστικά, δοκιμάζουμε πώς κουμπώνουν μεταξύ τους το μπρος και το πίσω. Τοποθετούμε πρώτα το πίσω και μετά το μπροστά κάλυμμα. Το πώς κουμπώνουν στη βάση, δε μπορώ να το περιγράψω. Έχουν κάποια δοντάκια που άλλα κουμπώνουν μέσα, άλλα έξω από το χείλος της βάσης. Δεν είναι δύσκολο, θα δείτε. Και φυσικά, αν κάνατε λάθος, ξεκουμπώνουν σχετικά εύκολα. EDIT: Βάζοντας το εμπρός κάλυμμα, το καλώδιο παραμένει από μέσα! Υπάρχει κενό μεταξύ βάσης και καλύμματος για να βγαίνει έξω από το "κουτί". Αφού μπουν, επανατοποθετείτε τη μπαταρία (ΠΡΟΣΟΧΗ στο πώς θα μπει, πρώτα θα μπει το "ποδαράκι" στη βάση όπως είπα πάνω!!). Το πίσω καλώδιο (αρνητικός πόλος) μπαίνει πάνω από το κάλυμμα (έχει ειδική εσοχή) ενώ το μπροστά (θετικός πόλος) παραμένει μέσα στο κάλυμμα. Βιδώνουμε το μεταλλικό "πιατάκι" που συγκρατεί την άλλη πλευρά της μπαταρίας και αφού δούμε ότι όλα κάθονται ΟΚ, συνδέουμε ξανά τους πόλους και σφίγγουμε με το 10ράκι κλειδί. Οι Γραφές λένε ότι πρώτα συνδέουμε τον θετικό και μετά τον αρνητικό. Το κάνουμε φορώντας γάντια (αν και δε χρειάζεται, απλά για το φόβο των Ιουδαίων) και το κάνουμε αποφασιστικά, αν πεταχτούν τίποτα σπίθες κατά τη σύνδεση του δεύτερου πόλου, μη φοβηθούμε (όπως εγώ...) Τέλος, τοποθετούμε το καπάκι (τα 2 αυτάκια που έχει πίσω, μπαίνουν στις υποδοχές του πίσω καλύμματος) και μόλις ακούσουμε το κλακ (ότι ασφάλισε στο μπροστινό κάλυμμα), τότε JOB DONE!! Καλού κακού ελέγχουμε τα πλαϊνά αυτάκια του καπακιού μην μπήκαν μέσα και όχι έξω από τα μπρος-πίσω καλύμματα. Τελικό αποτέλεσμα: Δυστυχώς πληρώνουμε τις γυφτιές κάποιων... DISCLAIMER: Για οτιδήποτε άσχημο συμβεί αν ακολουθήσετε τις οδηγίες μου, δε φέρω καμία ευθύνη. Το καντράν χάνει τις ρυθμίσεις του (μηδενίζουν τα trip computers) αλλά το RCD δεν έχασε τους σταθμούς του, ούτε μου ζήτησε κωδικό. Το τι άλλο μπορεί να συμβεί αφού αποσυνδέσετε τη μπαταρία, δεν ξέρω. Edited August 28, 2011 by firev12 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Ωραίος!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Ωραίος!!!! Με γεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Το τι άλλο μπορεί να συμβεί αφού αποσυνδέσετε τη μπαταρία, δεν ξέρω. Αποσυντονίζεται η αυτόματη λειτουργεία των ηλεκτρικών παραθύρων. Είχες πρόβλημα με το υφασμάτινο καπάκι στο πλύσιμο ? Είναι πιό σωστό πάντως τώρα με το πλαστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted August 28, 2011 Author Report Share Posted August 28, 2011 Σωστόστ! Η οποία ρύθμιση διορθώνεται ως εξής: Αφού κατεβάσεις το κάθε παράθυρο, ξαναπατάς προς τα κάτω το διακόπτη για 2-3 δεύτερα. Αφού το ανεβάσεις, ξαναπατάς προς τα πάνω το διακόπτη για 2-3 δεύτερα κ είσαι έτοιμος. Πρόβλημα δεν είχα, αλλά ήθελα να είμαι πιο σίγουρος. Άλλο να πλένεις ένα πλαστικό καπάκι (με τη μπαταρία μέσα) και άλλο αυτό το κάλυμμα, το οποίο κρατάει υγρασία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 Παιδιά έχω μια απορία . Το πλαστικό καπάκι της μπαταρίας θα κάνει για Golf 6 ?? Αν όχι ποιοι είναι οι κωδικοί για το καπάκι που θα κουμπώνει σε Golf 6 ? Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχουν το : 3C0 915 336A = 9€ 3C0 915 335 = 9€ 3C0 915 443A = 7.60€ Σύνολο 25,60 € 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billman Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 Το έχω βάλει και εγώ. Δεν ήξερα ότι ακόμα και σε vw δεν ήταν standard. Νόμιζα ότι μόνο στις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου έβαζε αυτό το άθλιο περιτύλιγμα της μπαταρίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted September 20, 2011 Author Report Share Posted September 20, 2011 Παιδιά έχω μια απορία . Το πλαστικό καπάκι της μπαταρίας θα κάνει για Golf 6 ?? Λογικά κάνει. Το μηχανοστάσιο δεν έχει αλλάξει απ' ότι έχω δει σε φωτογραφίες. Η μπαταρία σου πατάει σε μια μαύρη βάση (φαίνεται στις φωτογραφίες μου). Με τον αριθμό πλαισίου σου ρώτα σε μια αντιπροσωπεία τον κωδικό ανταλλακτικού αυτής της βάσης. Αν ξεκινά από 5Κ0 ίσως και να μην κάνει, αλλιώς 99% κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Τελικά παιδιά κάνει κανονικά το πλαστικό κουτί της μπαταριάς σε golf 6. Το πήρα σήμερα και έκανα και την τοποθέτηση (που ήταν παν εύκολη). Ισχύουν κανονικά αυτοί οι κωδικοί : 3C0 915 336A (πίσω κάλυμμα) 3C0 915 335 (εμπρός κάλυμμα) 3C0 915 443A (καπάκι) και μου στοίχησε 22.84€ με έκπτωση 10%. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwstas77 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Τελικά παιδιά κάνει κανονικά το πλαστικό κουτί της μπαταριάς σε golf 6. Το πήρα σήμερα και έκανα και την τοποθέτηση (που ήταν παν εύκολη). Ισχύουν κανονικά αυτοί οι κωδικοί : 3C0 915 336A (πίσω κάλυμμα) 3C0 915 335 (εμπρός κάλυμμα) 3C0 915 443A (καπάκι) και μου στοίχησε 22.84€ με έκπτωση 10%. Επειδή και εγώ έχω golf 6 παραγωγής 2011, είχες κάποιο πρόβλημα από την αφαίρεση και την επανατοποθέτηση της μπαταρίας?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Επειδή και εγώ έχω golf 6 παραγωγής 2011, είχες κάποιο πρόβλημα από την αφαίρεση και την επανατοποθέτηση της μπαταρίας?? Όταν βγάλεις την μπαταρία και την ξανά βάλεις Τίτε θα δεις τα εξής : στο καντράν θα σου δείχνει ένα πορτοκαλί τιμόνι , αναμμένη την ένδειξη του ESP , στα παράθυρα όταν το πατάς συνεχόμενα δεν θα κατεβαίνει μόνο του κάτω και ότι θα σου μηδενίσει τα χιλιόμετρα που μπορείς να σβήσεις και εσύ όχι τα μόνιμα χιλιόμετρα που έχει κάνει ο κινητήρας .Αλλά όλα διορθώνονται ….1) τα παράθυρα άμα το κανείς 2-3 φορές πάνω κάτω επανέρχεται 2) Άμα το κάνεις μια μικρή βόλτα σβήνουν οι ενδειξης του πορτοκαλί τιμονιού και του ESP. και εγω golf 6 εχω.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 τοποθετήθηκε και από μένα 23,10€ το κόστος και 10 λεπτά δουλειά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Καλησπέρα και πάλι, το πλαστικό κάλυμμα προσφέρει κάτι ουσιαστικό στην προστασία της μπαταρίας επιπλέον από το υφασμάτινο, (εκτός της περίπτωσης πλυσίματος μηχανής φυσικά) Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted August 11, 2016 Report Share Posted August 11, 2016 (edited) Χρειάζεται και ένα κάλυμα υφασματινο No 9 στο σχέδιο. 1K0915418A ή 1K0915418F για 61ΑΗ και 1K0915418B ή 1K0915418G για 70AH. Edited August 11, 2016 by kosaitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros_K Posted August 12, 2016 Report Share Posted August 12, 2016 Επειδή έχω αλλάξει στο δικό μου (Seat leon) αξίζει να το αλλάξετε. Είναι τρία κομμάτια 3,4,5 από την φώτο. Μπαίνει πολύ εύκολα. Εγώ πήρα ένα από το ebay made in China και ειναι μια χαρά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted November 17, 2018 Report Share Posted November 17, 2018 (edited) Ενημερώνω ότι αγωρασα και εγώ το κάλυμμα για την μπαταρία. Για Passat B7 (2011-2014) Με κωδικούς για αυτό το κάλυμμα, τούς εξής. 3C0915335 (Κάλυμμα Νο1) 3C0915336A(Κάλυμμα No2) 3C0915443A ( καπάκι ) Κόστος 34.70€ καινούργιο από την αντιπροσωπεία! Το κάλυμμα που έχει είδη η μπαταρία (αυτο που ειναι από τσόχα) δεν το πετάμε το ξανά βάζουμε κανονικά !!! Καλησπέρα Να δώσω μερικές λεπτομέριες για ενημέρωση όσον θέλουν να βάλουν το κάλυμμα της μπαταρίας. Το κάλυμμα , το οποίο αποτελείται από 3 τμήματα και έχει 3 κωδικούς. 3C0915335 3C0915336A 3C0915443A Αν στο αμάξι σας έχετε στο πλην ( - ) σας τέτοιο πόλο Το κάλυμμα με τον κωδικό (3C0915336A) Θα πρέπει να του κάνετε ένα κόψιμο για να μπορεί να κουμπωση ο πόλος της μπαταρίας σας. Edited March 27, 2020 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...