kido Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Καλησπέρα σε όλους σας, Μετά απο το πλύσιμο του αυτοκινήτου απο επιστροφή απο διακοπές, είπα να κουμπώσω μια το vag com να κάνω έναν έλεγχο και το εξής σφάλμα αποκαλύφθηκε 1 Fault Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Είδα ότι έχει να κάνει με τον εξαερισμό της δεξαμενής καυσίμου. Έχει ασχοληθεί κανένας με το συγκεκριμένο σφάλμα?? Θα ήθελα να σημειώσω πως κατα τη διαρκεια των διακοπών και επειδή έκανα αρκετά χλμ, κάθε φορά που έβαζα βενζίνη, έβγαζα τον αέρα απο το ντεπόζιτο, πατώντας το δεξιό κουμπί που βρίσκεται στην είσοδο του ντεπόζιτου. Μόλις για παράδειγμα η αντλία του βενζινά σταμάταγε, πατώντας το μπουτόν αυτό, έβγαζα τον αέρα και τίγκαρα, έπαιρνε περίπου 10 λίτρα παραπάνω. Η αυτονομία ανέβαινε κατακόρυφα, έκανα 170 χλμ και η βελόνα δεν ξεκόλαγε απο το max. Μήπως έκανα βλακεία και ζόριζα το ντεπόζιτο τιγκάροντάς το, το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος?? Γνωρίζει κάποιος τί ακριβώς κάνει αυτή η βαλβίδα στο ντεπόζιτο και αν κάνει να χρησιμοποιείται γενικότερα? γιατί στο βιβλιαράκι δεν αναφέρει τίποτα για αυτήν την βαλβίδα, απεναντίας αναφέρει πως όταν κλωτσήσει η αντλία, να μην βάζουμε παραπάνω βενζίνη..... Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Διαβασε εδω wiki-ross-tech Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...