Jump to content
akismei

Κενα Στον Ροτορα Της Τουρμπινας !Golf V Tsi140 Sportline

Recommended Posts

καλησπερα

ειμαι κατοχος ενος golf v tsi140 sportline απο καλοκαιρι 2007 και το πρωτο προβλημα που ειχα ηταν περυσι που χαλασε η n249 και αντικατασταθηκε.το αμαξι εχει 71000χλμ, οδηγειται κανονικα, ειναι μαμα και ολα τα σερβις γινονται σε αντιπροσωπειες και εξουσιοδοτημενα.επισης μη ξεχναμε και την "υποβαθμιση" της αποδοσης που μου εκαναν στον πρωτο χρονο με εκεινο το αλησμονητο update.....μου επεστραφει αλλο αμαξι........

ωστόσο, τις τελευταιες 2 ημερες ακουγα ενα σφυριγμα τοσο στα χαμηλα με μεγαλη ταχυτητα ( οταν με τριτη και 2500 στρ. πατουσα τερμα γκαζι) αλλα και με μεγαλυτερες ταχυτητας και σε ψηλοτερες στροφες ( με τεταρτη και 4000-5000 στρ. και πατημα τερμα γκαζιου).

μολις γυρισα απο την αντιπροσωπεια με την διαγνωση "κενα στον ροτορα της τουρμπινας". τουτεστιν αλλαγη τουρμπινας με καινουρια ( ανακατασκευασμενη) και τιμη με περαστικα 1000 ευρω πανω-κατω.

σε ερωτηση μου τι μπορει να προκαλεσε τα κενα στον ροτορα δεν μπορουσαν να μου απαντησουν. (μηπως ειναι κατασκευαστικο το προβλημα :whistling:

επισης σε ερωτηση μου τι εγγυηση εχει το νεο τουρμπο , μου ειπαν 2 χρονια ( δηλαδη μετα τα 2 χρονια τι γινεται ; , χαλαει παλι ο ροτορας και ουτωκαθεξης;)

πιστευω οτι η vw νομιζει οτι ειμαστε χαζοι σαν τα προβατα. μας πουλησε το ακριβοτερο αμαξι στην κατηγορια του , το εκανε μετα υποβαθμιση αποδοσης γιατι δεν αντεχαν οι κινητηρες και τωρα που χαλαει ο ροτορας του τουρμπο θελει να την πληρωσουμε παλι....:clapping:

τι μπορω να κανω για να διεκδικησω κατι καλυτερο, εστω και στην τιμη της επισκευής ?

γνωριζετε εαν υπαρχει αναγνωρισμενο προβλημα για κενα στο ροτορα της τουρμπινας;

ευχαριστω και συγγνωμη για το μακροσκελες μηνυμα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με τα παράπονα από την VW. Το καταστροφικό update το λούστηκα και εγώ και έχω μήνει με την ανάμνηση της εξαιρετικής εκείνης απόδοσης του 1.4 tsi.

Στην ζημιά σου τώρα, θα σου πω ότι μπορείς να ζητήσεις έκπτωση. Πρόσφατα είχα και εγώ μια ανάλογη περιπέτεια με μια κουφή ζημιά και τελικά αντί για 1000 + ευρώ , πλήρωσα μετα από συμφωνία 250ευρώ.

Υπάρχουν κάποια περιθωρια εκπτώσεων για κάλυψη ανταλλακτικών και εργασίασ από την VW αλλά πρέπει να το παλέψεις.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

ειναι το γνωστο σερβις καλης θελησεως που εχει καθε αμαξι της VW σε καποια απο τα ανταλλακτικα του.Η τουρμπινα ειναι σε αυτα μεσα.Ψαξτε το λιγο.............................. ;)

Την παλια σου τουρμπινα την πηρες?

Ενα σετακι ανακατασκευης κομπλε πολυ καλης ποιοτητας κανει γυρω στα 90 ευρω και ειναι πολυ καλη λυση εαν δεν εχεις χτυπησει τους ροτορες.

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια ο ρότορας δεν είναι στον κομπρέσορα ; στην τουρμπινα υπαρχει αξονας και η φτερωτή ;)

αν πάλι κάνω λάθος σορρυ

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με τα παράπονα από την VW. Το καταστροφικό update το λούστηκα και εγώ και έχω μήνει με την ανάμνηση της εξαιρετικής εκείνης απόδοσης του 1.4 tsi.

Στην ζημιά σου τώρα, θα σου πω ότι μπορείς να ζητήσεις έκπτωση. Πρόσφατα είχα και εγώ μια ανάλογη περιπέτεια με μια κουφή ζημιά και τελικά αντί για 1000 + ευρώ , πλήρωσα μετα από συμφωνία 250ευρώ.

Υπάρχουν κάποια περιθωρια εκπτώσεων για κάλυψη ανταλλακτικών και εργασίασ από την VW αλλά πρέπει να το παλέψεις.

Κώστας

πως τα καταφερες και εριξες την τιμη τοσο χαμηλα?

ησουν σε εγγυηση ή εκτος εγγυησης?

με ποιον το παλεψες με την αντιπροσωπεια ή με την κοσμοκαρ?

Link to comment
Share on other sites

Εκτός εγγύησης .. και εκτός εαυτού.

Να ήσουν μόνο από μια μεριά να με άκουγες ..

Edited by COSTAS_
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια δεν εχετε καταλαβει οτι η vw απο το 5αρι golf και μετα κατασκευαζει αυτοκινητα που θα συντηρουν τα συνεργεια?Οσο πιο παλια τοσο πιο καλα!Το 2αρι και το 3αρι golf οτι και να τα εκανες δεν καναν τσικ.Και οι τιμες που εχει (η vw)για εργασια και για ανταλλακτικα ειναι στα υψη!Φιλος αγοραζει ibiza cupra του κουτιου και στο πρωτο service ειχε καψει 2 λιτρα λαδι!Το δευτερο service δεν το προλαβε,τον αναψε το λαμπακι του λαδιου.Παει αντιπροσωπεια και του λενε θα στρωσει!Με τα λιγα με τα πολλα του αλλαξαν μηχανη (εγγυηση εννοειται) γιατι το αμαξι εφτασε να δουλευει σαν διχρονο,οποτε εβαζε βενζινη εβαζε και λαδια!Χαλια ολα!!

Σε ενα τευχος του Power ειχε ενα leon tfsi 1.8 και του περασε τις βαλβολινες απ το σαζμαν μεσα στον δισκο!Ειναι Δυνατον?4 χρονων αυτοκινητο?

Ο κολλητος μου δουλευει στην AVIS Θεσσαλονικη..τα tiguan δεν τα προλαβαινουν.Ολη μερα ειναι στο συνεργειο!Και το παλικαρι ειναι full γερμανοφιλος!Το καινουριο 3αρι της BMW το ιδιο..μονο τα AURIS και τα YARIS δεν βγαζουν τπτ!!Αλλα ειναι κουβαδες!!!!

Τι να πω..μεγαλη απογοητευση!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια δεν εχετε καταλαβει οτι η vw απο το 5αρι golf και μετα κατασκευαζει αυτοκινητα που θα συντηρουν τα συνεργεια?Οσο πιο παλια τοσο πιο καλα!Το 2αρι και το 3αρι golf οτι και να τα εκανες δεν καναν τσικ.Και οι τιμες που εχει (η vw)για εργασια και για ανταλλακτικα ειναι στα υψη!Φιλος αγοραζει ibiza cupra του κουτιου και στο πρωτο service ειχε καψει 2 λιτρα λαδι!Το δευτερο service δεν το προλαβε,τον αναψε το λαμπακι του λαδιου.Παει αντιπροσωπεια και του λενε θα στρωσει!Με τα λιγα με τα πολλα του αλλαξαν μηχανη (εγγυηση εννοειται) γιατι το αμαξι εφτασε να δουλευει σαν διχρονο,οποτε εβαζε βενζινη εβαζε και λαδια!Χαλια ολα!!

Σε ενα τευχος του Power ειχε ενα leon tfsi 1.8 και του περασε τις βαλβολινες απ το σαζμαν μεσα στον δισκο!Ειναι Δυνατον?4 χρονων αυτοκινητο?

Ο κολλητος μου δουλευει στην AVIS Θεσσαλονικη..τα tiguan δεν τα προλαβαινουν.Ολη μερα ειναι στο συνεργειο!Και το παλικαρι ειναι full γερμανοφιλος!Το καινουριο 3αρι της BMW το ιδιο..μονο τα AURIS και τα YARIS δεν βγαζουν τπτ!!Αλλα ειναι κουβαδες!!!!

Τι να πω..μεγαλη απογοητευση!

αχ αυτα τα auris παντως του πατερα μου toyota avensis 50.0000km φλατζα χωρις καμια πιεση

ρε παιδια ο ρότορας δεν είναι στον κομπρέσορα ; στην τουρμπινα υπαρχει αξονας και η φτερωτή ;)

αν πάλι κάνω λάθος σορρυ

εχεις δικιο ρε φιλε νομιζω

Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπινα αποκτα τζογο και ειναι φυσιολογικο μετα απο πολλα χιλιομετρα αλλα τα 1000 δεν ειναι φυσιολογικα και στην τουρμπινα υπαρχει η φτερωτη μπρος πισω ο αξονας και τα ρουλεμαν μεσα τα ρουλεμαν αποκταν κενα με αποτελεσμα να κατεβαζει λαδι στο κολλαρο της εισαγωγης και στην εξατμιση διοτι χανεται η στεγανοποιηση. Επισης η επισκευη ερχεται γυρω στα 150-200 ευρω και οι φτερωτες χτυπιουνται μονο αν σπασει τιποτα και περασει μεσα στην τουρμπινα αν θυμηθω αυριο θα τραβηξω φωτο μια τουρμπινα με χτυπημενες φτερωτες και κατεβασμενο λαδι να δειτε τι εννοω.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπινα αποκτα τζογο και ειναι φυσιολογικο μετα απο πολλα χιλιομετρα αλλα τα 1000 δεν ειναι φυσιολογικα και στην τουρμπινα υπαρχει η φτερωτη μπρος πισω ο αξονας και τα ρουλεμαν μεσα τα ρουλεμαν αποκταν κενα με αποτελεσμα να κατεβαζει λαδι στο κολλαρο της εισαγωγης και στην εξατμιση διοτι χανεται η στεγανοποιηση. Επισης η επισκευη ερχεται γυρω στα 150-200 ευρω και οι φτερωτες χτυπιουνται μονο αν σπασει τιποτα και περασει μεσα στην τουρμπινα αν θυμηθω αυριο θα τραβηξω φωτο μια τουρμπινα με χτυπημενες φτερωτες και κατεβασμενο λαδι να δειτε τι εννοω.

σε αμαξι 70000 χλμ το θεωρεις φυσιολογικο να δημιουργηθουν αυτα τα κενα ;(ακομη και στην αντιπροσωπεια δεν μπορουσαν να μου που οφειλονται αυτα τα κενα)

επισημαινω οτι το αμαξι κινειται κυριως σε εθνικες οδους με ταχυτητες κυριως 130-140χλμ/ωρα.προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι το προβλημα μου ειναι κατασκευαστικο (αστοχια υλικου;) και θα πρεπει να αντικατασταθει με το μικροτερο δυνατο κοστος για τον πελατη και οχι με 1000 ευρω που ζητανε για καινουρια τουρμπινα με ανταλαγγη της δικιας μου τουρμπινας.

Link to comment
Share on other sites

ειναι το γνωστο σερβις καλης θελησεως που εχει καθε αμαξι της VW σε καποια απο τα ανταλλακτικα του.Η τουρμπινα ειναι σε αυτα μεσα.Ψαξτε το λιγο.............................. ;)

Την παλια σου τουρμπινα την πηρες?

Ενα σετακι ανακατασκευης κομπλε πολυ καλης ποιοτητας κανει γυρω στα 90 ευρω και ειναι πολυ καλη λυση εαν δεν εχεις χτυπησει τους ροτορες.

Καλά Που Τα Έμαθες Εσύ Όλα Αυτά;;;;Άκου Εκεί Καλής Θέλησης!!!!Μπράβο Σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλά Που Τα Έμαθες Εσύ Όλα Αυτά;;;;Άκου Εκεί Καλής Θέλησης!!!!Μπράβο Σου.

σημερα πηγα το αυτοκινητο σε ενα αλλα συνεργειο ( bosch car service) που ασχολειται με vw για μια δευτερη γνωμη στο τι πρεπει να κανω και οχι για μια νεα διαγνωση.

πηγαμε το αμαξι για μια βολτα και οντως ο μηχανικος ακουσε το θορυβο. ωστοσο μου ειπε οτι εαν ηταν στη θεση μου δεν θα αλλαζε την τουρμπινα (κοστος 1000ευρω πανω-κατω) διοτι ο κινητηρας δεν εμφανιζει σημαδια μειωμενης αποδοσης και οτι και στην χειροτερη περιπτωση που σπασει το τουρμπο η ζημια θα ειναι προς τα πισω και οχι στον κινητηρα (κατα 90%).

Link to comment
Share on other sites

Εαν δεν την αλλαξες ακομα,πανε σε ενα συνεργειο να την βγαλεις και να την κανεις μια ανακατασκευη πριν σκορπισει.Θα γλυτωσεις αρκετα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

σημερα πηγα το αυτοκινητο σε ενα αλλα συνεργειο ( bosch car service) που ασχολειται με vw για μια δευτερη γνωμη στο τι πρεπει να κανω και οχι για μια νεα διαγνωση.

πηγαμε το αμαξι για μια βολτα και οντως ο μηχανικος ακουσε το θορυβο. ωστοσο μου ειπε οτι εαν ηταν στη θεση μου δεν θα αλλαζε την τουρμπινα (κοστος 1000ευρω πανω-κατω) διοτι ο κινητηρας δεν εμφανιζει σημαδια μειωμενης αποδοσης και οτι και στην χειροτερη περιπτωση που σπασει το τουρμπο η ζημια θα ειναι προς τα πισω και οχι στον κινητηρα (κατα 90%).

Εξαρτάται. Αν ο τζόγος του ρουλεμάν γίνει πολύ μεγάλος και ακουμπήσουν οι φτερωτές στο κέλυφος της τουρμπίνας (μη νομίζεις ότι τα διάκενα είναι μεγάλα γιατί τότε η τουρμπίνα δε θα συμπίεζε), τότε μπορούν να πάνε ρινίσματα ή θραύσματα στην εισαγωγή και στις βαλβίδες. Κανονικά τα συνεργεία θα έπρεπε να είναι σε θέση να τα μετρήσουν αυτά και μετά να αποφασίζουν για αντικατάσταση ή όχι με ανακατασκευασμένη.

Link to comment
Share on other sites

καταρχας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

τωρα μερικες ερωτησουλες :

ktm- αυτο που λες για σετακι ανακατασκευης κοστιζει περιπου 90 ευρω? και τι περιλαμβανει? ( σου υπενθυμιζω οτι η αντιπροσωπεια μου ειπε για κενα στον ροτορα της τουρμπινας).

golfistas- ποια συνεργεια ειναι αυτα που αναφερεσε?μπορεις να υποδειξεις καποιο?

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

καταρχας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

τωρα μερικες ερωτησουλες :

ktm- αυτο που λες για σετακι ανακατασκευης κοστιζει περιπου 90 ευρω? και τι περιλαμβανει? ( σου υπενθυμιζω οτι η αντιπροσωπεια μου ειπε για κενα στον ροτορα της τουρμπινας).

golfistas- ποια συνεργεια ειναι αυτα που αναφερεσε?μπορεις να υποδειξεις καποιο?

ευχαριστω

Δυστυχώς τα συνεργεία στα οποία αναφέρομαι είναι αυτά της VW. Κανονικά τουλάχιστον η KOSMOKAR θα έπρεπε να το κάνει. Προφανώς δεν υπάρχει κανένα που να μπορώ να συστήσω. Αν κάποιος όμως ενδιαφέρεται να το ψάξει παραπάνω μπορεί να κάνει μία αναζήτηση στο internet για εταιρείες που επισκευάζουν turbo ναυτικών μηχανών και εδρεύουν κυρίως σε Πειραιά, Πέραμα ή Κερατσίνι.

Αυτές οι εταιρείες ως μέρος του service σίγουρα κάνουν ζυγοσταθμίσεις και μέτρηση ανοχών. Όμως το αποτέλεσμα εξαρτάται από τη γνώση των παραμέτρων/ορίων ανοχών που δινει ο κατασκευαστής, άρα αν αυτά δε μπορούν να βρεθούν είσαι στον αέρα. Γι' αυτό λέω ότι η VW θα έπρεπε να υποχρεώνει τουλάχιστον την αντιπροσωπεία να έχει τη δυνατότητα να κάνει μετρήσεις και να διαπιστώνει την κατάσταση προτού το στείλει έξω και περάσει το ανακατασκευασμένο.

Προσωπικά δε με πείθει ο τεχνίτης που το κατάλαβε με την οδήγηση, και επίσης δε μπορώ να σου πω αν εμπιστεύομαι τον τρόπο που έκαναν την αρχική διάγνωση για τα κενά γιατί δε γράφεις λεπτομέρειες.

Κάθε κατασκευαστής turbo έχει όρια ανοχών πέραν των οποίων απαιτείται είτε συντήρηση (αλλαγή ρουλεμάν, εδράνου κ.λπ.) είτε ανακατασκευή και αυτά αν δεν τα μετρήσεις αυτός που θα βγει σίγουρα ζημιωμένος είναι ο πελάτης (εννοώ ότι θα το κάνει είτε νωρίς χωρίς να υπάρχει λόγος από μια διάγνωση του τύπου "ψυχανεμίζομαι ότι ..." είτε πολύ αργά αν σκιστεί το αυτοκίνητο και πάρουν την τουρμπίνα και δεν ξέρω και τι άλλο στο χέρι.

Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει όριο χλμ. πέρα από το οποίο αλλάζει η τουρμπίνα; Αν υπάρχει τότε έχει προκύψει στατιστικά από την εμπειρία, οπότε κάποιοι θα είναι πιο άτυχοι από τους υπόλοιπους γιατί η στατιστική είναι ένας μέσος όρος.

Επίσης οι συμφορουμίτες που ασχολούνται με βελτιώσεις και επεμβαίνουν σε turbo ίσως έχουν γνώση του αντικειμένου και γνωστά μαγαζιά.

Link to comment
Share on other sites

Οταν η τουρμπινα πραγματικα αποκτησει κενα στα ρουλεμαν πρεπει να φτιαχτει η να αλλαχτει επιγοντως γιατ αν παει μεσα στο μοτερ τιποτα γρεζακια τοτε θα εχουμε κλαματα και δυο φωτο που σας ελεγα η φτερωτη χτυπημενη:

0008ei.jpg

Uploaded with ImageShack.us

και κατεβασμενα λαδακια προς την εισαγωγη απο τα κενα στα ρουλεμαν:

0009h.jpg

Uploaded with ImageShack.us

η τουρμπινα ειναι απο φορτηγακι και το μοτερ το γλυτωσε στο τσακ.

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω παρατηρησει οτι για τους τεχνικους συμβουλους ολα ειναι φυσιολογικα..να τριζουνε τζαμια να ακουγονται θορυβοι κτλπ..ολα αυτα μεχρι την εγγυηση.μετα τυχαια ολοι τους βρισκουνε τι μπορει να εχει το αμαξι. Καλα γτ αυτο το πραμα ρε παιδια? δν πληρονωνται οι αντιπροσωπειες απο την μαμα VW?

Link to comment
Share on other sites

Οταν η τουρμπινα πραγματικα αποκτησει κενα στα ρουλεμαν πρεπει να φτιαχτει η να αλλαχτει επιγοντως γιατ αν παει μεσα στο μοτερ τιποτα γρεζακια τοτε θα εχουμε κλαματα και δυο φωτο που σας ελεγα η φτερωτη χτυπημενη:

0008ei.jpg

Uploaded with ImageShack.us

και κατεβασμενα λαδακια προς την εισαγωγη απο τα κενα στα ρουλεμαν:

0009h.jpg

Uploaded with ImageShack.us

η τουρμπινα ειναι απο φορτηγακι και το μοτερ το γλυτωσε στο τσακ.

ενδιαφερουσες οι εικονες που παραθετεις ( το φορτηγακι ηταν ντιζελ ? και ποσα χλμ ειχε στο καντραν?) αλλα μηπως εχεις καμια ιδεα στο που να οφειλεται αυτη η ζημια ( δηλαδη τα κενα στα ρουλεμαν). ειναι δυνατον να προκληθουν σε ενα αυτοκινητο που κινειται με νορμαλ ταχυτητες, κυριως σε εθνικες οδους, αφηνετε να κρυωσει μετα απο ταξιδι πριν σβησει και εχοντας διανυσει μονο 70000χλμ?? (προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι ισως να οφειλεται σε κατασκευαστικη αστοχια).

υ.γ. μιλησα με cosmocar το απογευμα . κρατησαν το τηλεφωνο μου και μου ειπαν οτι θα δουν τι μπορουν να κανουν......ειδωμεν!!

Edited by akismei1804
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει τεχνικη οδηγια απο την VW για να μετρανε ανοχες.δινει μονο μερικες οδηγιες στο πως να ρυθμισουν την wastegate.Τα υπολοιπα αφορουν αντικατασταση τουρμπινας.

Τα κιτακια αυτα περιεχουν τα 2 μπρουτζινα κουζινετακια,ασφαλειες,oring και γενικα οτι χρειαστεις για να ανοιξεις και να αλλαξεις κουζινετα στην τουρμπινα.Βασικα δεν ειναι δουλεια που την κανει ο καθενας.Και προυποθεση να ειναι σε αψογη κατασταση τα 2 στροβιλακια.Εαν οχι χρειαζεται ζυγοσταθμιση και εγω προσωπικα ελλαδα δεν αμπιστευομαι κανεναν να κανει αυτη την δουλεια.καλυτερα να αγορασω καινουργια στροβιλακια και αξονα.εαν πραγματικα ακουγεται απο την τουρμπινα το πιο απλο ειναι να βρεις μια μεταχειρο σε πολυ καλη κατασταση και να πας σε ενα συνεργειο που εμπιστευεσαι να σου την περασουν.

Link to comment
Share on other sites

Το φορτηγακι ηταν sprinter ντιζελατο γιατι στο συνεργειο μονο με πετρελαιοκινητηρες ασχολουμαι με τα 120 αλογα και ειχε γυρω στις 110.000χλμ τα κενα μπορει να δημιουργηθουν απο αστοχια υλικου αλλα και απο αποτομα τουρμπισματα και ζορια. η τουρμπινα αυτη παρολο που εχει χτυπημενη φτερωτη θελει ενα σετ επισκευης και ειναι ετοιμη για χρηση.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα

σημερα το απογευμα μου τηλεφωνησαν απο την κοσμοκαρ για να μου ανακοινωσουν οτι δυστυχως δεν μπορουν να κανουν κατι .......

μου ειπαν οτι σε αυτο οδηγησαν τα παρακατω :

- τσεκαραν εαν εχει εμφανιστει το προβλημα αυτο συχνα στο μοντελο μου και δεν βρηκαν κατι τετοιο

- ειμαι εκτος εγγυησης

- το τελευταιο σερβις 60000χλμ το εκανα σε Bosch Car Service ( το αμαξι ηταν εκτος εγγυησης) και οχι σε εξουσιοδοτημένο συνεργειο(αντιπροσωπεια)(οπως ειχα κανει ολα τα προηγουμενα σερβις ακομα και την αλλαγη των βαλβιδων Ν249) ( μου ανεφερε κατι για εγγυηση καλης θελησεως)

να πω την αληθεια απογοητευτικα για την καταληξη της υποθεσης διοτι πιστευα οτι ισως αναγνωριζαν τα προβληματα που υπαρχουν στον κινητηρα [( αναβαθμιση εργοστασιακη που μειωνε την αποδοση του αυτοκινητου για να αντεξει ο κινητηρας (κατι που τελικα στη δικη μου περιπτωση δεν βοηθησε τελικα, αφου εχω προβλημα στην τουρμπινα), βαλβιδες Ν249 προβληματικες σε πολλα αυτοκινητα)] και μου εκαναν μια καλυτερη προσφορα για την αγορα της ανακατασκευασμενης τουρμπινας.

υ.γ. σκεφτομα να στειλω e-mail-letter of complaint στο customer service της VW στην Γερμανια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεις να κανεις και πολλα...

Απο την αλλη μπορεις μεσω ebay.de η απο *μη επιτρεπόμενο @ URL* η και απο αγγελια να βρεις μια Ιδια τουρμπινα με 300-350 ευρω και με ακομα 200-250 ευρω περαστικα με ενα 550-600 να εισαι κομπλε και παρακατω...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.