Jump to content
Guest Nightangel

Golf Mk5 Gti Owners

Recommended Posts

Τελικα βρεθηκατε χθες? Εγω δεν μπορεσα λογω ανειλημενων υποχρεωσεων (λεγεται και παντοφλα). Την επομενη φορα θα ερθω σιγουρα! Tonino τι εννοεις καει πολυ λες?

Link to comment
Share on other sites

Τελικα βρεθηκατε χθες? Εγω δεν μπορεσα λογω ανειλημενων υποχρεωσεων (λεγεται και παντοφλα). Την επομενη φορα θα ερθω σιγουρα! Tonino τι εννοεις καει πολυ λες?

καει πολυ. :D τι θες να πεις?

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Περικλή είμαστε στον ίδιο λάκκο! Ευτυχώς φρόντισα και έμαθα ορισμένα πράγματα από κάποιους (thanks arisgti), εκ των οποίων μερικά τα γνώριζα από τη μακρόχρονη συμβίωση με το ΤΤ μου. Χθες είχα στα καλά του καθουμένου και το πρώτο μου CEL (check engine light). Ήταν σποραδικό σφάλμα στο ποτενσιόμετρο που ρυθμίζει τα flaps στην πολλαπλή εισαγωγής. Τέλος πάντων, για να μη χρονοτριβώ οι μηχανικοί στον Γρατσία όπου το πήγα είναι επιφυλακτικοί με τον επαναπρογραμματισμό. Σε κάθε περίπτωση προτείνουν ΜΤΜ (εμ βέβαια, αφού είναι μεταπράτες και οι ίδιοι...). Δεν παρέλειψαν να με ενημερώσουν για 3 GTI με κυλινδροκεφαλές και 1 με μοτέρ από λιωμένο μπουζί, όλα με μετατροπές. Να είμαι ειλικρινής αυτό δε με πτόησε ιδιαίτερα. Έχω κάνει και την επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια, είμαι ευλαβικός και όχι κοντράκιας, κάνω τακτικά service, δε τσιγγουνεύομαι σε αναλώσιμα. Κατά πάσα πιθανότητα θα προχωρήσω σε Unitronic.

Παρεπιπτόντως, όσο ήμουν στον Γρατσία θαύμαζα ενα μαύρο χαμηλωμένο GTI με ηλιοροφή, interlagos, navi, 18άρες κλπ. Είχε αυτοκόλλητο VW CLub στο πίσω παρ-μπρίζ και από κάτω αυτοκόλλητο Milltek sport. Πολύ ωραίο πραγματικά!

Επίσης, χθες κατά τις 00.15 στην Εθνική γυρνώντας από τη συνάντηση του S3CLub πέτυχα ενα μαύρο GTI με δυο άτομα. Στον κόμβο της μεταμόρφωσης πήγε ευθεία ενώ εγώ μπήκα Αττική οδό. Ήταν κάποιος από 'δω? Ειλικρινά χαίρομαι να βλέπω GTI έξω...

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Sorry το εγραψα στα γρηγορα :D ! Εννοω , νομιζεις οτι καιει πολυ λαδι το αμαξι ?

απ'οτι ξερω σε κανεναν δεν εχει καψει τοσο λαδι σε τοσα χιλιομετρα.εμενα αντε να μου καψει μισο κιλο σε 10.000 χλμ

οσο για το προγραμμα s8n. αστα...μολις βρεις πες και σε μενα να παμε να το βαλουμε επιτοπου. θελει μεγαλη κουβεντα η υποθεση προγραμμα.... ;)

Link to comment
Share on other sites

μονο προγραμμα ρε παιδια ολα ιδια ειναι (5 άλογα πάνω. 5 κάτω δεν νομίζω να κάνει την διαφορα).. κανενα δεν κάνει fuel cuts

με πλήρες ΦΠΕ τα περισσότερα αυτοκίνητα κάνουν

ο λόγος γνωστος, η λύση αγνωστη ακόμη

Link to comment
Share on other sites

Καλα ετσι οπως το παω εγω,εσυ,αντωνης κτλ....Καλυτερα άλλαζε τα πριν την ωρα τους μην κανουν κανα ΚΡΑΟΥ και μετα γελαμε και κλαιμε μαζι...

Το κοστος για αλλαγη μπουζι ειναι πολυ μικρο!! Αν σκεφτεις τι προβληματα μπορει να σου δημιουργησει ενα φθαρμενο ή βραχυκυκλωμενο μπουζι!!! Αστο καλυτερα, στις 30.000 χιλ ''αλλαγη''!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Κατά πάσα πιθανότητα θα προχωρήσω σε Unitronic.

γιατι σε unitronic? καταρχην ρε παιδια ποιος στο δι@ολο ξερει αυτη τη unitronic. εμενα μου φενεται μουφα αυτα περι καναδα και π@π@ρι@.για δειτε λιγο το site της (προσεκτικα) και θα καταλαβετε.μεχρι και το mail καναδα σε .gr τελειωνει. προσπαθεi ο καθε προγραμματιστακος να φτιαξει προγραμμα και εχει και τις βλεψεις να το εξαγει κιολας.οουυ ρεε. mtm και παλι mtm. (και ας βγαζει και 5 αλογα λιγοτερα)

Link to comment
Share on other sites

Παρεπιπτόντως, όσο ήμουν στον Γρατσία θαύμαζα ενα μαύρο χαμηλωμένο GTI με ηλιοροφή, interlagos, navi, 18άρες κλπ. Είχε αυτοκόλλητο VW CLub στο πίσω παρ-μπρίζ και από κάτω αυτοκόλλητο Milltek sport. Πολύ ωραίο πραγματικά!

χεχεχεχε ο jimmakos!Την Non-resonated δεν την είδες??Μάτια βγάζει....

Όσο για τα προγράματα τις απόψεις μου τις ξέρετε...Το αυτοκίνητο μου το έχετε οδηγήσει(κάποιοι) και το έχετε και κοντράρει(αντώνη :):D )Το θέμα είναι να μην κάνει κοψίματα....Το περίεργο είναι οτι εμένα δεν κάνει κιχ....Και δεν προοριζόταν το πρόγραμα για εισαγωγή...

Και κατι ακόμα, κάποιες εταιρίες βγάζουν πολλα άλογα με stage1, όταν όμως φτάνει η ωρα του stage2 τα άλογα που βγάζουν είναι απλά λίγα για τις δυνατότητες που έχει αυτο το αυτοκίνητο με ένα μεγαλύτερο d/p...

Συμπεράσματα δικά σας...

Και παρακαλώ να συνεχίσουμε στο tuning... .

Link to comment
Share on other sites

Κατά πάσα πιθανότητα θα προχωρήσω σε Unitronic.

Αν θες μας λες πως και αποφάσισες για Unitronic ... το σκεπτικό εννοώ, γιατί έχω τις ίδιες επιφυλάξεις με τον Αντώνη.

Τουλάχιστο θα υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης.....

Συνέχεια στο tuning.....

Link to comment
Share on other sites

χεχεχεχε ο jimmakos!Την Non-resonated δεν την είδες??Μάτια βγάζει....

Όσο για τα προγράματα τις απόψεις μου τις ξέρετε...Το αυτοκίνητο μου το έχετε οδηγήσει(κάποιοι) και το έχετε και κοντράρει(αντώνη :):lol: )Το θέμα είναι να μην κάνει κοψίματα....Το περίεργο είναι οτι εμένα δεν κάνει κιχ....Και δεν προοριζόταν το πρόγραμα για εισαγωγή...

Και κατι ακόμα, κάποιες εταιρίες βγάζουν πολλα άλογα με stage1, όταν όμως φτάνει η ωρα του stage2 τα άλογα που βγάζουν είναι απλά λίγα για τις δυνατότητες που έχει αυτο το αυτοκίνητο με ένα μεγαλύτερο d/p...

Συμπεράσματα δικά σας...

Και παρακαλώ να συνεχίσουμε στο tuning... .

Νεοκλή εσυ τι πρόγραμμα φοράς?

Link to comment
Share on other sites

γιατι σε unitronic? καταρχην ρε παιδια ποιος στο δι@ολο ξερει αυτη τη unitronic. εμενα μου φενεται μουφα αυτα περι καναδα και π@π@ρι@.για δειτε λιγο το site της (προσεκτικα) και θα καταλαβετε.μεχρι και το mail καναδα σε .gr τελειωνει. προσπαθεi ο καθε προγραμματιστακος να φτιαξει προγραμμα και εχει και τις βλεψεις να το εξαγει κιολας.οουυ ρεε. mtm και παλι mtm. (και ας βγαζει και 5 αλογα λιγοτερα)

Ψαξ'το καλυτερα....ΟΛΑ οσα λες ειναι λαθος...

Link to comment
Share on other sites

Ψαξ'το καλυτερα....ΟΛΑ οσα λες ειναι λαθος...

η μανα του το ξερει το unitronic? στο τελος θα μας πεις οτι ειναι και πιο αξιοπιστο και απο το mtm. εσυ τι θα εβαζες? giac, revo, mtm??? η μαλλον με ποιο θα κοιμοσουν ησυχος το βραδυ??στην τελικη ανδριανακη θα εβαζα παρα unitronic

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το αιώνιο ερώτημα. Απο άποψη επιδόσεων μπορώ να σας εγγυηθώ από μακρόχρονη πείρα πως οι διαφορές είναι αμελητέες σε 1ο στάδιο. Τώρα γιατι θα πάω σε Unitronic:

1. Στο ΤΤ είχα περάσει από PowerLogic (Νικολόπουλος), Genesis (Πιτόσογλου aka Σάλιας), Superchips (Σπέης). Απόλυτα ικανοποιημένος δεν ήμουν με κανένα για λόγους που μπορώ να σας εξηγήσω ιδιαιτέρως.

2. Θα έβαζα ΜΤΜ μόνο από άλλον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο. Δεν είμαι άνθρωπος που βλέπει παντού καταχθόνιες συνωμοσίες τύπου MTM=Motoren Technik Maravelias αλλά δε μου αρέσει το ύφος του αντιπροσώπου. Δε μου αρέσει να πηγαίνω στο μαγαζί για να αγοράσω μια σκάστρα και να μη μπορεί να μου τη δώσει κανείς γιατι "λείπει το αφεντικό και θα έρθει σε 1,5 ώρα". Δε μου άρεσε επίσης το ύφος του σε γνωστό μου στον οποίο όταν εκείνος ζήτησε παραστατικό για την αποστολή του εγκεφάλου στη Γερμανία βαλε τις φωνές λέγοντάς του πως είναι τύπος large, δεν κάνει λαμογιές και "αν θες πάμε να τα φάμε τώρα στα μπουζούκια". Το θέμα είναι καθαρά προσωπικό δηλαδή.

3. Η APR που φτιάχνει και το πρόγραμμα της Oettinger δεν έχει λύσει βασικά θέματα. Δεν έχω όρεξη να κυνηγώ τον Λούη γιατι έβαλα το τάδε φίλτρο ή τη δείνα εξάτμιση και θέλω αναβάθμιση, γιατι μου κάνει κοψίματα, γιατι οι Αμερικανοί έχουν γράψει τον BWA στα παλαιότερα των υποδυμάτων τους.

4. Revo: Όταν ρώτησα τον Mitchell (πριν 1,5-2 χρόνια που ήρθε στην Αθήνα) για πρόγραμμα στην 911 μου είπε να βάλω το Sportec και όχι το Revo. Γιατί να μη κάνω το ίδιο και στο Golf τότε? Σε ομοσπονδιακό δικαστήριο της Αμερικής όπου η APR είχε καταθέσει αγωγή κατά της Revo ο ίδιος ο Mitchel δήλωσε πως η αξιοπιστία δεν είναι το κύριο μέλημά τους αφού οι πελάτες τους θέλουν κυρίως επιδόσεις. Επίσης, ξενέρωσα με τους καβγάδες Seat Sport - Μπουκογιάννη στο Seat Club. Όσοι τα παρακολουθήσατε ξέρετε τι λέω. Τα Revo κάνουν ακόμη κοψίματα νομίζω.

5. GIAC: Μια δεύτερη εναλλακτική λύση. Θα το σκεφτόμουν αλλά δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμη.

6. Ανδριανάκης: Too custom for its own good? Υπάρχει R&D?

Έμεινε και τίποτ' άλλο? Μη μου πείτε B&B, ο μισός πλανήτης ξέρει πως είναι αδερφές εταιρείες με την Oettinger.

Δυστυχώς για άλλη μια φορά η απόφαση ελήφθη βάσει της νοοτροπίας "το μη χείρον βέλτιστο".

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ..ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΟ:

Α) ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ..

Β) ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ,ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ..

ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ?

ΜΤΜ ΜΟΝΟ?

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε ένα βλέφαρο στο tuning και νομίζω πως θα βρεις κάποια πράγματα. Αν όχι, τότε ρώτα και εκεί που είναι και το κατάλληλο θέμα. :D

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το αιώνιο ερώτημα. Απο άποψη επιδόσεων μπορώ να σας εγγυηθώ από μακρόχρονη πείρα πως οι διαφορές είναι αμελητέες σε 1ο στάδιο. Τώρα γιατι θα πάω σε Unitronic:

1. Στο ΤΤ είχα περάσει από PowerLogic (Νικολόπουλος), Genesis (Πιτόσογλου aka Σάλιας), Superchips (Σπέης). Απόλυτα ικανοποιημένος δεν ήμουν με κανένα για λόγους που μπορώ να σας εξηγήσω ιδιαιτέρως.

2. Θα έβαζα ΜΤΜ μόνο από άλλον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο. Δεν είμαι άνθρωπος που βλέπει παντού καταχθόνιες συνωμοσίες τύπου MTM=Motoren Technik Maravelias αλλά δε μου αρέσει το ύφος του αντιπροσώπου. Δε μου αρέσει να πηγαίνω στο μαγαζί για να αγοράσω μια σκάστρα και να μη μπορεί να μου τη δώσει κανείς γιατι "λείπει το αφεντικό και θα έρθει σε 1,5 ώρα". Δε μου άρεσε επίσης το ύφος του σε γνωστό μου στον οποίο όταν εκείνος ζήτησε παραστατικό για την αποστολή του εγκεφάλου στη Γερμανία βαλε τις φωνές λέγοντάς του πως είναι τύπος large, δεν κάνει λαμογιές και "αν θες πάμε να τα φάμε τώρα στα μπουζούκια". Το θέμα είναι καθαρά προσωπικό δηλαδή.

3. Η APR που φτιάχνει και το πρόγραμμα της Oettinger δεν έχει λύσει βασικά θέματα. Δεν έχω όρεξη να κυνηγώ τον Λούη γιατι έβαλα το τάδε φίλτρο ή τη δείνα εξάτμιση και θέλω αναβάθμιση, γιατι μου κάνει κοψίματα, γιατι οι Αμερικανοί έχουν γράψει τον BWA στα παλαιότερα των υποδυμάτων τους.

4. Revo: Όταν ρώτησα τον Mitchell (πριν 1,5-2 χρόνια που ήρθε στην Αθήνα) για πρόγραμμα στην 911 μου είπε να βάλω το Sportec και όχι το Revo. Γιατί να μη κάνω το ίδιο και στο Golf τότε? Σε ομοσπονδιακό δικαστήριο της Αμερικής όπου η APR είχε καταθέσει αγωγή κατά της Revo ο ίδιος ο Mitchel δήλωσε πως η αξιοπιστία δεν είναι το κύριο μέλημά τους αφού οι πελάτες τους θέλουν κυρίως επιδόσεις. Επίσης, ξενέρωσα με τους καβγάδες Seat Sport - Μπουκογιάννη στο Seat Club. Όσοι τα παρακολουθήσατε ξέρετε τι λέω. Τα Revo κάνουν ακόμη κοψίματα νομίζω.

5. GIAC: Μια δεύτερη εναλλακτική λύση. Θα το σκεφτόμουν αλλά δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμη.

6. Ανδριανάκης: Too custom for its own good? Υπάρχει R&D?

Έμεινε και τίποτ' άλλο? Μη μου πείτε B&B, ο μισός πλανήτης ξέρει πως είναι αδερφές εταιρείες με την Oettinger.

Δυστυχώς για άλλη μια φορά η απόφαση ελήφθη βάσει της νοοτροπίας "το μη χείρον βέλτιστο".

Sorry που θα επεμβω αν και δε μου πεφτει λογος..αλλα εσυ τελικα φιλε μου πρεπει να νομιζεις οτι οδηγεις σε ραλι nascar ...Τοσες βελτιωτικες εταιρειες και ολες σκαρτες?? Το μονο που σου μενει ειναι να φτιαξεις δικο σου προγραμμα!! Συμφωνω σε αυτο που λες οτι οι εδω αντιπροσωποι ειναι ολοι τους λαμογια και την εχουν δει και γω δε ξερω τι...αλλα μηπως τα παραλες και λιγο??? Επειτα μπορεις να μου πεις που θα αξιοποιησεις ενα αυτοκινητο 250+ ιππων?? Εκτος κι αν πηγαινεις και τρεχεις σε πιστες οποτε οκ παω πασο..Αυτο το ανελεητο κυνηγητο να το βελτιωσω κι αλλο κι αλλο κι αλλο..μονο κακο κανει αφου χανεται την ουσια του αυτοκινητου..Γιατι το gti δεν ειναι ΜΟΝΟ racing car..Εχει ποιοτητα και στο εσωτερικο, και ομορφο απεριττο σχεδιασμο και και και...Δεν ειναι evo η ιμπρεζα που μπαινεις μεσα και νομιζεις οτι μπηκες στο datsun του θειου σου...Μηπως λοιπον πρεπει να απολαυσετε το gti σε ολα του τα χαρακτηριστικα και να μη σπαταλατε φαια ουσια για μισο και ενα δευτερολεπτο περισσοτερη επιταχυνση?? Εκτος βεβαια κι αν καποιοι εχετε κανει τις κοντρες επαγγελμα και βγαζετε λεφτα με αυτον τον τροπο...

Link to comment
Share on other sites

η μανα του το ξερει το unitronic? στο τελος θα μας πεις οτι ειναι και πιο αξιοπιστο και απο το mtm. εσυ τι θα εβαζες? giac, revo, mtm??? η μαλλον με ποιο θα κοιμοσουν ησυχος το βραδυ??στην τελικη ανδριανακη θα εβαζα παρα unitronic

Kαι η μανα του το ξερει και ο πατερας του...Και ναι,μπορω να κοιμαμαι ησυχος το βραδυ και με αλλες εταιριες εκτος της ΜΤΜ.Για συγκριση Ανδριανακη-Unitronic δε συζηταω καν,προφανως δε ξερεις.

Επισης αλλη μια εταιρια που ειναι καλη ειναι η custom-code.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το αιώνιο ερώτημα. Απο άποψη επιδόσεων μπορώ να σας εγγυηθώ από μακρόχρονη πείρα πως οι διαφορές είναι αμελητέες σε 1ο στάδιο.

Στο GTI παντως, οχι. ΜΤΜ με Revo, διαφορα 28 αλογα, στο ιδιο δυναμομετρο, την ιδια μερα, με τις ιδιες συνθηκες. Σου λεει κατι..?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.