Geopan Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 To κονσέρβα πρόγραμμα γιατρέ δίνει ότι και οι άλλοι. Όχι αυτό που έδωσε 272... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Στο GTI παντως, οχι. ΜΤΜ με Revo, διαφορα 28 αλογα, στο ιδιο δυναμομετρο, την ιδια μερα, με τις ιδιες συνθηκες. Σου λεει κατι..? Μπά, όχι ....Αλλά τα 272ps μόνο πρόγραμμα όπου και να το πεις :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Στούκαρε κανείς από το club με λευκό gti? :lol: Για δείτε εδώ LINK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Στούκαρε κανείς από το club με λευκό gti? :lol: Για δείτε εδώ LINK Aς ελπίσουμε πως όχι. Πάντως την άκουσε ψιλο γερά για 40 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xou Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 ΑΧΧΧΧΧ !Αθανατοι ελληνικοι δρομοι! Παντως και παγο να μην ειχε πιασει μετα απο τετοια ξηρασια πρεπει να ειχε αρκετη γλιτσα κατω.Τι να πω τουλαχιστον εσωσε τους αεροσακους . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Πω πω !!! μακρια απο εμας!!! Και εχω και λευκο gti!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 Μπά, όχι ....Αλλά τα 272ps μόνο πρόγραμμα όπου και να το πεις E ναι, δινεις κατρι παραπανω, και στα βγαζει...Αλλα για καποιο περιεργο λογο ρε γαμωτο...Με οποιο αλλο εχει προγραμμα και εισαγωγη αν ανοιξει...το περναει απο πανω...περιεργο ε....περιεργοοοο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 (edited) E ναι, δινεις κατρι παραπανω, και στα βγαζει...Αλλα για καποιο περιεργο λογο ρε γαμωτο...Με οποιο αλλο εχει προγραμμα και εισαγωγη αν ανοιξει...το περναει απο πανω...περιεργο ε....περιεργοοοο.... Ακόμα και έτσι να είναι δεν σε παραξενεύει γιατί τόσες μεγάλες διαφορές από ένα πρόγραμμά και μόνο...Τόσο καλούς softwareράδες έχει η REVO??? Edited February 7, 2007 by Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 δεν νομιζω να ισχιει γιa το revo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Παιδες εχθες ειδα το επεισοδιο του ''τοις μετριτοις''!!! VW club VS Opel club Μας φαγανε οι του opel club!! Απο εμας ποιοι ειχαν παει να παιξουν??? Εννοω ποια ειναι τα nicknames τους!! (sorry για το off-topic) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Θα βάλω τις φωνές..... Που κολλαει ρε karlos στο ΜΚ5 GTI TUNING? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Aς ελπίσουμε πως όχι. Πάντως την άκουσε ψιλο γερά για 40 χλμ. Να υποθέσω ότι το ESP ήταν στο off;;; Γιατί με 40 (αν ήταν 40) το ESP νομίζω ότι θα έκανε δουλειά.... μια ιδέα... έτσι για κάτι χεράδες που το έχουν off διαρκώς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 (edited) Θα βάλω τις φωνές.....Που κολλαει ρε karlos στο ΜΚ5 GTI TUNING? Ε τι να εκανα να ανοιγα καινουργιο για μια ερωτηση?? Απλως επειδη το διαβαζουν αρκετα ατομα και ''κινηται'' αρκετα! Τελως παντων, διαγραψτε το!! sorry για το off topic again!!! Edited February 8, 2007 by karlos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Να υποθέσω ότι το ESP ήταν στο off;;; Γιατί με 40 (αν ήταν 40) το ESP νομίζω ότι θα έκανε δουλειά.... μια ιδέα... έτσι για κάτι χεράδες που το έχουν off διαρκώς +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Παιδες εχθες ειδα το επεισοδιο του ''τοις μετριτοις''!!!VW club VS Opel club Μας φαγανε οι του opel club!! Απο εμας ποιοι ειχαν παει να παιξουν??? Εννοω ποια ειναι τα nicknames τους!! (sorry για το off-topic) Δες εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 (edited) Να υποθέσω ότι το ESP ήταν στο off;;; Γιατί με 40 (αν ήταν 40) το ESP νομίζω ότι θα έκανε δουλειά.... μια ιδέα... έτσι για κάτι χεράδες που το έχουν off διαρκώς Μου φαίνεται ότι κάποιοι πρέπει να ψάξουν να δουν πως λειτουργει το esp. Εκτός από την καθυστέρηση που έχει, κατά την οποία μπορούν να γίνουν πολλά, αν το όχημα ξεφύγει από την πορεία του και κινηθεί εγκάρσια, φύγει με τα 4 δηλαδή, το esp είναι άχρηστο μιας και μπλοκάρει όλους τους τροχούς επειδή δεν έχει να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη πορεία. Το esp κάνει θαύματα σε βροχή και σε ολισθηρό οδόστρωμα, αλλά μόνο αν ένας τουλάχιστον τροχός πατάει και δίνει την τροχιά στο αυτοκίνητο. Από εκείνο τον τροχό διαβάζει και προσπαθεί, μπλοκάρωντας τους υπόλοιπους συνδιαστικά, να φέρει το αυτοκίνητο στην θεωρητική του πορεία. Έτσι γλυτώνεις από χαζο-σπινιαρίσματα, μούτρα, ψαλιδίσματα του πίσου μέρους και άλλα πολλά. Αν φύγεις με τα 4, το πιο πιθανό είναι να σε ακινητοποιήσει εκτός και αν μέχρι εκείνη τη στιγμή κάποιος τροχός σταματήσει να γλιστράει, το esp πληροφορηθεί και διορθώσει την πορεία του αυτοκινήτου. Και με τα 1500 κιλά, με 40 χιλιόμετρα είναι πολύ δύσκολο να κρατήσει και το esp και τα λάστιχα την ορμή του αυτοκινήτου. Καλό, χρυσό, άγιο, αλλά δεν μπορεί να αμφισβητήσει τους νόμους της φυσικής. Edited February 8, 2007 by Geopan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Ξέρω ότι τα λες αυτά βασιζόμενος στο δικό σου τρακάρισμα που έγινε κάπως έτσι... Αλλά διαφωνώ σε αυτό που λες... κάθετα.. και προς θεού δε λέω ότι το ESP είναι πανάκεια και μας επιτρέπει να μπαίνουμε παντού με χίλια... αλλά προσωπικά έχω φύγει σε κατηφόρα 45 μοιρών με πάγο με ταχύτητα 5-10χλμ., πολύ μικρότερη από τα 40 βέβαια αλλά θέλω να δεις τι έκανε το ESP, το αυτοκίνητο γύρισε πλάγια και άρχισα να κατεβαίνω με τα 4.... ούτε ανάποδα, ούτε κανονικά, ούτε φρένα... κατέβαινα για ένα τοίχο... και ξαφνικά το αμάξι γύρισε μόνο του με μούτρα μπροστά... κανένας τροχός δεν είχε πρόσφυση (ήταν παγωμένη κατηφόρα.. 3-4 ποντοι πάγος... θα έβρισκα πρόσφυση αν έσκαβα τον πάγο).. και όμως το αμάξι γύρισε... το Brake Assist ήταν, το ESP ήταν... το αμάξι ήρθε κανονικά... Αυτό που λέω είναι ότι το ESP θα έκανε κάτι... θα μετρίαζε το χτύπημα... θα το έκανε πιο ήπιο... και το λέω γιατί πρόσφατα ο κολλητός μου έφυγε με το Tsport του σε πλατεία με TRC/VSC off (δεν έφταιγε.. του είχαν ανάψει λόγο προβλήματος) και έπαθε το ίδιο.. αν τα είχε ίσως μάζευε κάτι... Σε κάθε περίπτωση (IMHO) το ESP πάντω ON στους ελληνικούς δρόμους.. OFF μόνο σε πίστα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Και εγω πλεον αυτο κανω που λεει ο liquid...Παλια το ειχα off και στον δρομο και παντου...Ομως μετα απο καποιες φορες, που ενω εστριβα γρηγορα, ειδα νερα στην εξοδο της στεροφης, η καποιο βλακα να εχει πεταχτει και να με αναγκαζει να πατησω φρενο, πλεον το εχω On στο δρομο, και εννοειται off στην πιστα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b.p.m. Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Και εγω πλεον αυτο κανω που λεει ο liquid...Παλια το ειχα off και στον δρομο και παντου...Ομως μετα απο καποιες φορες, που ενω εστριβα γρηγορα, ειδα νερα στην εξοδο της στεροφης, η καποιο βλακα να εχει πεταχτει και να με αναγκαζει να πατησω φρενο, πλεον το εχω On στο δρομο, και εννοειται off στην πιστα... +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Ξέρω ότι τα λες αυτά βασιζόμενος στο δικό σου τρακάρισμα που έγινε κάπως έτσι... Αλλά διαφωνώ σε αυτό που λες... κάθετα.. και προς θεού δε λέω ότι το ESP είναι πανάκεια και μας επιτρέπει να μπαίνουμε παντού με χίλια... αλλά προσωπικά έχω φύγει σε κατηφόρα 45 μοιρών με πάγο με ταχύτητα 5-10χλμ., πολύ μικρότερη από τα 40 βέβαια αλλά θέλω να δεις τι έκανε το ESP, το αυτοκίνητο γύρισε πλάγια και άρχισα να κατεβαίνω με τα 4.... ούτε ανάποδα, ούτε κανονικά, ούτε φρένα... κατέβαινα για ένα τοίχο... και ξαφνικά το αμάξι γύρισε μόνο του με μούτρα μπροστά... κανένας τροχός δεν είχε πρόσφυση (ήταν παγωμένη κατηφόρα.. 3-4 ποντοι πάγος... θα έβρισκα πρόσφυση αν έσκαβα τον πάγο).. και όμως το αμάξι γύρισε... το Brake Assist ήταν, το ESP ήταν... το αμάξι ήρθε κανονικά... Αυτό που λέω είναι ότι το ESP θα έκανε κάτι... θα μετρίαζε το χτύπημα... θα το έκανε πιο ήπιο... και το λέω γιατί πρόσφατα ο κολλητός μου έφυγε με το Tsport του σε πλατεία με TRC/VSC off (δεν έφταιγε.. του είχαν ανάψει λόγο προβλήματος) και έπαθε το ίδιο.. αν τα είχε ίσως μάζευε κάτι... Σε κάθε περίπτωση (IMHO) το ESP πάντω ON στους ελληνικούς δρόμους.. OFF μόνο σε πίστα... Δεν βασίζομαι μόνο στην δική μου πείρα. Το ότι γύρισε το δικό σου αυτοκίνητο μπορεί να μην οφείλεται σε κανένα ηλεκτρονικό σύστημα αλλά στο βάρος που έχει μπροστά λόγο κινητήρα. Συμφωνώ απόλυτα στο ότι μέσα στην πόλη και γενικά στους ελληνικούς δρόμους πρέπει να είναι πάντα on. Mε έχει σώσει πολλές φορές και ειδικά σε καταστάσεις που έπαιξε ρόλο ο εξωγενής παράγοντας ( νερά σε έξοδο στροφής, ακόμα και λάδια ). Είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις πως λειτουργεί το ESP σε κάθε αυτοκίνητο που οδηγείς. Ειδικά στα GTI που έχει μια πολύ καλή ρύθμιση, εκτός από την καθυστέρηση που παρουσιάζει, σε αφήνει να "παίξεις" με ασφάλεια. Αλλά το σημαντικό είναι ότι πρέπει πρώτα να μάθεις πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο χωρίς αυτό, έτσι ώστε να ξέρεις πότε μπορείς να βασιστείς στο ESP και τι κινήσεις πρέπει να κάνεις για να το μαζέψεις. Ούτε εγώ το έβγαζα συχνά, γιατί παρόλλο που είχα μάθει καλά τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου, υπήρχε πάντα ο εξωτερικός παράγωντας, που δεν μπορείς να τον προβλέψεις. Και αυτός είναι που προκαλεί τα περισσότερα ατυχήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xou Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Κανονικα θα επρεπε να ειχε καμπανακι και στο ESP εκτος απο τη ζωνη! . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Ναι καλα....Σαν το Τσπορτ....Το καμπανάκι να είναι στο κεφάλι σου, και οχι στο αυτοκίνητο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Ναι καλα....Σαν το Τσπορτ....Το καμπανάκι να είναι στο κεφάλι σου, και οχι στο αυτοκίνητο... Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.. μικρέ χερά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.. μικρέ χερά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...