Jump to content
Guest Nightangel

Golf Mk5 Gti Owners

Recommended Posts

Γιώργο καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι! Ελπίζω να το δω και από κοντά σε κάποια συνάντηση. Να γίνει και το απαραίτητο ασήμωμα!

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο κουλέ, και με προσοχή στις κλειστές στροφές tongue.gif

Γιατί ρε κουλό το παιδί?

Απλώς την προηγούμενη φορα αντί να ενεργοποιήσει το ESP ενεργοποίησε το ESM.

Link to comment
Share on other sites

Τσογλάνια, έχετε λίγο καιρό ακόμα μέχρι να το στρώσω. Αλλά στην θέση σας δεν θα ανησυχούσα. Εγώ συχνάζω σε μεγάλα βάθη...

Link to comment
Share on other sites

Τσογλάνια, έχετε λίγο καιρό ακόμα μέχρι να το στρώσω. Αλλά στην θέση σας δεν θα ανησυχούσα. Εγώ συχνάζω σε μεγάλα βάθη...

E.S.M. Καλά είπα.

Link to comment
Share on other sites

Ήμουνα νιός (όταν το "έκλεινα") και γέρασα (τώρα που το παρέλαβα) ! :unsure: (Δεν μετάνοιωσα όμως καθόλου για την επιλογή μου!!)

Εδώ και λίγες ημέρες είμαι κάτοχος ενός Golf Gti MK5. Είναι manual, χρώμα μπλέ του γραφίτη και τετράθυρο (μη "βαράτε" όλοι μαζί για τις 2 παραπάνω θύρες ! Ένας και ένας και με τη σειρά παρακαλώ! Αλλά μου άρεσε πιο πολύ έτσι. :wacko: )

Από εξοπλισμό είναι με οροφή, ξένον, δέρμα, i-pod+υποβραχιόνιο( μεγάλη "πατάτα" η διαχείριση του i-pod. Ούτε που να το σκέφτεται, αν υπάρχει κάποιος που να το σκέφτεται!), πολυλειτουργικό τιμόνι και κάποια άλλα μπιχλιμπίδια...

Έχω "γράψει" περίπου 1500 χιλιόμετρα και οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές. Τιμόνι πολύ καλό, φρένα εξίσου δυνατά, κιβώτιο πολύ καλό όπως και ο συμπλέκτης (αλλά 2-3 φορές μου σκάλωσε απο 2α σε 3η. ίσως όμως να ήταν το χέρι μου ασυνήθιστο), αρκετά ήσυχο για άνετο ταξίδι και πολύ καλές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις ( δεν υπάρχει καλύτερη επιβεβαίωση για αυτό, μετά τα περιοδικά, από τους γονείς μου που είμασταν εθνική με αρκετά χιλιόμετρα και βρεθήκαμε στη γνωστές "φουρτούνες" της ασφάλτου όπου οι δικοί μου μου είπαν ότι έχει πολύ "καλές" αναρτήσεις. Οχι "άνετες" αλλά "καλές" ! Οπότε η λειτουργεία της ανάρτησης το πέρασε το "τέστ των γονιών"!) .Τα καθίσματα είναι πολύ καλά όπως και η γενικότερη διαρρύθμιση και οι προσφερόμενοι χώροι.Γενικά το αυτοκίνητο αποπνέει έναν αέρα αρχοντιάς, ποιοτικής και προσεγμένης σε κάθε λεπτομέρεια, κατασκευής καθώς και ότι αυτοί που το σχεδίαζαν και το κατασκεύαζαν είχαν "μεράκι" για αυτό που κάνανε.

Υπάρχουν βέβαια και μερικά "περίεργα" αλλά δεν γκρινιάζω και πολύ καθώς είμαι φανατικός οπαδός του "δεν υπάρχει τίποτα τέλειο!" .

Για παράδειγμα μετά από 3-4 ώρες στον δυνατό ήλιο η θήκη για τα γυαλιά άνοιγε στις λακούβες μόνη της. Εκανα ένα κλικ μικροστράβωμα στο πλαστικό για να πιάνει καλύτερα στη "θηλειά" μέσα και τώρα σταμάτησε αλλά δεν έτυχα ξανά σε τόσο ήλιο για να το επιβεβαιώσω ότι όντως λύθηκε. Πίσω από τον οδηγό ακούγεται ένα τριγμός από την περιοχή της εταζέρας περίπου αλλά για να το προσδιορίσω ακριβώς πρέπει να βάλω κάποιον άλλον να το οδηγήσει και εγώ να καθήσω πίσω (και δεν το έχω σκόπο αυτό στο άμεσο μέλλον!!).

Μετά από αυτά τα ολίγα για το αυτοκίνητο να συστηθώ κιόλας (γιατί με το άλτσχάιμερ που με κυνηγά, δεν θύμαμαι αν έχω συστηθεί παλιότερα σε αυτό το thread) ! Λέγομαι Σπύρος, μένω στην Αθήνα και είμαι 34 χρονών. Είμαι μαθηματικός (όσοι και όσες πιστεύετε ότι οι μαθηματικοί είναι βλαμμένοι και τρελλοί έχετε απόλυτο... δίκιο! Το βλέπω σε συναδέλφους μου.Είναι σε γενικές γραμμές ανισόροπα άτομα και σας συμβουλεύω να τους αποφεύγετε, αν μπορείτε! Απλά εγώ είμαι φυσιολογικός έτσι ώστε ως εξαίρεση να επιβεβαιώνεται ο κανόνας :huh: )

Ανεβάζω ακολούθως 3 φωτό από το αυτοκίνητο (αν και δεν διαφέρει σε κάτι ιδιαίτερα από ένα κλασσικό GTI! Είναι όμως το "δικό" μου και αυτό μου δίνει χαρά που τη μοιράζομαι εδώ !) :

dsc00206deksiarodafh4.th.jpg

dsc00203plaimz3.th.jpg

dsc00196resizewu3.th.jpg

Αυτά τα ολίγα προς το παρόν !!

Edited by ioannitis
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και λίγες ημέρες είμαι κάτοχος ενός Golf Gti MK5. Είναι manual, χρώμα μπλέ του γραφίτη και τετράθυρο (μη "βαράτε" όλοι μαζί για τις 2 παραπάνω θύρες ! Ένας και ένας και με τη σειρά παρακαλώ! Αλλά μου άρεσε πιο πολύ έτσι. :huh: )

Καλοτάξιδικο και καλά χιλιόμετρα.

Απο το προσωπικό σου προφίλ φαίνεται οτι δεν την παλεύεις καθόλου, οπότε με τον τρόπο σου δικός μας είσαι.

Welcome.

Link to comment
Share on other sites

Τιμόνι πολύ καλό, φρένα εξίσου δυνατά, κιβώτιο πολύ καλό όπως και ο συμπλέκτης (αλλά 2-3 φορές μου σκάλωσε απο 2α σε 3η. ίσως όμως να ήταν το χέρι μου ασυνήθιστο)

Με αφορμή αυτό....Ρε παιδιά και εμένα μου έχει ξυρίσει 5-6 φορές την τρίτη (και μόνο). Και μιλάμε για normal προς το γρήγορο αλλαγές, όχι τπτ τρελλό.

Έχει παρατηρήσει κανείς το ίδιο?

Ioannitis καλοτάξιδο φίλε μου.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest python

Γενικώς τα περισσοτερα χιλιομετρα που εχει κανει κανεις με το συγκεκριμενο ποσα ειναι..Επισης ειχατε κανενα προβλημα με το αυτοκινητο ή ολα καλα?

Link to comment
Share on other sites

Γενικώς τα περισσοτερα χιλιομετρα που εχει κανει κανεις με το συγκεκριμενο ποσα ειναι..Επισης ειχατε κανενα προβλημα με το αυτοκινητο ή ολα καλα?

εγώ έχω 50.000 μέχρι τώρα. Μου έχουν παρουσιαστεί τα εξής:

- αισθητήρας καθίσματος συνοδηγού, χτυπάει το καμπανάκι για τη ζώνη συνοδηγού. Τον έχω αλλάξει μια φορά αλλά τώρα το ξανακάνει

- 5-6 φορές άναψε check engine και έσβησε μόνο του

- αλλαγή πάνελ κλιματισμού (εγγύηση) γιατί άναβε και έσβηνε μόνο του - έγινε 3-4 φορές και με την αλλαγή σταμάτησε

- μια φορά με 47 βαθμούς μπήκε σε safe mode και δεν ανέβαζε πάνω από 2000 στροφές ή με έριχνε στο ρελαντί

- δυο καμμένες λάμπες πίσω

- αλλαγή 2 φορές το RCD300 (τη μια χάλασε ένα κουμπί και την άλλη σταμάτησε να δουλεύει). Ηλίθιο μηχάνημα!

Αυτά. Ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά τα προβλήματα αλλά όλα καλύφθηκαν από την εγγύηση.

Και μέχρι τώρα έχει κάνει ένα μεγάλο service και έχω αλλάξει τακάκια πίσω/εμπρός.

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου έχει κλείσει ένα χρόνο και 3 μήνες. Σε αυτό το διάστημα έχω κάνει 40.500 km. Μέχρι στιγμής μου έχουν παρουσιαστεί τα εξής:

-Τρίξιμο κεντρικού αεραγωγού στο ταμπλώ (παραμένει).

-Καμμένη λάμπα φρένων πίσω δεξιού φανού (αντικαταστάθηκε).

-Θόρυβος από τα top mounts των μπροστινών αμορτισέρ (περιμένουμε αναβαθμισμένο ανταλλακτικό από Σεπτέμβριο).

-Κόψιμο στο πίσω σινεμπλόκ του δεξιού ψαλιδιού (όχι κάτι ανησυχητικό αλλά αντικαταστάθηκε).

-Check engine light λόγω κακής βασικής ρύθμισης του ηλεκτρικού μοτέρ των flaps στην πολλαπλή εισαγωγής (έγινε εκ νέου βασική ρύθμιση και δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί).

Όπως κι ο Δημήτρης, έτσι κι εγώ έχω κάνει ενα μεγάλο service στα 30.000 ενώ κάθε 10.000 αλλάζω λάδια (Longlife III) και φίλτρα (λαδιού, αέρος, επιβατών). Το τελευταίο service έγινε πριν 2 ημέρες και τα τακάκια βγάζουν ακόμη 4.000km τα μπροστινά και 7.000km τα πίσω. Τον Σεπτέμβρη θα βάλω τα φρένα του R32 οπότε δεν υπήρχε λόγος να τα αντικαταστήσω.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Ναι, και τις τρεις έχει από τη μάνα του. Δεν ξέρω τι να κάνω, εκτός από το να ζητήσω αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση σαν νέος κάτοχος ενός Gti?!

Υπάρχει τρόπος πλήρους απενεργοποιήσης του ESP???

Συγχωρέστε με αν έχει αναφερθεί κάπου κάτι παρόμοιο και δεν το έχω δει, αν και πριν απο αυτό το post έκανα μια γρήγορη έρυνα αλλά δεν πήρε κάτι το μάτι μου!

Link to comment
Share on other sites

...αλλά ξαναμπαίνει αν κάνεις ταρζανιές....

Ναι πάνω στο καλύτερο σου κόβει το χαμόγελο αν τσιμπήσεις λίγο το φρένο αλλά αρκετά αποτελεσματικό αν δεις οτι σου ξεφεύγει λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Το είχα φανταστεί οτι κάπως έτσι θα είναι η φάση, αλλά για να είναι και λειτουρικό κάτι τέτοιο σίγουρα θα χρειάζεται να τοποθετηθεί κάποιος έξτρα διακόπτης. Απλά είπα να ρωτήσω μήπως και υπάρχε κάποιος κρυφός συνδυασμός όπως συμβαίνει σε πολλά φρέσκα μοντέλα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα χθες σταμάτησε να δουλέυει η θύρα USB και μετά από συντονισμένες ενέργειες ( καντήλια, σφαλιάρες και τα συναφή ) δεν δούλεψε. Δούλεψε αφού έσβησα και άναψα ξανά τον διακόπτη και πάνω που ήμουν έτοιμος να το αρχίσω στις κλωτσιές. Με προβληματίζει και ένας θόρυβος που κάνει στις 1500-2000 στροφές και ένας άλλος διαφορετικός στο ρελαντί, αλλά δεν είναι τίποτα ανησυχητικό. Θα πάω να το δουν πάντως για καλό και για κακό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.