Geopan Posted August 4, 2007 Report Share Posted August 4, 2007 Η ώρα τελικά γίνεται 8, μάλλον προς Do It μεριά. Όσοι πιστοί προσέλθετε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Γιώργο καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι! Ελπίζω να το δω και από κοντά σε κάποια συνάντηση. Να γίνει και το απαραίτητο ασήμωμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Καλορίζικο κουλέ, και με προσοχή στις κλειστές στροφές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 καλα χιλιομετρα...τι να καταλαβει απο στροφες ρε dubber...τρενακι ειναι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Καλορίζικο κουλέ, και με προσοχή στις κλειστές στροφές Γιατί ρε κουλό το παιδί? Απλώς την προηγούμενη φορα αντί να ενεργοποιήσει το ESP ενεργοποίησε το ESM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Ενεργοποίησε το cruise control χωρίς να φροντίσει να βγαίνει off όταν πατάει φρένο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Επίσης ειδοποία όταν βγαίνεις στους δρόμους να κρυβόμαστε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Τσογλάνια, έχετε λίγο καιρό ακόμα μέχρι να το στρώσω. Αλλά στην θέση σας δεν θα ανησυχούσα. Εγώ συχνάζω σε μεγάλα βάθη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Τσογλάνια, έχετε λίγο καιρό ακόμα μέχρι να το στρώσω. Αλλά στην θέση σας δεν θα ανησυχούσα. Εγώ συχνάζω σε μεγάλα βάθη... E.S.M. Καλά είπα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Καλοριζικο Γιωργο και προσοχη!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannitis Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 (edited) Ήμουνα νιός (όταν το "έκλεινα") και γέρασα (τώρα που το παρέλαβα) ! (Δεν μετάνοιωσα όμως καθόλου για την επιλογή μου!!) Εδώ και λίγες ημέρες είμαι κάτοχος ενός Golf Gti MK5. Είναι manual, χρώμα μπλέ του γραφίτη και τετράθυρο (μη "βαράτε" όλοι μαζί για τις 2 παραπάνω θύρες ! Ένας και ένας και με τη σειρά παρακαλώ! Αλλά μου άρεσε πιο πολύ έτσι. ) Από εξοπλισμό είναι με οροφή, ξένον, δέρμα, i-pod+υποβραχιόνιο( μεγάλη "πατάτα" η διαχείριση του i-pod. Ούτε που να το σκέφτεται, αν υπάρχει κάποιος που να το σκέφτεται!), πολυλειτουργικό τιμόνι και κάποια άλλα μπιχλιμπίδια... Έχω "γράψει" περίπου 1500 χιλιόμετρα και οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές. Τιμόνι πολύ καλό, φρένα εξίσου δυνατά, κιβώτιο πολύ καλό όπως και ο συμπλέκτης (αλλά 2-3 φορές μου σκάλωσε απο 2α σε 3η. ίσως όμως να ήταν το χέρι μου ασυνήθιστο), αρκετά ήσυχο για άνετο ταξίδι και πολύ καλές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις ( δεν υπάρχει καλύτερη επιβεβαίωση για αυτό, μετά τα περιοδικά, από τους γονείς μου που είμασταν εθνική με αρκετά χιλιόμετρα και βρεθήκαμε στη γνωστές "φουρτούνες" της ασφάλτου όπου οι δικοί μου μου είπαν ότι έχει πολύ "καλές" αναρτήσεις. Οχι "άνετες" αλλά "καλές" ! Οπότε η λειτουργεία της ανάρτησης το πέρασε το "τέστ των γονιών"!) .Τα καθίσματα είναι πολύ καλά όπως και η γενικότερη διαρρύθμιση και οι προσφερόμενοι χώροι.Γενικά το αυτοκίνητο αποπνέει έναν αέρα αρχοντιάς, ποιοτικής και προσεγμένης σε κάθε λεπτομέρεια, κατασκευής καθώς και ότι αυτοί που το σχεδίαζαν και το κατασκεύαζαν είχαν "μεράκι" για αυτό που κάνανε. Υπάρχουν βέβαια και μερικά "περίεργα" αλλά δεν γκρινιάζω και πολύ καθώς είμαι φανατικός οπαδός του "δεν υπάρχει τίποτα τέλειο!" . Για παράδειγμα μετά από 3-4 ώρες στον δυνατό ήλιο η θήκη για τα γυαλιά άνοιγε στις λακούβες μόνη της. Εκανα ένα κλικ μικροστράβωμα στο πλαστικό για να πιάνει καλύτερα στη "θηλειά" μέσα και τώρα σταμάτησε αλλά δεν έτυχα ξανά σε τόσο ήλιο για να το επιβεβαιώσω ότι όντως λύθηκε. Πίσω από τον οδηγό ακούγεται ένα τριγμός από την περιοχή της εταζέρας περίπου αλλά για να το προσδιορίσω ακριβώς πρέπει να βάλω κάποιον άλλον να το οδηγήσει και εγώ να καθήσω πίσω (και δεν το έχω σκόπο αυτό στο άμεσο μέλλον!!). Μετά από αυτά τα ολίγα για το αυτοκίνητο να συστηθώ κιόλας (γιατί με το άλτσχάιμερ που με κυνηγά, δεν θύμαμαι αν έχω συστηθεί παλιότερα σε αυτό το thread) ! Λέγομαι Σπύρος, μένω στην Αθήνα και είμαι 34 χρονών. Είμαι μαθηματικός (όσοι και όσες πιστεύετε ότι οι μαθηματικοί είναι βλαμμένοι και τρελλοί έχετε απόλυτο... δίκιο! Το βλέπω σε συναδέλφους μου.Είναι σε γενικές γραμμές ανισόροπα άτομα και σας συμβουλεύω να τους αποφεύγετε, αν μπορείτε! Απλά εγώ είμαι φυσιολογικός έτσι ώστε ως εξαίρεση να επιβεβαιώνεται ο κανόνας ) Ανεβάζω ακολούθως 3 φωτό από το αυτοκίνητο (αν και δεν διαφέρει σε κάτι ιδιαίτερα από ένα κλασσικό GTI! Είναι όμως το "δικό" μου και αυτό μου δίνει χαρά που τη μοιράζομαι εδώ !) : Αυτά τα ολίγα προς το παρόν !! Edited August 7, 2007 by ioannitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Εδώ και λίγες ημέρες είμαι κάτοχος ενός Golf Gti MK5. Είναι manual, χρώμα μπλέ του γραφίτη και τετράθυρο (μη "βαράτε" όλοι μαζί για τις 2 παραπάνω θύρες ! Ένας και ένας και με τη σειρά παρακαλώ! Αλλά μου άρεσε πιο πολύ έτσι. ) Καλοτάξιδικο και καλά χιλιόμετρα. Απο το προσωπικό σου προφίλ φαίνεται οτι δεν την παλεύεις καθόλου, οπότε με τον τρόπο σου δικός μας είσαι. Welcome. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Καλορίζικο, Σπύρο. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!!! Να το χαίρεσαι το τουτου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Τιμόνι πολύ καλό, φρένα εξίσου δυνατά, κιβώτιο πολύ καλό όπως και ο συμπλέκτης (αλλά 2-3 φορές μου σκάλωσε απο 2α σε 3η. ίσως όμως να ήταν το χέρι μου ασυνήθιστο) Με αφορμή αυτό....Ρε παιδιά και εμένα μου έχει ξυρίσει 5-6 φορές την τρίτη (και μόνο). Και μιλάμε για normal προς το γρήγορο αλλαγές, όχι τπτ τρελλό. Έχει παρατηρήσει κανείς το ίδιο? Ioannitis καλοτάξιδο φίλε μου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Καλορίζικο και καλορίζικος εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest python Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Γενικώς τα περισσοτερα χιλιομετρα που εχει κανει κανεις με το συγκεκριμενο ποσα ειναι..Επισης ειχατε κανενα προβλημα με το αυτοκινητο ή ολα καλα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Γενικώς τα περισσοτερα χιλιομετρα που εχει κανει κανεις με το συγκεκριμενο ποσα ειναι..Επισης ειχατε κανενα προβλημα με το αυτοκινητο ή ολα καλα? εγώ έχω 50.000 μέχρι τώρα. Μου έχουν παρουσιαστεί τα εξής: - αισθητήρας καθίσματος συνοδηγού, χτυπάει το καμπανάκι για τη ζώνη συνοδηγού. Τον έχω αλλάξει μια φορά αλλά τώρα το ξανακάνει - 5-6 φορές άναψε check engine και έσβησε μόνο του - αλλαγή πάνελ κλιματισμού (εγγύηση) γιατί άναβε και έσβηνε μόνο του - έγινε 3-4 φορές και με την αλλαγή σταμάτησε - μια φορά με 47 βαθμούς μπήκε σε safe mode και δεν ανέβαζε πάνω από 2000 στροφές ή με έριχνε στο ρελαντί - δυο καμμένες λάμπες πίσω - αλλαγή 2 φορές το RCD300 (τη μια χάλασε ένα κουμπί και την άλλη σταμάτησε να δουλεύει). Ηλίθιο μηχάνημα! Αυτά. Ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά τα προβλήματα αλλά όλα καλύφθηκαν από την εγγύηση. Και μέχρι τώρα έχει κάνει ένα μεγάλο service και έχω αλλάξει τακάκια πίσω/εμπρός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 (edited) Το δικό μου έχει κλείσει ένα χρόνο και 3 μήνες. Σε αυτό το διάστημα έχω κάνει 40.500 km. Μέχρι στιγμής μου έχουν παρουσιαστεί τα εξής: -Τρίξιμο κεντρικού αεραγωγού στο ταμπλώ (παραμένει). -Καμμένη λάμπα φρένων πίσω δεξιού φανού (αντικαταστάθηκε). -Θόρυβος από τα top mounts των μπροστινών αμορτισέρ (περιμένουμε αναβαθμισμένο ανταλλακτικό από Σεπτέμβριο). -Κόψιμο στο πίσω σινεμπλόκ του δεξιού ψαλιδιού (όχι κάτι ανησυχητικό αλλά αντικαταστάθηκε). -Check engine light λόγω κακής βασικής ρύθμισης του ηλεκτρικού μοτέρ των flaps στην πολλαπλή εισαγωγής (έγινε εκ νέου βασική ρύθμιση και δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί). Όπως κι ο Δημήτρης, έτσι κι εγώ έχω κάνει ενα μεγάλο service στα 30.000 ενώ κάθε 10.000 αλλάζω λάδια (Longlife III) και φίλτρα (λαδιού, αέρος, επιβατών). Το τελευταίο service έγινε πριν 2 ημέρες και τα τακάκια βγάζουν ακόμη 4.000km τα μπροστινά και 7.000km τα πίσω. Τον Σεπτέμβρη θα βάλω τα φρένα του R32 οπότε δεν υπήρχε λόγος να τα αντικαταστήσω. Edited August 9, 2007 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Ναι, και τις τρεις έχει από τη μάνα του. Δεν ξέρω τι να κάνω, εκτός από το να ζητήσω αντικατάσταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j.k Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση σαν νέος κάτοχος ενός Gti?! Υπάρχει τρόπος πλήρους απενεργοποιήσης του ESP??? Συγχωρέστε με αν έχει αναφερθεί κάπου κάτι παρόμοιο και δεν το έχω δει, αν και πριν απο αυτό το post έκανα μια γρήγορη έρυνα αλλά δεν πήρε κάτι το μάτι μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Από ότι ξέρω όχι...Από το κουμπί μόνο αλλά ξαναμπαίνει αν κάνεις ταρζανιές.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j.k Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 ...αλλά ξαναμπαίνει αν κάνεις ταρζανιές.... Ναι πάνω στο καλύτερο σου κόβει το χαμόγελο αν τσιμπήσεις λίγο το φρένο αλλά αρκετά αποτελεσματικό αν δεις οτι σου ξεφεύγει λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 βγαινει πάντως τελειως αν βγαλεις την καταλληλη ασφαλεια (βγαινει off ομως κ το ABS) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j.k Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Το είχα φανταστεί οτι κάπως έτσι θα είναι η φάση, αλλά για να είναι και λειτουρικό κάτι τέτοιο σίγουρα θα χρειάζεται να τοποθετηθεί κάποιος έξτρα διακόπτης. Απλά είπα να ρωτήσω μήπως και υπάρχε κάποιος κρυφός συνδυασμός όπως συμβαίνει σε πολλά φρέσκα μοντέλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Εμένα χθες σταμάτησε να δουλέυει η θύρα USB και μετά από συντονισμένες ενέργειες ( καντήλια, σφαλιάρες και τα συναφή ) δεν δούλεψε. Δούλεψε αφού έσβησα και άναψα ξανά τον διακόπτη και πάνω που ήμουν έτοιμος να το αρχίσω στις κλωτσιές. Με προβληματίζει και ένας θόρυβος που κάνει στις 1500-2000 στροφές και ένας άλλος διαφορετικός στο ρελαντί, αλλά δεν είναι τίποτα ανησυχητικό. Θα πάω να το δουν πάντως για καλό και για κακό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...