Geopan Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Καλημέρα στην παρέα με τα GTI!!Εδώ και 2 μέρες είμαι και εγώ ένας πανευτυχής κάτοχος ενός GTI!! Το αυτοκίνητο είναι απίστευτο αν και έχω κάνει μόλις 100 χλμ.!!Σκοπέυω βέβαια το Σ/Κ να κάνω ένα ταξιδάκι για να το δω και σε ανοιχτό δρόμο.Καμία καλή συμβουλή για τα πρώτα χλμ και το στρώσιμο?? Μην κάνεις το ταξιδάκι... Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι και σου εύχομαι να το χαρείς όσο περισσότερο γίνεται. '08 πλαίσιο έτσι; Χρωματάκι, εξοπλισμός; Τώρα στο ερώτημα σου, το στρώσιμο δεν είναι καμιά ιεροτελεστία. Απλά μην το ζοριζεις πολύ, να ανεβαίνουν ομαλά οι στροφές, καλό ζέσταμα, καλό πάγωμα, για μένα καλύτερο στρώσιμο κάνεις μέσα στην πόλη, γιατί πέρα από το μοτέρ έχεις και ένα κιβώτιο, αναρτήσεις, φρένα, λάστιχα να στρώσεις και γενικά για κανά 1000χλμ μην του πίνεις το αίμα. Ειδικά τώρα με τις πολλές ζέστες! Τώρα για τους υπόλοιπους, μιας και έχουμε 2 νέους κατόχους, δεν πάμε για ένα καφεδάκι αύριο να κάνουμε και την περατζάδα μας, να κάνει και κανένα χιλιόμετρο το παληκάρι; Είστε μέσα; Πάμε καμιά Κόρινθο να γουστάρουμε που θα γίνεται πανικός; Τι λέτε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michigun Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Φίλε Geopan να σαι καλά για τις ευχές και τις συμβουλές! Το Golfακι είναι 08' πλαίσιο, χρώμα κόκκινο και από εξοπλισμό τα κλασσικά:ηλιοροφή,υποβραχιόνιο,χειριστήρια στο τιμόνι με οθόνη plus και 4 ηχεία επιπλεόν.Ίσως έπρεπε να βάλω και τα εργοστασιακά xenon αλλά τώρα ειναι αργά!Οπως και να έχει πάντως θεωρώ(μετά από την σύντομη συμβιωσή μου με το αυτοκίνητο) πως είναι άψογο! Όσο για το στρώσιμο επειδή άκουσα πολλά είπα να ζητήσω τη γνώμη ανθρώπων που έχουν προσωπική εμπειρία με το αυτοκίνητο και σίγουρα έχουν δει 5 πράγματα παραπάνω από κάποιον άλλο άσχετο με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Αν και έτσι όπως έχουν γίνει τα αυτοκίνητα το στρώσιμο νομίζω πως δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία. Για καφεδάκι αν και δεν μπορώ σήμερα να κανονίσουμε κάποια στιγμή για να τα πούμε και απο κόντα.Και Κόρινθο και Πάτρα και όπου να ναι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j.k Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 ...08' πλαίσιο, Τι είναι αυτό ρε παιδιά τι εννοείτε γιατι κι εγώ 2 βδομάδες έχει που το πήρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Είναι έκδοση 2008. Από 21η εβδομάδα παραγωγής και μετά, τα GOLF αλλάξανε χρονολογία και βγαίνουν '08. Λογικά και το δικό σου, 08 είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michigun Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Αν έχει στάνταρ mp3 στο εργοστασιακό rcd-300 ειναι μοντέλο 2008.Και για να έχεις 2 εβδομάδες που το πήρες σίγουρα ειναι 08 μοντέλο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Και για όσους δεν ειδοποιήθηκαν τηλεφωνικώς. Σήμερα έχει καφεδάκι. Το ραντεβού είναι στις 7.30-8 στη Renault, στην εθνική οδό. Εμένα με κόβω άπλυτο μιας και βαριεμαι να το πλύνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j.k Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Αν έχει στάνταρ mp3 στο εργοστασιακό rcd-300 ειναι μοντέλο 2008. Όχι δεν έχει! Αν και απ όσο θυμάμαι στα περισσότερα σημεία βλέπω 2ο εξάμηνο 2006. Παρεπιπτώντως το άμαξι το είχαν stock από τον Ιούνιο σίγουρα οπότε ίσως να έχει καιρό που το φέρανε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Αγαπητοί φίλοι μόλις επέστρεψα από διακοπές. Ήμουν στην Κρήτη όπου έκανα 2058 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 8,9 λίτρα. Γενικώς σε ανοιχτούς δρόμους είχα γύρω στα 7 λίτρα/100 αλλά σε ορεινούς αρκετά παραπάνω... Ερώτηση για τους γνώστες. Πως καταλαβαίνω ότι έχει πρόβλημα η σκάστρα; Σφυράει όταν ανοίγεις; Έχω την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο πρέπει να πηγαίνει πολύ πεσμένα... σε ανοίγματα με 3η-4η ένιωθα ότι πηγαίνει βήμα... και επειδή ακούω πολύ τη σκάστρα μήπως είναι εκεί το θέμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Μήπως είναι μπουκωμένο; Έχεις χαμηλή κατανάλωση, άρα δεν το πατούσες, οπότε παίζει και αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 εμενα οταν ειχε χαλασει η σκαστρα σφυριζε πολυ παντως ειδικα απο χαμηλα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Μήπως είναι μπουκωμένο; Έχεις χαμηλή κατανάλωση, άρα δεν το πατούσες, οπότε παίζει και αυτό. Πήγαινα γενικά φυσιολογικά, κινούμουν σε δρόμους χωρίς κίνηση οπότε δεν είχα σταμάτα-ξεκίνα. Το αμάξι δούλευε γενικώς στρωτά και σε ανοιχτούς δρόμους... δεν μου μοιάζει για μποκωμένο... χθες το βράδυ που βγήκα για λίγο Κηφισίας πέτυχα ένα 2.0 TFSI A4 που μου άνοιξε εύκολα (βλέπε κακή άσφαλτος και 4κίνηση του A4) αλλά βέβαια το μάζεψα μετά... αλλά το περίεργο ήταν που πέτυχα ένα Megane από αυτά τα μεγάλα (ίσως κανένα 2.0 T - λέω τώρα) που ήταν μπροστά μου και πεδεύτηκα λίγο μιας και χρειάστηκαν σχεδόν 3 ταχύτητες για να το μαζέψω και να το φάω στο S στο κτήμα Συγγρού όπου δεν μπήκε κάν... Να τονίσω ότι όταν το είπα στην γυναίκα μου μου είπε και αυτή ότι το νιώθει πιο αργό! Οπότε πρέπει να είναι διαφορά σημαντική! Πως ελέγχουν αν είναι ΟΚ η σκάστρα; Vag-com ή οπτικά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Εαν δεν εχεις μπαρομετρο που μαλλον δεν εχεις κοιτα την πιεση με vag com!Εαν δεν εχεις vag com σηκωσε το αμαξι και λυσε την για να την δεις!Ειναι 3 βιδες!Με το ματι χωρις να την λυσεις δεν φενεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Πήγαινε σε ένα συνεργείο να στην κοιτάξουν ή μίλα με τον Νεοκλή να πας να το δει στο "υπόγειο" γκαράζ του. Εγώ μόλις το πήρα από το συνεργείο και για τον θόρυβο στο ρελαντί κατά 90% ευθύνεται η τρόμπα νερού. Θα αλλαχθεί σε λίγο καιρό μαζί με τους τεντωτήρες για να είμαστε σίγουροι. Όσο για το κιβώτιο, μετά από έρευνα το άφησα ως έχει. Θα δείξει στο μέλλον. Μέχρι τώρα πάντως το αυτοκίνητο πάει μια χαρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j.k Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Πως καταλαβαίνω ότι έχει πρόβλημα η σκάστρα; Σφυράει όταν ανοίγεις; Έχω την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο πρέπει να πηγαίνει πολύ πεσμένα... σε ανοίγματα με 3η-4η ένιωθα ότι πηγαίνει βήμα... και επειδή ακούω πολύ τη σκάστρα μήπως είναι εκεί το θέμα... Εκτός από το σφύριγμα που συμβαίνει γιατί ανοίγει πιο εύκολα το ελατήριο και χάνεται περισσότερη πίεση, μπορείς να το κατλάβεις και από την αίσθηση στο γκάζι. Στο "πάτα-άσε-πάτα" στο δεύτερο "πάτα" συνήθως υπάρχει ένα αισθητό κόμπιασμα μέχρι να φουσκώσει κάτι σαν την καθυστέρηση του ηλεκτρόγκαζου ή κάτι σαν lag. Αν την λύσεις και την έχεις στο χέρι σου μπορείς να καταλάβεις αν είναι χαλσμένη πιέζωντας το ελατήριο. Αν είναι πολύ μαλακό τότε υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει όμως να έχεις δεί και πόσο σκληρή είναι όταν είναι καινούρια για να καταλάβεις τη διαφορά. Ελπίζω να έγινα κατανοητός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 Όλοι για καφέ σήμερα στην Renault στις 8. Κάτι για Πολιτεία λέμε, αλλά βλέπουμε. ¶ντε να οργανονώμαστε σιγά σιγά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 (edited) Λέω να έρθω κι εγώ. Αλλά θα έρθω Πολιτεία αν πάτε εκεί μιας και βολεύει περισσότερο. Edit: Δυστυχώς δε μπόρεσα να έρθω. Αν και ήθελα πολύ να δει και το τουτού τα αδερφάκια του μαζεμένα! Edited September 1, 2007 by Cool GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Σήμερα θα μαζευτούμε για κανένα καφέ; Για πείτε ποιοι ψήνεστε και ποιοι όχι... ¶ντε τώρα που δρόσισε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Πήγαινα γενικά φυσιολογικά, κινούμουν σε δρόμους χωρίς κίνηση οπότε δεν είχα σταμάτα-ξεκίνα. Το αμάξι δούλευε γενικώς στρωτά και σε ανοιχτούς δρόμους... δεν μου μοιάζει για μποκωμένο... χθες το βράδυ που βγήκα για λίγο Κηφισίας πέτυχα ένα 2.0 TFSI A4 που μου άνοιξε εύκολα (βλέπε κακή άσφαλτος και 4κίνηση του A4) αλλά βέβαια το μάζεψα μετά... αλλά το περίεργο ήταν που πέτυχα ένα Megane από αυτά τα μεγάλα (ίσως κανένα 2.0 T - λέω τώρα) που ήταν μπροστά μου και πεδεύτηκα λίγο μιας και χρειάστηκαν σχεδόν 3 ταχύτητες για να το μαζέψω και να το φάω στο S στο κτήμα Συγγρού όπου δεν μπήκε κάν...Να τονίσω ότι όταν το είπα στην γυναίκα μου μου είπε και αυτή ότι το νιώθει πιο αργό! Οπότε πρέπει να είναι διαφορά σημαντική! Πως ελέγχουν αν είναι ΟΚ η σκάστρα; Vag-com ή οπτικά; Update Τελικά το πήγα Παζαρόπουλο και άλλαξαν τη σκάστρα. Τώρα πάει κανονικά... πρέπει να έχανα πολύ δύναμη πάντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Εσύ ρε πήγες διακοπές με κατανάλωση 9 και σε απασχολεί η δύναμη που έχανες από την σκάστρα? Αφού δεν έφτασες ποτέ τόσο ψηλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Εσύ ρε πήγες διακοπές με κατανάλωση 9 και σε απασχολεί η δύναμη που έχανες από την σκάστρα? Αφού δεν έφτασες ποτέ τόσο ψηλά... Όταν χρειάστηκε να κάνω προσπεράσεις στην Εθνική σε ανηφόρα να δεις πως είχα πρόβλημα όμως... και είμαι και δύο εβδομάδες Αθήνα... Πρέπει να πήγαινα όπως εσύ νομίζω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Χλωμό σε κόβω γιατί το δικό μου TFSI έχει αλλάξει σκάστρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Πέταξες τον κουβά και πήρες TFSI ρε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Ένας κουβάς πάντα χρειάζεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Ένας κουβάς πάντα χρειάζεται. πες μου οτι το χαλανδρι εχει και αλλο gti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 1ον έφυγα από χαλάνδρι 2ον μιλάμε για ένα εταιρικό Octavia 5 VRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...