zeritis Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 δεν καταλαβαινω για πιο λογο θα πρεπει να κανω το αμαξι μου 200+ αλογα!! δηλαδη μονο κινητηρα s3 υπαρχει να βαλω???? μια λυση μια πιο οικονομικη λυση δεν υπαρχει?? ρε παιδες , εαν ειχα τοσα θα το αγοραζα απο την αρχη!! ευχαριστω για τις λυσεις που μου εχετε δωσει μεχρι στιγμης και περιμενω και αλλες πιο οικονομικες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 δεν σου είπε κανεις να κανεις με το ζόρι το αυτοκίνητο 200+ άλογα. αλλα, όπως σου είπαν και παραπάνω δεν συμφέρει και μην περιμένεις να δεις καμια τρελή διαφορα με το μοτέρ που έχεις τώρα και με λίγα χρήματα, ότι και να κανεις. αν θες απλά λίγο νεύρο όπως είπες αρχικά εσύ, εγώ σου είπα κανε ένα φπε και βάλε και το sprint booster, αν και από το τελευταίο δεν έχω εμπειρία να σου πω αν και ξέρω τι εστί ηλεκτρογκαζό και η διαφορα του με ντίζα. αν θες μεγάλη διαφορα η άποψη μου δώσε το και πάρε άλλο. αλλα ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς θες από το αμάξι. θες όντως λίγο νεύρο όπως είπες η αρκετή διαφορά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 μα το νευρο θα το πληρωσει χρυσαφι...μη το πας 220 πηγαινετο 150 180 βαλε ενα 1.8 δεν ερχεται ακριβα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 μα το νευρο θα το πληρωσει χρυσαφι...μη το πας 220 πηγαινετο 150 180 βαλε ενα 1.8 δεν ερχεται ακριβα!! εντάξει όμως λίγο δύσκολα ρίχνεις τόσα χρήματα που θέλει σε ένα αμάξι κάπως παλιό και απότι είπε όχι και σε πολύ καλή κατάσταση μέσα έξω. οποτε αν είναι να χαλάσεις τόσα για μοτέρ και γενικά το σύνολο του αυτοκινητου μέσα έξω το δίνεις (και περισσότερο απότι το πήρε μπορεί ) και παίρνει ένα gti έτοιμο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeritis Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 φιλε σπυρο,εχεις απολυτο δικιο ! το μονο που ζηταω απο το αμαξι ειναι να εχει λιγο νευρο παραπανω... δεν γινεται με την 1,2,3 το αμαξι να ειναι αμαξι με οσα αλογα εχει πανω του και μετην 4,5 να νομιζεις οτι εισαι στο τραμ... οσο και να το παω δεν κουνιεται η γ@μιοβελονα των στροφων!!οσο για τα χιλλιομετρα..χααχαχ..μεχρι τα 120 καλα παμε μετα λες και εχει μουλαρωσει..! τεος παντων...τα πραγματα ειναι ως εξεις.. 1. εαν και ειναι 1,6 16ν το αμαξι το νοιωθω 1,0 0ν 2. ειναι ψηλο σαν τρακτερ..(εχθες ρωτησα για bilstein μπουκαλες και ελατηρια χαμηλςματος H&R , συνολο 750ευρω) 3. ζαντες 16" ή 17"?? 4. εαν επεμβω μηχανικα και βαλω το πρωτο σταδιο(σκουπα-εξατμιση) θα δω αλλαγη εστς και 20%?? 5. το sprint boost μου ειπαν οτι αλλαζει θεαματικα το γκαζι στο ποδι, μιας και μετατρεπει με καποιο τροπο ο ηλεκτρικο γκαζι σε γκαζι με ντιζα 6. το αμαξι το πηρα 3,500 ευρω και με 162,200 χιλ. πανω του.. 7. δεν αξιζει να δωσω τα διπλασια για να το κανω s3μιας και οικονομικα δεν αντεχω τετοια μετατροπη προς την ωρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 λοιπόν φιλε μου zeriti....... 1. δεν ξέρω τι οδηγούσες πριν ούτε ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται αυτό, αλλα δεν είναι και το πιο αργό αυτοκίνητο του κόσμου το golf που έχεις. ικανοποιητικό θα το έλεγα 2. αν το προχωρήσεις το θέμα γενικά, χαμήλωσε το, βάλε μεγαλύτερη ζάντα και χαμηλότερο προφίλ ελαστικού 3. 16" θα έβαζα εγώ αλλα και ανάλογος τι θα έκανα γενικότερα 4. 20;; όχι... πολύ λες δεν γίνεται να πας έτσι απλά 125+ άλογα. 10% υπολόγιζε χοντρά χοντρά 5. δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα ψάξε στο forum έχει συζητηθεί το θέμα κάποιες φορες νομίζω. απότι θυμάμαι αυξάνει και την κατανάλωση πάντως... 6. δεν το πήρες ακριβά και δεν έχουν σχέση τα χιλιόμετρα εγώ έχω 225 κοντά με το polo. παίζει ρολο η σωστή συντήρηση και η χρήση του. εγώ το polo που το χρησιμοποιώ από τα ίδια χιλιόμετρα περίπου που έχει το δικό σου τώρα, μέχρι τότε έμοιαζε καινούργιο χωρίς προβλήματα χωρίς τίποτα. εντάξει μετά άρχισε λίγο μαρτύριο... 7. εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα μετατροπή θέλει πολλά χρήματα για μοτέρ ιστορίες και εμφάνιση μέσα έξω δεν είναι απλά τα πράγματα. θα το έδινα 5000 θα έβαζα 3-4 ακόμα και θα έπαιρνα ένα gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeritis Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 λοιπον μπορω να πω πως οσο διαβασα για την βελτιωση του golf 4 1,6 δεν διαβασα ουτε για να παρω το πτυχιο μου-ακομα το περιμενω!! Οποτε.. ΔΕΝ αξιζει με τιποτα να φτιαξεις το golf 4 με τιποτα ομως!! το κοστος ανεβαινει τρομακτικα!! αγοραζω ferari με αυτα τα λεφτα!! μονο αν εχεις να δωσεις 5000+ και το κανεις 1,8 20ν ,τοτε κατι κανεις.. αλλα καλυτερα εαν ειναι να δωσεις τοσα ,πουλας το δικο σου βαζεις και τα 5000 και αγοραζεις ενα αυθεντικα γρηγορο αμαξι..ενα gti απο κατασκευης ! αλλα το προβλημα με την βελτιωση των αυτοκινητων πλεον ειναι οτι οι τσαρλατανοι (για να μην βρισω!μαστορες,που τους ζηταει η nasa και αυτοι μενουν στο συνεργειο του μπαρμπα θωμα), σου ζητανε ενα καρο λεφτα για το τιποτα και για να μην κουραζονται σου προτεινουν αλλαγη κινητηρα!! ποσοι κινητηρες 1,8 20ν υπαρχουν...??μηπως η vw πουλαει μονο κινητηρες??και με τους 2 σου κανει δωρο το σασι?? κατι σαν τα lego!! τελος παντων..τα εχω παρει εν κρανιο!! πριν απο το ομορφο golf 4 1.6 , ειχα ενα golf mk2 1.8 8v και γ@μαγε, απλα γ@μαγε!! μπορει να ηταν παλιο αλλα ρε μαγκες με 1500 ευρω το αμαξακι ηταν 140+ και πετουσε!! δυστιχως ομως λογω παλαιοτητας αποφασισα να το παω για αποσυρση και να παρω το 4!! ΛΑΘΟΣ μου δεν λεω αλλα μου αρεσε πολυ το σασι του!! θα κανω υπομονη και μιας και ειμαστε ερμαιο των τσαρλατανων καποια στιγμη θα το κανω 1,8 20ν και θα γινω και εγω θυμα τους μιας και μετα παντα κατι θα λειπει ή θα εχει μπει στραβα!!!! σας ευχαριστω πολυ για τις προτασεις σας και τις πληροφοριες σας.. Y.Γ. τελικα θα παρω ενα ποδηλατο??δεν καιει τιποτα , δεν εχει σημα καθε χρονο, σε ασκει καθημερινα, δεν παιρνει βελτιωση!!! χαχαχχαχαχχχαχαχαχα (το πουλαω το golf4 1.6 16v οεμ ειναι ολο αποιος ενδιαφερεται ας μου το πει!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Φιλε μου σε νοιωθω γιατι καποτε ημουν κι εγω στην θεση σου... Πριν το πουλησει ο πατερας μου προλαβα το Golf mk1 με μοτερ απο gtimk3... μπορω να σου πω οτι αυτη η δυναμη σε αυτα τα κιλα με αυτη τη δυναμη ηταν απιστευτη! Μετα δυστυχως το δωσαμε και πηραμε ενα Matiz 800cc.. Δεν ξερω αν μπορεις να νοιωσεις την θλιψη μου οταν πατουσα το γκαζι... Απλα ειδα την θετικη του μερια.. με 30 Euro και το εσπαγα κυριολεκτικα (κοφτες και παλι κοφτες ) για τουλαχιστον 10-15 μερες! Προσπαθησε να δεις την θετικη του πλευρα... Δεν γινεται να μην εχει κατι θετικο!Στο λεω φιλικα ειναι η μονη λυση! Υ.Γ Τωρα με το mk6tsi δεν σ λεω γιατι θα σε πληγωσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeritis Posted October 17, 2009 Report Share Posted October 17, 2009 ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ..ΕΧΕΙ AIR CONDITION !!! ΧΑΧΧΑ.. ΜΙΑ ΖΑΝΤΑ , ΧΑΜΗΛΩΜΑ, ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ GOLF IV !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salakv Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Έχει κάνει κανένας μετατροπή απλό golf v 1.4 1.6 σε gti? Εντυπώσεις προβλήματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Αν γγινει μια ολοκληρομενη σωστη μετατροπη γιατι να εχεις προβληματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 (edited) Έχει κάνει κανένας μετατροπή απλό golf v 1.4 1.6 σε gti? Εντυπώσεις προβλήματα? εχεις βρει μοτερ??? αν κανεις κατι τετοιο βαλε το καινουριο το 2.0tsi κλτρ! Edited November 26, 2009 by panos18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salakv Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Σίγουρα παίζει ρόλο ο μηχανικός που θα ασχοληθεί. Απλά έλεγα αυτό το βγάλε - βάλε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Το καλυτερο ειναι να το δωσεις και να παρεις ενα ετοιμο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Το καλυτερο ειναι να το δωσεις και να παρεις ενα ετοιμο.. Συμφωνώ.Αλλωστε έχουν πέσει και οι τιμές της αγοράς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 xaxaxax μια ετοιμη μετατροπη....χαχαχαχ μην παιδευεσαι τζαμπα...ασε τους αλλους και εσυ παρτο αφου το εχει τελειωσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 (edited) Κατ' αρχάς τέτοια μετατροπή δε γίνεται ποτέ απολύτως σωστά και ολοκληρωμένα. Δεν είναι μόνο το μοτέρ, η πλεξούδα και τα φρένα αλλά και ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που έχει ενα GTI. Επιπλέον, από το να σου πασάρουν ενα μοτέρ από τροπέτο που δε γνωρίζεις τι κουσούρι μπορεί να 'χει, καλύτερα να πάρεις ενα μεταχειρισμένο GTI αφού αφενός θα βγάλεις περισσότερα και ασφαλέστερα συμπεράσματα από την κατάστασή του και τα km του, αφετέρου θα μπορείς να ψάξεις λίγο-πολύ και το ιστορικό στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Επίσης, οι τιμές έχουν ξεφτυλιστεί τόσο πολύ που αν σου πω πόσο παίρνουν ενδεικτικά το δικό μου (MY2006 GTI DSG ΜΤΜ καραφορτωμένο με εργοστασιακό εξοπλισμό) αντιπροσωπείες και μαντράδες θα βάλεις τα γέλια. Γι' αυτό σε συμβουλεύω να βγεις στη γύρα και δε θα το μετανιώσεις. Edited December 4, 2009 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios_pd Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 συμφωνω απολυτως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 ασε που μιλας για ηλεκτρονικα που δεν παλευονται και που δεν ξερει κανενας εδω να παντρεψει σε καλωδια....ασε γιατι και τον τελαιτευο τσακαλο που ελεγα οτι ειχα γνωρισει με εχει ριξει απτα συννεφα η ηλιθιοτητα του...το λοιπον μην το κανεις ποτε μα ποτε γιατι θα το φυσας και δεν θα κρυωνει....δεν ειναι γκολφ 1.2.3.4 αντε μετα βιας 4 γιατι δεν τα ξερουν....κιολας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Ρε παίδες μην το απογοητευετε ετσι τον άνθρωπο. Πολλές φορές δεν είναι το λογικό που υπερτερεί αλλά και η χαρά του να ασχοληθείς με το αυτοκίνητο σου. Γιατί αν πάντα υπερτερούσε η λογική ούτε για προγράμματα θα μιλούσαμε ούτε για εισαγωγές ούτε για εξατμίσεις ούτε για αναρτησεις ούτε για τίποτα. Γιατί αν βάλω κάτω ότι έχω βάλει στο gt μου μπορεί να αγοραζα gti και αυτό ισχύει για πολλούς εδώ μέσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Ρε παίδες μην το απογοητευετε ετσι τον άνθρωπο. Πολλές φορές δεν είναι το λογικό που υπερτερεί αλλά και η χαρά του να ασχοληθείς με το αυτοκίνητο σου. Γιατί αν πάντα υπερτερούσε η λογική ούτε για προγράμματα θα μιλούσαμε ούτε για εισαγωγές ούτε για εξατμίσεις ούτε για αναρτησεις ούτε για τίποτα. Γιατί αν βάλω κάτω ότι έχω βάλει στο gt μου μπορεί να αγοραζα gti και αυτό ισχύει για πολλούς εδώ μέσα Μαζί σου, Στάμο. Αλλά εδώ μιλάμε για ολική μετατροπή του αυτοκινήτου. Κινητήρας, πλεξούδα, φρένα, ίσως ανάρτηση ακόμα και κιβώτιο αν είναι το 1400άρι... Με αξιόλογα μεταχειρισμένα Gti στα 16-17000Ε ίσως και λιγότερο, η μετατροπή όχι μόνο θα είναι επίφοβη, γιατί ο μαστρο-Μήτσος όσο καλός και να είναι εργοστασιακό Gti δεν μπορεί να φτιάξει, αλλά ίσως είναι και οικονομικα ασύμφορη. Τώρα αν ο φίλος έχει το μεράκι και την τσέπη να αναλάβει το ρίσκο, σίγουρα θα χαρεί περισσότερο τη διαδικασία της μετατροπής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeritis Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΤΟΝ 1,8Τ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ,ΜΟΥ ΕΙΠΕ 4000Εuro ΜΕ ΟΛΑ ΚΟΜΠΛΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΞΙΖΕΙ?? ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΤΟΥ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Φιλε μου ετσι πως πεσανε οι τιμες πουλας αυτο που εχεις και περνεις ετοιμο 18αρι και σου περισευουν κιολας...και θα ειναι και μαμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Εγώ θα έλεγα να μην μπλέξεις . Θα τρεχεις συνέχεια. Καλύτερα αυτό που σου λέει ο Karaman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Φιλε μου ετσι πως πεσανε οι τιμες πουλας αυτο που εχεις και περνεις ετοιμο 18αρι και σου περισευουν κιολας...και θα ειναι και μαμα! :thumbsup: :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...