djibril cisse Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 καλησπέρα παιδιά! Είναι κάτι που έχει 1000ειπωθεί κατά καιρούς και δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη ενότητα γι αυτό το topic...όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι στα 195km/h και λίγο παραπάνω κόβεται το γκάζι, το αμάξι ελαττώνει ταχύτητα και "ξαναδίνει"! Πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα ισχύει για όλα 1,2λ της VAG αλλά είδα πρόσφατα video στο youtube με fabia, golf και ibiza να 200ρίζουν με άνεση...τι ξέρετε επί του θέματος??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 (edited) καλησπέρα παιδιά! Είναι κάτι που έχει 1000ειπωθεί κατά καιρούς και δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη ενότητα γι αυτό το topic...όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι στα 195km/h και λίγο παραπάνω κόβεται το γκάζι, το αμάξι ελαττώνει ταχύτητα και "ξαναδίνει"! Πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα ισχύει για όλα 1,2λ της VAG αλλά είδα πρόσφατα video στο youtube με fabia, golf και ibiza να 200ρίζουν με άνεση...τι ξέρετε επί του θέματος??? Καλημέρα φίλε! Eγώ πάντως που έχω το Fabia 1.2Tsi σε μια ελαφρά ανηφόρα στην Ιόνια οδό (Αγρίνιο) έφτασε τα 195Km/h προσπαθώντας να "κρατηθώ" μπροστά από... Mondeo 1.6 Duratec αλλά δεν ένιωσα το φαινόμενο που λες αλλά ούτε το αμάξι μπορούσε να "ανεβάσει" άλλο, αφού ήταν τότε πολύ καινούργιο (με 2.000Km).Αν όμως υποτεθεί ότι τα 195 κοντερίσια είναι γύρω στα 188-189 αληθινά, τότε το Fabia σίγουρα: α) δεν έχει κόφτη , β)επειδή έχει πιο μακρύ σανζμάν (5άρι) δεν μπορεί να δώσει ίδια αίσθηση "κοψίματος" από πιθανό κόφτη λόγω ελαφρώς λιγότερου νεύρου ψηλά και γ)το κοντέρ στο Fabia (αλλά και στο Ibiza) κ.λπ "κλέβει" περισσότερο (οπότε "κόβει" πιο ψηλά!). Στην τελευταία περίπτωση μάλλον όλοι οι 1.2Tsi θα έχουν κόφτη. Όμως γιατί;;; Δεν έχουμε ρε παιδιά και κανά μοτέρ "τέρας", για να μας στερήσουν για λόγους ασφαλείας καμιά τεράστια τελική! 190-195 πραγματικά Km/h "πιάνουμε". Δηλαδή αν μπορούσε να πάει 200, γιατί να μη το άφηναν;; ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ "ΚΟΒΕΙ" ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΝΕΙ. Χμμμμ! μπορεί αν ξαναπατάς να κάνει ένα στιγμιαίο "overboost" της τάξεως του +0,2bar που να μεταφράζεται σε μικροεπιτάχυνση στο φάσμα της τελικής και να το βλέπουμε σαν κόφτη. Θα το δω κι εγώ αν και το δικό μου έχει πρόγραμμα κι απ' ό,τι ακούω τα βελτιωμένα δεν πρέπει να επιμένουμε να "βλέπουμε" επί ώρα τελικές γιατί καταπονούνται! Βέβαια έχω μακρύ σανζμάν (η 4η στο Fabia πιάνει 180Km/h στις 4.600rpm ) οπότε μάλλον δεν κινδυνεύω. Πάντως από ειδική πείρα, τα Astra H 1.6 τwinport 105HP ΕΧΟΥΝ ΚΟΦΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ στα 190Κm/h... Edited September 11, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted September 11, 2011 Author Report Share Posted September 11, 2011 Καλημέρα φίλε! Eγώ πάντως που έχω το Fabia 1.2Tsi σε μια ελαφρά ανηφόρα στην Ιόνια οδό (Αγρίνιο) έφτασε τα 195Km/h προσπαθώντας να "κρατηθώ" μπροστά από... Mondeo 1.6 Duratec αλλά δεν ένιωσα το φαινόμενο που λες αλλά ούτε το αμάξι μπορούσε να "ανεβάσει" άλλο, αφού ήταν τότε πολύ καινούργιο (με 2.000Km).Αν όμως υποτεθεί ότι τα 195 κοντερίσια είναι γύρω στα 188-189 αληθινά, τότε το Fabia σίγουρα: α) δεν έχει κόφτη , β)επειδή έχει πιο μακρύ σανζμάν (5άρι) δεν μπορεί να δώσει ίδια αίσθηση "κοψίματος" από πιθανό κόφτη λόγω ελαφρώς λιγότερου νεύρου ψηλά και γ)το κοντέρ στο Fabia (αλλά και στο Ibiza) κ.λπ "κλέβει" περισσότερο (οπότε "κόβει" πιο ψηλά!). Στην τελευταία περίπτωση μάλλον όλοι οι 1.2Tsi θα έχουν κόφτη. Όμως γιατί;;; Δεν έχουμε ρε παιδιά και κανά μοτέρ "τέρας", για να μας στερήσουν για λόγους ασφαλείας καμιά τεράστια τελική! 190-195 πραγματικά Km/h "πιάνουμε". Δηλαδή αν μπορούσε να πάει 200, γιατί να μη το άφηναν;; ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ "ΚΟΒΕΙ" ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΝΕΙ. Χμμμμ! μπορεί αν ξαναπατάς να κάνει ένα στιγμιαίο "overboost" της τάξεως του +0,2bar που να μεταφράζεται σε μικροεπιτάχυνση στο φάσμα της τελικής και να το βλέπουμε σαν κόφτη. Θα το δω κι εγώ αν και το δικό μου έχει πρόγραμμα κι απ' ό,τι ακούω τα βελτιωμένα δεν πρέπει να επιμένουμε να "βλέπουμε" επί ώρα τελικές γιατί καταπονούνται! Βέβαια έχω μακρύ σανζμάν (η 4η στο Fabia πιάνει 180Km/h στις 4.600rpm ) οπότε μάλλον δεν κινδυνεύω. Πάντως από ειδική πείρα, τα Astra H 1.6 τwinport 105HP ΕΧΟΥΝ ΚΟΦΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ στα 190Κm/h... "κόβει και ξαναδίνει" ενώ το γκάζι είναι φουλ πατημένο...το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται είτε έχεις 5η είτε έχεις 6η, γι αυτό αναφέρομαι σε κάποιου είδους κόφτη! ακόμα και σε πολύ μεγάλη κατηφόρα το αυτοκίνητο παρέμενε πεισματικά στα 196km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
axibde Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Σε ibiza 1.2 tsi δεν εχω κοφτη. Εχω δει σε κατηφορα 210 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Κατηφόρα όμως, δεν είναι σίγουρο το συμπέρασμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted September 12, 2011 Author Report Share Posted September 12, 2011 Κατηφόρα όμως, δεν είναι σίγουρο το συμπέρασμα. Μα αυτό είναι το θέμα! εγώ σε πολύ μεγάλη κατηφόρα και πολλές φορές με τέρμα πατημένο το γκάζι και με 5η όχι 6η, στα 197-198km/h σταματάει η βελόνα!!! Σε ίδια κατηφόρα έχω δει ένα clio III 1.4 που έχω να κατεβάζει 205+ και μου ανάβουν τα λαμπάκια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Mια τα ίδια κι απο μένα. Και σε γκρεμό να το ρίξω στα 196χλμ/ώρα κόβει. Το περίεργο είναι πως γίνεται να έχει κόφτη τελικής το Polo κι όχι το Ibiza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted September 12, 2011 Author Report Share Posted September 12, 2011 Mια τα ίδια κι απο μένα. Και σε γκρεμό να το ρίξω στα 196χλμ/ώρα κόβει. Το περίεργο είναι πως γίνεται να έχει κόφτη τελικής το Polo κι όχι το Ibiza... και οκ πες το ibiza και το fabia είναι μεν group vag αλλά άλλες εταιρίες παίζουν διαφορετικά πράγματα...το 1,2 Golf γιατί να 200ριζει??? είναι και 300kg πιο βαρύ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Polo Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 (edited) Μα αυτό είναι το θέμα! εγώ σε πολύ μεγάλη κατηφόρα και πολλές φορές με τέρμα πατημένο το γκάζι και με 5η όχι 6η, στα 197-198km/h σταματάει η βελόνα!!! Σε ίδια κατηφόρα έχω δει ένα clio III 1.4 που έχω να κατεβάζει 205+ και μου ανάβουν τα λαμπάκια To Polo TSI έχει κόφτη στα 190 km/h (πραγματικά θεωρώ), ανεξάρτητα από την ταχύτητα που έχεις στο κιβώτιο. Αυτό είναι γεγονός. Έτσι, το αμάξι θα κόβει ισχύ από τον κινητήρα προπαθώντας να μείνει κάτω από αυτήν την ταχύτητα, ότι δηλ. θα έκανε και ένα cruise control. Τώρα, γιατί υπάρχει αυτός ο περιορισμός; Οι επικρατέστερες γνώμες είναι: α) Το μοντέλο (για λόγους οικονομίας) έχει έγκριση να φοράει ελαστικά με δείκτη ταχύτητας (speed index) T (μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα 190 km/h) β) Τα φρένα είναι οριακά Προσωπικά αποκλείω το δεύτερο λόγο, διότι και το Polo 1.6 TDI, επίσης 105 PS, με φρένα διαστάσεων ... GTI έχει περιορισμό ταχύτητας στα 190 km/h. Η μόνη λύση προς το παρόν είναι κάποιο after-market πρόγραμμα που, πέρα από την αύξηση της ιπποδύναμης, αναιρεί αυτόν τον περιορισμό. Edited September 12, 2011 by A-Polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted September 12, 2011 Author Report Share Posted September 12, 2011 ορίστε τα χάλια μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Polo Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 ορίστε τα χάλια μας... Το AUDI A3 1.2 TFSI έχει μέγιστη ονομαστική ταχύτητα 192 km/h. Για μένα το νούμερο αυτό δείχνει πως εδώ δεν υπάρχει κόφτης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Συνηθως ενα αμαξι με μετρια αεροδυναμικη για να πιασει τα πραγματικα 200 km/h θελει τουλαχιστον 115 ps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted September 12, 2011 Author Report Share Posted September 12, 2011 Συνηθως ενα αμαξι με μετρια αεροδυναμικη για να πιασει τα πραγματικα 200 km/h θελει τουλαχιστον 115 ps. δεν διαφωνεί κανένας μ αυτό...η απορία είναι γιατί το polo να έχει κόφτη και τα άλλα οχι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 Συνηθως ενα αμαξι με μετρια αεροδυναμικη για να πιασει τα πραγματικα 200 km/h θελει τουλαχιστον 115 ps. Μακάρι να συνέβαινε αυτό! Θες να σου πω εγώ κάμποσα αρκετά δυνατά 1600άρια με 120-125ΗΡ που τερματίζουν στα π.χ 190-195Κm/h max;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Skoda Yeti. Δεν εχω κοφτη και δεν εχω παρατηρησει τετοιο φαινομενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Πιάνει το Yeti 190km? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted September 23, 2011 Author Report Share Posted September 23, 2011 Πιάνει το Yeti 190km? να το ακούσω κι αυτό και να τρελαθώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 να το ακούσω κι αυτό και να τρελαθώ! Αν θελετε σας το δειχνω κιολας οχι μονο να το ακουσετε. Stoila μετα απο τοσα χρονια με αμφισβητείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Όχι φίλε μου. Απλά μου φάνηκε περίεργο γιατί το yeti έχει αεροδυναμική περιπτέρου. Μπράβο του! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Όχι φίλε μου. Απλά μου φάνηκε περίεργο γιατί το yeti έχει αεροδυναμική περιπτέρου. Μπράβο του! εχεις δικιο αλλα πες μου πιο εχει καλυτερη αεροδυναμικη στην κατηγορια του εκτος του tigou. Και το δικο σου απο οτι βλεπω εχει αεροδυναμικη νεκροφορας αλλα πιανει 220 ανετα. ολα ειναι το μοτερ φιλε stoila Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Φαίνεται ότι οι νεκροφόρες έχουν καλή αεροδυναμική γιατί έχω συντελεστή οπισθελκούσας 0.300 και έχω δει στο κοντέρ 250 Anyway, καλή καρδιά, μην παρεξηγείσαι για τα σίδερα, την αλήθεια λέμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 καμια παρεξηγηση .αυτο ανεφερα σε αλλο ποστ οτι πρεπει να λεμε την αληθεια οσο πικρη και να ειναι για εμας τους ιδιους. Εγω να σου πω την αληθεια δεν καταλαβα την αντιδραση στο Υετι, εκτος και αν δεν επιτρεπεται να γραφουμε την πια στο vw club επειδη δεν εχουμε vw που δεν νομιζω. Ειναι δυνατων να αναφερω οτι δεν πρεπει να λεμε ψεματα και να λεω πρωτος? Δεν ειμαστε παιδια πια φιλε stoila Τελος παντων να χαιρεσαι την νεκροφορα σου και εγω το περιπτερο μου. Κερδοφορα και τα δυο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sidewalker Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 Παιδακια;; τι θα λεγατε να μαθουμε λιγη φυσικη; ε? ή να κανουμε εισαγωγη στην μηχανολογια; ε; και εξηγουμαι: τι σχεση εχει ακριβως η κατηφορα που ειπατε; ποιος πιστευει οτι σε κατηφορα πιανεις με ταχυτητα στο κιβωτιο μεγαλυτερη ταχυτητα απο την ευθεια γιατι θα μας τρελλανετε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 δεν νομίζω να το πιστεύει κάνεις αυτό. Απλά στην κατηφόρα ακούει καλύτερα το γκάζι μιας και ο κινητήρας δεν δυσκολεύεται αλλά σε τελικές θεωρητικά δεν υπάρχει διαφορά. Πρακτικά άντε να βγεις 2-3 χλμ πιο κάτω στις ίδιες στροφές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...