Jump to content
djibril cisse

Κόφτης Τελικής

Recommended Posts

καλησπέρα παιδιά! Είναι κάτι που έχει 1000ειπωθεί κατά καιρούς και δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη ενότητα γι αυτό το topic...όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι στα 195km/h και λίγο παραπάνω κόβεται το γκάζι, το αμάξι ελαττώνει ταχύτητα και "ξαναδίνει"! Πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα ισχύει για όλα 1,2λ της VAG αλλά είδα πρόσφατα video στο youtube με fabia, golf και ibiza να 200ρίζουν με άνεση...τι ξέρετε επί του θέματος???

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά! Είναι κάτι που έχει 1000ειπωθεί κατά καιρούς και δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη ενότητα γι αυτό το topic...όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι στα 195km/h και λίγο παραπάνω κόβεται το γκάζι, το αμάξι ελαττώνει ταχύτητα και "ξαναδίνει"! Πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα ισχύει για όλα 1,2λ της VAG αλλά είδα πρόσφατα video στο youtube με fabia, golf και ibiza να 200ρίζουν με άνεση...τι ξέρετε επί του θέματος???

Καλημέρα φίλε! :D Eγώ πάντως που έχω το Fabia 1.2Tsi σε μια ελαφρά ανηφόρα στην Ιόνια οδό (Αγρίνιο) έφτασε τα 195Km/h προσπαθώντας να "κρατηθώ" μπροστά από... Mondeo 1.6 Duratec :notfair: αλλά δεν ένιωσα το φαινόμενο που λες αλλά ούτε το αμάξι μπορούσε να "ανεβάσει" άλλο, αφού ήταν τότε πολύ καινούργιο (με 2.000Km).Αν όμως υποτεθεί ότι τα 195 κοντερίσια είναι γύρω στα 188-189 αληθινά, τότε το Fabia σίγουρα: α) δεν έχει κόφτη , β)επειδή έχει πιο μακρύ σανζμάν (5άρι) δεν μπορεί να δώσει ίδια αίσθηση "κοψίματος" από πιθανό κόφτη λόγω ελαφρώς λιγότερου νεύρου ψηλά και γ)το κοντέρ στο Fabia (αλλά και στο Ibiza) κ.λπ "κλέβει" περισσότερο (οπότε "κόβει" πιο ψηλά!). Στην τελευταία περίπτωση μάλλον όλοι οι 1.2Tsi θα έχουν κόφτη. Όμως γιατί;;; Δεν έχουμε ρε παιδιά και κανά μοτέρ "τέρας", για να μας στερήσουν για λόγους ασφαλείας καμιά τεράστια τελική! 190-195 πραγματικά Km/h "πιάνουμε". Δηλαδή αν μπορούσε να πάει 200, γιατί να μη το άφηναν;; ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ "ΚΟΒΕΙ" ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΝΕΙ. Χμμμμ! μπορεί αν ξαναπατάς να κάνει ένα στιγμιαίο "overboost" της τάξεως του +0,2bar που να μεταφράζεται σε μικροεπιτάχυνση στο φάσμα της τελικής και να το βλέπουμε σαν κόφτη. Θα το δω κι εγώ αν και το δικό μου έχει πρόγραμμα κι απ' ό,τι ακούω τα βελτιωμένα δεν πρέπει να επιμένουμε να "βλέπουμε" επί ώρα τελικές γιατί καταπονούνται! Βέβαια έχω μακρύ σανζμάν (η 4η στο Fabia πιάνει 180Km/h στις 4.600rpm :startle: ) οπότε μάλλον δεν κινδυνεύω.

Πάντως από ειδική πείρα, τα Astra H 1.6 τwinport 105HP ΕΧΟΥΝ ΚΟΦΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ στα 190Κm/h...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε! :D Eγώ πάντως που έχω το Fabia 1.2Tsi σε μια ελαφρά ανηφόρα στην Ιόνια οδό (Αγρίνιο) έφτασε τα 195Km/h προσπαθώντας να "κρατηθώ" μπροστά από... Mondeo 1.6 Duratec :notfair: αλλά δεν ένιωσα το φαινόμενο που λες αλλά ούτε το αμάξι μπορούσε να "ανεβάσει" άλλο, αφού ήταν τότε πολύ καινούργιο (με 2.000Km).Αν όμως υποτεθεί ότι τα 195 κοντερίσια είναι γύρω στα 188-189 αληθινά, τότε το Fabia σίγουρα: α) δεν έχει κόφτη , β)επειδή έχει πιο μακρύ σανζμάν (5άρι) δεν μπορεί να δώσει ίδια αίσθηση "κοψίματος" από πιθανό κόφτη λόγω ελαφρώς λιγότερου νεύρου ψηλά και γ)το κοντέρ στο Fabia (αλλά και στο Ibiza) κ.λπ "κλέβει" περισσότερο (οπότε "κόβει" πιο ψηλά!). Στην τελευταία περίπτωση μάλλον όλοι οι 1.2Tsi θα έχουν κόφτη. Όμως γιατί;;; Δεν έχουμε ρε παιδιά και κανά μοτέρ "τέρας", για να μας στερήσουν για λόγους ασφαλείας καμιά τεράστια τελική! 190-195 πραγματικά Km/h "πιάνουμε". Δηλαδή αν μπορούσε να πάει 200, γιατί να μη το άφηναν;; ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ "ΚΟΒΕΙ" ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΝΕΙ. Χμμμμ! μπορεί αν ξαναπατάς να κάνει ένα στιγμιαίο "overboost" της τάξεως του +0,2bar που να μεταφράζεται σε μικροεπιτάχυνση στο φάσμα της τελικής και να το βλέπουμε σαν κόφτη. Θα το δω κι εγώ αν και το δικό μου έχει πρόγραμμα κι απ' ό,τι ακούω τα βελτιωμένα δεν πρέπει να επιμένουμε να "βλέπουμε" επί ώρα τελικές γιατί καταπονούνται! Βέβαια έχω μακρύ σανζμάν (η 4η στο Fabia πιάνει 180Km/h στις 4.600rpm :startle: ) οπότε μάλλον δεν κινδυνεύω.

Πάντως από ειδική πείρα, τα Astra H 1.6 τwinport 105HP ΕΧΟΥΝ ΚΟΦΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ στα 190Κm/h...

"κόβει και ξαναδίνει" ενώ το γκάζι είναι φουλ πατημένο...το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται είτε έχεις 5η είτε έχεις 6η, γι αυτό αναφέρομαι σε κάποιου είδους κόφτη! ακόμα και σε πολύ μεγάλη κατηφόρα το αυτοκίνητο παρέμενε πεισματικά στα 196km/h

Link to comment
Share on other sites

Κατηφόρα όμως, δεν είναι σίγουρο το συμπέρασμα.

Μα αυτό είναι το θέμα! εγώ σε πολύ μεγάλη κατηφόρα και πολλές φορές με τέρμα πατημένο το γκάζι και με 5η όχι 6η, στα 197-198km/h σταματάει η βελόνα!!! Σε ίδια κατηφόρα έχω δει ένα clio III 1.4 που έχω να κατεβάζει 205+ και μου ανάβουν τα λαμπάκια :pirate:

Link to comment
Share on other sites

Mια τα ίδια κι απο μένα. Και σε γκρεμό να το ρίξω στα 196χλμ/ώρα κόβει. Το περίεργο είναι πως γίνεται να έχει κόφτη τελικής το Polo κι όχι το Ibiza...

και οκ πες το ibiza και το fabia είναι μεν group vag αλλά άλλες εταιρίες παίζουν διαφορετικά πράγματα...το 1,2 Golf γιατί να 200ριζει??? είναι και 300kg πιο βαρύ!

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό είναι το θέμα! εγώ σε πολύ μεγάλη κατηφόρα και πολλές φορές με τέρμα πατημένο το γκάζι και με 5η όχι 6η, στα 197-198km/h σταματάει η βελόνα!!! Σε ίδια κατηφόρα έχω δει ένα clio III 1.4 που έχω να κατεβάζει 205+ και μου ανάβουν τα λαμπάκια :pirate:

To Polo TSI έχει κόφτη στα 190 km/h (πραγματικά θεωρώ), ανεξάρτητα από την ταχύτητα που έχεις στο κιβώτιο. Αυτό είναι γεγονός. Έτσι, το αμάξι θα κόβει ισχύ από τον κινητήρα προπαθώντας να μείνει κάτω από αυτήν την ταχύτητα, ότι δηλ. θα έκανε και ένα cruise control. Τώρα, γιατί υπάρχει αυτός ο περιορισμός; Οι επικρατέστερες γνώμες είναι:

α) Το μοντέλο (για λόγους οικονομίας) έχει έγκριση να φοράει ελαστικά με δείκτη ταχύτητας (speed index) T (μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα 190 km/h)

β) Τα φρένα είναι οριακά

Προσωπικά αποκλείω το δεύτερο λόγο, διότι και το Polo 1.6 TDI, επίσης 105 PS, με φρένα διαστάσεων ... GTI έχει περιορισμό ταχύτητας στα 190 km/h. Η μόνη λύση προς το παρόν είναι κάποιο after-market πρόγραμμα που, πέρα από την αύξηση της ιπποδύναμης, αναιρεί αυτόν τον περιορισμό.

Edited by A-Polo
Link to comment
Share on other sites

Συνηθως ενα αμαξι με μετρια αεροδυναμικη για να πιασει τα πραγματικα 200 km/h θελει τουλαχιστον 115 ps.

δεν διαφωνεί κανένας μ αυτό...η απορία είναι γιατί το polo να έχει κόφτη και τα άλλα οχι!

Link to comment
Share on other sites

Συνηθως ενα αμαξι με μετρια αεροδυναμικη για να πιασει τα πραγματικα 200 km/h θελει τουλαχιστον 115 ps.

Μακάρι να συνέβαινε αυτό! Θες να σου πω εγώ κάμποσα αρκετά δυνατά 1600άρια με 120-125ΗΡ που τερματίζουν στα π.χ 190-195Κm/h max;;;; :clapping:

Link to comment
Share on other sites

να το ακούσω κι αυτό και να τρελαθώ!

Αν θελετε σας το δειχνω κιολας οχι μονο να το ακουσετε. Stoila μετα απο τοσα χρονια με αμφισβητείς?

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου. Απλά μου φάνηκε περίεργο γιατί το yeti έχει αεροδυναμική περιπτέρου. Μπράβο του!

εχεις δικιο αλλα πες μου πιο εχει καλυτερη αεροδυναμικη στην κατηγορια του εκτος του tigou. Και το δικο σου απο οτι βλεπω εχει αεροδυναμικη νεκροφορας αλλα πιανει 220 ανετα. ολα ειναι το μοτερ φιλε stoila

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται ότι οι νεκροφόρες έχουν καλή αεροδυναμική γιατί έχω συντελεστή οπισθελκούσας 0.300 και έχω δει στο κοντέρ 250 :whistling:

Anyway, καλή καρδιά, μην παρεξηγείσαι για τα σίδερα, την αλήθεια λέμε.

Link to comment
Share on other sites

καμια παρεξηγηση .αυτο ανεφερα σε αλλο ποστ οτι πρεπει να λεμε την αληθεια οσο πικρη και να ειναι για εμας τους ιδιους. Εγω να σου πω την αληθεια δεν καταλαβα την αντιδραση στο Υετι, εκτος και αν δεν επιτρεπεται να γραφουμε την πια στο vw club επειδη δεν εχουμε vw που δεν νομιζω.

Ειναι δυνατων να αναφερω οτι δεν πρεπει να λεμε ψεματα και να λεω πρωτος? Δεν ειμαστε παιδια πια φιλε stoila

Τελος παντων να χαιρεσαι την νεκροφορα σου και εγω το περιπτερο μου. Κερδοφορα και τα δυο

Link to comment
Share on other sites

Παιδακια;; τι θα λεγατε να μαθουμε λιγη φυσικη; ε? ή να κανουμε εισαγωγη στην μηχανολογια; ε;

και εξηγουμαι: τι σχεση εχει ακριβως η κατηφορα που ειπατε; ποιος πιστευει οτι σε κατηφορα πιανεις με ταχυτητα στο κιβωτιο μεγαλυτερη ταχυτητα απο την ευθεια γιατι θα μας τρελλανετε... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω να το πιστεύει κάνεις αυτό. Απλά στην κατηφόρα ακούει καλύτερα το γκάζι μιας και ο κινητήρας δεν δυσκολεύεται αλλά σε τελικές θεωρητικά δεν υπάρχει διαφορά. Πρακτικά άντε να βγεις 2-3 χλμ πιο κάτω στις ίδιες στροφές

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.