Jump to content
vw16v

Αξιοπιστία Προγραμμάτων - Προβλήματα

Recommended Posts

Μιας και αρκετοί έχουν βάλει πρόγραμμα στο Golf τους θεωρώ ότι μετά από αρκετό χρόνο συνύπαρξης με το αυτοκίνητό τους θα έχουν διαπιστώσει τυχόν προβλήματα. Θεωρώ ότι καλό θα ήταν να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι.

Ξεκινάω λέγοντας ότι εδώ και 5000χλμ είμαι με πρόγραμμα chiptronic και εκτός της υψηλής κατανάλωσης (όταν το πατάω) διαπιστώσα ότι η turbina ζεστένεται γρηγορότερα και στα συνεχόμενα ανοίγματα χάνει δύναμη. Στα θετικά η μικρότερη κατανάλωση στην πόλη και ότι δεν έχει χάσει τίποτα στην καθημερινή χρήση. Απορία και αγωνία μου για πόσο θα αντέξει χωρίς να βγάλει πρόβλημα. Ενημερώνω ότι παίζω στα 202 άλογα με ροπή 27,8 και πίεση σταθερή 1,1 και Over 1,4.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και αρκετοί έχουν βάλει πρόγραμμα στο Golf τους θεωρώ ότι μετά από αρκετό χρόνο συνύπαρξης με το αυτοκίνητό τους θα έχουν διαπιστώσει τυχόν προβλήματα. Θεωρώ ότι καλό θα ήταν να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι.

Ξεκινάω λέγοντας ότι εδώ και 5000χλμ είμαι με πρόγραμμα chiptronic και εκτός της υψηλής κατανάλωσης (όταν το πατάω) διαπιστώσα ότι η turbina ζεστένεται γρηγορότερα και στα συνεχόμενα ανοίγματα χάνει δύναμη. Στα θετικά η μικρότερη κατανάλωση στην πόλη και ότι δεν έχει χάσει τίποτα στην καθημερινή χρήση. Απορία και αγωνία μου για πόσο θα αντέξει χωρίς να βγάλει πρόβλημα. Ενημερώνω ότι παίζω στα 202 άλογα με ροπή 27,8 και πίεση σταθερή 1,1 και Over 1,4.

Εγώ με το ίδιο πρόγραμμα chiptronic εδω και 3 χρονιά , αλλά σε GTI με 55.000km φορεμένο (60.000km το αυτοκίνητο) τα περισσότερα με .....τέρμα γκάζι δεν έχω κανένα πρόβλημα :p

Link to comment
Share on other sites

Μιας και αρκετοί έχουν βάλει πρόγραμμα στο Golf τους θεωρώ ότι μετά από αρκετό χρόνο συνύπαρξης με το αυτοκίνητό τους θα έχουν διαπιστώσει τυχόν προβλήματα. Θεωρώ ότι καλό θα ήταν να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι.

Ξεκινάω λέγοντας ότι εδώ και 5000χλμ είμαι με πρόγραμμα chiptronic και εκτός της υψηλής κατανάλωσης (όταν το πατάω) διαπιστώσα ότι η turbina ζεστένεται γρηγορότερα και στα συνεχόμενα ανοίγματα χάνει δύναμη. Στα θετικά η μικρότερη κατανάλωση στην πόλη και ότι δεν έχει χάσει τίποτα στην καθημερινή χρήση. Απορία και αγωνία μου για πόσο θα αντέξει χωρίς να βγάλει πρόβλημα. Ενημερώνω ότι παίζω στα 202 άλογα με ροπή 27,8 και πίεση σταθερή 1,1 και Over 1,4.

Μηπως ηθελες να πεις εκτος πολης?

Link to comment
Share on other sites

Μα το προγραμμα -χοντρικα- αυξανει το μειγμα και την πιεση,ειναι φυσιολογικο να παιζουν μεγαλυτερες θερμοκρασιες!Αυτο που ζητας δεν ειναι στανταρ,σε καποια αυτοκινητα δεν παρουσιαστηκε προβλημα και σε αλλα παρουσιαστηκε!]

Ας ανοιχτει ενα θεμα με τα αυτοκινητα που παρουσιασαν προβλημα μετα το προγραμμα,αλλα οταν λεμε προβλημα δεν εννοουμε οτι πεταξε ενα σωληνακι υποπιεσης!!!

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλο το νεο τοπικ διοτι κι εγω πριν βαλω εψαχνα ενα παρομοιο θεμα για να δω τι κινδυνοι ελλοχευουν με την τοποθετηση ενος προγραμματος. επι του θεματος φοραω προγραμμα (etunners) edv kai konta 35.000 ΚΜ..το μοναδικο που μου εχει βγαλει ειναι οι πολλαπλασσιαστες καθως λογω της μεγαλυτερης πιεσης που σηκωνει (1.1 σταθερη 1.5 over( ειναι λογικο να χαλανε πιο γρηγορα. η καταναλωση πραγματι οταν το πατας εκτοξευεται αλλα και το αμαξι ψοφαει πολυ πιο γρηγορα με καποιοα πατηματα συνεχομενα(θεωεω πως ειναι θεμα intercooler). To ζητημα ομως παραμενει τι γινεται μετα απο 100.000 ΚΜ..αυτη ειναι και η ανησυχια η δικη μου.παντως με ορθολογικη χρηση θελω να πιστευω πως δε θα υπαρξει καποιο σοβαρο προβλημα..

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλο το νεο τοπικ διοτι κι εγω πριν βαλω εψαχνα ενα παρομοιο θεμα για να δω τι κινδυνοι ελλοχευουν με την τοποθετηση ενος προγραμματος. επι του θεματος φοραω προγραμμα (etunners) edv kai konta 35.000 ΚΜ..το μοναδικο που μου εχει βγαλει ειναι οι πολλαπλασσιαστες καθως λογω της μεγαλυτερης πιεσης που σηκωνει (1.1 σταθερη 1.5 over( ειναι λογικο να χαλανε πιο γρηγορα. η καταναλωση πραγματι οταν το πατας εκτοξευεται αλλα και το αμαξι ψοφαει πολυ πιο γρηγορα με καποιοα πατηματα συνεχομενα(θεωεω πως ειναι θεμα intercooler). To ζητημα ομως παραμενει τι γινεται μετα απο 100.000 ΚΜ..αυτη ειναι και η ανησυχια η δικη μου.παντως με ορθολογικη χρηση θελω να πιστευω πως δε θα υπαρξει καποιο σοβαρο προβλημα..

Η πιεση με τους πολαπλασιαστες.δεν εχει καμια σχεση.δεν ξερω αν μπορει απο το προγραμμα να αλλαξει τις τασεις οποτε να εχεις απο εκει.

Link to comment
Share on other sites

αυτό με τα απανωτά πατήματα ισχύει και όταν είναι μαμα το αυτοκινητο-

μετα το 3ο 4ο πάτημα πέφτει η απόδοση (όταν έξω έχει 30+ βαθμους)

να σου πω εγώ όταν έκανα την πρωτη δυναμομέτρηση στο οποίο ήμουνα με full εξατμιση και 200αρη καταλύτη και εισαγωγη (stg2 χωρις i/c)

με εξωτερικη θερμοκρασία 23,9 στο πρωτο πατημα η θερμοκρασία του αερα που έμπαινε στην μηχανή ήταν 35 και στο δεύτερο πάτημα

μετά από λιγη ώρα έφτασε σχεδόν 50!!! φαντάσου στο 3ο....

στην 2η δυναμομτερηση με I/c από s3 με εξωτερική 25 η θερμοκρασία στο πρωτο πατημα ήταν 35 και στο δεύτερο 36!!!

αυτο το έχω παρατηρήσει πια και μόνος μου με το vag com ¨οτι η θερμοκρασία ακόμα και στο 5ο πάτημα παραμένει το πολύ 10-12 βαθμους παραπανω απο την εξωτερική -

οπότε θα μπορούσες ή να αλλάξεις τον κατλύτη σε 200αρη οπότε τα καυσαερια φεύγουν πιο εύκολα και δεν "μπουκώνουν", κουράζουν την τουρπίνα

ή ακόμα καλύτερα βάζεις ένα i/c ή από s3 (το φουλ αλουμινένιο) ή βάζεις fmic το οποίο είναι αρκετα πιο ακριβή λύση-

ή δεν αλλάζεις τίποτα και ξέρεις ότι στις ζέστες δεν θα είσαι τόσο απαιτητικός από το αυτοκίνητο-

τέλος για να πώ και για σχετικά προβλήματα ότι είμαι 1,5 χρόνο με πρόγραμμα,εδώ και 24000 κμ και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα-

απλά προληπτικά αλλάζω πιο συχνά λάδια (κάθε 10000 κμ) άλλαξα φίλτρο βενζίνης στα 25000 κμ και μπουζί στα 15000 κμ (αυτά αντέχαν άνετα και άλλα πολλά χλμ αλλά δεν θα τα αφηνα για 60,000 κμ που προτείνει αλλαγή η vw)

αυτά

Link to comment
Share on other sites

αυτό με τα απανωτά πατήματα ισχύει και όταν είναι μαμα το αυτοκινητο-

μετα το 3ο 4ο πάτημα πέφτει η απόδοση (όταν έξω έχει 30+ βαθμους)

να σου πω εγώ όταν έκανα την πρωτη δυναμομέτρηση στο οποίο ήμουνα με full εξατμιση και 200αρη καταλύτη και εισαγωγη (stg2 χωρις i/c)

με εξωτερικη θερμοκρασία 23,9 στο πρωτο πατημα η θερμοκρασία του αερα που έμπαινε στην μηχανή ήταν 35 και στο δεύτερο πάτημα

μετά από λιγη ώρα έφτασε σχεδόν 50!!! φαντάσου στο 3ο....

στην 2η δυναμομτερηση με I/c από s3 με εξωτερική 25 η θερμοκρασία στο πρωτο πατημα ήταν 35 και στο δεύτερο 36!!!

αυτο το έχω παρατηρήσει πια και μόνος μου με το vag com ¨οτι η θερμοκρασία ακόμα και στο 5ο πάτημα παραμένει το πολύ 10-12 βαθμους παραπανω απο την εξωτερική -

οπότε θα μπορούσες ή να αλλάξεις τον κατλύτη σε 200αρη οπότε τα καυσαερια φεύγουν πιο εύκολα και δεν "μπουκώνουν", κουράζουν την τουρπίνα

ή ακόμα καλύτερα βάζεις ένα i/c ή από s3 (το φουλ αλουμινένιο) ή βάζεις fmic το οποίο είναι αρκετα πιο ακριβή λύση-

ή δεν αλλάζεις τίποτα και ξέρεις ότι στις ζέστες δεν θα είσαι τόσο απαιτητικός από το αυτοκίνητο-

τέλος για να πώ και για σχετικά προβλήματα ότι είμαι 1,5 χρόνο με πρόγραμμα,εδώ και 24000 κμ και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα-

απλά προληπτικά αλλάζω πιο συχνά λάδια (κάθε 10000 κμ) άλλαξα φίλτρο βενζίνης στα 25000 κμ και μπουζί στα 15000 κμ (αυτά αντέχαν άνετα και άλλα πολλά χλμ αλλά δεν θα τα αφηνα για 60,000 κμ που προτείνει αλλαγή η vw)

αυτά

Κατι ιντερκουλερ που μπαινουν στην ιδια θεση με τα μαμα και οχι εμπρος στην μετωπη, κανουν καλη δουλεια? Τα εχω δει στο ebay konta sta 260 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

του s3 που εχω βάλει (όπως και πολλοί άλλοι ) μπάινει κουτί στην θέση του μαμα i/c -

απλά έχει πιο πολλές σπειρες, είναι όλο από αλουμίνιο και είναι λίγο πιο χοντρό με αποτέλεσμα να δουλευει αισθητα καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω αν και χωρις προγραμμα μιας και πηγε η κουβεντα σε θερμοκρασιες ανα πατημα ειδα πολυ διαφορα.Ξερουμε ολοι οτι τα 20βαλβιδα εκει που εχουν το ιντερκουλερ ειναι μονο για να ζεστενεται και οχι για να κρυωνει!Εγω αγορασα το αμαξι χειμωνα και δεν μου φανηκε οτι δεν κανει δουλεια το ιντερκουλερ!!!Αλλα το προηγουμενο καλοκαιρι που ταξιδεψα κερκυρα με 35 εξωτερικη επαθα πλακα,το αμαξι ειχε βρασει!!!Αλλα απο τοτε που εβαλα την εξατμιση και τον ιντερκουλερ...ειτε κανει ζεστη ειτε κανει πολυ ζεστη δεν δειχνει σημαδια κοπωσης!!!Και αν μπει και ενα χταποδι θα κανει ακομα μεγαλυτερη διαφορα!!!Εβαλε ενας φιλος σε ΤΤ και το αμαξι πηρε για πλακα 5 αλογα!!!

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να μαθω πιο ειναι καλυτερο, αυτο που μπαινει στη μαμα θεση και ειναι απο αλουμινιο φυσικα η αυτο που μπαινει εμπρος στη μασκα ?

Πιστεύω οτι μέχρι 310hp το καλύτερο είναι αυτό που μπαίνει στην μαμά θέση δηλ. απο s3 αυτό φοράω και εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.