Jump to content
anestis

Σαζμαν. Game Over!

Recommended Posts

Eχθες επρεπε να παω στο αεροδρομιο καπου 30χλμ εξω απο τη Καβαλα.Στα μεσα της διαδρομης οταν γκαζωνα πανω απο 3000σαλ το αμαξι ανεβαζε στροφες σαν τρελο χωρις να αυξανεται η ταχυτητα του .Αντιθετα ηταν σαν να εβαζα νεκρα.Εφτασα λοιον εκει και οση ωρα (οχι πολυ) περιμενα να κατεβει το αεροπλανο προσεξα λαδια κατω απο τη μηχανη.Σαζμαν σκεφτηκα. Μηκαμε μεσα και γυρισαμε προσεχοντας να μη γκαζωνω πολυ.Οι ταχυτητες ομως κουμπωναν κανονικα και δεν ακουγωταν κανενα κροταλισμα απο κατω.Το τελικο συμπερασμα το γνωστο πριτσινι τρυπησε το κελυφος και σκορπισα ολη την βαλβολινη σε μια αποσταση 40χλμ κοστος με φιλικη τιμη απο τον μαστορα ολα 800ευρα. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ!!ΙΔΟΥ Η ΠΛΗΓΗ

Link to comment
Share on other sites

κρίμα ρε φίλε και δεν είναι εποχες για εξοδα -

εμενα γνωστος μου με 5αρι fsi έπαθε κάτι αναλογο και την ωρα που χυνόντουσαν οι βαλβολινες

καιγόντουσαν γιατι έπεφταν ή στην μηχανη ή στην εξατμιση και έβγαζε ντουμανια καπνους απο πίσω -

πήγε για αλλαγή σασμαν με κοστος 2πλασιο απο το δικο σου ... δεν στο λεω για παρηγορια απλα είναι

να μην σου τύχει...

Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα το παληκαρι στο συνεργειο αν εναι προτιμοτερο να δωσω αυτο και παρω ενα πενταρι και μου ειπε αυτο ακριβως, οττ δηλαδη θα μου βγαλει τις ιδιες βλαβες αλλα με ποιο ακριβα ανταλκτικα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι κατ' αρχήν περαστικά σου......Είμαι ομοιοπαθής!Πρίν ένα χρόνο έπαθα ακριβώς το ίδιο και έψαχνα για σασμαν!Να ξέρεις όμως οτι υπάρχουν κατι τσακάλια μάστορες που μπορούν να το φτιάξουν το σασμαν!Αλλά δυστυχώς στις μέρες μας όλοι κοιτάνε την εύκολη λύση.Αν θέλεις τη γνώμη μου αγόρασε ενα μεταχειρισμένο ΚΑΛΟ σασμάν και κούμπωσέ το πάνω!Η αντιπροσωπία για καινουριο θα σου ζητήσει 3500 Ευρώ...Οπότε πάμε για μεταχειρισμένο!!Πρόσεχε όμως!!Πριν το βάλεις πάνω,πες το μάστορα να σου κοιτάξει αν είναι καλές οι τσιμούχες!Εγώ έτσι την πάτησα...δε μου κοίταξε μια τσιμούχα με αποτέλεσμα να έχει διαρροη και αναγκάστικα μετά απο ένα χρόνο να ξανακατεβάσω σασμαν και πλήρωσα και άλλα!Συνεπώς:

1.Βρες καλό μάστορα εμπιστοσύνης

2.Βρες καλό σασμάν

3.Άλλαξε δίσκο πλατό

4.Κούμπωσέ το στο αμαξάκι σου και

5.Ετοιμάσου να δωρήσεις στην ελληνική οικονομία 1000+ Ευρώ

Φίλε μου ακόμα τα κλαίω αυτα τα λεφτα...H VW με απογοητευσε με το χειρότερο τρόπο!και δεν αναφερομαι μόνο στο σασμαν...βάλε αισθητήρα ΝΟΧ,βάλε τρόμπες βενζίνης,βάλε κάτι αισθητήρες βεντιλατερ..Απαράδεκτοι!

Θα πρέπει να κάνουμε το σταυρό μας πρίν ξεκινήσουμε ταξίδι και να ευχόμαστε να μην αναψει ο κίτρινος κινητήρας στο ταμπό!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον! εχοντας κανει 400 χλμ με το νεο σαζμαν νοιωθω οτι ολα ειναι οπως πριν εκτος απο την πρωτη που καποιες φορες δυσκολευεται λιγο να κουμπωσει. Τι γνωμη εχετε? Το συνολικο κοστος τελικα ηταν μαζι με αλλαγη λαδιων και ευθηγραμιση 710 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε όλα τα σασμάν της vw έχουν θέμα λίγο-πολύ με το κούμπωμα της πρώτης ή της δευτέρας...Πάλι καλά σου βγήκε στην τίμη. Το δικό μου που είναι 6άρι το σασμάν, μαζι με δίσκο-πλατό και βαλβολίνες που πήγε χιλιάρικο...Καλά χιλιόμετρα σου έυχομαι!! :thumbsup::o :o

Link to comment
Share on other sites

Φίλε όλα τα σασμάν της vw έχουν θέμα λίγο-πολύ με το κούμπωμα της πρώτης ή της δευτέρας...Πάλι καλά σου βγήκε στην τίμη. Το δικό μου που είναι 6άρι το σασμάν, μαζι με δίσκο-πλατό και βαλβολίνες που πήγε χιλιάρικο...Καλά χιλιόμετρα σου έυχομαι!! :goodjob::tongue::goodjob:

Ευχαριστω πολυ. Μου εφυγε ενα μικρο αχγος που ειχα με το θεμα της πρωτης καθως το προηγουμενο σαζμαν δεν ειχε τετοιο προβλημα. Ας ελπισουμε οτι δεν θα σπασει και σε αυτο τποτα και τρυπησει. Δεν θα το αντεξω :whistling:

Υ.Γ. Και κατι ακομα παιδια να αλλαζεται τακτικα τις βαλβολινες σας. Εμενα αν και ειχαν καμια 20αρια χιλιαδες χλμ ηταν σαν νερακι, τοσο ψιλες

Edited by ane mkiv
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ. Μου εφυγε ενα μικρο αχγος που ειχα με το θεμα της πρωτης καθως το προηγουμενο σαζμαν δεν ειχε τετοιο προβλημα. Ας ελπισουμε οτι δεν θα σπασει και σε αυτο τποτα και τρυπησει. Δεν θα το αντεξω :whistling:

Υ.Γ. Και κατι ακομα παιδια να αλλαζεται τακτικα τις βαλβολινες σας. Εμενα αν και ειχαν καμια 20αρια χιλιαδες χλμ ηταν σαν νερακι, τοσο ψιλες

Kαλα χιλιομετρα και απο μενα! Ακομα αστρωτος εισαι...

Tι βαλβολινες εβαλες?

Ριξε και μια ματια στην fuchs για το τι προτεινει... http://www.olyslager-lubricants.nl/FuchsEurope/Select.asp

Τι κωδικο βαλβολινης δινει για το δικο σου η vw?

Edited by ilias1.4tsi
Link to comment
Share on other sites

Το σασμαν μπορεί να επισκευαστεί αρκεί να βρείς μερακλή και καλό μάστορα. Αγοράζεις το πίσω καπάκι του σασμαν και το γρανάζι που σου έσπασε κοιτάς και τα άλλα γρανάζια μήπως έφυγε καμμία φουρκέτα ή κάτι αλλο και είναι έτοιμο!!!Αν θέλεις τη γνώμη μου, τώρα που το έχεις ήδη κατεβάσει μπορείς να το επισκευάσεις και να το πουλήσεις!!Κάτι θα βγάλεις...!Για τις βαλβολίνες έχεις δίκαιο θέλουν συχνό έλεγχο!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

A3 1.6 του 98 τα ίδια πριν μερικά χρόνια. Μου έβαλε μεταχειρισμένο κορωνοπινιό τότε ο μηχανικός αλλά δεν το άφησε έτσι. Εκεί που είχε τα πιρτσίνια τα ξύλωσε και πέρασε βίδες οι οποίες υπάρχουν στα γνήσια ανταλλακτικά της VW γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο. Εντάξει μετά κάναμε το σταυρό μας κάθε φορά στα φανάρια να πάρει την πρώτη και την δευτέρα για να φύγουμε. 5 φορές ξανακατέβηκε σασμάν και λύση δεν βρίσκανε. Ε έφαγε σούτ πήραμε το 5άρι και αποκτήσαμε νέα προβλήματα :rolleyes: αλλά ευτυχώς όχι ακόμα στο σασμάν που είναι βασικό.

Θυμάμαι πιο παλιά πάντως που συζητιότανε το θέμα περισσότερο, ότι για κάποιες παρτίδες Α3 και Golf 4 οι γερμανοί πρέπει να είχαν δώσει εντολή για αντικατάσταση δωρεάν , αλλά οι αντιπρόσωποι εδω πέρα το κουκουλώσανε.

Link to comment
Share on other sites

Με τα πετρελαιοκινητα 1.9tdi τι γίνεται? Οχι οτι εχω προβλημα αλλα ρωταω το αμαξι ειναι 10χρονων και προβλημα δν εχει βγαλει πουθενα εκτος απο φυσιολογικες φθορες τωρα το μονο που θελω να αλλαξω βολλαν γιατι ειναι 2ης μαζας και το δισκο-πλατο προληπτικα επειδη θα κατεβασω σασμαν.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας boys δεν καταφερα να μπω τις τελευταιες μερες ετσι θα απαντησω σημερα. Φιλε Karaman μου ειπε οτι δεν φτιαχνετε το σαζμαν για εσπασε ο δορυφορος και στραβωσε ο αξονας τι να σε πω δεν ξερω οσο για σενα φιλε ilia 1.4 TSI δεν ξερω τι βαλβολινες με εβαλε ξερω ομως οτι ο νερουλισιες που ειχα μεσα ητανε ARAL .Παντως το δικο μου σαζμαν ειχε 181000 χλμ και μαλιστα δυσκολα αφου εδω Καβαλα ανφορες κατηφορες σταματα ξεκινα οσο ναναι λιγο βογκαει. Το ηξερα οτι υφισταται αυτο το προβλημα αλλα πιστευα οτι τη γλυτωσα ομως... :getlost:

Edited by ane mkiv
Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι κατ' αρχήν περαστικά σου......είμαι ομοιοπαθής!Πρίν ένα χρόνο έπαθα ακριβώς το ίδιο και έψαχνα για σασμαν!Να ξέρεις όμως οτι υπάρχουν κατι τσακάλια μάστορες που μπορούν να το Φτιάξουν το σασμαν!αλλά δυστυχώς στις μέρες μας όλοι κοιτάνε την εύκολη λύση.αν θέλεις τη γνώμη μου αγόρασε ενα μεταχειρισμένο καλο σασμάν και κούμπωσέ το πάνω!η αντιπροσωπία για καινουριο θα σου ζητήσει 3500 ευρώ...οπότε πάμε για μεταχειρισμένο!!Πρόσεχε όμως!!Πριν το βάλεις πάνω,πες το μάστορα να σου κοιτάξει αν είναι καλές οι τσιμούχες!εγώ έτσι την πάτησα...δε μου κοίταξε μια τσιμούχα με αποτέλεσμα να έχει διαρροη και αναγκάστικα μετά απο ένα χρόνο να ξανακατεβάσω σασμαν και πλήρωσα και άλλα!συνεπώς:

1.βρες καλό μάστορα εμπιστοσύνης

2.βρες καλό σασμάν

3.Άλλαξε δίσκο πλατό

4.κούμπωσέ το στο αμαξάκι σου και

5.ετοιμάσου να δωρήσεις στην ελληνική οικονομία 1000+ ευρώ

Φίλε μου ακόμα τα κλαίω αυτα τα λεΦτα...H VW με απογοητευσε με το χειρότερο τρόπο!και δεν αναΦερομαι μόνο στο σασμαν...βάλε αισθητήρα Νοχ,βάλε τρόμπες βενζίνης,βάλε κάτι αισθητήρες βεντιλατερ..απαράδεκτοι!

θα πρέπει να κάνουμε το σταυρό μας πρίν ξεκινήσουμε ταξίδι και να ευχόμαστε να μην αναψει ο κίτρινος κινητήρας στο ταμπό!

Φιλε καλησπερα.. απο οτι καταλαβα εχεισ το 1,6fsi.. στα ποσα κμ σου εβγαλε σασμαν?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε καλησπερα.. απο οτι καταλαβα εχεισ το 1,6fsi.. στα ποσα κμ σου εβγαλε σασμαν?

Φιλε καλησπερα.. απο οτι καταλαβα εχεισ το 1,6fsi.. στα ποσα κμ σου εβγαλε σασμαν?

Σωστά καταλαβες.Εμένα μου το εβγαλε στα 65000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Σωστά καταλαβες.Εμένα μου το εβγαλε στα 65000 χλμ

το καταλαβαινεις οταν σου βγαλει προβλημα στ σασμαν ετσι? γιατι εχω ηδη 95000κμ και στ σερβισ μου ειπαν οτι ο δικσος κραταει ακομα

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις εμενα μου το εβγαλε στα μισα της διαδρομης . Μεχρι εκεινο το σημειο δεν ειχα απολυτως καμια ενδειξη οτι θα χαλασει το σαζμαν. Ο δισκος μου ειχε και μενα κατι λιγα ψωμια αλλα η φυση της ζημιας ηταν τετοια που δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο. Το ιδιο πιστευω οτι θα ισχυει και για το δικο σου. Απλα να ευχεσαι να μη ακινητοποιηθεις και δεν μπορεις να πας στο συνεργειο. Αλλαζε συχνα τις βαλβονινες σου και να του φερεσαι παντα σαν να ειναι ετοιμο να σπασει ιδιετερα με τις βαλβολινες σου κρυες. Δεν πιστευω οτι θα σου το βγαλει σε συγκεκριμενο αριθμο χιλιομετρων ,αυτο εξαρταται απο πολλα πραγματα. Εμενα μου ειχαν πει γυρω στις 100000 χλμ να το περιμενω .Μου ηρθε στις 180000χλμ

Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρισκω,

 

Μακαρι η πρωτη μου δημοσιευση να ηταν για καλο αλλα οπως εχει πει αλλος φιλος εδω μεσα συνηθως μπαινουμε λογω καποιας βλαβης!

 

Στο θεμα μας λοιπον! Golf MkV, 10/2008 122HP με 71000km. Το αυτοκινητο το οδηγω μονο εγω και σε γενικες γραμμες πολυ συγκρατημενα.

Σε αλλαγη απο 4η σε 5η με λιγες στροφες (λιγοτερες απο 3000) "πεταξε εξω" την ταχυτητα και εκτοτε η 5η και η 6η "γυριζουν στον αερα" σαν να εχω νεκρα.

Στην αντιπροσωπια που το πηγα, το πορισμα ηταν σασμαν.

Οι επιλογες ήταν ανακατασκευη, με συνολικο κοστος ανταλλακτικων και εργασιας 2200 euro (χωρις εγγυηση) ή νεο κιβωτιο με 2 χρονια εγγυηση με συνολικο κοστος 3000 euro.

 

Σε μια γρηγορη αναζητηση, τα μεταχειρισμενα 6αρια για MkV πανε γυρω στο 1000αρικο ή μηπως κατι ψαχνω λαθος;

 

Θα ηθελα γνωμες τοσο για τη διαγνωση οσο και για την επισκευη.

 

Ευχαριστω,

Ανδρεας

Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρισκω,

Μακαρι η πρωτη μου δημοσιευση να ηταν για καλο αλλα οπως εχει πει αλλος φιλος εδω μεσα συνηθως μπαινουμε λογω καποιας βλαβης!

Στο θεμα μας λοιπον! Golf MkV, 10/2008 122HP με 71000km. Το αυτοκινητο το οδηγω μονο εγω και σε γενικες γραμμες πολυ συγκρατημενα.

Σε αλλαγη απο 4η σε 5η με λιγες στροφες (λιγοτερες απο 3000) "πεταξε εξω" την ταχυτητα και εκτοτε η 5η και η 6η "γυριζουν στον αερα" σαν να εχω νεκρα.

Στην αντιπροσωπια που το πηγα, το πορισμα ηταν σασμαν.

Οι επιλογες ήταν ανακατασκευη, με συνολικο κοστος ανταλλακτικων και εργασιας 2200 euro (χωρις εγγυηση) ή νεο κιβωτιο με 2 χρονια εγγυηση με συνολικο κοστος 3000 euro.

Σε μια γρηγορη αναζητηση, τα μεταχειρισμενα 6αρια για MkV πανε γυρω στο 1000αρικο ή μηπως κατι ψαχνω λαθος;

Θα ηθελα γνωμες τοσο για τη διαγνωση οσο και για την επισκευη.

Ευχαριστω,

Ανδρεας

Αντρεα ειναι πολλα πηγαινε εξω σενα καλο μαστορα και παρε τανταλλακτικα και κανε ανακατασκευη σε οτι χρειαζεται μονο.

Πρεπει νανοιχτει να δεις τη βλαβη μπορει να ειναι ευκολη με συγχρονιζε χωρις να παρεις γραναζακια.

Με 3000 παιρνεις αμαξι πια

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρισκω,

 

Μακαρι η πρωτη μου δημοσιευση να ηταν για καλο αλλα οπως εχει πει αλλος φιλος εδω μεσα συνηθως μπαινουμε λογω καποιας βλαβης!

 

Στο θεμα μας λοιπον! Golf MkV, 10/2008 122HP με 71000km. Το αυτοκινητο το οδηγω μονο εγω και σε γενικες γραμμες πολυ συγκρατημενα.

Σε αλλαγη απο 4η σε 5η με λιγες στροφες (λιγοτερες απο 3000) "πεταξε εξω" την ταχυτητα και εκτοτε η 5η και η 6η "γυριζουν στον αερα" σαν να εχω νεκρα.

Στην αντιπροσωπια που το πηγα, το πορισμα ηταν σασμαν.

Οι επιλογες ήταν ανακατασκευη, με συνολικο κοστος ανταλλακτικων και εργασιας 2200 euro (χωρις εγγυηση) ή νεο κιβωτιο με 2 χρονια εγγυηση με συνολικο κοστος 3000 euro.

 

Σε μια γρηγορη αναζητηση, τα μεταχειρισμενα 6αρια για MkV πανε γυρω στο 1000αρικο ή μηπως κατι ψαχνω λαθος;

 

Θα ηθελα γνωμες τοσο για τη διαγνωση οσο και για την επισκευη.

 

Ευχαριστω,

Ανδρεας

 

Ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιας χρονολογίας μου έβγαλε με τον ίδιο τρόπο (σε αλλαγή με λίγες στροφές) σαζμάν στα 41000 χλμ και στα 2,5 χρόνια. Εμένα όμως ακινητοποιήθηκε, καθώς δν έμπαινε 1η /2α. Ευτυχώς τότε το κάλυψε η επέκταση εγγύησης. 10 ημέρες κράτησε η ιστορία, έκαναν ανακατασκευή, το κόστος ήταν αυτό που λες και εσύ (2.200). Τώρα ελπίζω να μην το ξαναβγάλει.

Θυμάμαι (αρχικά πριν έρθει η έγκριση της εγγύησης) μου πρότειναν ανακατασκευή, παρά να πάρω μεταχειρισμένο. Οπότε δες την ανακατασκευή του δικού σου και σώστε ότι μπορείτε για να μειωθεί το κόστος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.