Jump to content
skaraviaios

Κίτ Υδρογονοκίνησης

Recommended Posts

Σε παρακαλώ να μας ενημερώσεις μετά την τοποθέτηση για τις εντυπώσεις και την απόδοση... με τον καιρό βέβαια.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Θα ενημερωθείς, μιας και το πρώτο κιτάκι, έκανε σήμερα τα πρώτα 300 χλμ, και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον χαρούμενο (πλέον) ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, είδε διαφορά με ποσοστό περίπου 20-25%, και το κιτάκι ρυθμισμένο στη μικρή σκάλα.

Link to comment
Share on other sites

Guest PanosVR6

ακομα οχι φιλε μου, εχω κανει τα 1200 απο τα 2000χλμ που πρεπει σε πρωτο σταδιο για να του κανουμε την τελικη ρυθμιση ωστε να δουμε τα πραγματικα αποτελεσματα..θα περιμενετε λιγο ακομα οσοι ενδιαφερεστε!

Link to comment
Share on other sites

όταν έχεις νέα ενημέρωσε γιατί έχει πολύ ενδιαφέρων.

ψάχνοντας βρήκα ότι υπάρχει και επίσημος εισαγωγέας του συγκεκριμένου κιτ και στην Ελλάδα και πήρα ένα αντιπρόσωπο για να ρωτήσω πληροφορίες και τιμές εγκατάστασης αυτό που μου είπε με πάγωσε λίγο. μου είπε ότι σε 4 αυτοκίνητα που το έχει τοποθετήσει (δεν μου είπε συγκεκριμένη μάρκα) παρατήρησε οξύδοση στην πεταλούδα γιατί όπως είπε μένουν κάποιες σταγόνες από την καύση και ότι δεν το συνιστούσε.

τώρα τι να πω

αυτό είναι το site

http://www.hh2tech.net/index.html

Link to comment
Share on other sites

Κανένα νέο έχουμε??? Υπάρχουν και μοντέλα που παράγουν κανονικά καθαρό υδρογόνο και υπόσχονται από 30 - 70 % οικονομία ακόμα και σε TSI !! Έχει βάλει κανείς να μας διαφωτίσει?

Link to comment
Share on other sites

25% Μειωση ?

Περιμενουμε μετρησεις με επισημο και επιστημονικο τροπο εστω και 20 % να ειναι ειναι πολυ μεγαλη διαφορα ...

Επισης οι νομοι της θερμοδυναμικης ειναι σαφεις η ενεργεια που χρειαζεσαι για να παραγεις χ υδρογονο απο ηλεκτρολυση ειναι μεγαλυτερη απο αυτη που θα παρεις εαν "καψεις" το αποτελεσμα της...σε ιδανικη καυση .

Προσοχη στην υπερ-οξειδωση

Επισης για φορτιο μεσαιο στα 100χλμ θελεις τουλαχιστον 8 αμπερ...και οσο ανεβαινεις αυξανεις και τα αμπερ ...Παμε τωρα...λενε για υδρογονο ...αυτο πουπαραγεται ειναι υδροξυ ...και οχι καθαρο υδρογονο ...το οποιο ειναι εξαιρετικα βραδυκαυστο και επισης εχει μια εξαιρετικη αδρανεια οταν ερθει σε επαγη με μοριο υδρογονου ...καμπουμ κοινως.

Με απλη φυσικη δεν στεκει ... Βενζινη με χημικη ενεργεια Ε -->(Κινητικη μετατροπη) Ε1=Ε-Θ1(Εντροπια απωλεια)--->(ηλεκτρικη μετατροπη) Κτλ κτλ.... 3-4 μετατροπες ενεργειας γινονται..πως γινεται να προκυψει καλυτερη αποδοση απο την αρχικη ...απορω .

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ρυθμισμένο στα 5 amper, βγάζει σε 2,8L μηχανή, 100χλμ παραπάνω στο ρεζερβουάρ...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ρυθμισμένο στα 5 amper, βγάζει σε 2,8L μηχανή, 100χλμ παραπάνω στο ρεζερβουάρ...

Ετσι που μας τα λες ομως αντε να καταλαβουμε ....... δωσε μας λιγα νουμερα αδερφε να βγαλουμε τα συμπερασματα μας

- Ποσα λιτρα ειναι το εν λογω ρεζερβουαρ ?

- ποσα χιλιομετρα εβγαζε πριν ?

- τα χιλιομετρα ειναι εντος / εκτός ή μικτά ?

- το μοτερ που λες ειναι σε τζιπ 4Χ4 ή σε κουρσα ?

- .................

εεεε και οτι αλλο μπορεις πες , πες ...... μαλλον :geek:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!! Το εχει βάλει κανένας σε tsi 140 να μας πει αποτελέσματα? Γιατί δεν πάει άλλο η βενζίνη έφτασε στον θεό...... Είδα και αυτό http://www.ehybrid*μη επιτρεπόμενο @ URL*/index.php?lang=gr&com=pages&item=14 και το σκέφτομαι αν εχει αποτελέσματα

Link to comment
Share on other sites

Μήπως αυτή η οικονομία που αναφέρεται παραπάνω έγινε έτσι και αλλιώς επειδή από μόνος σου προσπαθούσες να το πας όσο πιο οικονομικά γίνεται? Δεν θέλω να το παίξω δικηγόρος του διαόλου , και γενικά αυτά που λέω είναι καλοπροαίρετα. Δεν ξέρω πια τι να πιστέψω γιατί σε άλλα forum έχω διαβάσει ότι παίζει απάτη όπως με τα μαγνητάκια! Επίσης ενδιαφέρομαι για ΤSI κινητήρα...

Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

Ετσι που μας τα λες ομως αντε να καταλαβουμε ....... δωσε μας λιγα νουμερα αδερφε να βγαλουμε τα συμπερασματα μας

- Ποσα λιτρα ειναι το εν λογω ρεζερβουαρ ?

- ποσα χιλιομετρα εβγαζε πριν ?

- τα χιλιομετρα ειναι εντος / εκτός ή μικτά ?

- το μοτερ που λες ειναι σε τζιπ 4Χ4 ή σε κουρσα ?

- .................

εεεε και οτι αλλο μπορεις πες , πες ...... μαλλον :geek:

το αμαξι ειναι Golf III VR6 φουλ 1το σταδιο (καπου στα 200ps) και το ρεζερβουαρ του ειναι 55 λιτρα

αλλα θα σας τα πει καλυτερα ο ιδιος οταν δει το ποστ

Link to comment
Share on other sites

για να μπορεσουμε να κανουμε τις αναλογιες,

1. ποσο ετρωγε πριν και ποσο τωρα?(ποση αυτονομια ειχε πριν και τωρα εχει 100 χλμ παραπανω)

2. το αυτοκινητο το τσιτωνες ή πηγαινες ποιητικα για οικονομια?

3. τα χιλιομετρα ειναι σε πολη ή σε εθνική?

σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Για πες τα γιατι η βενζηνη θα συνεχησει και πανω απο τα 2 ευρω

και οσων αφωρα το LPG τα νεα δεν ειναι καλα για τους TSI

Σταματησε να τοποθετει στους TSI μεχρι νεωτερας απο την εταιρια

γιατι εβγαζε προβληματα στο προγραμμα , καθε φορα και διαφορετικα

και η μαμα εταιρια απο Ολλανδια ακομα δεν δηνει ληση αλλα ουτε και εγγηαται.

Αλλα ετσι κι αλλιως 2500 - 3000 ευρω παραειναι πολλα .

Αυτα μου ειπαν και δε νομιζω να θελουν να χασουν μια ακομα τοποθετηση

Αρα υδρογονο αν ειναι ενταξει δηχνει να ειναι η καλητερη ληση

Link to comment
Share on other sites

Δε θελω να ειμαι κακοπροαιρετος και μακαρι να αποδειχθει το αντιθετο αλλα απο αρχες Δεκεμβριου που τοποθετηθηκαν καποια κιτ καποιος αν ηταν καλα τα αποτελεσματα δε θα εγραφε κατι?Παντως μακαρι να εχουμε καλα νεα γιατι στα TSI η τιμη εγκαταστασης υγραεριου ειναι υψηλη και δεν υπαρχουν κιτ για ολα τα μοντελα.

Αναμενουμε νεα λοιπον!

Link to comment
Share on other sites

Ξαναλεω ... Πεε μας ρε φιλε πως ξεπερνας τα ορια της θερμοδυναμικης ? Μιλας για 25% οικομονια με το ιδιο "εργο υπο φορτιο" ? Απο ενεργεια που προκυπτει απο την καυση βενζινης ....σε μηχανικη μετα σε ηλεκτρολυση και παλι σε καυση ... Γραφεις ιστορια αυτη τη στιγμη εαν πετυχες αυτο που μας λες .

Link to comment
Share on other sites

Guest PanosVR6

ηρθε επιτελους η ωρα να αποκαταστησουμε την ταξη και να κλεισουμε τα στοματα οσων κοροιδευουν τοσο καιρο λεγοντας διαφορα...

θα ειμαι συντομος και συνοπτικος γιατι δεν εχω την διαθεση να απαντησω σε κανεναν για το τι εχει γραψει παροτι εχω διαβασει ενα σορο μ.....ς!τλσπ..λοιπον κυριοι, ειμαι κατοχος ενος golf 3 vr6 1996 μοντελο(για οσους δεν ξερουν μιλαμε για εναν κινητηρα 6κυλινδρο 2.8 λιτρων με φουλ πρωτο σταδιο βελτιωσης στα 200 αλογα),το προηγουμενο σαββατοκυριακο στην πανελληνια εκδρομη της λεσχης στην καρδιτσα ξεκινωντας απο αθηνα σαββατο πρωι με γεματο ρεζερβουαρ και γυρνωντας πισω την κυριακη το βραδυ τα αποτελεσματα ειναι τα εξης:εκανα 850ΧΛΜ συνολο με 74 λιτρα απλης αμολυβδης και μεση καταναλωση 8,7 λιτρα/100km!!!

οταν χωρις την χρηση υδρογονου η μεση καταναλωση κυμαινοταν στα 11 λιτρα/100km..(καποιες φορες και περισσοτερο)και οπως καταλαβαινετε απο τη διαφορα καταναλωσης με 74 λιτρα εκανα πολυ λιγοτερα χλμ

και μιλαμε για μικτες συνθηκες οδηγησης και χαλαρα,και σκισιμο...ειναι μια μειωση καταναλωσης γυρω στο 25-30% πραγμα το οποιο με βρισκει απολυτα ικανοποιημενο!

το κιτ υδρογονου δουλευει στα 10-12 αμπερ,σε λιγο καιρο θα φορεθει το ιδιο κιτακι σε golf 5 tsi βελτιωμενο και αυτο, και τοτε θα σας πει και το παιδι τις δικες του τιμες για να λυθουν ολων οι αποριες...πιστευω να ημουν σαφης και να βοηθησα!ανεπιφυλακτα βαλτε το! εχει αποτελεσμα!απλα προσεξτε τι θα βαλετε, και σε ποιον θα το βαλετε...αυτα!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω Πανο...πραγματικα εντυπωσιακη μειωση

εγω φανταζομουν για να λεει ο κατασκευαστης 30% μειωση η πραγματικη θα ηταν κατω του 15 αλλα 25!!!!!

και παλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για τις χρησιμες πληροφοριες

Link to comment
Share on other sites

Στα υπο-φόρουμ για SEAT και PASSAT cc έχω εξηγήσει γιατι τα συστήματα ηλεκτρόλυσης είναι ΑΠΑΤΗ !

Όποιος δεν θέλει να γίνει θύμα, ας τα διαβάσει πριν αποφασίσει να κάνει οτιδήποτε.

Λοιπόν, ρυθμισμένο στα 5 amper, βγάζει σε 2,8L μηχανή, 100χλμ παραπάνω στο ρεζερβουάρ...

Εδώ βλέπω μιλάτε για 5 Ampere. Στο Passat CC kai SEAT μας έγραφε για 10 Ampere

Και όπως φαίνεται από την 1η σελίδα αλλάζετε τον προγραμματισμό του κινητήρα! Αυτό κάνει την δουλειά αλλά δεν χρειάζεται να πληρώσεις και την απάτη της δήθεν παραγωγής υδρογόνου από ηλεκτρόλυση (ΑΣΗΜΑΝΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ).

Άντε παρε εγκεφαλάκι .....

Φυσικά με συνείδηση τι ζημιά κάνει στο κινητήρα π.χ. το φτωχό μείγμα ... αλλά οι κινητήρες έχουν και ανοχές, δεν θα τα φτύσει αύριο.

Edited by Adriver
Link to comment
Share on other sites

Με φτωχό μείγμα ο κινητήρας κάνει αρυθμίες, ακούγονται πυράκια;

Επίσης, ΔΕΝ αλλάζει κανένας προγραμματισμός κινητήρα... Ειδικά στο VR6 του Πάνου, ΔΕΝ μπορεί να συνδεθεί τέτοιο εγκεφαλάκι.

Μπορείς αυτό να το καταλάβεις, ή όχι;

Δες τι κάνει το εγκεφαλάκι αυτό...

Στο αποτέλεσμα που είχα γράψει παραπάνω, ήταν ρυθμισμένο στα 5 Ampere. Ο κατασκευαστής δίνει οδηγία να παίζει για τα πρώτα 1000-1500 χλμ σε αυτή τη ρύθμιση και μετά να πάει στα 10 Ampere, που έγινε για το ταξίδι στη Καρδίτσα.

Link to comment
Share on other sites

Guest PanosVR6

σωτηρη με καλυψες πληρως...ευχαριστω!ο ανθρωπος δεν παιρνει χαμπαρι, αλλα γραφουμε και αλλα διαβαζει...τι να πει κανεις!

Link to comment
Share on other sites

ποτε θα ξανα γινει παραγγελια το κιτ?με ενδιαφερει...καποιος που να εβαλε σε fsi 1600?

Link to comment
Share on other sites

Λογικά, μέσα στον άλλο μήνα θα ξαναγίνει κάποια παραγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.