Guest Connor Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Σε παρακαλώ να μας ενημερώσεις μετά την τοποθέτηση για τις εντυπώσεις και την απόδοση... με τον καιρό βέβαια. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 Θα ενημερωθείς, μιας και το πρώτο κιτάκι, έκανε σήμερα τα πρώτα 300 χλμ, και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον χαρούμενο (πλέον) ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, είδε διαφορά με ποσοστό περίπου 20-25%, και το κιτάκι ρυθμισμένο στη μικρή σκάλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobile Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Εχουμε καποιο καλο νεο παλικαρια με το κιτ υδρογονου?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PanosVR6 Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 ακομα οχι φιλε μου, εχω κανει τα 1200 απο τα 2000χλμ που πρεπει σε πρωτο σταδιο για να του κανουμε την τελικη ρυθμιση ωστε να δουμε τα πραγματικα αποτελεσματα..θα περιμενετε λιγο ακομα οσοι ενδιαφερεστε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 10, 2012 Report Share Posted January 10, 2012 όταν έχεις νέα ενημέρωσε γιατί έχει πολύ ενδιαφέρων. ψάχνοντας βρήκα ότι υπάρχει και επίσημος εισαγωγέας του συγκεκριμένου κιτ και στην Ελλάδα και πήρα ένα αντιπρόσωπο για να ρωτήσω πληροφορίες και τιμές εγκατάστασης αυτό που μου είπε με πάγωσε λίγο. μου είπε ότι σε 4 αυτοκίνητα που το έχει τοποθετήσει (δεν μου είπε συγκεκριμένη μάρκα) παρατήρησε οξύδοση στην πεταλούδα γιατί όπως είπε μένουν κάποιες σταγόνες από την καύση και ότι δεν το συνιστούσε. τώρα τι να πω αυτό είναι το site http://www.hh2tech.net/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Κανένα νέο έχουμε??? Υπάρχουν και μοντέλα που παράγουν κανονικά καθαρό υδρογόνο και υπόσχονται από 30 - 70 % οικονομία ακόμα και σε TSI !! Έχει βάλει κανείς να μας διαφωτίσει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 έχουμε κάνα νέο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 25% Μειωση ? Περιμενουμε μετρησεις με επισημο και επιστημονικο τροπο εστω και 20 % να ειναι ειναι πολυ μεγαλη διαφορα ... http://en.wikipedia....ter-fuelled_car Επισης οι νομοι της θερμοδυναμικης ειναι σαφεις η ενεργεια που χρειαζεσαι για να παραγεις χ υδρογονο απο ηλεκτρολυση ειναι μεγαλυτερη απο αυτη που θα παρεις εαν "καψεις" το αποτελεσμα της...σε ιδανικη καυση . Προσοχη στην υπερ-οξειδωση Επισης για φορτιο μεσαιο στα 100χλμ θελεις τουλαχιστον 8 αμπερ...και οσο ανεβαινεις αυξανεις και τα αμπερ ...Παμε τωρα...λενε για υδρογονο ...αυτο πουπαραγεται ειναι υδροξυ ...και οχι καθαρο υδρογονο ...το οποιο ειναι εξαιρετικα βραδυκαυστο και επισης εχει μια εξαιρετικη αδρανεια οταν ερθει σε επαγη με μοριο υδρογονου ...καμπουμ κοινως. Με απλη φυσικη δεν στεκει ... Βενζινη με χημικη ενεργεια Ε -->(Κινητικη μετατροπη) Ε1=Ε-Θ1(Εντροπια απωλεια)--->(ηλεκτρικη μετατροπη) Κτλ κτλ.... 3-4 μετατροπες ενεργειας γινονται..πως γινεται να προκυψει καλυτερη αποδοση απο την αρχικη ...απορω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobile Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 Παιδια τι λεει εχουμε κανενα ενθαρυντικο νεο μηπως δουμε καμμια ασπρη μερα γιατι η βενζινη ηδη εφτασε στο 1,70!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted March 6, 2012 Author Report Share Posted March 6, 2012 Λοιπόν, ρυθμισμένο στα 5 amper, βγάζει σε 2,8L μηχανή, 100χλμ παραπάνω στο ρεζερβουάρ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 Λοιπόν, ρυθμισμένο στα 5 amper, βγάζει σε 2,8L μηχανή, 100χλμ παραπάνω στο ρεζερβουάρ... Ετσι που μας τα λες ομως αντε να καταλαβουμε ....... δωσε μας λιγα νουμερα αδερφε να βγαλουμε τα συμπερασματα μας - Ποσα λιτρα ειναι το εν λογω ρεζερβουαρ ? - ποσα χιλιομετρα εβγαζε πριν ? - τα χιλιομετρα ειναι εντος / εκτός ή μικτά ? - το μοτερ που λες ειναι σε τζιπ 4Χ4 ή σε κουρσα ? - ................. εεεε και οτι αλλο μπορεις πες , πες ...... μαλλον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Καλησπέρα!! Το εχει βάλει κανένας σε tsi 140 να μας πει αποτελέσματα? Γιατί δεν πάει άλλο η βενζίνη έφτασε στον θεό...... Είδα και αυτό http://www.ehybrid*μη επιτρεπόμενο @ URL*/index.php?lang=gr&com=pages&item=14 και το σκέφτομαι αν εχει αποτελέσματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Μήπως αυτή η οικονομία που αναφέρεται παραπάνω έγινε έτσι και αλλιώς επειδή από μόνος σου προσπαθούσες να το πας όσο πιο οικονομικά γίνεται? Δεν θέλω να το παίξω δικηγόρος του διαόλου , και γενικά αυτά που λέω είναι καλοπροαίρετα. Δεν ξέρω πια τι να πιστέψω γιατί σε άλλα forum έχω διαβάσει ότι παίζει απάτη όπως με τα μαγνητάκια! Επίσης ενδιαφέρομαι για ΤSI κινητήρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bassakos Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Ετσι που μας τα λες ομως αντε να καταλαβουμε ....... δωσε μας λιγα νουμερα αδερφε να βγαλουμε τα συμπερασματα μας - Ποσα λιτρα ειναι το εν λογω ρεζερβουαρ ? - ποσα χιλιομετρα εβγαζε πριν ? - τα χιλιομετρα ειναι εντος / εκτός ή μικτά ? - το μοτερ που λες ειναι σε τζιπ 4Χ4 ή σε κουρσα ? - ................. εεεε και οτι αλλο μπορεις πες , πες ...... μαλλον το αμαξι ειναι Golf III VR6 φουλ 1το σταδιο (καπου στα 200ps) και το ρεζερβουαρ του ειναι 55 λιτρα αλλα θα σας τα πει καλυτερα ο ιδιος οταν δει το ποστ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zouperman Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 για να μπορεσουμε να κανουμε τις αναλογιες, 1. ποσο ετρωγε πριν και ποσο τωρα?(ποση αυτονομια ειχε πριν και τωρα εχει 100 χλμ παραπανω) 2. το αυτοκινητο το τσιτωνες ή πηγαινες ποιητικα για οικονομια? 3. τα χιλιομετρα ειναι σε πολη ή σε εθνική? σας ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asd8now Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 Για πες τα γιατι η βενζηνη θα συνεχησει και πανω απο τα 2 ευρω και οσων αφωρα το LPG τα νεα δεν ειναι καλα για τους TSI Σταματησε να τοποθετει στους TSI μεχρι νεωτερας απο την εταιρια γιατι εβγαζε προβληματα στο προγραμμα , καθε φορα και διαφορετικα και η μαμα εταιρια απο Ολλανδια ακομα δεν δηνει ληση αλλα ουτε και εγγηαται. Αλλα ετσι κι αλλιως 2500 - 3000 ευρω παραειναι πολλα . Αυτα μου ειπαν και δε νομιζω να θελουν να χασουν μια ακομα τοποθετηση Αρα υδρογονο αν ειναι ενταξει δηχνει να ειναι η καλητερη ληση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobile Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Δε θελω να ειμαι κακοπροαιρετος και μακαρι να αποδειχθει το αντιθετο αλλα απο αρχες Δεκεμβριου που τοποθετηθηκαν καποια κιτ καποιος αν ηταν καλα τα αποτελεσματα δε θα εγραφε κατι?Παντως μακαρι να εχουμε καλα νεα γιατι στα TSI η τιμη εγκαταστασης υγραεριου ειναι υψηλη και δεν υπαρχουν κιτ για ολα τα μοντελα. Αναμενουμε νεα λοιπον! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Ξαναλεω ... Πεε μας ρε φιλε πως ξεπερνας τα ορια της θερμοδυναμικης ? Μιλας για 25% οικομονια με το ιδιο "εργο υπο φορτιο" ? Απο ενεργεια που προκυπτει απο την καυση βενζινης ....σε μηχανικη μετα σε ηλεκτρολυση και παλι σε καυση ... Γραφεις ιστορια αυτη τη στιγμη εαν πετυχες αυτο που μας λες . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PanosVR6 Posted March 16, 2012 Report Share Posted March 16, 2012 ηρθε επιτελους η ωρα να αποκαταστησουμε την ταξη και να κλεισουμε τα στοματα οσων κοροιδευουν τοσο καιρο λεγοντας διαφορα... θα ειμαι συντομος και συνοπτικος γιατι δεν εχω την διαθεση να απαντησω σε κανεναν για το τι εχει γραψει παροτι εχω διαβασει ενα σορο μ.....ς!τλσπ..λοιπον κυριοι, ειμαι κατοχος ενος golf 3 vr6 1996 μοντελο(για οσους δεν ξερουν μιλαμε για εναν κινητηρα 6κυλινδρο 2.8 λιτρων με φουλ πρωτο σταδιο βελτιωσης στα 200 αλογα),το προηγουμενο σαββατοκυριακο στην πανελληνια εκδρομη της λεσχης στην καρδιτσα ξεκινωντας απο αθηνα σαββατο πρωι με γεματο ρεζερβουαρ και γυρνωντας πισω την κυριακη το βραδυ τα αποτελεσματα ειναι τα εξης:εκανα 850ΧΛΜ συνολο με 74 λιτρα απλης αμολυβδης και μεση καταναλωση 8,7 λιτρα/100km!!! οταν χωρις την χρηση υδρογονου η μεση καταναλωση κυμαινοταν στα 11 λιτρα/100km..(καποιες φορες και περισσοτερο)και οπως καταλαβαινετε απο τη διαφορα καταναλωσης με 74 λιτρα εκανα πολυ λιγοτερα χλμ και μιλαμε για μικτες συνθηκες οδηγησης και χαλαρα,και σκισιμο...ειναι μια μειωση καταναλωσης γυρω στο 25-30% πραγμα το οποιο με βρισκει απολυτα ικανοποιημενο! το κιτ υδρογονου δουλευει στα 10-12 αμπερ,σε λιγο καιρο θα φορεθει το ιδιο κιτακι σε golf 5 tsi βελτιωμενο και αυτο, και τοτε θα σας πει και το παιδι τις δικες του τιμες για να λυθουν ολων οι αποριες...πιστευω να ημουν σαφης και να βοηθησα!ανεπιφυλακτα βαλτε το! εχει αποτελεσμα!απλα προσεξτε τι θα βαλετε, και σε ποιον θα το βαλετε...αυτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zouperman Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 ευχαριστω Πανο...πραγματικα εντυπωσιακη μειωση εγω φανταζομουν για να λεει ο κατασκευαστης 30% μειωση η πραγματικη θα ηταν κατω του 15 αλλα 25!!!!! και παλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για τις χρησιμες πληροφοριες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriver Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 (edited) Στα υπο-φόρουμ για SEAT και PASSAT cc έχω εξηγήσει γιατι τα συστήματα ηλεκτρόλυσης είναι ΑΠΑΤΗ ! Όποιος δεν θέλει να γίνει θύμα, ας τα διαβάσει πριν αποφασίσει να κάνει οτιδήποτε. Λοιπόν, ρυθμισμένο στα 5 amper, βγάζει σε 2,8L μηχανή, 100χλμ παραπάνω στο ρεζερβουάρ... Εδώ βλέπω μιλάτε για 5 Ampere. Στο Passat CC kai SEAT μας έγραφε για 10 Ampere Και όπως φαίνεται από την 1η σελίδα αλλάζετε τον προγραμματισμό του κινητήρα! Αυτό κάνει την δουλειά αλλά δεν χρειάζεται να πληρώσεις και την απάτη της δήθεν παραγωγής υδρογόνου από ηλεκτρόλυση (ΑΣΗΜΑΝΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ). Άντε παρε εγκεφαλάκι ..... Φυσικά με συνείδηση τι ζημιά κάνει στο κινητήρα π.χ. το φτωχό μείγμα ... αλλά οι κινητήρες έχουν και ανοχές, δεν θα τα φτύσει αύριο. Edited March 21, 2012 by Adriver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted March 21, 2012 Author Report Share Posted March 21, 2012 Με φτωχό μείγμα ο κινητήρας κάνει αρυθμίες, ακούγονται πυράκια; Επίσης, ΔΕΝ αλλάζει κανένας προγραμματισμός κινητήρα... Ειδικά στο VR6 του Πάνου, ΔΕΝ μπορεί να συνδεθεί τέτοιο εγκεφαλάκι. Μπορείς αυτό να το καταλάβεις, ή όχι; Δες τι κάνει το εγκεφαλάκι αυτό... Στο αποτέλεσμα που είχα γράψει παραπάνω, ήταν ρυθμισμένο στα 5 Ampere. Ο κατασκευαστής δίνει οδηγία να παίζει για τα πρώτα 1000-1500 χλμ σε αυτή τη ρύθμιση και μετά να πάει στα 10 Ampere, που έγινε για το ταξίδι στη Καρδίτσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PanosVR6 Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 σωτηρη με καλυψες πληρως...ευχαριστω!ο ανθρωπος δεν παιρνει χαμπαρι, αλλα γραφουμε και αλλα διαβαζει...τι να πει κανεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 ποτε θα ξανα γινει παραγγελια το κιτ?με ενδιαφερει...καποιος που να εβαλε σε fsi 1600? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted April 6, 2012 Author Report Share Posted April 6, 2012 Λογικά, μέσα στον άλλο μήνα θα ξαναγίνει κάποια παραγγελία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...