Jump to content
manbag

Εγκατάσταση Συσκευής Ελέγχου Πίεσης & Θερμοκρασίας T.P.M.S

Recommended Posts

225/45/17

Καβατζοσέ το Και Κάποια στιγμη θα σου τηλεφωνησω , γουσταρω Και εγω τετοια τεσταΚια :yes: ,

οχι τιποτα αλλο να δουμε Και τι ψαρια πιανει :laugh:

εντάξει, απ' αυτά υπάρχουν μπόλιΚα σε Κατάσταση slick :crazy::give_rose:

Link to comment
Share on other sites

Είναι πάντως εντυπωσιακός ο ρυθμός με τον οποίο χάνεται ο αέρας από τα λάστιχα !!!

Από το καλοκαίρι (τέλος Αυγούστου) που το εγκατέστησα μόνιμα είναι η δεύτερη φορά που χρειάζεται συμπλήρωμα αέρα στα λάστιχα χωρίς πρόβλημα !!

Και να ξαναθυμίσω ότι αυτές οι μικροδιαφορές ΔΕΝ φαίνονται με το μάτι λόγω μεγάλου πλάτους και πολύ μικρού προφίλ όταν φοράς 225/45/17 .

Σε αυτές τις διαστάσεις για να δεις "κάθισμα" στο λάστιχο θα πρέπει να έχεις χάσει πάνω από 10psi !!!

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ Ως ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΟΨΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΛΩ MONIMA :( O αναπτηρας εχει ενα μεγαλο καφε καλωδιο ενα μικρο ασπρο δεν το πειραξα και ενα μαυρο με μια κοκκινη ριγα...

δοκιμασα να το βαλω και τιποτα...μετα το συνδεασα απευθειας φυμνα καλοια πανω σε πολλους μπαταριας τιποτα και εχω μηνει χωρις :( θα παω σε καναν ηλεκτρολογο ξερω γω....το χω στην ακρη τωρα////

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ Ως ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΟΨΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΛΩ MONIMA :sad: O αναπτηρας εχει ενα μεγαλο καφε καλωδιο ενα μικρο ασπρο δεν το πειραξα και ενα μαυρο με μια κοκκινη ριγα...

δοκιμασα να το βαλω και τιποτα...μετα το συνδεασα απευθειας φυμνα καλοια πανω σε πολλους μπαταριας τιποτα και εχω μηνει χωρις :sad: θα παω σε καναν ηλεκτρολογο ξερω γω....το χω στην ακρη τωρα////

Είναι το ίδιο με το δικό μου ? Στο manual δεν σου γράφει πιο χρώμα πάει που ?

Για να δεις ότι το TPMS είναι οκ ένωσε ξανά τον αναπτήρα και δοκίμασε .

Κανονικά στο βύσμα του αναπτήρα πρέπει να έχει συνδεδεμένα δύο καλώδια στο κέντρο και ένα στο σώμα . Από τα δυο στο κέντρο το ένα είναι για το μόνιμο ρεύμα και το άλλο για την εντολή από τον διακόπτη .

Δεν νομίζω να εχει τίποτα το οργανακι γιατι για να παθει ζημια πρεπει να εκοψες τι βύσμα ενω ήταν στο ρεύμα , πράγμα απίθανο !!

Link to comment
Share on other sites

θα παω σε ηλεκτρολο δεν εκανα και τετοιο και καθε φορα αναβα και εσβηνα τα λπαμακια στο ταμπλο πριν κανω καποια κινηση απλα δοκιμασα 2 3 σινδιασμους τι να κανω λαθος///θα παω αυριο ηλεκτρολογο ελπιζς μην το καψα η να καηκε κατι που φτιαχνεται..

Link to comment
Share on other sites

θα παω σε ηλεκτρολο δεν εκανα και τετοιο και καθε φορα αναβα και εσβηνα τα λπαμακια στο ταμπλο πριν κανω καποια κινηση απλα δοκιμασα 2 3 σινδιασμους τι να κανω λαθος///θα παω αυριο ηλεκτρολογο ελπιζς μην το καψα η να καηκε κατι που φτιαχνεται..

οκ , αναμενουμε τα αποτελεσματα ....

Link to comment
Share on other sites

ελα φιλε ακους το συνδεσα εξεοαφης μπαταρια!η οθονη αναβει μονο οταν το πρασινο μαυρο απει στον + πολο και το κοκκινο στον -

και αναβουν φουλ τα νουμερα σαν 888888 και το σχεδιακη του σηματος κοκκινο...τι παιζει?παπαλα?

Link to comment
Share on other sites

ελα φιλε ακους το συνδεσα εξεοαφης μπαταρια!η οθονη αναβει μονο οταν το πρασινο μαυρο απει στον + πολο και το κοκκινο στον -

και αναβουν φουλ τα νουμερα σαν 888888 και το σχεδιακη του σηματος κοκκινο...τι παιζει?παπαλα?

?????????? ................... :sorry: :sorry: :sorry:

Ας το παρουμε απο την αρχη . Κανονικα το συγκεκριμένο μοντέλο θέλει μόνιμη τάση για την επικοινωνία με τους πομπούς (βαλβίδες) και εντολή από τον διακόπτη για να ανοίγει η οθόνη μόνο κατά την λειτουργία του αυτοκινήτου , οπότε έχουμε :

1. Μαύρο (-) TPMS (μόνιμο αρνητικό)

2. Κόκκινο (+) TPMS (μόνιμο θετικό)

3. Πράσινο(Εντολή) TPMS (θετικό απο τον διακόπτη εκκίνησης ή + μπαταριας)

Ενωσες ετσι και τιποτα ?

Link to comment
Share on other sites

?????????? ................... :sorry: :sorry: :sorry:

Ας το παρουμε απο την αρχη . Κανονικα το συγκεκριμένο μοντέλο θέλει μόνιμη τάση για την επικοινωνία με τους πομπούς (βαλβίδες) και εντολή από τον διακόπτη για να ανοίγει η οθόνη μόνο κατά την λειτουργία του αυτοκινήτου , οπότε έχουμε :

1. Μαύρο (-) TPMS (μόνιμο αρνητικό)

2. Κόκκινο (+) TPMS (μόνιμο θετικό)

3. Πράσινο(Εντολή) TPMS (θετικό απο τον διακόπτη εκκίνησης ή + μπαταριας)

Ενωσες ετσι και τιποτα ?

ναι!πρωτα απο ολα αυτο εκανα!στου πολλους επανω!μονο οταν εβαλα το αρνητικο στο θετικο και το πρασινο στο θετικο και το κοκκινο στο αρνητικο αναψε η οθονη κοκκινα τα παντα!το κανα οταν ολα τα αλλα δεν δουλεψαν ετσι για να δω....αρα μαλλον καικε....ερωτηση πουλανε σκετη?και πιο σημαντικι ερωτηση μπορει ηλεκτρολογος να το φτιαξει?ξερεται κανενα?εννος να το ανοιξει και να το φτιαξει γινεται?
Link to comment
Share on other sites

ναι!πρωτα απο ολα αυτο εκανα!στου πολλους επανω!μονο οταν εβαλα το αρνητικο στο θετικο και το πρασινο στο θετικο και το κοκκινο στο αρνητικο αναψε η οθονη κοκκινα τα παντα!το κανα οταν ολα τα αλλα δεν δουλεψαν ετσι για να δω....αρα μαλλον καικε....ερωτηση πουλανε σκετη?και πιο σημαντικι ερωτηση μπορει ηλεκτρολογος να το φτιαξει?ξερεται κανενα?εννος να το ανοιξει και να το φτιαξει γινεται?

Ηλεκτρολογος σιγουρα οχι .

Θελει ηλεκτρονικο , εχω εναν καλό , αυτον που μου έβαλε και το καλώδιο κατευθείαν μέσα εκτος βίσματος , αμα θες να σου πω να του το πας και .....................καλη τυχη .

Link to comment
Share on other sites

Μετά από τρίμηνη χρήση του εν λόγω συστήματος θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τώρα με χαμηλές θερμοκρασίες τα λάστιχα χάνουν κάθε μήνα περίπου 3 psi , οπότε και θέλουν έλεγχο τουλάχιστον μια φορά κάθε μήνα .

Τα λέει ο Βαγγέλης αλλά ποιος τον ακούει ………άμα όμως το βλέπεις μπροστά σου και σου βγάζει μάτι δεν υπάρχει μετά «το ξεχασα ……….μου διέφυγε ………..» κι άλλες τετοιες παπ..ριες που λέμε για να αποποιηθούμε τις ευθύνες μας .

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση. Δεν υπάρχει κάποιο πλήρως ασύρματο TPMS? Να δουλεύει δηλαδή με κάποια επαναφορτιζόμενη μπαταρία και να το φορτίζεις όποτε θες απο τον αναπτήρα? Ξέρω η ερώτηση είναι χαζή μιας και είναι φτιαγμένο όχι για όποτε θες να βλέπεις αλλά για συνεχή χρήση. Απλά μου ήρθε ώς ιδέα

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση. Δεν υπάρχει κάποιο πλήρως ασύρματο TPMS? Να δουλεύει δηλαδή με κάποια επαναφορτιζόμενη μπαταρία και να το φορτίζεις όποτε θες απο τον αναπτήρα? Ξέρω η ερώτηση είναι χαζή μιας και είναι φτιαγμένο όχι για όποτε θες να βλέπεις αλλά για συνεχή χρήση. Απλά μου ήρθε ώς ιδέα

Aν θελεις να δουλεύεις ετσι οπως λες, απλα βαλτο στο ντουλαπάκι και οποτε το θελεις το βάζεις στον αναπτήρα σου λεει τις πιέσεις και ξανα παλι στο ντουλαπάκι. :db:

Το ιδιο με αυτο που λες δεν είναι?

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση. Δεν υπάρχει κάποιο πλήρως ασύρματο TPMS? Να δουλεύει δηλαδή με κάποια επαναφορτιζόμενη μπαταρία και να το φορτίζεις όποτε θες απο τον αναπτήρα? Ξέρω η ερώτηση είναι χαζή μιας και είναι φτιαγμένο όχι για όποτε θες να βλέπεις αλλά για συνεχή χρήση. Απλά μου ήρθε ώς ιδέα

Φίλε μου απάντησες μόνος σου στην ερώτηση .

Εγώ πάντως τον πρώτο χρόνο που το πήρα έτσι το χρησιμοποιούσα και απο την χρήση περιστασιακά αποκόμισα τα εξής :

- Το βάζεις στην αρχή τακτικά αλλά με την πάροδο του χρόνου αυτό γίνεται όλο και αραιότερα με

συνέπεια να το χρησιμοποιείς κάθε .............

Ριξε μια ματια πιο πίσω στα #4 & #39 που έχω αναφερθει και εκει και θα καταλάβεις μην τα επαναλαμβάνω και με κράξουν ........ :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Έχω νέα .

Το κινεζάκι λειτουργεί και ως όργανο μέτρησης της μπαταριάς .. :thumbsup2:

Μόλις αρχίσει και κάνει reset μετά από πολύωρη ακινησία (νύχτα ας πούμε) τότε η μπαταρία έχει αρχίσει να παίρνει την κατηφόρα , οπότε και την αλλάζεις (Οσονούπω "How To" για τους ενδιαφερόμενους , αν δεν εχει ξαναγινει) πριν κάποιο πρωινό ...... "τρέχεις" !!

Ααα , να σημειώσω ότι η μπαταρία ήταν "μαμά" VARTA και κράτησε 5 χρόνια !!!!!

Εγώ με την χρήση που κάνω (~15 με 20 μίζες / ημέρα) συνήθως μέχρι τώρα την αλλάζω κάθε 2 χρόνια , βέβαια δεν έχω ξαναβάλει VARTA .

Edited by manbag
Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε βαγγέλη , εδω δεν παρεξηγούμε ο ένας τον άλλον πιστεύω , απλά στα πλαίσια μιας δημόσιας συζήτησης Καταθέτουμε διάφορες απόψεις Και ο Καθένας Καταθέτει την γνώμη του με την οποία άλλοι συμφωνούν Και άλλοι διαφωνούν , οΚ no problem !!

αυτά που λέω στο τελευταίο μήνυμα δεν τα λέω σε σένα προσωπιΚά , τα λέω για να αΚούγονται Και να μην νομίσουν Κάποιοι ότι βάζοντας ένα τέτοιο συστηματάΚι θα σωθούν !!

Άλλωστε υπάρχουν Κάποιοι οι οποίοι Κατέχουν Κάποια επιπλέον γνώση την οποία Καταθέτουν εδώ ώστε να την μοιράζονται όλοι ,

αρΚεί αυτό να γίνεται με Καλές προθέσεις ......

225/45/17

Καβατζοσέ το Και Κάποια στιγμη θα σου τηλεφωνησω , γουσταρω Και εγω τετοια τεσταΚια :yes: ,

οχι τιποτα αλλο να δουμε Και τι ψαρια πιανει :laugh:

Τελικά γίνανε και τα τεστάκια στο κινεζάκι του Μανώλη

Κάλλιο αργά, παρά ποτέ

Η συσκευή τα αξίζει τα λεφτά της

Την απώλεια πίεσης από σκάσιμο την δείχνει (σχεδόν) ακαριαία

Στο ρυθμό εντοπισμού της ανόδου της πίεσης (όταν δηλ. φουσκώνεις το λάστιχο) καθυστερεί να ακολουθήσει και να ισορροπήσει,

αλλά αυτό είναι μη σημαντικό

Ο ρυθμός δείχνει να εξαρτάται και από την τελική πίεση στην οποία σταματάς να φουσκώνεις το λάστιχο

Άλλο ρυθμό στα 30psi και άλλο στα 40psi

Πολύ καλό το εργαλείο Μανώλη :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά γίνανε και τα τεστάκια στο κινεζάκι του Μανώλη

Κάλλιο αργά, παρά ποτέ

Η συσκευή τα αξίζει τα λεφτά της

Την απώλεια πίεσης από σκάσιμο την δείχνει (σχεδόν) ακαριαία

Στο ρυθμό εντοπισμού της ανόδου της πίεσης (όταν δηλ. φουσκώνεις το λάστιχο) καθυστερεί να ακολουθήσει και να ισορροπήσει,

αλλά αυτό είναι μη σημαντικό

Ο ρυθμός δείχνει να εξαρτάται και από την τελική πίεση στην οποία σταματάς να φουσκώνεις το λάστιχο

Άλλο ρυθμό στα 30psi και άλλο στα 40psi

Πολύ καλό το εργαλείο Μανώλη :drinks:

Βαγγέλη τελικά μετά απο λίγο έδειξε 39 εμπρος - 42/43 πίσω .

Βεβαια νομιζω οτι πρεπει να βγαλω λιγο, γιατι μετα απο πορεια πισω εφτασε 46 .... και που να σφιξουν οι ζεστες !!

Λεω να το παω 37 εμπρος και 40 πισω , τι λες ?

Χτυπανε και πολυ ρε παιδι , να μαλακωσουν και λιγο !!

Παντως και εγω εντυπωσιαστηκα με την αμμεση αντιδραση μεσα σε λιγα δευτερολεπτα στην απωλεια πιεσης απο το κινεζακι (TPMS) , που οπως λες ειναι και το σημαντικοτερο !!!

Αυτος ειναι και ο λογος αγορας του μεταξυ μας .

Κατα τα λοιπα ολα οκ !! Το λαστιχο σουπερ , οπτικα το γουσταρο πολυ περισσοτερο απο το 3100 , για τα υπολοιπα εν καιρο .

Link to comment
Share on other sites

Μανώλη, η αλήθεια είναι ότι οι πιέσεις που σετάραμε χτες είναι πολύ υψηλές για να προσφέρουν άνεση

Άλλο όμως ήταν το πρόβλημα που θέλαμε να βελτιώσουμε

Τώρα, όσον αφορά στις πιέσεις που προτείνεις, μπορείς να παίξεις κατά βούληση

ΥΓ. Προτείνω να κάνεις έναν έλεγχο ευθυγράμμισης με τα καινούργια λάστιχα

Thank's για την προτίμηση :give_rose:

Link to comment
Share on other sites

Εχω νέα για το εργαλειο , το πήρε ξάδερφος για το civic του ( καλορίζικο μεγάλε και να τα 1000σεις τα αλόγατα :roadrage:) .

Οι διαφορές σε σχέση με το δικό μου είναι

  • η ονομασία εχει αλλαξει απο "109S" τώρα "P409S"
  • η προσθήκη ένδειξης της τάσης της μπαταρίας
  • η ταχύτερη επικοινωνία με τους πομπούς .

Είπαμε η ασφάλεια πρώτα απ΄όλα .

251eg.jpg

Link to comment
Share on other sites

παιδιά από πού μπορούμε να το αγοράσουμε το P409S γιατί ψήθηκα!!! ?

Απο ebay φιλε μου και πολύ φθηνα και πολυ ευκολα με paypal

Kaloriziko :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που το ειδα και εγω , ανακάλυψα και το εξης :

http://www.ebay.com/itm/Orange-TPMS-Universal-Tire-Pressure-Monitor-4-Sensors-GPS-new-safe-product-/250913280785?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6b98d311

εντάξει οχι οτι ειναι και το σουπερ αναγκαιο αλλα αν θελεις μπορεις να εχεις 2 σε 1

(αφου ρωτησης φυσικα αν εχουν χαρτες και για Ελλαδα)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.