Jump to content
kostikos19

Αγορά Ενός Καινούργιου Mk6 Και Ο Προβληματισμός Μou

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους τους χρήστες αυτού εδώ του forum.Μολις εκανα την εγγραφη μου με σκοπό να πάρω καποιες γνώμες απο εσάς τους παλιούς σχετικά με την αγορα ενος νεου vw mk6.Είμαι φοιτητης στην πατρα και σκεφτομαι να αγορασω το vw golf με 1.2 tsi 85 hp.Εμενα προσωπικα μου αρεσει η νεα γενια vw αλλα βρισκω την συγκεκριμενη εκδοση αρκετα λυτη και πιστευω πως τα 85 αλογα δεν ειναι αρκετα για καποιο ταξιδι προς αθηνα ή καλαματα.Ποια ειναι η γνωμη σας? Μηπως να παω στην εκδοση με τα 105 αλογα που ειναι κ bluemotion Technology? Ευχαριστω πολυ για την προσοχη σας κ εαν ειναι σε λαθος section το ποστ ας μεταφερθει απο τους admins

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει η αγορά ενός golf με τέτοιο μοτέρ, είναι βαρύ το αυτοκίνητο και σε ταξίδια που προανέφερες θα σου καίει περισσότερο από το να είχες το TSI 122hp. Αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το golf προτίμησε το τουλάχιστον με το 1.4 TSI 122hp, διαφορετικά το 1.2 TSI το βάζουν και σε άλλα μοντέλα του group vsg (audi A1, skoda Fabia, VW Polo, Seat Ibiza).

Link to comment
Share on other sites

H βασικη εκδοση του 1.4 122 αλογα εχει 17.850.Η αληθεια είναι θα ηθελα καποια εξτρα οποτε υπολογιζω γυρω στα 20.000.Τωρα μηπως συμφερει να βρω αυτην την εκδοση σε μεταχειρισμενο αυτοκινητο με το πολυ ας πουμε 25.000 km ωστε να εχει και τα εξτρα του με 18.000 η να παω στο καινουργιο?

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με Mist οτι είναι λίγα τα αλογα του 1.2 για golf, (για να ανεβεις Αρτεμήσιο θα θέλει σπρώξιμο :) ) Προσωπικά θα πήγαινα σε polo 1.2 αλλιως golf 1.4

Στα λεφτά που λες σχεδον βρίσκεις και 160αρι μεταχειρισμένο αλλά το θέμα ειναι η συντήριση του μετά (βενζίνες κλπ κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Ισως τελικα καταληξω σε ενα 1.4 122.Απλα επειδη το highline ξεπερναει το budget που θελω να διαθεσω για καινουργιο μπορει να κοιταξω την ιδια εκδοση σε μεταχιρισμενο με λιγα km

Link to comment