Paros7 Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Γεια σας ειμαι κατοχος του golf 6 1.4 160 hp high line εχω κανει 22000 κμ σε περιπου 2 χρονια. Τα θεματα μου ειναι οτι χαλασε ο ενας πολλαπλασιαστης και οταν ανοιξα το καπακι για την αλλαγη ειδα οτι τα περισσοτερα ανταλλακτικα ηταν τουρκικα ακομα και ο πολλαπλασιαστης.Το προηγουμενο αμαξι που ειχα ηταν seat leon 1.6 και ολα μεσα ηταν γερμανικα!!!!!!!!!!!!Το αλλο θεμα ειναι οτι οταν αλλαζω ταχυτητα ακουγετε το σασμαν σαν κουδουνιστρα και μαλλον φταιει το ρουλεμαν στο σασμαν.Πηρα υποτιθετε αμαξι γερμανικο καλυτερο απο το ισπανικο που ειχα και δυστηχοσ εχω σπαστει γιατι το παλιο η μονη βλαβη που ειχε βγαλει ηταν πολ/ης στα 50000 κμ και δεν ειχα ποτε και κανενα θορυβο οπως εχω στο golf.Βλεπω να το ξοφλαω σε 2 χρονια και να το πουλαω.Εχει κανεις αλλος τετοια προβληματα η ειμαι ο γκαντεμης ??? ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Δεν εισαι γκαντεμης ετσι ειναι τα πραγματα, αν και εσενα δεν εχει βγαλει και τιποτα περαν του σασμαν που λες και που δεν ξερουμε και τι ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Εγω προσωπικα λογω καποιων τετοιων θεματων δεν βλεπω να ξανα επιλεγω VW.. καλα χρυσα αλλα..τα χουνε χαλασει πολυ απο το 4αρι και μετα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 εγώ είμαι πολύ ευχαριστημενος ,είμαι 27000 κμ από τα 2500 χλμ με προγραμμα ,το εχω ξεπατωσει και είναι όλα οκ το σασμαν είναι ακριβεστατο και όλα πάνε ρολοι- όσο φ'ιλε για τον τουρκικο πολλαπλασιαστη διαβαζα ενα αρθρο για την καινουρια mercedes slr και έδειχνε όλα της κοματια ,απο την βίδα μέχρι τον πολλαπλασιαστη και εδειχνε από προερχόντουσαν- από όλο τον κοσμο ,και κυριως απο ασια (κινα ταιβαν κλπ) περα απο την μηχανη (όπου και εκει υπήρχαν εξαρτηματα που δεν ηταν γερμανικα) όλα τα υπολοιπα ήταν από χωρες εκτος Γερμανιας -παγκοσκοιοποιηση - προσφορα και ζητηση - βρισκεις προμηθευτες από όλο τον κοσμο και χτυπας την καλυτερη τιμη σε συνδυασμο κοστος/ποιοτητα όσο για τον πολαπλασιαστη , φίλε πήγαινε και άλλαξε τον -θα στον αλλαξουν τσαμπα και να εχεις βγει από την εγγυηση για λιγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 172 000 km δεν εχω αλλαξει ουτε λάμπα!!!!!!!Ετυχε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 172 000 km δεν εχω αλλαξει ουτε λάμπα!!!!!!!Ετυχε??? Αν έτυχε λέει???.... άντε να παίξεις και κάνα τζόκερ γιατί είσαι πολύ φαρδύς στα σημεία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 172 000 km δεν εχω αλλαξει ουτε λάμπα!!!!!!!Ετυχε??? Το tsi εχεις, αν ναι το εχεις βαλει ποτε στο διαγνωστικο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Το tsi εχεις, αν ναι το εχεις βαλει ποτε στο διαγνωστικο? αδερφε το gti εχω. δοξα το θεο με αυτα που διαβαζω πρεπει να κανω το σταυρο μου!!!Ενδεικτικα αναφερω οτι σετ ιμαντεσ και δισκο πλατω αλαξα στα 150. 000 κμ χωρις να υπαρχει προβλημα. κατα αλλα μονο τα σερβις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 αδερφε το gti εχω. δοξα το θεο με αυτα που διαβαζω πρεπει να κανω το σταυρο μου!!!Ενδεικτικα αναφερω οτι σετ ιμαντεσ και δισκο πλατω αλαξα στα 150. 000 κμ χωρις να υπαρχει προβλημα. κατα αλλα μονο τα σερβις!! Αλλο το GTi, τα πολλα προβληματα τα εχουν τα TSi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Αν έτυχε λέει???.... άντε να παίξεις και κάνα τζόκερ γιατί είσαι πολύ φαρδύς στα σημεία ρε μλκ καμια δουλεια βρηκες???? δεν ετυχε ..ειναι αξιοπιστα τα vw... .(.δεν θελω σχολια....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 ρε μλκ καμια δουλεια βρηκες???? δεν ετυχε ..ειναι αξιοπιστα τα vw... .(.δεν θελω σχολια....) Ναι αμέ διευθυντής σαν εσένα :ass: Ναι ήσουνα κι εσύ απ'αυτούς με τα χωρίς προβήλαματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos sv Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 Για το θεμα αξιοπιστιας +1000. το δικο μου εχει τωρα 95000κμ (αν οντως ειναι τοσα Γιατι το πηρα απο Γερμανια με 40000κμ περιπου) και εκτοσ απο το νοξ δε εχει βΓαλει τιποτα αλλο. επεισης λαδια δεν εχω συμπληρωσει μεχρι στιΓμης ποτε, παρολου που κανω συνεχεια κμ σε εθνικη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve111 Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 PARE GOLF V FILE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alemao Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 172 000 km δεν εχω αλλαξει ουτε λάμπα!!!!!!!Ετυχε??? +1 185.000 αλλά εγώ άλλαξα μία μεσαία μπροστά και δύο του φρένου!! (1.6 FSI) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 PARE GOLF V FILE +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 (edited) Το tsi εχεις, αν ναι το εχεις βαλει ποτε στο διαγνωστικο? χα χα χα χα χαχαχαχαχα :thumbsup2: Ας μην το βαλει καλυτερα ρε ασε να νομιζει οτι ολα καλα ειναι...(πλακα κανω φιλε, παθων)Παντως ολα οσα αλλαξα (αντλια νερου ,ν 75 ,ν 249 ,ν ξυσ'τα 'ρχιδιας, αντλια βενζινης ,ενα ποτενσιομετρο εισαγωγης) τουλαχιστον στο golf 5 tsi που εχω ολα τα αντακτικα ηταν απο γερμανια απο οτι ακουω στα 6αρια βαζουν μεσα και τουρκιες και τετοια, αν αλλαξεις τοσα απο γερμανια σκεψου απο τουρκια... Edited November 18, 2011 by muscaria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadde Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Με 60.000km (από 30.000 και μετά με REVO, 1st stage) το μόνο σοβαρό έξοδο είναι η αντλία νερού που άλλαξα πριν δύο εβδομάδες. Ν 75 & Ν 249 αλλάχθηκαν στην εγγύηση και από εκεί και μετά μόνο service. Γνώμη είναι ότι πλέον ότι αυτοκόνητο και να διαλέξεις (με παρόμια τιμή αγοράς) οι πιθανότητες για βλάβες είναι περίπου οι ίδιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...