Jump to content
Paros7

Απογοητευση

Recommended Posts

Γεια σας ειμαι κατοχος του golf 6 1.4 160 hp high line εχω κανει 22000 κμ σε περιπου 2 χρονια. Τα θεματα μου ειναι οτι χαλασε ο ενας πολλαπλασιαστης και οταν ανοιξα το καπακι για την αλλαγη ειδα οτι τα περισσοτερα ανταλλακτικα ηταν τουρκικα ακομα και ο πολλαπλασιαστης.Το προηγουμενο αμαξι που ειχα ηταν seat leon 1.6 και ολα μεσα ηταν γερμανικα!!!!!!!!!!!!Το αλλο θεμα ειναι οτι οταν αλλαζω ταχυτητα ακουγετε το σασμαν σαν κουδουνιστρα και μαλλον φταιει το ρουλεμαν στο σασμαν.Πηρα υποτιθετε αμαξι γερμανικο καλυτερο απο το ισπανικο που ειχα και δυστηχοσ εχω σπαστει γιατι το παλιο η μονη βλαβη που ειχε βγαλει ηταν πολ/ης στα 50000 κμ και δεν ειχα ποτε και κανενα θορυβο οπως εχω στο golf.Βλεπω να το ξοφλαω σε 2 χρονια και να το πουλαω.Εχει κανεις αλλος τετοια προβληματα η ειμαι ο γκαντεμης ??? ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Δεν εισαι γκαντεμης ετσι ειναι τα πραγματα, αν και εσενα δεν εχει βγαλει και τιποτα περαν του σασμαν που λες και που δεν ξερουμε και τι ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα λογω καποιων τετοιων θεματων δεν βλεπω να ξανα επιλεγω VW.. καλα χρυσα αλλα..τα χουνε χαλασει πολυ απο το 4αρι και μετα.

Link to comment
Share on other sites

εγώ είμαι πολύ ευχαριστημενος ,είμαι 27000 κμ από τα 2500 χλμ με προγραμμα ,το εχω ξεπατωσει και είναι όλα οκ

το σασμαν είναι ακριβεστατο και όλα πάνε ρολοι-

όσο φ'ιλε για τον τουρκικο πολλαπλασιαστη διαβαζα ενα αρθρο για την καινουρια mercedes slr και έδειχνε όλα της κοματια ,απο την βίδα μέχρι

τον πολλαπλασιαστη και εδειχνε από προερχόντουσαν- από όλο τον κοσμο ,και κυριως απο ασια (κινα ταιβαν κλπ) περα απο την μηχανη (όπου και εκει υπήρχαν εξαρτηματα που δεν ηταν γερμανικα) όλα τα υπολοιπα ήταν από χωρες εκτος Γερμανιας

-παγκοσκοιοποιηση - προσφορα και ζητηση - βρισκεις προμηθευτες από όλο τον κοσμο και χτυπας την καλυτερη τιμη σε συνδυασμο κοστος/ποιοτητα

όσο για τον πολαπλασιαστη , φίλε πήγαινε και άλλαξε τον -θα στον αλλαξουν τσαμπα και να εχεις βγει από την εγγυηση για λιγο

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

172 000 km δεν εχω αλλαξει ουτε λάμπα!!!!!!!Ετυχε???

Αν έτυχε λέει???.... άντε να παίξεις και κάνα τζόκερ γιατί είσαι πολύ φαρδύς στα σημεία

Link to comment
Share on other sites

172 000 km δεν εχω αλλαξει ουτε λάμπα!!!!!!!Ετυχε???

Το tsi εχεις, αν ναι το εχεις βαλει ποτε στο διαγνωστικο?

Link to comment
Share on other sites

Το tsi εχεις, αν ναι το εχεις βαλει ποτε στο διαγνωστικο?

αδερφε το gti εχω. δοξα το θεο με αυτα που διαβαζω πρεπει να κανω το σταυρο μου!!!Ενδεικτικα αναφερω οτι σετ ιμαντεσ και δισκο πλατω αλαξα στα 150. 000 κμ χωρις να υπαρχει προβλημα. κατα αλλα μονο τα σερβις!!

Link to comment
Share on other sites

αδερφε το gti εχω. δοξα το θεο με αυτα που διαβαζω πρεπει να κανω το σταυρο μου!!!Ενδεικτικα αναφερω οτι σετ ιμαντεσ και δισκο πλατω αλαξα στα 150. 000 κμ χωρις να υπαρχει προβλημα. κατα αλλα μονο τα σερβις!!

Αλλο το GTi, τα πολλα προβληματα τα εχουν τα TSi

Link to comment
Share on other sites

Αν έτυχε λέει???.... άντε να παίξεις και κάνα τζόκερ γιατί είσαι πολύ φαρδύς στα σημεία

ρε μλκ καμια δουλεια βρηκες???? :getlost::baby::goodjob:

δεν ετυχε ..ειναι αξιοπιστα τα vw...

.(.δεν θελω σχολια....) :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

ρε μλκ καμια δουλεια βρηκες???? :baby::goodjob::roadrage:

δεν ετυχε ..ειναι αξιοπιστα τα vw...

.(.δεν θελω σχολια....) :roadrage:

Ναι αμέ διευθυντής σαν εσένα :getlost:

:ass: :ass: :ass:

Ναι ήσουνα κι εσύ απ'αυτούς με τα χωρίς προβήλαματα :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Για το θεμα αξιοπιστιας +1000. το δικο μου εχει τωρα 95000κμ (αν οντως ειναι τοσα Γιατι το πηρα απο Γερμανια με 40000κμ περιπου) και εκτοσ απο το νοξ δε εχει βΓαλει τιποτα αλλο. επεισης λαδια δεν εχω συμπληρωσει μεχρι στιΓμης ποτε, παρολου που κανω συνεχεια κμ σε εθνικη.

Link to comment
Share on other sites

Το tsi εχεις, αν ναι το εχεις βαλει ποτε στο διαγνωστικο?

χα χα χα χα χαχαχαχαχα :thumbsup2: :thumbsup2: :laugh: Ας μην το βαλει καλυτερα ρε ασε να νομιζει οτι ολα καλα ειναι...(πλακα κανω φιλε, παθων)

Παντως ολα οσα αλλαξα (αντλια νερου ,ν 75 ,ν 249 ,ν ξυσ'τα 'ρχιδιας, αντλια βενζινης ,ενα ποτενσιομετρο εισαγωγης) τουλαχιστον στο golf 5 tsi που εχω ολα τα αντακτικα ηταν απο γερμανια απο οτι ακουω στα 6αρια βαζουν μεσα και τουρκιες και τετοια, αν αλλαξεις τοσα απο γερμανια σκεψου απο τουρκια...

Edited by muscaria
Link to comment
Share on other sites

Με 60.000km (από 30.000 και μετά με REVO, 1st stage) το μόνο σοβαρό έξοδο είναι η αντλία νερού που άλλαξα πριν δύο εβδομάδες. Ν 75 & Ν 249 αλλάχθηκαν στην εγγύηση και από εκεί και μετά μόνο service. Γνώμη είναι ότι πλέον ότι αυτοκόνητο και να διαλέξεις (με παρόμια τιμή αγοράς) οι πιθανότητες για βλάβες είναι περίπου οι ίδιες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.