Guest dahlback Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 (edited) Με πετρελαιοκινητήρα στο Le Mans! Τα τελευταία χρόνια η Audi κυριαρχεί πλήρως στον φημισμένο 24ωρο αγώνα του Le Mans, με τα φώτα της δημοσιότητας να πέφτουν πάνω στους νικητές οδηγούς της. Αυτή τη φορά, τα βλέμματα στράφηκαν στην Audi πολύ πριν την εκκίνηση του αγώνα αφού η παρουσίαση του αυτοκινήτου με το οποίο θα τρέξει φέτος, ίσως σημάνει και την αλλαγή του ρου της αγωνιστικής ιστορίας. Στο Παρίσι λοιπόν, η Audi παρουσίασε το R10 το πρώτο sportcar που θα διεκδικήσει τη νίκη με κινητήρα diesel! Παρόμοια σχέδια πρέπει να σημειώσουμε ότι έχει και η Peugeot αλλά το δικό της αυτοκίνητο δεν θα βρεθεί στην πίστα για δοκιμές πριν τα τέλη του 2006, πράγμα που σημαίνει ότι η συμμετοχή του στον αγώνα του Le Mans θα γίνει το 2007. Η Audi λοιπόν είναι ένα χρόνο μπροστά αλλά και ενώπιων μίας μεγάλης πρόκλησης. Ο προκάτοχος του R10, το R8, είναι ο μόνιμος νικητής στον φημισμένο αγώνα αντοχής από το 2000 μέχρι τώρα ενώ συνολικά έχει συμμετάσχει σε 77 αγώνες ανά τον κόσμο, επικρατώντας στους 61! Το ντεμπούτο του R10 που είχε ξεκινήσει μυστικά δοκιμές από τα τέλη Νοεμβρίου θα γίνει τον Μάρτιο, στον 12ωρο αγώνα του Sebring και θα ακολουθήσουν εντατικές δοκιμές ενόψει του καλοκαιρινού αγώνα του Le Mans. Το R10 είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Audi Sport και της ομάδας του Reinhold Joest, όπως άλλωστε και το R8. Οι διαφορές του από τον προκάτοχο είναι οι εξής: Έχει μακρύτερο μεταξόνιο. Ο κινητήρας είναι φυσικά ολοκαίνουριος, φτιαγμένος από αλουμίνιο, 12κύλινδρος 5.5 λίτρων Bi-Turbo TDI. Θα είναι λιγότερο ηχηρός και θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, πράγμα που μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό πλεονέκτημα σε ένα αγώνα αντοχής. Η ισχύς του φτάνει του 650 ίππους με πολύ καλύτερη ροπή από εκείνη του προκατόχου του. Μάλιστα, η μεγάλη καμπύλη ροπής θα συνεπάγεται και λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων άρα μικρότερη καταπόνηση κιβωτίου/οδηγού. «Το πρόγραμμα του R10 ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που έχω αντιμετωπίσει στο αγωνιστικό τμήμα της Audi», δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Γερμανικής εταιρείας, Dr Wolfgang Ullrich και συνέχισε: «Η τεχνολογία TDI δεν έχει χρησιμοποιηθεί ιδιαίτερα στους αγώνες μέχρι σήμερα και εμείς είμαστε οι πρώτοι που θα αντιμετωπίσουμε αυτή την πρόκληση. Και είμαστε έτοιμοι να γράψουμε νέα κεφάλαια στην ιστορία τόσο των αγώνων όσο και της πετρελαιοκίνησης» Όσο για τους λόγους στροφής της Audi στην επιλογή κινητήρα για το αγωνιστικό της πρωτότυπο, αποκαλύπτονται από τις δηλώσεις του Dr. Martin Winterkorn, προέδρου της Audi: «Το αγωνιστικό πρόγραμμα θα βοηθήσει τη γνώση μας πάνω στους πετρελαιοκινητήρες και αυτή η γνώση θα περάσει στα επιβατικά αυτοκίνητα. Σήμερα, ένα στα δύο Audi πουλιέται φέροντας κινητήρα diesel και πιστεύουμε ότι στο μέλλον η ζήτηση τους θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο». Edited January 3, 2006 by dahlback Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Να δω να κερδιζει ο diesel κινητηρας και δεν θελω τιποτα αλλο. Κουκλι ετσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Καλό είναι. Υπάρχουν πολύ καλύτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Τι εννοείς ρε Σπύρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Κοίτα Εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Για να την δούμε στο Le mans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 για να δουμε τον tdi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 πετρέλαιο, μαλιστα, για μενα είναι σιγουρη η πρωτη θεση, αν οχι η δευτερη. επειδη διαβαζω γενικα ξενα sites και περιοδικα, oi diesel έχουν πολλα πλεονεκτηματα εναντι των βενζινοκινητων kai ειδικα η audi με τους πετρελαιοκινητηρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Kαι τελικα τα καταφερε. Η Audi κερδισε το Le Mans με το θηριο......... 1η και 3η θεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 αμφεβαλες?πλεον δεν υπαρχει ανταγωνισμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 TDI Power... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auto22 Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 TA YPER EINAI MIKROTERI katanalosi ara ligotera pit stop megalyteri ropi ala den pavei na einai petreleo gia na doyme pote den jereis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Είναι η δεύτερη νίκη του…. Μάλιστα στον πρώτο αγώνα έκανε και ρεκόρ πίστας r10 audi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auto22 Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 kerdise telika ston agvna telika htan poli ejipni h kinisi tis audi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 way 2 go AUDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...