Jump to content
Paros7

Βοηθεια!

Recommended Posts

γεια σας ειμαι ο <γκαντεμης> με το tsi 160 highline τρομαρα του και σημερα το απογευμα μου αναβοσβησε το λαμπακι των καυσαεριων για λιγο και αμεσως μετα το EPC και το αμαξι ισα ισα προχωραγε,κατεβηκα ολη τη συγγρου δεξια με τα αλρμ αναμενα ....εχω μονο 22000 κμ ελεος πια με την παλιογερμανικη τεχνολογια απο την τουρκια!!!!!!!!!!!!!!γνωριζει κανεισ τι μπορει να ειναι ? γιατι αντιπροσωπεια θα παω απο δευτερα .ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Ποση ωρα πριν ειχες βαλει καυσιμα?

Νοθευμένο καυσιμο ειναι, αλλαξε βενζιναδικο, θα στο διαλύσει το αυτοκινητο ο τυπος.

Link to comment
Share on other sites

βενζινη εβαλα την κυριακη απο αγνωστο λογω αναγκης βενζιναδικο στην κηφησια

τι μπορει να ειναι ?????????????με εχει φαει το αγχος!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Να βαλεις εκο φιλε και καλα ειναι 100αρα να παρει τα πανω του μν τυχον και βαλεις Shell γιατι κανουν κατι μ@@@ς με τα καυσιμα εγω ετσι τν πατησα .τωρα βαλε κανα καθαριςστικο μπας και Καθαρισει

λιγο η βενζινη και πατα το να τν καψει ολη να αδιασει το ρεζερβουαρ,και πανε βαλε 100αρα.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας ειμαι ο <γκαντεμης> με το tsi 160 highline τρομαρα του και σημερα το απογευμα μου αναβοσβησε το λαμπακι των καυσαεριων για λιγο και αμεσως μετα το EPC και το αμαξι ισα ισα προχωραγε,κατεβηκα ολη τη συγγρου δεξια με τα αλρμ αναμενα ....εχω μονο 22000 κμ ελεος πια με την παλιογερμανικη τεχνολογια απο την τουρκια!!!!!!!!!!!!!!γνωριζει κανεισ τι μπορει να ειναι ? γιατι αντιπροσωπεια θα παω απο δευτερα .ευχαριστω

ισως να μην φτιαχνεται στας τουρκιας.

βαλε το vin στο παρακατω λινκ να δεις για σιγουρια.

http://www.dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm

στο θεμα σου,οντως για κακη ποιοτητα καυσιμου μου μοιαζει και μενα.ενα διαγνωστικο θα δειξει την βλαβη και πιθανον την ακριβη αιτια.ενημερωσε μας αν θες οταν εχεις νεοτερα.

Link to comment
Share on other sites

κάνε κουράγιο και μη δοκιμάσεις τίποτα. Από την στιγμή που λες ότι ισα ισα πήγαινε το πας κατευθείαν στο συνεργείο και από εκεί θα σου πουν τι έχει.

Απλά όταν μάθεις τι έχει ενημέρωσε και εμας τους υπόλοιπους....

Link to comment
Share on other sites

Να βαλεις εκο φιλε και καλα ειναι 100αρα να παρει τα πανω του μν τυχον και βαλεις Shell γιατι κανουν κατι μ@@@ς με τα καυσιμα εγω ετσι τν πατησα .τωρα βαλε κανα καθαριςστικο μπας και Καθαρισει

λιγο η βενζινη και πατα το να τν καψει ολη να αδιασει το ρεζερβουαρ,και πανε βαλε 100αρα.

Χίλια συγνώμη για την ενόχληση αλλά από όσο ξερω για το golf 6 η βενζίνη που πρέπει να παίρνει είναι unleaded 95. Νομίζω το λέει τόσο στο πορτάκι της τάπας της βενζίνης όσο και στο βιβλίο οδηγιών χρήσης.

Link to comment
Share on other sites

Αν μετρήσεις φίλε μου τα οκτάνια στις Ελληνικές βενζίνες τότε θα είναι σαν τα λεφτά που έχουμε στην τσέπη μας...

Ζητάμε να βάζουμε 100άρα για να φτάνουμε τα θεωρητικά οκτάνια που ζητάει ο κατασκευαστής! Μη νομίζετε οτι η 95άρα που πουλάνε (στην πλειοψηφία τους) τα Ελληνικά βενζινάδικα είναι όσα λέει! Σε μετρήσεις που έχουν κάνει ιδιώτες (μετά απο παρόμοια προβλήματα) έβγαζαν ~88 οκτάνια απο την 95άρα, και ~93 οκτάνια απο την 100άρα! Και αυτό είναι απο πολλά βενζινάδικα απο όλη την Ελλάδα, οπότε δεν είναι μεμονωμένες περιπτώσεις για να προλάβω μερικούς! Μερικές εταιρίες μάλιστα βάζουν πρόσθετα χημικά στο καύσιμο για να αυξήσουν τα οκτάνια και να είναι νόμιμα κατά την μέτρηση, όμως μετά απο λίγες ώρες το χημικό εξασθενεί και πέφτουμε πάλι στα ίδια.

Το EPC μπορεί να σημαίνει πολλά, όπως πεταλούδα γκαζιού, αντλία βενζίνης, μπουζί,.... οπότε πρέπει να το δούνε σε συνεργείο για να ελέγξουν τον κωδικό βλάβης και να καθοδηγηθούν για την αιτία του προβλήματος!

Link to comment
Share on other sites

αντωνη....τα διαφορα μπουκαλακια που ανεβαζουν οκτανια αξιζουν?μπορουν να κανουν κακο?για να βαζουμε δηλαδη ενω βαζουμε 100αρα...

Link to comment
Share on other sites

τελικα παιδια δεν δουλευε καλα ο ενας κυλινδρος. ανοιχθηκε το καπακι μηχανης και ειχαν γινει ολα κοκκινα απο τις καλες βενζινες εγινε τριψιμο βαλβιδων φυσικα νεα λαδια και τωρα ολα προς το παρων καλα.αλλα να ανοιγει καπακι μηχανης στα 22000 κμ νομιζω οτι μονο στα golf γινετε!!!!!!!!!!!!!δυο χρονια δοσεις ακομα και δρομο!!!!!!!δυστηχως γιατι απο εμφανιση και εσωτερικο ειναι το καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

τελικα παιδια δεν δουλευε καλα ο ενας κυλινδρος. ανοιχθηκε το καπακι μηχανης και ειχαν γινει ολα κοκκινα απο τις καλες βενζινες εγινε τριψιμο βαλβιδων φυσικα νεα λαδια και τωρα ολα προς το παρων καλα.αλλα να ανοιγει καπακι μηχανης στα 22000 κμ νομιζω οτι μονο στα golf γινετε!!!!!!!!!!!!!δυο χρονια δοσεις ακομα και δρομο!!!!!!!δυστηχως γιατι απο εμφανιση και εσωτερικο ειναι το καλυτερο.

Ειναι η λεγόμενη γερμανικη αξιοπιστια χαχααααα

Link to comment
Share on other sites

Οπότε σε αυτό το τόπικ συμπερένουμε οτι ο φίλος μας από εδώ την πάτησε γιατί έβαζε κακής ποιότητας βενζίνες από εδώ και από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε σε αυτό το τόπικ συμπερένουμε οτι ο φίλος μας από εδώ την πάτησε γιατί έβαζε κακής ποιότητας βενζίνες από εδώ και από εκεί.

βενζινη εβαζα παντα 100αρα και σχεδον παντα απο το ιδιο βενζιναδικο που βαζω εδω και 10 χρονια και δεν ειχα ποτε σε αλλο αυτοκινητο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Κ γω στα 12000km στο tsi μου αλλαξα μοτερ!!!!!(στην καρεντα υπηρχαν αλλα 5 tsi με την ιδια ζημια) κ με βενζινα παντοτε στο ιδιο βενζιναδικο....

Link to comment
Share on other sites

Κ γω στα 12000km στο tsi μου αλλαξα μοτερ!!!!!(στην καρεντα υπηρχαν αλλα 5 tsi με την ιδια ζημια) κ με βενζινα παντοτε στο ιδιο βενζιναδικο....

απο βενζινη σου ειπαν ? σε ποια καρεντα το πηγες ?

Link to comment
Share on other sites

Στη Βουλιαγμενης στα κεντρικα...υπηρχε θεμα με την βενζινα λεει σε αυτα τα μοτερ....μαλακιες!!!! Το αλλαξαν στην εγγυηση κ τελιωσε....Οταν το παρελαβα μου ειπαν" Καλο θα ειναι να μην το σκιζετε κ γενικα να μην το ζοριζετε" χιχι

Link to comment
Share on other sites

Απλα τα TSi τα έβγαλε η vw χωρις καμια μελετη και παιζει με τις τσέπες των πελατών της.

Link to comment
Share on other sites

ο καθένας με τις εμπειρίες του... ...εμένα Ιταλικό μοτέρ μου έμεινε στο χέρι και Ιταλικό δεν ξαναγοράζω... ...και στο Golf και στο Polo παλιά έχω βάλει βενζίνες από 10 διαφορετικά πρατήρια, εκτός από κάτι ρεταρίσματα στο Polo δεν είχα κανένα πρόβλημα.. ...και για να μαθαίνουν όσοι δεν ξέρουν τουλάχιστον τα vw έχουν τις ενδείξεις, λαμπάκια κλπ για να σε προστατεύσουν... ...σε άλλες μάρκες τα μοτέρ είναι one off..!! Δεν προλαβαίνεις να δεις λαμπάκι να ανάβει, παίρνεις το μοτέρ στο χέρι κατευθείαν...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.