Jump to content
sodimitris

Golf 5/6 1.4 Tsi - Τι Μπουζι Φοραει? [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

PZFR6R ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ?ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΔΕΡΦΕ?γΙΑΤΙ ΤΟ ΑμΑξΙ μΟΥΤΩΡΑ ΦΟΡΕΑΕΙ μπΟΥΖΙ μΕ 3 ή 4 ΑΚΙΔΕς ΕνΩ ΑΥΤΑ ΕχΟΥν 1..

Edited by dimitris s.
Link to comment
Share on other sites

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η

Εδω και περιπου ενα μηνα η VW αλλαξε τον κωδικο στα μπουζι για τον 1.4tsi 160ps

Πλεον στο ΕΤΚΑ εμφανιζεται ο κωδικος 03C905601A που αντικαθιστα τον προηγουμενο κωδικο 101 905 626 .

Τα νεα μπουζι φερουν τον NGK κωδικο PZFR6R8EG Το συγκεκριμένο μπουζί κατασκευάστηκε με βάση το μοντέλο PZFR6R, αλλα ειναι διαμορφωμενο απο την NGK ειδικα για τον 1.4tsι

Εχει μικροτερο διακενο στα 8mm και αν και εχει βαση τον προηγουμενο κωδικο pzfr6r που αντικαθιστα.

Παραθετω το παρακατω απο internetikη πηγη..

''Όπως και οι προκάτοχοί του, το μπουζί PZFR6R8EG είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για την Volkswagen/ Audi. Διαθέτει ακίδα από πλατίνα συγκολλημένη με λέιζερ στο κεντρικό ηλεκτρόδιο, όπως επίσης βελόνα από πλατίνα στο ηλεκτρόδιο της γείωσης, καθιστώντας έτσι το μπουζί αυτό, πραγματικά ανθεκτικό στη διάβρωση. Σε συνδυασμό με το μικρότερο διάκενο των μόλις 8 mm, ο σχεδιασμός του εξασφαλίζει μεγα- λύτερη αξιοπιστία ανάφλεξης. Επιπλέον, το εξαιρετικά λεπτό κεντρικό ηλεκτρόδιο επιτρέπει στο μίγμα αέρος-καυσίμου να έρθει πιο κοντά στο σπινθήρα και να γίνει έτσι η βέλτιστη διανομή του μείγματος στο θάλαμο καύσης. Για να διασφαλιστεί περαιτέρω η ιδανική διάχυση της θερμότητας από το θάλαμο καύσης, ο συγκεκριμένος σπινθηριστής εντός του ηλεκτροδίου γείωσης διαθέτει πυρήνα από χαλκό.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε dimitris s. δες εδώ : http://www.ngkeurope...KW/ZK_BENZINER/

Υ.Γ. ΙσχύεΙ αΥτό ποΥ έΓραψε ο midkin. :thumbsup:

δεν αναΦερεΙ όμως τον δΙκο μας κΙνητηρα με τα 118kw (cavd) αλλά έχεΙ τον 90kw (122Ps ) καΙ μετα τον 1.8 τσΙ

Link to comment
Share on other sites

δεν αναΦερεΙ όμως τον δΙκο μας κΙνητηρα με τα 118kw (cavd) αλλά έχεΙ τον 90kw (122Ps ) καΙ μετα τον 1.8 τσΙ

το ίδΙο μπουζί με τον CAXA Φοράμε αν δεν κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

δεν αναΦερεΙ όμως τον δΙκο μας κΙνητηρα με τα 118kw (cavd) αλλά έχεΙ τον 90kw (122Ps ) καΙ μετα τον 1.8 τσΙ

Ψάξε στα scirocco μήπως το αναφέρει εκεί!

Link to comment
Share on other sites

το ίδΙο μπουζί με τον CAXA Φοράμε αν δεν κάνω λάθος.

εάν είναΙ έτσΙ στον caxa αναΦερεΙ τον παλΙο PZFR6R5758

δηλαδή αυτό που Φοράμε τώρα μαμα

Ψάξε στα scirocco μήπως το αναΦέρεΙ εκεί!

καΙ στο scirocco με τον δΙκο μας κΙνητηρα (cavd 118kw) τον PZFR6R5758 δίνεΙ

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Τέσπα το σωστό είναι το καινούργιο που αναφέρω πιο πάνω. Με το παλιό απλά αυξάνεται η πιθανότητα να κάψεις πολλαπλασιαστές λόγω διάκενου!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

εάν είναΙ έτσΙ στον caxa αναΦερεΙ τον παλΙο PZFR6R5758

καΙ στο scirocco με τον δΙκο μας κΙνητηρα (cavd 118kw) τον PZFR6R5758 δίνεΙ

ρε που κολλάς, τα καΙνούργΙα είναΙ αυτά που λέεΙ ο Νίκος. αυτά τα καΙνούργΙα πρέπεΙ να έβαλαν καΙ σε εμένα στην αντΙπροσωπία πρΙν 2 μήνες που τα άλλαξα, γΙατί θυμάμαΙ είχαν δΙαΦορετΙκό κωδΙκό από τα παλΙά.

2qxum1x.jpg

ναΙ στα νεα μπουζΙ!οχΙ στους ψυχακΙδες που βαχουν ψυχροτερα καΙ προσπαθουν να πεΙσουν τον αευτο τους οτΙ κερδΙσαν κατΙ!καΙ σΙγα τη βελτΙωση 1 σταδΙο που θελεΙ καΙ πΙο ψυχρο μπουζΙ!παΙδΙα ξερω κατΙ πατακΙα ψυχρα με παγοκΙστες που δΙνουν 5 αλογα 3 μουλαρΙα καΙ 2 γαΙδουρΙα

http://www.ngk-spark...g/01/index.html

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

φίλε για το 140αρι (κωδ κινητηρα BMY) το σιτε της ngk δίνει τα ιδια μπουζι και για εσενα : PZFR6FR5758

Link to comment
Share on other sites

τι κοπανατε ολοι εδω ρε παιδια γολφ 6 και 160ιππους?διαβαστε καλα στο πρωτο τι αμαξι μιλαω.τελικα μπορει καπιος να μου δωσει κωδικο και ποσεσς ακιδες απλα?

εγώ θα κοπανήσω το εξής και αν θες το ακούς, αν όχι άκου τον εμπεριστατωμένο λόγο του Playmaker...

τα μοτέρ 1.4tsi φοράνε χρόνια τώρα τα NGK PZFR6R τα οποία έχουν διάκενο 0.90 το οποίο όπως απεδείχθη δεν λειτουργούσε σωστά (εξού και το συχνό πρόβλημα με καμένους πολλαπλασιαστές). τα νέα μπουζί που αναφέρω πιο πάνω έχουν διάκενο 0.80 το οποίο ταιριάζει στο μοτέρ μας. ήταν και παλαιότερα γνωστό το γεγονός πως τα μοτέρ μας δούλευαν καλύτερα με μικρότερο διάκενο. το είχαν ανακαλύψει κάτι Άγγλοι 2 - 2μιση χρόνια πριν οι οποίοι άρχισαν να πειραματίζονται μειώνοντας το διάκενο των μαμά μπουζί(0.90 τότε) και διαπίστωσαν πως το ιδανικό διάκενο για το μοτέρ μας ήταν 0.79.

ανεξαρτήτως 1.4 tsi 140 160 170 ή 180, το μοτέρ μας λειτουργεί σωστά με διάκενο 0.80 και όχι με 0.90.

γι αυτό το λόγω συστήνεται να βάλεις αυτό που άργησε να καταλάβει η VW, το NGK PZFR6R8EG και όχι το παλιό NGK PZFR6R. από 'κει και πέρα δικό σου είναι το αμάξι κάνεις ότι θες...

τώρα όσον αφορά το 1βαθμό ψυχρότερο μπουζί, η ίδια η NGK αναφέρει στο site της πως αν το αμάξι σου ανεβεί 75-100 άλογα ή 10 βαθμούς αβανς, είναι απαραίτητη η τοποθέτηση ενός μπουζί ένα βαθμό ψυχρότερο ώστε να γίνεται πιο σωστή καύση... Μην την ακούτε όμως γιατί θέλει να σας ξεγελάσει... ακούστε τον Playmaker που ξέρει καλύτερα! 8)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Χμ, με καλύπτει αυτό που λες για το θέμα της ψυΧρότητας.

τα εργοστασιακά μας τι ψυΧρότητα έΧουν?

στο PZFR6R το 6 δείΧνει ψυΧρότητα. οπότε πας είτε στο PFR7S8EG είτε στο BKR7EIX. και τα 2 είναι ένα βαθμό ψυΧρότερα από τα μαμά απλά το 2ο είναι ιριδίου ενώ το πρώτο όΧι. κατά τα άλλα είναι ίδια με τα μαμά απλά με το σωστό διάκενο 0.80

Μάλιστα τα BKR7EIX τα προτείνει η Revo για Audi A1 1.4 tsi στο stage 2 της.

Edited by midkin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

στο PZFR6R το 6 δείΧνει ψυΧρότητα. οπότε πας είτε στο PFR7S8EG είτε στο BKR7EIX. και τα 2 είναι ένα βαθμό ψυΧρότερα από τα μαμά απλά το 2ο είναι ιριδίου ενώ το πρώτο όΧι. κατά τα άλλα είναι ίδια με τα μαμά απλά με το σωστό διάκενο 0.80

Μάλιστα τα BKR7EIX τα προτείνει η Revo για Audi A1 1.4 tsi στο stage 2 της.

φιλε δημητρη οτι λεμε για τα 160 ειναι και για σενα!

stelio:εσενα παω να γλυτωσω απο το να πετας λευτα στα σκουπιδια!καλυτερα πετα τα λουλουδια στα μπουζουκια.

καλα διαβασα οκ αντι για αλογα θες να βαλω την απαγωγη θερμοτητας?τι απαγωγη να κανεις μαμα δεν εισαι?

οσο για το Χαρακτηρα να ξερες ποσα μνματα εΧω Inbox που λενε μπραβο Playmaker συνεΧισε ετσι!

niko:το καινουργιο μπουζι ειναι καλυτερο για για μενα βελτιωμενο gt! τι pfr77s8eg ειναι ακριβων το ιδιο μονο 1 βαθμο ψυΧροτερο απο το pzr6r h απο το νεο μπουζι που λες?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

niko:το καινούργιο μπουζι ειναι καλυτερο για για μενα βελτιωμενο gt! τι pfr77s8eg ειναι ακριβων το ιδιο μονο 1 βαθμο ψυΧροτερο απο το pzr6r h απο το νεο μπουζι που λες?

λοιπόν το μαμά μπουζί ως τώρα ήταν το PZFR6R

το νέο μπουζί που έρΧεται να αντικαταστήσει το παλιό είναι το PZFR6R8EG

Η μοναδική διαφορά που έΧει το νέο από το παλιό είναι το διάκενο. κατά τα άλλα έΧουν ίδιες διαστάσεις και ψυΧρότΗτα. στΗν ουσία Η VW αναγνώρισε το λάθος τΗς και γι αυτό ζήτΗσε από τΗν NGK να βγάλει το ίδιο μπουζί αλλά με μικρότερο διάκενο. αν έΧεις τα παλιά υπάρΧει τρόπος με ειδικά εργαλεία να μειώσεις το διάκενο σου και να το κάνει ίδιο με του νέου αλλά δεν δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο και αν αξίζει.

τώρα αν θες να βάλεις ένα βαθμό ψυΧρότερα βάζεις ένα από τα 2 που προτείνω παραπάνω. βέβαια απαραίτΗτο δεν είναι μιας το cupra και το polo gti που παίζουν στα 180+ άλογα πάλι τα PZFR6R8EG πρέπει να φοράνε, οπότε ακόμα και 220hp να είσαι σε υπερκαλύπτουν τα μαμά. αν όμως έΧεις πρόγραμμα αποκλειστικά για 100άρα, καλό θα ήταν να βάλεις ένα από τα άλλα 2 που προτείνω στο παραπάνω ποστ(που είναι 1 βαθμό ψυΧρότερα). δεν το προτείνω εγώ, αλλά Η ίδια Η NGK! (συγκεκριμένα 1 βαθμό πιο ψυΧρό για κάθε 10 μοίρες αβανς)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

playmaker 1 ασε τον οποιονδηποτε να πεταει τα λεφτα του οπου θελει και 2 σταματα να γραφεις αερολογιες κ πραγματα που δεν ισχυουν γιατι παραπληροφορεις δλδ κανεις ζημια σε οποιον ακουει αυτα που γραφεις.επισης σταματα να ασχολεισαι με τον στελιο γιατι εδω και καιρο παρατηρησα οτι -οπουγραφει ο στελιος εσυ κανει απο κατω reply.

υγ κ εγω αλλαξα τα μπουζι γιατι οντως εχουν αλλαξει....ενω επρεπε να τα αλλαξω σε 30.000 χλμ και εκρινα σωστο ενω δε μου περισσευαν να τα αλλαξω.

Link to comment
Share on other sites

κ εγω αλλαξα τα μπουζι γιατι οντως εχουν αλλαξει....ενω επρεπε να τα αλλαξω σε 30.000 χλμ και εκρινα σωστο ενω δε μου περισσευαν να τα αλλαξω.

σε ξεγέλασαν και εσένα ε; :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η

Εδω και πΕΡιπΟυ Ενα μΗνα Η VW αλλαξΕ τΟν κωδικΟ Στα μπΟυζι για τΟν 1.4tsi 160ps

ΠλΕΟν ΣτΟ Ετκα ΕμφανιζΕται Ο κωδικΟς 03C905601A πΟυ αντικαθιΣτα τΟν πΡΟΗγΟυμΕνΟ κωδικΟ 101 905 626 .

τα νΕα μπΟυζι φΕΡΟυν τΟν NGK κωδικΟ PZFR6R8EG τΟ ΣυγκΕκΡιμένΟ μπΟυζί καταΣκΕυάΣτΗκΕ μΕ βάΣΗ τΟ μΟντέλΟ PZFR6R, αλλα Ειναι διαμΟΡφωμΕνΟ απΟ τΗν NGK Ειδικα για τΟν 1.4tsι

ΕΧΕι μικΡΟτΕΡΟ διακΕνΟ Στα 8mm και αν και ΕΧΕι βαΣΗ τΟν πΡΟΗγΟυμΕνΟ κωδικΟ pzfr6r πΟυ αντικαθιΣτα.

ΠαΡαθΕτω τΟ παΡακατω απΟ internetikΗ πΗγΗ..

''Όπως και Οι πΡΟκάτΟΧΟί τΟυ, τΟ μπΟυζί PZFR6R8EG Είναι απΟκλΕιΣτικά ΣΧΕδιαΣμένΟ για τΗν Volkswagen/ Audi. διαθέτΕι ακίδα από πλατίνα ΣυγκΟλλΗμένΗ μΕ λέιζΕΡ ΣτΟ κΕντΡικό ΗλΕκτΡόδιΟ, όπως ΕπίΣΗς βΕλόνα από πλατίνα ΣτΟ ΗλΕκτΡόδιΟ τΗς γΕίωΣΗς, καθιΣτώντας έτΣι τΟ μπΟυζί αυτό, πΡαγματικά ανθΕκτικό ΣτΗ διάβΡωΣΗ. ΣΕ ΣυνδυαΣμό μΕ τΟ μικΡότΕΡΟ διάκΕνΟ των μόλις 8 mm, Ο ΣΧΕδιαΣμός τΟυ ΕξαΣφαλίζΕι μΕγα- λύτΕΡΗ αξιΟπιΣτία ανάφλΕξΗς. ΕπιπλέΟν, τΟ ΕξαιΡΕτικά λΕπτό κΕντΡικό ΗλΕκτΡόδιΟ ΕπιτΡέπΕι ΣτΟ μίγμα αέΡΟς-καυΣίμΟυ να έΡθΕι πιΟ κΟντά ΣτΟ ΣπινθήΡα και να γίνΕι έτΣι Η βέλτιΣτΗ διανΟμή τΟυ μΕίγματΟς ΣτΟ θάλαμΟ καύΣΗς. για να διαΣφαλιΣτΕί πΕΡαιτέΡω Η ιδανική διάΧυΣΗ τΗς θΕΡμότΗτας από τΟ θάλαμΟ καύΣΗς, Ο ΣυγκΕκΡιμένΟς ΣπινθΗΡιΣτής Εντός τΟυ ΗλΕκτΡΟδίΟυ γΕίωΣΗς διαθέτΕι πυΡήνα από Χαλκό.

Nα υπΟθΕΣω ΟΧι μΟνΟ για τα tsi 160ps ? τα ιδια Ειναι και ΣΕ golf mkv 140-170-200 ?

Nα υπΟθΕΣω ΟΧι μΟνΟ για τα tsi 160ps ? τα ιδια Ειναι και ΣΕ golf mkv 140-170-200 ?

MαλλΟν ναι!! 8P

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν το μαμά μπουζί ως τώρα ήταν το PZFR6R

το νέο μπουζί που έρΧεται να αντικαταστήσει το παλιό είναι το PZFR6R8EG

Η μοναδική διαφορά που έΧει το νέο από το παλιό είναι το διάκενο. κατά τα άλλα έΧουν ίδιες διαστάσεις και ψυΧρότΗτα. στΗν ουσία Η VW αναγνώρισε το λάθος τΗς και γι αυτό ζήτΗσε από τΗν NGK να βγάλει το ίδιο μπουζί αλλά με μικρότερο διάκενο. αν έΧεις τα παλιά υπάρΧει τρόπος με ειδικά εργαλεία να μειώσεις το διάκενο σου και να το κάνει ίδιο με του νέου αλλά δεν δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο και αν αξίζει.

τώρα αν θες να βάλεις ένα βαθμό ψυΧρότερα βάζεις ένα από τα 2 που προτείνω παραπάνω. βέβαια απαραίτΗτο δεν είναι μιας το cupra και το polo gti που παίζουν στα 180+ άλογα πάλι τα PZFR6R8EG πρέπει να φοράνε, οπότε ακόμα και 220hp να είσαι σε υπερκαλύπτουν τα μαμά. αν όμως έΧεις πρόγραμμα αποκλειστικά για 100άρα, καλό θα ήταν να βάλεις ένα από τα άλλα 2 που προτείνω στο παραπάνω ποστ(που είναι 1 βαθμό ψυΧρότερα). δεν το προτείνω εγώ, αλλά Η ίδια Η NGK! (συγκεκριμένα 1 βαθμό πιο ψυΧρό για κάθε 10 μοίρες αβανς)

γνωρίζει να γράψει (ή έστω με πμ) προμΗθευτές/καταστήματα για τα PZFR6R8EG;

σε δύο γνωστά διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα που ρώτΗσα δεν τα έΧουν.

/ βσ

Link to comment
Share on other sites

εγώ που 'εχω πάρει τα PZFR6R τώρα τα πετάω?

υπάρχουν εργαλεία που ρυθμίζουν το διάκενο. για ψάξου... αν βρεις κάποιον που να τα έχει πες του να στο κάνει 0.78 με 0.80!

Link to comment
Share on other sites

τα μπουζι τα αλλαξα κ εγω στην αντιπροσωπεια στα πλαισια 1 service και αναφερομαι σε ΜκV τSI. ο τεχνικος μου ειπε οτι βγηκαν νεα βελτιωμενα.αν θελει καποιος να τα αλλαξει τα αλλαζει αν πιστευει οτι κ τα παλια ειναι καλα τοτε δεν εχει λογο να τα αλλαξει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.