Jump to content
sodimitris

Golf 5/6 1.4 Tsi - Τι Μπουζι Φοραει? [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

03C 905 601 Β ειχα αυτα τα μπουζι 1000 χλμ πανω μοτερ blg 170 ps αργο πολυ χαμηλα  φοραω μονο προγραμα . αυτο που ειχε μεγαλη διαφορα ηταν η καταναλωση.... μετρημενο πολλεσ φορες 20 τις 100 μεγαλυτερη.. τα εβγαλα και εβαλα παλι pzfr6r επεσε η καταναλωση οπως παλια.. και το αυτοκινητο ζωντανεψε παλι χαμηλα...

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σταύρο είσαι σίγουρος για την κατανάλωση;;;

το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος αυτό;

Link to comment
Share on other sites

ειμαι απολυτα σιγουρος  για την καταναλωση πριν αλαξω και βαλω τα μπουζι τα καινουργια αυτα που δινει η μαμα σαν αναβαθμιση σταθερα αθηνα θεσαλονικη με 120 -130 χλμ ανα ωρα ειχα καταναλωση 5 -5.2 με τα μπουζι τις αναβαθμισης ανεβηκε 6.2 -6.4  ξαναλαξα εβαλα τα PZFR6R στην ιδια διαδρομη με ιδια ταχυτητα επεσε στο 5-5.2 αρα πολυ μεγαλη διαφορα στα 1000 χλμ ειναι 10 και βαλε λιτρα παραπανω... και το αυτοκινητο στα χαμηλα ειναι πολυ αμεσο....ψηλα το ιδιο.. υποψιν φοραω προγραμα 210 ιππους και εχω κανει 190000 χλμ τα πιο πολλα εξω το μοναδικο προβλημα καδενα στα 120000 που ειναι και φισιλογικο...υπ οψιν το αυτοκινητο μου ειναι απο γερμανια καινουργιο..2008 και οραν μου εκαναν αναβαθμιση στην αντιπροσωπια... ψοφησε.. αυτος ηταν ο λογος που εβαλα και προγραμα αργοτερα....


αυτο πυ γραφουν παραπανω οτι δουλευει πιο γλυκα χαμηλα ειναι επειδη χανει ροπη.....λογικο να ειναι πιο ησηχο....


η αναβαθμιση εγινε στην ελληνικη αντιπροσωπια.. μου ειπαν οτι την κανουν για να μην σπανε στα σασμαν.. την δευτερα αρα κοψανε δυναμη χαμηλα.... πριν την αναβαθμιση οταν ηρθε απο γερμανια το τουρμομετρο ανεβαζε και σε σταση χωρις ταχυτητα μεσα.. μετα την αναβαθμιση... αυτο.. χαθηκε.....τα συμερασματα δικα σας....

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια να τα βάλουμε σε τάξη.

Για ένα GT 170 hp μαμά, είναι προτιμότερο, αν εχω καταλάβει, να βάλω PZFR6R8EG. Σωστά?

Τα οποία όμως δεν μπορω να βρώ πουθενά. (Αν καποιος ξερει ας βοηθήσει παρακαλω)

Άρα εχω επιλογές τα PZFR6R ρυθμισμένα σε 0,8mm

ή

Τα SIZFR6B8EG τα οποία όμως εξέχουν λιγότερο μεσα στον κύλινδρο. (και άρα τα απορρίπτουμε?)

Τι λέτε?

Αν προτιμήσω PZFR6R σε 0,8mm, τα εχει κλείσει καποιος γιατ σε έναν τύπο που πήγα να ρωτήσω μου λέει δεν κλείνουν. Παπαριές?

Νομίζω πως το θέμα ανάφλεξης (μπουζι-πολλαπλασιαστης) ειναι απο τα πλέον σοβαρά στον κινητήρα για να περνάει στα ψιλά!!!!!!!!!!

Edited by koskefGT
Link to comment
Share on other sites

Τα SIZFR6B8EG δεν εξεχουν λιγοτερο στον κυλινδρο ! Ειναι ο αντικαταστατης των PZF6R8EG .
Παρε τα SIZFR6B8EG και αν δεν τα βρισκεις γιατι ειναι καινουργια παρε τα PZFR6R8EG τα οποια τα βρισκεις πιο ευκολα στο εμποριο (googlαρε) μην παρεις PZFR6R

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια να τα βάλουμε σε τάξη.

Για ένα GT 170 hp μαμά, είναι προτιμότερο, αν εχω καταλάβει, να βάλω PZFR6R8EG. Σωστά?

Τα οποία όμως δεν μπορω να βρώ πουθενά. (Αν καποιος ξερει ας βοηθήσει παρακαλω)

Άρα εχω επιλογές τα PZFR6R ρυθμισμένα σε 0,8mm

ή

Τα SIZFR6B8EG τα οποία όμως εξέχουν λιγότερο μεσα στον κύλινδρο. (και άρα τα απορρίπτουμε?)

Τι λέτε?

Αν προτιμήσω PZFR6R σε 0,8mm, τα εχει κλείσει καποιος γιατ σε έναν τύπο που πήγα να ρωτήσω μου λέει δεν κλείνουν. Παπαριές?

Νομίζω πως το θέμα ανάφλεξης (μπουζι-πολλαπλασιαστης) ειναι απο τα πλέον σοβαρά στον κινητήρα για να περνάει στα ψιλά!!!!!!!!!!

Διαβασε καλυτερα, γιατι μαλλον ησουν βιαστικος και ταπαραπανω που λες δεν ισχυουν.

Παρε τα SIZFR6B8EG σε μια αντιπροσωπεια και τελος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου Setup:

 

Τελευταίες δοκιμές με NGK, ρυθμισμένα στο 0.55-0.60mm διάκενο:

BKR7EIX για 10.000 χλμ, απροβλημάτιστα, καθόλου επιστροφές, ίδιες μοίρες (σχεδόν) με τα Bosch.

BKR8EIX για 3.000 χλμ, μπήκαν το καλοκαίρι να δοκιμαστούν λόγω ζέστης, επίσης απροβλημάτιστα, χωρίς επιστροφές. 

 

Τα Bosch F5DPOR, εμφανώς μεγαλύτερης αντοχής και σταθερής απόδοσης ακόμη και μετά από 30.000χλμ.

Τα NGK ανοίγουν ευκολότερα διάκενο μετά τα πρώτα 5000χλμ και χρήζουν ελέγχου. 

Προληπτικά τα ιριδίου αλλάχθηκαν στις 10.000, καθώς δεν έχουν τις ίδιες αντοχές με την διπλή πλατίνα. 

 

Τα NGK δίνουν μια ελαφρώς πιο ήσυχη χροιά λειτουργίας στο μοτέρ.

Tα bosch μεγαλύτερη αντοχή και απόδοση μέχρι να βγούν, με το εργοστασιακό διάκενο.

 

Σταθερή αξία τα F5DPOR.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Έχω το γκολφ V με τα 140 άλογα, 2/08 κυκλοφορία με 120.000χλμ. Θα αλλάξω τα μπουζί και παρακαλώ συμβουλέψτε ποιά να φορέσω. Θέλω κάποια για 60.000 χλμ αν και στα 35-40.000 θα τα αλλάξω Η οδήγησή μου είναι νορμάλ, ποτέ πάνω από 3500-4000 στροφές μόνο σε σπάνιες γρήγορες προσπεράσεις. Θέλω να πω δεν το ζορίζω, ποιά θα λέγατε να βάλω; Στην πρωινή εκκίνηση μέχρι να πέσουν οι στροφές έχω λίγο έντονα κουνήματα στο αυτοκίνητο. Έχει σχέση με τα μπουζί αυτό ή είναι κάτι άλλο. Βενζίνη βάζω μόνο shell VPower ή Racing 100.

Επίσης οι πολλαπλασιαστές θέλουν άλλαγμα ή όχι ; 

Edited by geo007
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Έχω το γκολφ V με τα 140 άλογα, 2/08 κυκλοφορία με 120.000χλμ. Θα αλλάξω τα μπουζί και παρακαλώ συμβουλέψτε ποιά να φορέσω. Θέλω κάποια για 60.000 χλμ αν και στα 35-40.000 θα τα αλλάξω Η οδήγησή μου είναι νορμάλ, ποτέ πάνω από 3500-4000 στροφές μόνο σε σπάνιες γρήγορες προσπεράσεις. Θέλω να πω δεν το ζορίζω, ποιά θα λέγατε να βάλω; Στην πρωινή εκκίνηση μέχρι να πέσουν οι στροφές έχω λίγο έντονα κουνήματα στο αυτοκίνητο. Έχει σχέση με τα μπουζί αυτό ή είναι κάτι άλλο. Βενζίνη βάζω μόνο shell VPower ή Racing 100.

Επίσης οι πολλαπλασιαστές θέλουν άλλαγμα ή όχι ; 

 

NGK SIZFR6B8EG

Πολλαπλασιαστές δεν χρειάζονται άλλαγμα εάν δεν έχεις παρατηρήσει κάτι παράξενο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα. Λόγω κάποιων προβλημάτων υγείας είχα πολύ καιρό να μπω στο site και συγνώμη που θα κάνω μια βαρετή ερώτηση στα υπόλοιπα μέλη του forum.

Τελευταία φορά που έκανα service στο VW Golf 6 TSI 160hp είχα πάρει τα μπουζί NGK PZFR6R αλλά τελικά δεν τα άλλαξα (μου είπαν από την Karenta να τα αλλάξω στο επόμενο Service, δηλαδή φέτος). Η χρήση του αυτοκινήτου είναι ήπια (περίπου 5000-6000 χλμ. τον χρόνο).

Από αυτά που διαβάζω έχω μπερδευτεί, έχουν αλλάξει τα προτεινόμενα μπουζί ή μπορώ να χρησιμοποιήσω τα PZFR6R ?

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

@stavros
Γιατί μπερδεύτηκες?
Τα τελευταία μπουζί είναι τα SIZFR6B8EG.

 


@activious
Βάλε αυτά που δίνει η αντιπροσωπεία. SIZFR6B8EG.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μια βοηθεια και για εμενα παιδια...

GOLF 5 GT....με προγραμμα...ποια μπουζι να βαλω????τα μαμα ή προτεινετε καποιο αλλο?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μια βοηθεια και για εμενα παιδια...

GOLF 5 GT....με προγραμμα...ποια μπουζι να βαλω????τα μαμα ή προτεινετε καποιο αλλο?

 

Ο καθένας θα σου πει και διαφορετική γνώμη, άλλοι ότι δεν χρειάζεται και άλλοι άλλαξτα.

 

Εγώ προσωπικά είχα τα ποιο ψυχρά σε μόνο πρόγραμμα αλλά θεωρώ ότι δεν χρειάζεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , twincharged said:

Οκ! By the way στο τέρμα αριστερά μπουζί πως μπορώ να έχω πρόσβαση;

Αφού βγάλεις με προσοχή το κολλάρο αναθυμιάσεων που πηγαίνει στον καθρέφτη του μοτέρ,

θα βγάλεις με προσοχή τα σωληνάκια της Ν75, μετά θα την ξεβιδώσεις (1 βίδα στην βάση και 2 βίδες η βαλβίδα) και θ΄αποκτήσεις πρόσβαση

στον πολλαπλασιαστή, ώστε να βγάλεις και το μπουζί.

R8Coils2.jpg

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πήρα τα μπουζί από karenta 18,9€ NGK SIZFR6B8EG (03C 905 601 B) made in japan

 

1.Για τις 3 βίδες της N75 χρειάζεται torx25;

2. Μπουζόκλειδο πόσα mm χρειάζεται;

3. Και τι σφίξιμο θέλουν τα μπουζί εμπειρικά; Υπάρχει κάποιος "κανόνας"; 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση..Πηρα κατι ngk bkr6eix iridiou και στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι δν παιρνουν αυτοι το ρισκο να τα βαλουν σε golf vi tsi 160 γιατι δν τους βγαζει τον κωδικο και αν τα βαλουν παιρνω εγω την ευθυνη..τι κανω?

Link to comment
Share on other sites

Οχι..tsi 160 μαμα..υπαρχει περιπτωση να χτυπησει πιστονι..?

Υπάρχει μια εφαρμογή στο play store της NGK. Βρίσκεις ακριβώς το μοντέλο του αυτοκινήτου και σου δείχνει τι μπουζί φοράει σε απλό και τη Σε ιριδιου

kostas

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.