Jump to content
sodimitris

Golf 5/6 1.4 Tsi - Τι Μπουζι Φοραει? [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

Ναι για εργοστασιακο 122 καλα ειναι. 

 

Αν το κανεις 1ο σταδιο βαλε τα sizfr

Για twincharged μοτερ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Έβαλα και εγώ τα SIZFR6B8EG σε Golf Mk5 TSI 1.4 140 hp (BMY) σύμφωνα με όσα διάβασα σε αυτό το thread....

Τα προηγούμενα PZFR6R βγήκαν μετά από 37.000 χλμ. και 6 (!) χρόνια σε αρκετά καλή κατάσταση. Θα ανεβάσω φωτό αργότερα.

 

Τα τωρινά, είναι ακόμη πολύ νωρίς, έχω την αίσθηση όμως ότι έχει τσιμπήσει λίγο η κατανάλωση. Θα το τσεκάρω στο επόμενο ταξίδι. Ύποπτο πάντως. Αλλά αν αυτά είναι τα σωστά σύμφωνα με τη VW, τι να κάνουμε;

Edited by pavlosap
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σε πρώτη φάση είναι βέβαιο ότι έχει ανέβει η κατανάλωση στο ρελαντί.

Στις 700 rpm παλιά έβλεπα 0.3, βαριά, 0.4 lt/h.

Τώρα 0.5l/h, πού και πού πέφτει στο 0.4 l/h και πολύ σπάνια στο 0.3l/h.

Λεπτομέρειες θα μου πείτε αλλά όταν έχεις ένα αυτοκίνητο 10 χρόνια προσέχεις την παραμικρή διαφορά.

Η αίσθησή μου είναι ότι υπάρχει αύξηση και εν κινήσει αλλά επιφυλάσσομαι να κάνω μια διάδρομη αυτοκινητοδρόμου για καλύτερη μέτρηση.

 

Υ.Γ. Φωτό από τα παλιά PZFR6R για εκπαιδευτικούς σκοπούς (38.000 χλμ, 6 χρόνια).

20180215_100151.jpg

Στο ένα από αυτά το διάκενο μετρήθηκε 0,1mm μεγαλύτερο με το φίλερ.

Edited by pavlosap
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έγινε δοκιμή σε ταξίδι και μπορώ να πω ότι η κατανάλωση είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Λήξη συναγερμού.

Link to comment
Share on other sites

Μου φτιάξατε την διάθεση τώρα...

Με αυτόματο Golf VI 2011 1,4 122HP DSG 85.000χλμ  με πρόγραμμα στον εγκέφαλο μόνο.

Έχω το αυτοκίνητο 14 μήνες. 

Πριν 5 ημέρες έκανα service (Λάδια-όλα τα φίλτρα και μπουζί) στην μαμά vw.

Υποχρεωτικά λόγω 5ετούς επέκτασης μηχανικής εγγύησης από εταιρεία που συνεργάζεται με την vw (Mapfre) 

Την μέτρηση την κοίταξα τώρα που έγραψε ο φίλος pavlosap και μετά το service...ρελαντί κατανάλωση βλέπω 0,6 ή 0,7lt/h :startle:

Κατανάλωση μέσα στην πόλη 90% είμαι στα 8,5.

Βέβαια κάποια στιγμή θυμάμαι να είχα και 7,6-7,8 αλλά κινιόμουν πολύ ήρεμα τότε.

Σε νορμάλ οδήγηση (ούτε σιγά-ούτε γρήγορα) σε εθνικό δρόμο πάει κάτω αρκετά 7,5-7,7...

Βενζίνη εκτός βάζω 100άρα αλλά εντός πόλης κανονική

 

Τι λέτε? Υπάρχει πρόβλημα ?

 

Edited by rafm
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουμε ίδιους κινητήρες οπότε δεν μπορείς να συγκρίνεις.

Η κατανάλωση εντός πόλης που γράφεις πάντως είναι καλή, μάλλον καλύτερη από τη δική μου.

Στην εθνική μάλλον είσαι λίγο χειρότερα αλλά γράψε ταχύτητα...αν είσαι σε αυτά τα νούμερα στα 140 km/h κοντερίσια τότε μια χαρά. Αν είσαι σ' αυτά στα 120km/h τότε μάλλον καις πολύ.

Δες πάντως αν η κατανάλωση που λες στο ρελαντί είναι (α) όταν ακόμα ο κινητήρας είναι κρύος (δικαιολογείται απόλυτα, στην αρχή μάλιστα είναι 3 lt/h), και (β) με τον κομπρέσσορα του A/C ενεργοποιημένο (προσθέτει περίπου 0.3 l/h στο ρελαντί και εν κινήσει περίπου 0.3-0.5 l/100 km)

Link to comment
Share on other sites

Ας μείνουμε στα μπουζί παρακαλώ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

On 17/2/2018 at 9:31 ΜΜ, pavlosap said:

Λοιπόν σε πρώτη φάση είναι βέβαιο ότι έχει ανέβει η κατανάλωση στο ρελαντί.

Στις 700 rpm παλιά έβλεπα 0.3, βαριά, 0.4 lt/h.

Τώρα 0.5l/h, πού και πού πέφτει στο 0.4 l/h και πολύ σπάνια στο 0.3l/h.

Λεπτομέρειες θα μου πείτε αλλά όταν έχεις ένα αυτοκίνητο 10 χρόνια προσέχεις την παραμικρή διαφορά.

Η αίσθησή μου είναι ότι υπάρχει αύξηση και εν κινήσει αλλά επιφυλάσσομαι να κάνω μια διάδρομη αυτοκινητοδρόμου για καλύτερη μέτρηση.

 

Υ.Γ. Φωτό από τα παλιά PZFR6R για εκπαιδευτικούς σκοπούς (38.000 χλμ, 6 χρόνια).

20180215_100151.jpg

Στο ένα από αυτά το διάκενο μετρήθηκε 0,1mm μεγαλύτερο με το φίλερ.

Πολύ μικρή διακύμανση στο διάκενο! Εργοστασιακό το έχεις το αυτοκίνητο ?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, nikdev said:

Πολύ μικρή διακύμανση στο διάκενο! Εργοστασιακό το έχεις το αυτοκίνητο ?

Ναι είναι εντελώς "μαμά" και πλην εξαιρέσεων, οδηγείται σχετικά ήρεμα με τα περισσότερα χιλιόμετρα να είναι σε ταξίδια. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με τα φίλερ μέτρησα σε όλα τα μπουζί διάκενο μικρότερο από το 0,9mm που έχουν τα PZFR6R από το εργοστάσιο. Θα περίμενε κανείς να μεγαλώσει το διάκενο με τη χρήση.

Αυτό σημαίνει ή ότι για κάποιο λόγο δε βγήκαν έτσι από το εργοστάσιο, ή ότι τα είχε πειράξει ο μάστορας κατά την τοποθέτηση (χλωμό, αλλά πού να θυμάται 6 χρόνια μετά), ή ότι δεν ξέρω να χρησιμοποιώ τα φίλερ (διαλέγω το μέγεθος που "γεμίζει" το διάκενο, δηλ. που μπαίνει μέσα...το αμέσως μεγαλύτερο δεν "μπαίνει" καθόλου, άρα μάλλον κάπου ανάμεσα είναι η σωστή μέτρηση).....ή ότι τα φίλερ μου είναι της κακιάς ώρας (θα παίξει επαλήθευση με παχύμετρο)...ή δεν έχω ιδέα τι άλλο. Πάντως μεταξύ τους τα τρία είχαν ίδιο διάκενο και το τέταρτο (δυστυχώς δεν ξέρω ποιου κυλίνδρου) ήταν 0,1 mm μεγαλύτερο, και όλα ήταν εντός 0,2 mm της εργοστασιακής προδιαγραφής.

Edited by pavlosap
Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανό να στα έκλεισε στο 0.8 (και καλά έκανε) πριν στα βάλει. Βοηθάει και τους πολλαπλασιαστές.

 

Συνήθως μετά από 30000 ανοίγει 0.1 και αν είναι ΦΠΕ ή Hybrid τρώει ακίδα και φτάνει και στα 0.2 το διάκενο οπότε γι΄αυτό χρήζουν αλλαγής νωρίτερα ή 0.1 κλείσιμο πριν την εγκατάσταση.

 

Γενικά στα TFSI/TSI οι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί είναι σημαντικότατα για τη σωστή λειτουργία και απόδοσή τους.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ρωτάω εδώ γιατί θεωρώ το παρακολουθούν οι περισσότεροι ψαγμένοι του φόρουμ πάνω στο θέμα.

Κινητήρας 1.2 tsi.Η μόνη αλλαγή που έγινε λόγω 7ετίας στο συνεργείο ήταν τα μπουζί και τίποτε άλλο αφού αυτό ήταν το μόνο που είχα αφήσει.Βγήκαν τα εργοστασιακά Bosch αν δεν κάνω λάθος και μπήκαν NGK.

Η κατανάλωση έχει αυξηθεί αρκετά.Σε ανοιχτό δρόμο όπου έγραφα μέχρι τώρα άνετα κάτω από 6 με το (σχετικά αργό :p )ρυθμό που πάω,τώρα βλέπω π.χ. 6.7-6.8.

Στη μοναδική διαδρομή που κάνω εντός πόλης από και προς τη σχολή όπου η κατανάλωση ήταν στο 7+ τώρα βλέπω γύρω στο 9.Δηλαδή πάνω από ένα λίτρο διαφορά

που είναι 100% από τα μπουζί.Ο τρόπος οδήγησης είναι ίδιος,μόνο εγώ το οδηγώ,τα λάστιχα είναι στις σωστές πιέσεις.Έτσι κι αλλιώς μια εβδομάδα έχει περάσει μόνο και την αύξηση στην κατανάλωση την έχω δει από την πρώτη μέρα.

Πήγα ξανά για έλεγχο,μου λέει ο μηχανικός το διάκενο είναι σωστό και το διαγνωστικό δε δείχνει κάτι.Θέματα με τρέμουλο στο ρελαντί ή κοψίματα όταν δίνω γκάζι δεν έχω καθόλου.

Το μόνο που διάβασα σε ξένα φόρα ήταν για διαφορά γύρω στο μισό λίτρο πάνω με ψυχρότερα NGK σε 1.4tsi. π.χ. 

Για πείτε.

 

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό αναφέρθηκα κι εγώ..

Στην υποψία πως ίσως η κατανάλωσή μου αυξήθηκε από την αλλαγή των μπουζί...

Πλην όμως δεν είχα προηγούμενη εμπειρία, λόγω 14μηνης κατοχής του αυτοκινήτου ,χωρίς να έχω αλλάξει μπουζί έως τώρα...

Θα το παρακολουθήσω για να δω τις καταναλώσεις και θα ξαναγράψω

 

Link to comment
Share on other sites

On 17/2/2018 at 9:31 ΜΜ, pavlosap said:

Λοιπόν σε πρώτη φάση είναι βέβαιο ότι έχει ανέβει η κατανάλωση στο ρελαντί.

Στις 700 rpm παλιά έβλεπα 0.3, βαριά, 0.4 lt/h.

Τώρα 0.5l/h, πού και πού πέφτει στο 0.4 l/h και πολύ σπάνια στο 0.3l/h.

Λεπτομέρειες θα μου πείτε αλλά όταν έχεις ένα αυτοκίνητο 10 χρόνια προσέχεις την παραμικρή διαφορά.

Η αίσθησή μου είναι ότι υπάρχει αύξηση και εν κινήσει αλλά επιφυλάσσομαι να κάνω μια διάδρομη αυτοκινητοδρόμου για καλύτερη μέτρηση.

 

Υ.Γ. Φωτό από τα παλιά PZFR6R για εκπαιδευτικούς σκοπούς (38.000 χλμ, 6 χρόνια).

20180215_100151.jpg

Στο ένα από αυτά το διάκενο μετρήθηκε 0,1mm μεγαλύτερο με το φίλερ.

εμενα στο ρελαντι ειναι 07λτ/h καΙ εχω δει και 08- και ήταν παντα ετσι (8 χρονια)   tsi 160ps

 

εχουμε διαφορα,τι μοτερ εισαι;

 

 

Link to comment
Share on other sites

1.4 TSI 140 PS (BMY)

 

Έκανα εν τω μεταξύ άλλη μια αξιόλογη διαδρομή και δεν είδα σοβαρή απόκλιση στην κατανάλωση, οπότε μάλλον όλα οκ.

Edited by pavlosap
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους ^_^

 

Σήμερα είπε να ρίξω μια ματιά στο Passat B7 1400 122hp tsi στο τι μπουζι έχει,  μιας και εγώ δεν τα έχω αλλάξει ποτέ μου αλλά ο προηγούμενος κάτοχος.

 

Τα μπουζι που είδα ότι φοράει είναι BOSCH υριδιου με κωδικό FR6H1332 

 

Ποια η γνώμη σας για αυτά???

Link to comment
Share on other sites

Αυτά φοράει σε Bosch:thumbsu:

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Οπότε έχουμε και τα Bosch και τα NGK , Έχει δει κανείς καμία διαφορά  το ένα με το άλλο να έχουν πουθένα.

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς τα NGK PZFR6R  έχουν διάκενο 0.9

ενώ τα Bosch FR6H1332  0.8.

Βάλε τα Bosch, όπως ήταν. Αν βάλεις τα Ngk κλείστα στο 0,8.

 

Αν είναι πιεσμένο πρώτο στάδιο βάλε τα ίδια με twincharged Που λέμε πιο πάνω. NGK SIZFR6B8EG

 

Και αλλαγή ανά 60Κ εργοστασιακό, 30Κ πρώτο στάδιο.

 

Edited by nikdev
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , nikdev said:

Αν εννοείς τα NGK PZFR6R  έχουν διάκενο 0.9

ενώ τα Bosch FR6H1332  0.8.

Βάλε τα Bosch, όπως ήταν. Αν βάλεις τα Ngk κλείστα στο 0,8.

 

Αν είναι πιεσμένο πρώτο στάδιο βάλε τα ίδια με twincharged Που λέμε πιο πάνω. NGK SIZFR6B8EG

 

Και αλλαγή ανά 60Κ εργοστασιακό, 30Κ πρώτο στάδιο.

 

Οκ ευχαριστώ για της πληροφορίες:goodjob:

 

Τα μπουζί δεν τα άλλαξα εγώ, έτσι το πήρα με αυτά τα μπουζί.

Φίλος μου έχει τον ίδιο κινητήρα (1400 122hp) τα εργοστασιακά μπουζί που είχε ήταν τα NGK.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά είμαι κάτοχος ενός GOLF V GT DSG σήμερα άλλαξα τα μπουζί και είδα οτι στον δεύτερο κύλινδρο η ακίδα ηταν λίγο άσπρη ενώ τα άλλα τρία ηταν ενταξει μπορειτε να μου πείτε που οφείλεται?

Link to comment
Share on other sites

Ξαναδες τα μετά από 500χλμ, μπορεί το μπεκ σου να μην ψεκάζει σωστά.

Βάλε φωτογραφία.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδιά.εχω το golf gt με προγραμμα st2 100αρας.
Θέλω να βάλω τα bosch F5DPOR.
Η σωστή οναμασια τους είναι spark plugs bosch F5DPOR και έχουν ακιδα όπως στην φωτο η όχι;5c37a84c6281eeb1b6249ff09a9f6d64.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,σε σεατ λεον 1.4 τσι 122 πρωτο σταδιο μετα απο αλλαγη μπουζι δεν σηκωνει πιεση ...στα 10 πατηματα το αμαξι  σηκωνει την μια φορα τις υπολοιπες παιζει στο 0,7 οβερ...υπαρχει περιπτωση να φταινε τα μπουζι η παιζει κατι αλλο ?

 

Edited by kostas7
Link to comment
Share on other sites

Log


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. εχω ενα ibiza tsi fr με προγραμμα στα 190 αλογα και εχω ενα θεμα με ψιλοδιακοπες στο ανοιγμα.αλλαξα πεταλουδα εναλακτη απο κομπρεσορα σε τουρμπο ,αλλα παλι τα ιδια...

Μηπως χρειαζετε να βαλω πιο ψυχρα μπουζι μηπως και εχουν θεμα τα μαμα λογω πιεσης?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.