Guest TASOS HN Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 (edited) Καλημέρα Έχει αλλάξει Κάποιος μόνος του μπροστινά ταΚάΚια σε 3C; υπάρχει Κάποια ιδιαιτερότητα; ΒρήΚα ταΚάΚια σε Κατάστημα με είδη φρένων, σε Κουτί ανταλλαΚτιΚών με σφραγίδα VW, ΚατασΚευής ατε στα 60 €. είμαι στα 55.000 km Edited October 26, 2011 by HN1984 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 ΙδΙαΙτεροτητα δεν νομΙζω να υπαρχεΙ. αν λεεΙ οτΙ κανουν γΙα αυτο το μοντελο εΙσαΙ οκ αλλΙως θα πρεπεΙ να δεΙς τΙς δΙαστασεΙς τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Καλησπέρα Όταν γράφω για ιδιαιτερότητες αναφέρομαι σε ειδιΚά εργαλεία Και σε ειδιΚούς συνδυασμούς ενεργειών ή είναι απλά όπως στο παλιό μου αυτοΚίνητο (VW JETTA ’90) ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Δεν νομιζω οτι εχουν καποια ιΔιαιτεροτητα φιλε μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted April 3, 2012 Report Share Posted April 3, 2012 Επαναφέρω το θέμα , διότι σήμερα άλλαξα τα μπροστινά τακάκια στα 61.000 Km με τιμή 55€ σε ΑΤΕ. Όντως δεν χρειάσθηκε κάτι το ιδιαίτερο όπως είχε προαναφερθεί, μόνο «ιδιαίτερο» εργαλείο ήταν το άλλεν Νο 7. Εκείνο που μου δημιούργησε απορία είναι το ότι η στάθμη του υγρού φρένων δεν ανέβηκε στο δοχείο, όταν έγινε επαναφορά των εμβόλων. Ερωτώ , μήπως χρειάζεται και κάποια ηλεκτρονική ρύθμιση; Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Καμιά ηλεκτρονική ρύθμιση.Μήπως η στάθμη των υγρών σου ήταν λίγο παραπάνω από την προβλεπόμενη πριν την αλλαγή των τακακίων??? Από που προμηθεύτηκες τα τακάκια??Πολύ καλή τιμή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΑΦΟΙ ΑΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ 174 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 12133 ΤΗΛ: 2105713709 2105773268 FAX: 2105713746 kouts-sa@otenet.gr Φρένα, Μπαταρίες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Merci!!! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Στα μπροστινά δεν χρειάζεται κανένα εργαλείο. ΠΡΟΣΟΧΗ στα πίσω γιατί χρειάζεται εντολή για να απελευθερωθεί η δαγκάνα από το ηλεκτρονικό χειρόφρενο !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Στα μπροστινά δεν χρειάζεται κανένα εργαλείο. ΠΡΟΣΟΧΗ στα πίσω γιατί χρειάζεται εντολή για να απελευθερωθεί η δαγκάνα από το ηλεκτρονικό χειρόφρενο !!! Αναζητήστε το κατωτέρω , λέει τα πάντα για το ηλ. χειρόφρενο. http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf μετά από ανάγνωση κατέληξα ότι το μοτέρ δέχεται τάση με αλλαγή πολικότητας για το αν θα ανοίξει ή θα κλείσει. Εάν έχετε γνωστό φρένα που να γνωρίζει το συγκεκριμένο σύστημα ρωτήστε τον εάν τροφοδοτηθεί το μοτέρ με ρεύμα δεν θα ανοίξει τη δαγκάνα περισσότερο, αυτό νομίζω είναι και το ζητούμενο, για να αλλαχθούν τα τακάκια. Η όλη διαδικασία αφορά κάποιον , όπως εγώ, που δεν έχω ασχοληθει με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...