markpap Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 (edited) Γεια σας παιδιά, Είμαι κάτοχος ενός Golf VI GTI DSG. Το αμάξι το αγόρασα ελαφρώς μεταχειρισμένο πριν περίπου 3 μηνές. Το πήγα για έλεγχο και για γενικό service στην Καρέντα Πατησίων στα 42Κ χλμ. Μου είπαν πως δεν διέτρεχε κάποιο πρόβλημα, άλλαξαν λάδια φίλτρα κτλ και εφύγα για Πάτρα... Στο Αίγιο, σταματάω για ξεκούραση και μόλις ξαναανάβω τον κινητήρα, ξαφνικά άναψε η κίτρινη ένδειξη λαδιού για συμπλήρωμα! Τα έπαιξα! Τους πήρα πισω τηλ και μου είπαν να συμπληρώσω!!! Όμως όταν έλεγξα την στάθμη (με κρύο κινητήρα), ήταν στο ΜΑΧ (!) οπότε δεν συμπλήρωσα! Αυτό για μέρες μετά, μέσα στην Πάτρα, δεν το παρουσίασε πάλι.... Ξαναφέυγω για Αθήνα και στην Ακράτα, σταματάω για ξεκούραση και μόλις ξαναανάβω τον κινητήρα πάλι τα ίδια! Πάω στην Καρέντα Αμαρουσίου, με την ένδειξή αναμμένη, μόλις ακριβώς έφτασα Αθήνα, το κοιτάζουν, ελέγχουν και την στάθμη λαδιού και ήταν MAX!!! Καθαρίζουν λίγο την κλειδαριά του καπό γιατί όπως μου είπαν είναι συνδεδεμένη με τον αισθητήρα λαδιού και μου είπαν πως πρεπει να είναι ΟΚ γιατί σταμάτησε να ανάβει και η ένδειξη. Ξαναφεύγω για Πάτρα, σταματάω Αίγιο και πάλι τα ίδια!!!! Φτάνω Πάτρα και την άλλη μέρα η ένδειξη εξαφανίστηκε! Φυσικά η στάθμη του λαδιού στο MAX, πάντα! Ξαναπάω Καρέντα, το ελέγχουν, αλλάζουν προληπτικά τον αισθητήρα (μαζί με την κλειδαριά καπό, αφού είναι ένα ανταλλακτικό) και το πρόβλημα λήθηκε για 2-3 ταξίδια Πάτρα-Αθήνα.... Χτες όμως το βράδυ, πάλι τα ίδια!!!!! Το λάδι στο MAX και η ένδειξη στο Αίγιο πάλι να εμφανίζεται!!!! Μήπως δεν αρέσει το Αίγιο στον αισθητήρα λαδιού???? Μήπως έχουν προηγούμενα???? Πέρα από την πλάκα, έχει κανείς σας καμία ιδέα για το τι να κάνω με το πρόβλημα φάντασμα που έχει βρει το αμάξι μου???? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.... Edited September 7, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 Αυτα τα αυτοκινητα μας γτ δεν λενε μια φορα να φτιαξουν με την 1η και μας παιδευουν? Αντε καλη υπομονη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 Φιλε μου γεια σου ! Μακαρι να μπορουσα να σε βοηθησω με το προβλημα σου , ετσι θα μπορουσα να βοηθησω κ μενα γιατι μου παρουσιαζει το ιδιο προβλημα . Εχω ενα PASSAT 97' 1.8T κ το λαμπακι αναβει σε ανυποπτο χρονο με την ενδειξη στον διχτυ παντα στο ΜΑΧ. Εχω αλλαξει μεχρι τωρα βαλβιδα λαδιου γιατι αισθητηρα δεν εχει , εχω βαλει πολυ ψιλο λαδι , εχω καθαρισει καρτερ κ τπτ. Σκεφτομαι να αλλαξω κ τρομπα λαδιου .. Οποιος το βρει πρωτος ενημερωνει τον αλλον , ευχομαι να μην ειναι τπτ σοβαρο σε κανεναν απ τους δυο μας . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 Η ενδειξη μπορει να προερχετε και απο πιο σοβαρες βλαβες πχ αντλια λαδιου οπως αναφερει και ο φιλος @passatebos, προσοχη λοιπον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markpap Posted November 2, 2011 Author Report Share Posted November 2, 2011 Η ενδειξη μπορει να προερχετε και απο πιο σοβαρες βλαβες πχ αντλια λαδιου οπως αναφερει και ο φιλος @passatebos, προσοχη λοιπον. Σχετικα με την αντλία λαδιού, όταν τους το ανέφερα στην Καρεντα, μου είπαν πως σε μια τέτοια βλάβη, η ένδειξη είναι κόκκινη και όχι κίτρινη... πάντα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Το ιδιο ισχυει κ για το δικο μου αμαξι . Η ενδειξη ειναι κιτρινη . Το θεμα ειναι οτι ειχε πολυ καιρο να μου το κανει μετα το τελευταιο service . Φαντασου πως πηγα στο ταξιδι της Γερμανιας ολα ηταν μια χαρα κ μου αναψε μολις πατησα Ελευσινα . Το ψαχνω κ δεν μπορω να βρω το προβλημα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markpap Posted November 3, 2011 Author Report Share Posted November 3, 2011 Το πρόβλημα πραγματικά είναι "φάντασμα". Μόλις βρω χρόνο να καθήσω 4-5 μέρες Αθήνα, σκέφτομαι να πάρω τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία στη σειρά και να κάνουν έλεγχο στο αμάξι. Δεν ελπίζω φυσικά και πολλά, αλλα τουλάχιστον θα μου φύγει ο φόβος! Είναι ψυχοφθόρο να πηγαίνεις με 200-230χλμ/ωρα και να βλέπεις αυτή την ένδειξη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Το πρόβλημα πραγματικά είναι "φάντασμα". Μόλις βρω χρόνο να καθήσω 4-5 μέρες Αθήνα, σκέφτομαι να πάρω τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία στη σειρά και να κάνουν έλεγχο στο αμάξι. Δεν ελπίζω φυσικά και πολλά, αλλα τουλάχιστον θα μου φύγει ο φόβος! Είναι ψυχοφθόρο να πηγαίνεις με 200-230χλμ/ωρα και να βλέπεις αυτή την ένδειξη! Μην το αφήνεις ούτε στιγμή το λαμπάκι. Ψάξε το μέχρι να στο βρουν και να στο διωρθώσουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markpap Posted November 3, 2011 Author Report Share Posted November 3, 2011 Μην το αφήνεις ούτε στιγμή το λαμπάκι. Ψάξε το μέχρι να στο βρουν και να στο διωρθώσουν. Μια κουβέντα είναι το: "να στο βρουν και να στο διωρθώσουν". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 (edited) Μια κουβέντα είναι το: "να στο βρουν και να στο διωρθώσουν". Να κάτσουν να το βρουν, τι παει να πει αναβει λαμπάκι σε καινούργιο αμάξι. Edited November 3, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Το θεμα ειναι οτι σε οσους πηγα για τη βλαβη μου ειπαν πως δεν μπορουν να το βρουν εκτος κ αν τους το παω με αναμενο το λαμπακι !!!! Το λαμπακι ομως αναβει για μερικα δευτερολεπτα κ μετα σβηνει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Το προβλημα ειναι καθαρα ηλεκτρολογικο δεν εχει να κανει με τρομπα λαδιου η τρομπα λαδιου τραβαει το λαδι και το στελνει σε ολο το μοτερ για την λιπανση αν ειχε προβλημα η τρομπα το μοτερ θα ειχε καει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markpap Posted November 3, 2011 Author Report Share Posted November 3, 2011 +1 το προβλημα ειναι ηλεκτρολογικο, πχ μπορει να ειναι καποιο καλωδιο, οπως ηταν εμενα στο καντυ που ειχα παλια, οταν κυκλοφορουσα σε βρεγμενο δρομο οταν εβρεχε συνεχεια, αναβοσβηνε η λυχνια του λαδιου κοκκινη, παντα οταν εβρεχε ομως, και βρεχοταν το κατω μερος της μηχανης, το προβλημα τοτε ηταν καποιο φθαρμενο καλωδιο το οποιο ειχε βρεθει και μονωθηκε και τελος. Κατι τετοιο πρεπει να ειναι και σε εσας, πρεπει να ψαχτει η πλεξουδα και κυριως τα καλωδια του αισθητηρα σταθμης. Το προβλημα ειναι καθαρα ηλεκτρολογικο δεν εχει να κανει με τρομπα λαδιου η τρομπα λαδιου τραβαει το λαδι και το στελνει σε ολο το μοτερ για την λιπανση αν ειχε προβλημα η τρομπα το μοτερ θα ειχε καει. Δεν θέλω να το παίξω έξυπνος, αλλά όπως έγραψα και στο πρώτο post, το πρόβλημα σε εμένα εμφανίζεται μετά από 200χλμ συνεχόμενου ταξιδιού, με αίθριο καιρό, μετά από σβύσε-άναξε του κινητήρα, και μετά το ξεχνάει! Επειδή φοβήθηκα τα ηλεκτρολογικά, γιαυτό και επέμεινα στο συνεργείο να μου αντικαταστήσουν τον αισθητήρα... γεγονός που εξαφάνισε το πρόβλημα για μερικά ταξίδια, αλλά και πάλι εμφανίστηκε... Τι να πώ;;; Κάτω από το καπό του αμαξιού μου ζει ένα φάντασμα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Δεν θέλω να το παίξω έξυπνος, αλλά όπως έγραψα και στο πρώτο post, το πρόβλημα σε εμένα εμφανίζεται μετά από 200χλμ συνεχόμενου ταξιδιού, με αίθριο καιρό, μετά από σβύσε-άναξε του κινητήρα, και μετά το ξεχνάει! Επειδή φοβήθηκα τα ηλεκτρολογικά, γιαυτό και επέμεινα στο συνεργείο να μου αντικαταστήσουν τον αισθητήρα... γεγονός που εξαφάνισε το πρόβλημα για μερικά ταξίδια, αλλά και πάλι εμφανίστηκε... Τι να πώ;;; Κάτω από το καπό του αμαξιού μου ζει ένα φάντασμα!!! Αρα το μονο κοινο που εχουν τα οχηματα μας ειναι οτι μετα απο σβυσε-αναψε του κινητηρα αναβει κ μετα το ξεχναει . Στο δικο μου δεν παιζει ρολο η ταχυτητα ουτε ο καιρος απλα η ορεξη του να αναψει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Αν καταλαβα καλα αυτο το λαμπακι αναβει απο τον αισθητηρα ποιοτητας λαδιου ( longlife και πρασινα αλογα).αφου στο εκανε μπρωτη φορα με τα καινουργια λαδια κατι παιζει με αυτα.για αυτο και στο κανει οταν ζεσταθουν πολυ μετα απο ταξιδι.εχεις δυνατοτητα να τα ξαναλαξεις και να κανειςμ μια δοκιμη παλι;αυτη την φορα προς Λαμιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markpap Posted November 5, 2011 Author Report Share Posted November 5, 2011 Αν καταλαβα καλα αυτο το λαμπακι αναβει απο τον αισθητηρα ποιοτητας λαδιου ( longlife και πρασινα αλογα).αφου στο εκανε μπρωτη φορα με τα καινουργια λαδια κατι παιζει με αυτα.για αυτο και στο κανει οταν ζεσταθουν πολυ μετα απο ταξιδι.εχεις δυνατοτητα να τα ξαναλαξεις και να κανειςμ μια δοκιμη παλι;αυτη την φορα προς Λαμιας. Αν είναι αυτό, θα τραβήξω τις "μπούκλες" μου!!!! Όσο για την Λαμία... και αυτό δοκιμή θέλει, γιατί έχω αρχίσει να πιστέυω πως δεν γουστάρει το Αίγιο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanosTDi Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Το ηθικό δίδαγμα: "Δεν σταματάς ποτέ ξανά στο Αίγιο" :excl: :excl: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 να πω και εγω την λακαμια μου?????αφου η σταθμη ειναι μια χαρα αρα δεν εχεις διαρροη, τον σενσορα τον αλλαξες , δεν κοιτας και το φιλτρο λαδιου μηπως κατι συμβαινει????λεω εγω τωρα!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Η ενδειξη μπορει να προερχετε και απο πιο σοβαρες βλαβες πχ αντλια λαδιου οπως αναφερει και ο φιλος @passatebos, προσοχη λοιπον. συμφωνω!!!!!!!!!!!!! προσοχη μην χασεις το μοτερακι σου!!!!! Το προβλημα ειναι καθαρα ηλεκτρολογικο δεν εχει να κανει με τρομπα λαδιου η τρομπα λαδιου τραβαει το λαδι και το στελνει σε ολο το μοτερ για την λιπανση αν ειχε προβλημα η τρομπα το μοτερ θα ειχε καει. σταυρο υπαρχουν περιστατικα αυτοκινητων που η τρομπα καποιες στιγμες υπολειτουργουσε ..βεβαια αυτο συνοδευοταν απο εντονο χτυπο βαλβιδων οπου σταματουσε με το που η τρομπα συνεχιζε να εχει σωστη πιεση.... θεωρω προληπτικα να εξετασει την πιεση της τρομπας για καθε ενδεχομενο.... οι φθορες η ..τελικα η καταστροφη του μοτερ εχει τεραστιο κοστος... προσωπικη αποψη..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 και να συμπληρωσω διοτι αναρωτιεμαι, εαν δεν τοποτηετησουμε καθολου φιλτρο λαδιου τι γινετε?αναβει κανα λαμπακι, παιρνει μπροστα το αμαξι???ρωταω ρε παιδια μην βαρατε!!!!! ( φανταζεστε ο φιλος να εχει λαθος φιλτρο????) λεω παλι εγωωωω!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 To vagcom δεν εχει πιεση λαδιου? γιατι δεν θυμαμαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 (edited) Συμβουλή μου εάν και όποτε το πας ξανά για έλεγχο, εάν και πάλι δεν βρουν κάτι, να ζητήσεις εγγράφως από τον υπεύθυνο του τεχνικού ελέγχου πως το αυτοκίνητο δεν διατρέχει κάποιο κίνδυνο με καταστροφή του κινητήρα και πως είναι κάποιο περιστασιακό ηλεκτρολογικό πρόβλημα ή τέλος πάντων ό,τι αυτοί υποστηρίζουν πως είναι. Κάτι μου λέει πως αυτό θα τους κάνει να ασχοληθούν λίγο παραπάνω με το πρόβλημά σου... Edited November 6, 2011 by Stoilas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markpap Posted November 7, 2011 Author Report Share Posted November 7, 2011 (edited) Το ηθικό δίδαγμα: "Δεν σταματάς ποτέ ξανά στο Αίγιο" :excl: :excl: Έχω αρχίσει να το παίρνω απόφαση! Για να έρθω από Πάτρα Αθήνα, θα πηγαίνω από Ριο - Αντίριο - Ιτέα - Αθήνα!!! Συμβουλή μου εάν και όποτε το πας ξανά για έλεγχο, εάν και πάλι δεν βρουν κάτι, να ζητήσεις εγγράφως από τον υπεύθυνο του τεχνικού ελέγχου πως το αυτοκίνητο δεν διατρέχει κάποιο κίνδυνο με καταστροφή του κινητήρα και πως είναι κάποιο περιστασιακό ηλεκτρολογικό πρόβλημα ή τέλος πάντων ό,τι αυτοί υποστηρίζουν πως είναι. Κάτι μου λέει πως αυτό θα τους κάνει να ασχοληθούν λίγο παραπάνω με το πρόβλημά σου... Το προσεχές ΣΚ έρχομαι πάλι Αθήνα. Λογικά θα μου ξανακάνει τα ίδια Θα πάω πάλι στην Καρέντα και θα τους πω να μου δώσουν υπευθυνη δήλωση πως δεν διατρεχει κάποιο κίνδυνο αλλά σίγουρα θα πάω και σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο! Μακάρι να βρω μια άκρη άμεσα, για να μην χάνω χρόνο και χρήμα, άδικα! Edited November 7, 2011 by Markos Pap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbeard Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 καλησπερα παιδιά, και εγω έχω το ίδιο προβλημα νομίζω...σε ενα γκολφ 4 μόλις κάνω μεγάλες αποστάσεις και ειδικά όταν ζορίζεται σε ανηφόρες μου ανάβει το κοκκινο λαμπάκι για λάδια!!φυσικά τα λάδια μου είναι εντάξει...και κάτι άλλο που παρατήρησα αλλά δεν ξέρω αν έχει σχέση, είναι οτι η βελόνα της θερμοκρασιάς κάνει ότι θέλει και σπάνια πάει στους 90 βαθμούς!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...